Lil' Wayne - U.O.E.N.O. Lyrics




Uh, I'm flying private through Cloud 9
Yeah, if you got a problem, I'm Einstein
Yeah, I'm yawin' I'm so tired of ballin'
Yeah, Only selling work to them workaholics
Got guns bigger than you nigger, I don't fuck with new niggas
I blue's your bitch ass hopes somebody give you rhythm
I got animal all in my flow
Take your shoes off at the door
Niggas feed these bitch's lies, nigga don't food poison my ho
I buy my drugs for the low, like a coupon on at the store
My nigga's like Kanye with that good
My nigga's like Lou Rawls with that blow
Niggas sayin they racked up, don't let that Q-ball leave you broke
I know you want a pat on the back, but then those fools goin' see you choke
I saw yo' bitch and she said, she tryin' to move on and let go
Boy I get up in that pussy and hit her with moves you don't even know
Nigga's be trippin' over these ho's, I done came too far to get close
I've been outchea gettin' bread, and I don't need you all in my loaf
If you stick your neck out there, I'll have my goon's all at your throat
Nigga's be lukewarm at the most
And when I'm through ballin' I coach
Shout out to my nigga Mac
Gettin' his boo on in that Ghost
I'm still coming off the top of the dome but it be on a tombstone if I wrote it
Tunechi

My kids already rich and they don't even know
These nigga's sayin' they playa's, they ain't even scored
My bitch rolling my weed, she don't even smoke
Everybody following me, I ain't even Moses, nigga
Uh
My cologne illegal in nine countries
I found a way like it was hiding from me
Yeah, my weed good, my sex better
Bitch, don't text me no long letters
I'm ahead of the game, I need a blowjob
Most of these ho's ain't got no job
And these nigga's goin' buy em' everything
You goin' fuck around, and get the ho robbed
I'm ahead of the game, I need a haircut
Used to hug the block, I mean bear hug
And tell them rats the AK go Rat-a-Tat, like snare drums
I woke up this morning, dick rock hard
Dick harder than a armadilla'
MLK would be proud of me, cause I do this shit for all my nigga's
Her mouth, pussy, or asshole, life is full of hard decisions
If she ain't fuckin', she get the boot
Let me write this bitch a parking ticket
Ain't got time for love life
All I know is get paid
I'm high like Bonjour
Twisted like french braids
I got my own shoes, SLIME
T, I feel like MJ
I'm working that graveyard shift, man these nigga's been dead
Uh
I feel asleep in that pussy and I didn't even know
I woke up and acted like I didn't even know her
Yeah
Don't fuck with these fuck nigga's, you already know us
I'm looking for that loud pack, weedman bring the noise
Yeah
Pass that weed to the next nigga
Blunt longer than a tongue twista
Ho's want this scud missile
I'mma ball, like Crystal
Lil Tunchi league, young sex pistol
New money, no wrinkles
I'm hard headed, Ocho
Dedication Cinco
Uh

What up 5?
Rocko fuck with me!
Yeah!
Future fuck with me!
Yeah!
T, I feel like MJ
I'm working that graveyard shift, man these nigga's been dead
5!





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Lil' Wayne U.O.E.N.O. Comments
  1. OleCletus

    When I’m through ballin I coach

  2. Mr Fix it

    2020 and we still here 💪🏽

  3. Payne

    First to be here on 2020 mmmmmmmmmmmmhhh

  4. Taylor Roberts

    We here to the end bruh. 2020?

  5. Keyona Smith

    Buy her evythng see ufck around get her ROB OMFG I AM ON D6 & U 4LIFE PROUD AND YES THIS IS THE BEST

  6. James Smith

    Lil Wayne still the goat 🥵 🐐

  7. Roger Bartels

    2020 still playing this. This was my high school song when it came out.

  8. Angel Santana

    Everybody following me and I ain't even moses. 🔥

  9. Angel Santana

    This is who I wanna see on a diss. Dude is brilliant

  10. Trigga Gunning NAVYWAY

    The New Orleans youngins appreciate dis guy

  11. mr P

    You don't even Know it

  12. Spazz king

    Banging in 2020💯🔥

  13. Hector Rodriguez

    Im smile hum d dee Lee even

  14. Chopstvv

    🚨🚨🚨👳🏽‍♂️

  15. G Fazos

    this def in my WW3 Playlist.

  16. Victor Vasquez

    O4 -01-2020

  17. D S.

    Don't pass that weed to the next niggah... Sober mother phucking lyfe.

