Lil Yachty - She Ready Lyrics




Earl on the beat...
(30, you a fool for this one)

[PnB Rock & Lil Yachty:]
She say she wanna be my main boo, ayy
She think she ready to be famous, yah
She say she wanna be my wife, yah
She think ready for this life, yeah yeah
You really think you ready for this life? (woah)
I just wanna know if you gon' ride (woah)
I just wanna know if you gon' ride for me
Paparazzi taking picture, you on the side of me

[Lil Yachty:]
Quick camouflage, brand new in this black Benz truck, ridin' fast
Don't you dare ever look back
I can change your life
Gotta make sure that you right for me
Make your wildest dreams everyday reality
Ooh, everyday steak is for dinner
Having good sex in a Sprinter
Your last nigga was a renter
Well girl, I'm a buyer
Pirelli all on my tires
I'll tell your boss you quit if you not already fired
I Love gettin' wires
Count 'em up, count 'em up, count
All these Ms in my account
Lift up the truck up with a mount
Hitting home runs like Jeter
'Bout to go cop me a brand new two seater
I been knew that she was an eater
That's why I fuck with you
I feel like I'm stuck with you
I need you to come on through
Just pass this test or two

[PnB Rock & Lil Yachty:]
She say she wanna be my main bitch, ayy
She think she ready to be famous, yah
She say she wanna be my wife, yah
She think ready for this life, yeah yeah
You really think you ready for this life? Woah (woah)
I just wanna know if you gon' ride, woah (ah)
I just wanna know if you gon' ride for me
Paparazzi taking picture, you on the side of me

[PnB Rock:]
All these camera lights
Shawty, welcome to the lights
All these diamonds, all this ice
Shawty, I gon' treat you right (yah)
You could be my main
Introduce you to the fame
Fetch you on a private plane
Shawty, just don't ever change
And we can go straight to the top
We can be counting this guap
And we can be taking trips to different cities
And its just me and you all in a drought
I just copped that new McLaren
Oh, that's that new Gucci you wearin' (Gucci)
Just copped some new titties and imagine a new ass as well, these niggas they staring
And they mad 'cause you only with me
You keep that pussy soaking for me
And I only care what they got to say
Cause you out in the open with me
When I usually keep it low-key
Girl, you're making it hard for me
Girl, you look like a star with me

[PnB Rock & Lil Yachty:]
She say she wanna be my main bitch, ayy
She think she ready to be famous, yah
She say she wanna be my wife (be my wife)
She think ready for this life, yeah yeah
You really think you ready for this life? (woah)
I just wanna know if you gon' ride (woah)
I just wanna know if you gon' ride for me
Paparazzi taking picture on the side of me





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Lil Yachty She Ready Comments
  1. Hamburger 300

    Ajax vs Chelsea freekick

  2. ryanarteaga1111 ryandude

    YATCHY IS IN MADDEN😂😂

  3. tom barbuto

    I love this song

  4. MKX mobile

    This song just makes me happy

  5. Roy Haynes

    Dope as fuck

  6. Karam Daniela

    Who in December 2019 🔥

  7. athhari zaki

    who here from the jayson tatum clip

  8. Ayman Assidah Elanizi

    this song turns my Seat into Lamborghini

  9. Jose Collazo

    Bulllllllllllllshiiiiiiittttttt ... Who call these music... These is retarded education. These is why they repeat everithing twyce..... So morons can leanr it... Damn

  10. Tamya Lebinaire

    drop a remix🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  11. Ray ZeGOAT

    YEO 2019 ANY1???

  12. Evan Hubbard

    Catchy beat

  13. Art Gozzip Nation

    Gives me toontown donalds duck beat type vibe I love it anyone play this game as a kid you would know what I'm talking about 🔥🔥🔥

  14. Davi X

    Pnb rock tem uma voz de travesti mano kk slc

  15. Piccolo

    Yachty didn’t push this enough like he should’ve
    Could’ve been a One Night successor

    ILOVEGRAPES

    Piccolo he didn’t push any of these songs enough lol

  16. Sing So

    Fetty Wap should be here

  17. George Henson

    Ask I'm not gonna add all turtles for comments

  18. 뿡꾸리

    Pnb crazy

  19. Tiny Tears

    Create a Wave file System

  20. Zuriel Kim

    love pnb rocks voice

  21. Thats Dat donkey

    2019 any one

  22. Kool Gamez

    Still slaps

  23. Sammate _sm

    "The Sun Is Also A Star" brought me here.

  24. TITSMCGEE XXX

    This makes me a yachty fan

  25. Alyssa Gordon

    2019 anyone???

