Lil Debbie - $lot Machine Lyrics



All this cash on me
But you gotta shake that ass for free
All that ass gotta add a fee
I'm about to pull that slot machine

Jackpot, jackpot right out the crackpot
Toys like match box
Do It like
Now you hittin' that spot
Baby, do it to me like we are on film
Make it real nasty make a biatch say ew

Slow down, speed it back up
After that nut, better get it back up
Better get it back up, hit it like a mack truck
Is you really that tough, is you really that stunt

Gone and put the fuel in that spaceship
We about to cruise on a day trip
We be on the move and we make chip
Bet on that money like vegas, yeah

All this cash on me
But you gotta shake that ass for free
All that ass gotta add [?]
I'm about to pull that - cha ching
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine

All this cash on me
But you gotta shake that ass for free
All that ass gotta add [?]
I'm about to pull that - cha ching
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine

Callin' all money makers
Lil Debbie, I'm a baker
Bad bitch, trouble maker
Watch me kill it, undertaker
Freaky, freaky freaky bands
Flash and dance for a cash advance
Tag you in, with you and a friend
Its the weekend, could you do it again?

I just wanna see you get naked
Like a hunnid dollar bill, gone and break it
Give it to me, til I can't take it
Like the dice at the crap table, shake it, yeah

All this cash on me
But you gotta shake that ass for free
All that ass gotta add [?]
I'm about to pull that - cha ching
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine

All this cash on me
But you gotta shake that ass for free
All that ass gotta add [?]
I'm about to pull that - cha ching
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine
Slot machine, slot machine, I'm about to pull that slot machine




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Lil Debbie $lot Machine Comments
  1. Brandy

    Love the juno 60 pillow

  2. jloppie thomas

    shake what ass hahaha the cats like fkk my life

  3. Jeffrey Johnson

    She got no tits 😮

  4. Trill Boy

    POP 2 MANY PiLLZ.. PO A 4 ON A BLACK N MiLD.. TAKE ADVANTAGE..
    💛💝iPROMiSE

    U LAME iF U SMOKE PLASTiC.. 💖
    Wood Tip & i...sumthin sumthin YOU

  5. MrBizzac0110

    she doesn't have money to make it rain so she makes it rain playing cards and cant get access to real guns so she uses nerf guns haha

  6. David Cueva

    She got 2012 wiz Khalifa body lmao

  7. Nanzinho Sousa

    Eat more, less weed.

  8. Игорь Метельский

    Pussycat

  9. aniliname

    How is Iggy Azalea more famous than her? She's more interesting in every way. Like it or not, there are way worse people getting a lot more attention right now.

  10. Donovan Saulisbury

    I'm Tryna U Know Tryna Tryna Where Dem Screens At HHHHHHH HYUM HHHH HUMM "H" 😋🌎

  11. Patrick Linden

    Debbie, grandma misses you and why dont you call her?

  12. Alicia Coon

    All that ass? Where!?

  13. Angel Ocasio

    All what ass😑 i think she mean all that back💯🤔

  14. Fag Hungary

    Rather just slutmachine 😂😂

  15. M B

    I always dream a lesbo sex fuck between lil debbye and her blonde friend on the video

  16. Eric Cijevschi

    "How yo gonna breastfeed me, mom?! U aint got no tits!"

  17. Herb Eaversmells

    Ill suck your gusset all day

  18. Bat Fleck

    Black chick looks embarrassed to be there

  19. iamrocketfn

    she look liek a damn pencil

  20. Licenciado

    Lill Debbie looks right! Girl I’ll get you pregnant by mail.

  21. Rotten & Remixed Records

    I'll hit it like a mack truck

  22. Papi Shawn

    She’s sounds black fr

  23. Jack Daughtry

    Who is that fine blonde girl? Oh. Nevermind, that's Debbie

  24. Pizamo Gaming

    I'm here for the comments 😂😂

  25. Drew Rycerz

    This is so bad I don't even

  26. Philip Rudenko

    2019 ❤️

  27. SNOWFLAKES MELTING

    I wouldnt even watch her on pornhub unless shes super submissive & depraved. STOP rapping, become an ATM machine

  28. Jason Monto

    Her net worth is 300k. What is she gonna do in 5 years? She will start selling her pussy. End up a 1000 dollar a night Vegas hooker. Lol

  29. Zeta Reticulum

    Makes me wanna suck her ....

  30. Zephialx

    Lil Debbie isn't half as good as Kreayshawn was. She's flatter than a 3 week old coke and her ass is a camera trick.

  31. Keith Avery

    Brooklyn Deckerrrrrrttt!

  32. Cashew

    I don't know if that is a wig or her real hair but those are some nice curls.