  18. Marko Banz

    who still listing in 2020?

  19. Forever Known

    Still Banging 2020

  20. Dominique Wright

    2020 🔥🔥🔥

  21. Ahmed abdelsattar

    2020 whom is here boys fingers up

  22. Patrick C

    Her mouth, pussy, or ass hole? Life is full of hard decisions LOL

  23. Warren2311 warren2311

    Who bangin this in 2020💪🏽😤

  24. Anthony Cooper

    1st in 2020 😂😂🚀💊🛸

  25. Mickey Stanley

    2020 gang

  26. Jetted2much

    And when I'm thruu ballin I coach #MOOD ALL 2020

  27. Static Boolean

    I’m high(hi) like bonjour. Fuck.

  28. Ro Kaine

    New years eve tho?!

  29. Life Is Awesome !!!!!

    Where can I download these mixtapes from because iTunes is acting funny!!!

  30. LyricalGatorade

    “My cologne illegal in 9 countries” hopefully most people get that

    Larry Longjohn

    Don't fuck with these fuck niggaz and you already know it.

    Gerald Shaw

    Actually can you explain it to me?

    Patrick C

    Explain the deeper meaning to it please

    LyricalGatorade

    Explanation: His cologne is weed, as stared in other songs, which is illegal in many countries. The 9 countries part is a reference to Anchorman, which there is a cologne called “sex panther” that is said to be illegal in 9 countries.

  31. Dwight Williams

    “Niggas feed these bitches lies..nigga don’t food poison my hoe”😂😂 never gets old

  32. Jamaar Peters

    I am truly so blessed I can now support my family with help of, just Google excluding spaces *PaidToBeHome .c om*

  33. dekrome mohamed

    The amount of punchlines here is fkn ridiculous

  34. Sky Blaze21

    "Still coming off the top of the dome, and it be on my tombstone, if I wrote" Bravo👏👏

  35. I don't got toes

    Dick harder than a armadillo - Lilwayne

  36. Frida Ramírez

    Bruh this is the last good mixtape he put out 😪😪😪 now we stuck with all this bullshit if you find a better mixtape than this or dedication 3 then I will call you a dumbass

  37. Nathaniel Stewart

    HEEEAAATTT

  38. Chevaro Henderson

    I'm yawning, so tired of ballin' ... This is the hip hop I miss..my cologne illegal in nine countries!!!

  39. SpydaMayne

    It’s the end of 2019 and I’m still here weezy and I ain’t going nowhere 🐐 💩

    jide sade-akinlade

    SAY IT AGAIN!THEY DIDNT HEAR U IN THE BK!💪🔥FUCK IT THEY DIDNT HEAR U IN MARS!!!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  40. MT Pockets

    Carrying this 1 with me to 2020

  41. Mahir Ahmed

    Uh, I'm flying private through Cloud 9
    Yeah, if you got a problem, I'm Einstein
    Yeah, I'm yawnin' I'm so tired of ballin'
    Yeah, Only selling work to them workaholics
    Got guns bigger than you nigga, I don't fuck with new niggas
    I blue's your bitch ass hopes somebody give you rhythm
    I got animal all in my flo'
    Take your shoes off at the door
    Niggas feed these bitch's lies, nigga don't food poison my ho
    I buy my drugs for the low, like a coupon on at the store
    My nigga's like Kanye with that good
    My nigga's like Lou Rawls with that blow
    Niggas be sayin' they racked up, don't let that Q-ball leave you broke
    I know you want a pat on the back, but then those fools goin' see you choke
    I saw yo' bitch and she said, she tryin' to move on and let go
    Boy I get up in that pussy and hit her with moves you don't even know
    Nigga's be trippin' over these ho's, I done came too far to get close
    I've been outchea gettin' bread, and I don't need you all in my loaf
    If you stick your neck out there, I'll have my goon's all at your throat
    Nigga's be lukewarm at the most
    And when I'm through ballin' I coach
    Shout out to my nigga Mack
    Gettin' his boo on in that Ghost
    I'm still coming off the top of the dome
    But it'd be on a tombstone if I wrote
    Tunechi
    My kids already rich and they don't even know
    These nigga's sayin' they playa's, they ain't even scored
    My bitch rolling my weed, she don't even smoke
    Everybody following me, I ain't even Moses, nigga
    Uh
    My cologne illegal in nine countries
    I found a way like it was hiding from me
    Yeah, my weed good, my sex better
    Bitch, don't text me no long letters
    I'm ahead of the game, I need a blowjob
    Most of these ho's ain't got no job
    And these nigga's goin' buy em' everything
    You goin' fuck around, and get the ho robbed
    I'm ahead of the game, I need a haircut
    Used to hug the block, I mean bear hug
    And tell them rats the AK go Rat-a-Tat, like snare drums
    I woke up this morning, dick rock hard
    Dick harder than a armadilla'
    MLK would be proud of me, cause I do this shit for all my nigga's
    Her mouth, pussy, or asshole, life is full of hard decisions
    If she ain't fuckin', she get the boot
    Let me write this bitch a parking ticket
    Ain't got time for love life
    All I know is get paid
    I'm high like Bonjour
    Twisted like french braids
    I got my own shoes, SLIME
    T, I feel like MJ
    I'm working that graveyard shift, man these nigga's been dead
    Uh
    I feel asleep in that pussy and I didn't even know
    I woke up and acted like I didn't even know her
    Yeah
    Don't fuck with these fuck nigga's, you already know us
    I'm looking for that loud pack, weedman bring the noise
    Yeah
    Pass that weed to the next nigga
    Blunt longer than a tongue twista
    Ho's want this scud missile
    I'mma ball, like Crystal
    Lil Tunchi Li, young sex pistol
    New money, no wrinkles
    I'm hard headed, Ocho
    Dedication Cinco
    Uh
    What up 5?
    Rocko fuck with me!
    Yeah!
    Future fuck with me!
    Yeah!
    T, I feel like MJ
    I'm working that graveyard shift, man these nigga's been dead