  26. ryan phan

    favourite song fr

  27. Stunning Mulatto

    Who else got this from the movie The sun is also a star♥️

  28. David Wilson Dxc

    The sun is also a star

  29. Mark Moore

    Ain't no one ready, you adapt 😁

  30. ppp Dankenstein

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  31. Thunda Phantøm

    august 2019 anyone

  32. stranger

    she too ready

  33. amigosdev2 amigosdev2

    2x is still good

  34. 360 Savage

    👌👌👌👌

  35. Yoitsjerald

    Top favorite song

  36. King Kevo

    Song old this flow by yatchy sick he bodied this song they a good combination

  37. Tj Beat G

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  38. Francisco

    I speak english little bit, So this song should have more views!❤😎

  39. Naruto Supreme

    Blueface baby

  40. The Buzz Inc

    Chris Brown would’ve killed this

  41. rune Peelman

    mijn vriendje is kei lief

  42. Shister_Cow

    Anyone here from A Sun Is Also A Star? 😂

    don diablo

    👋👋😂😂😂😂❤❤

  43. Night Crow

    This comforts me tho

  44. Night Crow

    I like this song but it makes me feel kinda sad because everyone hates me

  45. Anthony Magallon

    When you're staring at your crush 👀 and she winks at you and smiles 😂😂😋😋😉🙂🙂

    Zo Bell

    If only I was that lucky

  46. Yoitsjerald

    One of my top 3 favorite songs :)

  47. Rar

    Hella slept on song underrated af...

  48. Francisco

    Que genero de musica es?

  49. CANAL DO GUSTAVO

    Caramba eu sou brasileiro eu não intendo inglês

  50. Waffle Suction

    Starts at 0:00

  51. Cedric Townes

    https://m.youtube.com/watch?v=L4bD1B8oc2k&feature=youtu.be&noapp=1&client=mv-google#dialog

  52. Erick Zavala

    I just wanna know if you gon ride for me 🔥

  53. Aly Rey

    #PM famo😁😀😊👱💛

  54. Ondřej Ožana

    Anyone 2019?

  55. Luxxias

    i slept on this heavy lmao

  56. Mason Radloff

    SHE WASNT READDDYYY🛥🛥🛥

  57. T Major

    I listen to this song almost everyday, and still barely know half the lyrics.

  58. Free smoke daedae young girl pro!

    All Lil yatchys songs are sum hits frfr

  59. Daniel Ross

    The best lil yachty song

  60. Watty 24

    Will always be my favourite Yachty song

  61. Abella Danger

    Bro dont forget you can have no wife

  62. lildickyang

    underrated ass song

  63. Aly Rey

    😎😥😥😭😭😻😽😿🙌🙆🙆🙇🙅🙊🙉🙈👦👶Best song¥@ H£@D betas 😙😘😚😥😦😐😯☺😊😀😁😂😂😂😃😅

  64. lovelydovely

    Should’ve been a single! 😡

  65. Noble Gamer

    I think she's ready ;)

  66. flossing skeleton

    Did he use t pain

  67. Lil ugly ski mask slump boat god

    I honestly don’t know why this album isn’t at least gold by now this shit fire🔥🔥🤦🏽‍♂️ niggas sleeping

  68. Fyhiem Hagwood

    Best song on the album 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  69. Brandon Pitts

    This song is the best

  70. Sabelo Femela

    Ama drop my cover soon but plz check out my FURURE MASK OFF COVER...PLZ

  71. Evan Schuring

    How does this song only have 3mil views?

  72. Stin W

    Still bumpin this

  73. Ashley Johnson

    🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑😻😻😻😻😻😻😻(^ω^)

  74. Hdai Hdai

    this song gives me some ispy vibes

  75. Yahaira does Vlogs

    Ayeeeeeeeeeee lit song ever 🔥 🔥 🔥

  76. Litty fam beats

    Love the song!🔥🔥

  77. Thomas Clemence

    Trop fun ce son, je kiffe grave

    Thomas Clemence

    Moi aussi

  78. Devinjicha raps

    Lil yachty messed the song up

  79. Matthew Derleth

    Fire🔥

  80. Furkan Kaymak

    TR 🇹🇷🇹🇷

  81. Leonardo Prado

    🔥🔥🔥🔥🔥

  82. LANE ALACK

    I love this song

  83. Anthony Barallon

    can I ride on that lil boat.

  84. Nick Stevens

    Who here in 2019 LMFAO

  85. Digital ki6

    I saved this song 6 month ago but only now. I see how much is fyed up call 911 bro

  86. MrFuzee

    0nly boat Fans came here?!?!



    HaPpY NEW YeaRS!!!!

  87. King Abe

    Ft. Old yachty

  88. Fuck Diamond

    Lil boat 🚣‍♀️ 🔥

  89. Glitterbox Glitterbox

    What a cute song it almost reminds me of circus music though!

  90. Brayan De la Rosa

    Lil Yachty

  91. Zaythoven the god

    I'm for this life

  92. Jonathan Cardona

    This is on tik tok

  93. Itsyaboy notgamin

    this song is under rated

  94. FLØW

    The vibe💕

  95. Shaun

    Why does this have less than 3mil