  33. Fiveseven

    Που είναι Λιλ ντεπιε τα βιζακια σου δεν τα βρίσκω χαχαχχαχαχαχαχαχααψ

  34. Jon Gonzalez

    This song make me wanna straight fuck 100

  35. Manuel Branco

    Queenbee 🤦😬🤖☮️

  36. James Cotton

    Bro I’ll fuck debbie

  37. oh no

    i thought this said slut machine

  38. Jackson V

    They'll just tell you how it is these days, they don't give a f

  39. ChocolateChip MintMouse

    Little Debbie lol.

  40. Андрей Вячеславович

    Зачётная девица👍

  41. Hawaii Nei

    I wanna give her a baby

  42. Rob P Z

    Fuckin trash

  43. Chauncey Gray

    Know this jam hits oh yeah lil debbie hot

  44. callum jones

    she has nowt

  45. Scott Waldron

    Credits are you to you 😘

  46. Rob Rine

    Debbie so fly

  47. Piwai

    Kinda lit 🔥

  48. MAD-HOUSE MUSIC REPUBLIC

    I Love lil Debbie no doubt the production value is legit and the the final product is professional - M.West

  49. Андрей Калеников

    Я что один замечаю как она полностью пародирует Kreayshawn. Все движения одни и те же как в клипе Kreayshawn - Go Hard (La.La.La).

  50. leprechaun solo

    Someone tell her there is some shit on her tooth

  51. all the messiahs

    sell backs,yeow si

  52. Intense Par

    This song sucks but you know she can suck.

  53. tomas rafael

    Love lil debbie

  54. youboring

    Is this kreayshawn?

  55. N R

    All day crush

  56. dez zedd

    i find this cringy for some reason

  57. ball fredy

    girls should not rap

  58. Sean Will

    I admit I watched the whole video but I have to say the song is kinda lame. Slot machine... Slot machine... 😒

  59. T L

    Who told her she could rap... like why lord why.... can't just be out here handing out rap careers to just anybody- take her little ass on down to Burger King and get that baby a burger, she looks starving..

  60. digsdeeply

    Cute. Unfortunately, the rap game aint for the cute. Give me bars or give me silence.

  61. Delusion In The Brain

    V Nasty is still the best though

  62. igloo productions

    SLUT machine.

  63. Edward Kyle

    Straight Outta Walmart, boy!

  64. Dis hoe bout 40!

  65. big boom

    I wanna see Debbie ass from behind in a thong

  66. Slickxmouth xMcxgrady

    Yo I make beats if anybody needs hit my line they're all free no charge I love making music so let's make some

  67. Mark Bridenbeck

    Yo her long hair is sexy. I thought that other chic was Jessica Simpson for a minute

  68. Funny Guy

    Slut machine lol

  69. elijah garza

    fuck off this song goes hard I love Debbie classic :))

  70. David Harrison

    I bet you are.

  71. Merc Rogue

    Yeah she got a slot machine with those trash-toos. Sup boo wyd later on tonight?

  72. southern daze

    What ass? She got no ass, no tits and she got a Skittle stuck in her lower grill.

    This bitch sucks.

  73. David May244

    Good video not too nude is good. No place like show bizness.

  74. Jasmine Victoria

    She way too dam skinny

  75. Divinistry

    Makin' it rain casino cards lol

  76. Laodicea G

    She has little boobs like me! Lol. She looks great!

  77. Herb Tenderson

    You suck

  78. Greg Gentile

    yo she thicc

  79. Izzy Jaded

    Garbage.

  80. SoTaSpEaK

    Thot machine

  81. mike rice

    LMAO @ 0:19 that crack head think she thick....lmao, im dead. Ive seen starving hostages with more booty than that...LOL

  82. mike rice

    difference between being sickly skinny and in shape....eww, go eat a burger and call me when you gain 25 pounds and stop snortin that powdah

  83. makc baydakov

    hello from 2019 Russia. I still love you debbie!)

  84. Rob Jr

    The gold tooth though!!!😂😂😂

  85. HotAlot

    Any anorexic named after a snack cake is guaranteed triple platinum.

  86. эмэджин драгонс

    сообщи сообщи

  87. The Noonies

    she’s the type of girl you think would be super tight cus she’s so tiny. atheneum you go to fuck and you fall in

  88. David Braxtonpl0

    Lil pencil bitch ain't see a lil Debbie in her life

  89. WHITE LION

    Hi 🖐🥴👍

  90. Ryu PacuPacu

    Lil Debbie - future Wal-Mart employee of the month

    billy mitton

    lol why not Corey Hart manage's a Mcdonalds in Quebec after his Music Career nose dived in the 1990's.

    even stars need jobs after they are done or they become junkies like Corey Haim and kill themselves

  91. Pietra Kaplan

    BACK THAT ASS UP HIT THAT SHIT HARD

    Pietra Kaplan

    It all bot macking. Dolliers