  42. Bobby Drop

    Gangsta Grizz ill...

    Bobby Drop

    C'mon 2020!

  43. David Rayford

    Dec 2019???

  44. Wizard Wrecks

    Damn shit is still so fire, I miss the old Wayne so much no homo!

    Patrick C

    Dedication 6 is old Wayne

  45. Antionette Mcfadden

    Currently sitting back giving Ride ride ride

  46. Travis Burrell

    Shout out my nigga mack gettin his boo on in that ghost

  47. Alex

    Don’t got time for a love life
    All I know is get paid
    I’m high like Bon-jour
    Twisted like French braids

    Omar Williams

    Alex you tell em Alex!

  48. Luis Serrano

    Still slappin december 2019 🔥🔥

  49. injun sniper

    classic better than the original lyrically🔥

  50. Andre Crosby

    2019 who’s here with me bars for days fuck that for years 🔥🔥🔥🔥

  51. NBA Boogie 38

    This is off the dome

  52. Zimair Lawson

    im convinced wayne just does 1 take , nothing about his flow sounds practiced

    Patrick C

    He does for the most part. And he doesn’t write anything down that is insane

  53. KiNG BEY BOi

    ✌🏾🤚🏾

  54. celebrities live

    Uh, I'm flying private through Cloud 9
    Yeah, if you got a problem, I'm Einstein
    Yeah, I'm yawnin' I'm so tired of ballin'
    Yeah, Only selling work to them workaholics
    Got guns bigger than you nigga, I don't fuck with new niggas
    I blue's your bitch ass hopes somebody give you rhythm
    I got animal all in my flo'
    Take your shoes off at the door
    Niggas feed these bitch's lies, nigga don't food poison my ho
    I buy my drugs for the low, like a coupon on at the store
    My nigga's like Kanye with that good
    My nigga's like Lou Rawls with that blow
    Niggas be sayin' they racked up, don't let that Q-ball leave you broke
    I know you want a pat on the back, but then those fools goin' see you choke
    I saw yo' bitch and she said, she tryin' to move on and let go
    Boy I get up in that pussy and hit her with moves you don't even know
    Nigga's be trippin' over these ho's, I done came too far to get close
    I've been outchea gettin' bread, and I don't need you all in my loaf
    If you stick your neck out there, I'll have my goon's all at your throat
    Nigga's be lukewarm at the most
    And when I'm through ballin' I coach
    Shout out to my nigga Mack
    Gettin' his boo on in that Ghost
    I'm still coming off the top of the dome
    But it'd be on a tombstone if I wrote
    Tunechi

    My kids already rich and they don't even know
    These nigga's sayin' they playa's, they ain't even scored
    My bitch rolling my weed, she don't even smoke
    Everybody following me, I ain't even Moses, nigga
    Uh
    My cologne illegal in nine countries
    I found a way like it was hiding from me
    Yeah, my weed good, my sex better
    Bitch, don't text me no long letters
    I'm ahead of the game, I need a blowjob
    Most of these ho's ain't got no job
    And these nigga's goin' buy em' everything
    You goin' fuck around, and get the ho robbed
    I'm ahead of the game, I need a haircut
    Used to hug the block, I mean bear hug
    And tell them rats the AK go Rat-a-Tat, like snare drums
    I woke up this morning, dick rock hard
    Dick harder than a armadilla'
    MLK would be proud of me, cause I do this shit for all my nigga's
    Her mouth, pussy, or asshole, life is full of hard decisions
    If she ain't fuckin', she get the boot
    Let me write this bitch a parking ticket
    Ain't got time for love life
    All I know is get paid
    I'm high like Bonjour
    Twisted like french braids
    I got my own shoes, SLIME
    T, I feel like MJ
    I'm working that graveyard shift, man these nigga's been dead
    Uh
    I feel asleep in that pussy and I didn't even know
    I woke up and acted like I didn't even know her
    Yeah
    Don't fuck with these fuck nigga's, you already know us
    I'm looking for that loud pack, weedman bring the noise
    Yeah
    Pass that weed to the next nigga
    Blunt longer than a tongue twista
    Ho's want this scud missile
    I'mma ball, like Crystal
    Lil Tunchi Li, young sex pistol
    New money, no wrinkles
    I'm hard headed, Ocho
    Dedication Cinco
    Uh

    What up 5?
    Rocko fuck with me!
    Yeah!
    Future fuck with me!
    Yeah!
    T, I feel like MJ
    I'm working that graveyard shift, man these nigga's been dead

  55. Karen Mizrachi

    TI you made that intro We all know Waynes #1 rapper.Hes made for the STAGE.TI your great as well.💯🏆🙏

  56. R K

    Only selling work to those workaholics.

  57. ITCHY MA

    Woke up 2 dis 😁✌#2020

  58. Courtney Holland

    I love you so much okay courtney Holland

  59. Courtney Holland

    I would like to speak to you today

  60. Payne

    If still listening in 2020, reply "BEST LIL WAYNE MIXTAPE"

  61. Mark Huston

    When I’m through balling I coach 🙏🏻

  62. Tony M

    Olympus has fallen

  63. Hector Rodriguez

    Quote as see sight has oh that's ok Fri days deal deep ear rare air intake. Time too showing shinning into your ears rights two twin see how

  64. Monteis Taylor

    What is the t.i song in the beginning

  65. He’s ignominious

    When I’m through ballin
    I’m coaching
    Slickkk

  66. Nathan Selvaggio

    Flying private through cloud 9 where the hoes at? Where the meds at?

  67. Big Doinks

    Wayne is the type of nigga that will take your beat and murder it

  68. Solo Otto

    Found a way like it was hiding from me

  69. kaaimea mckee

    It’s 🔥 No one cares what year your listening to this.

  70. Retro 31

    Lil Wayne is to fucking cold bro he definitely one of the greatest 💯💯

  71. Amber Martinez

    Lil Wayne look at this comment you are the best rapper in the universe and your songs are the best songs ever

  72. YungK17VEVO

    Who Here In 2020 💪🏾

  73. Karen Mizrachi

    Tunechi this songs so Amazingly Catchy, And the BEATS💯💯🙏

  74. Anthony Miller

    Nov 6 2019🎵🎶

  75. shawn peter

    I'm GOD

  76. Jason Lee

    Yall catch that drumline punchline?

  77. Lesley Toney

    Toby Helmes

  78. Caleb Whitmore

    Woof woof bitch ass dick harder than an armadillo

  79. bE rIgHt BaCk

    The beat will be back up soon

  80. Tyler Keegan

    Take it back Tune

  81. Wayne Saechao

    MLK would be proud Weezy ! 💯

  82. Devin Fleeting

    just bar after fucking bar of heat

  83. TheReaL CoMicBookGuY

    Bitch don’t write me no long letters 🚫🧢

  84. Alienus TerraFirma

    Righteous flow, he's speaking truth.

  85. Quinn Sowell

    Yes it me top seven dr.g fly

  86. Gawdlike

    Who bumpin dis in 2020🔥

  87. Pray4Kreezy

    "My clone illegal in 9 countries" my favorite line lol

  88. Morgan Trombly

    It’s almost 2020 and I still play this daily

  89. Prophesied Records

    classic

  90. Berzerker DaBlooded

    🔥🔥🔥