Lil' B - I'm Tupac Lyrics




I am 2Pac, cause I'm as real as it gets
Keep it real something that I always did
Posted up in the hood with them silver playing cards
Stuck in the game, said I'm realer I beg your pardon
I ride on you suckers, anybody I'm 'bout it 'bout it
My mind is the key, I'ma use it and think about it
Wall to wall catacombs, pleasing your daddy homes
Stuck in the game, BasedWorld we flexing bro
At it so hard, I'm the next to go
Latin in my blood, keep it real like Mexico and Navajo
Keep it real I'm not a ho, he got to go
Playing in the game, they're praying for lawsuits
Sue me, you better have life insurance too
Watch over your body, like them birds do
Pick your ass up off the ground, like bird food

Feel like a peasant, trying to find my life again
I stand with grace, with a shield I paper chase
The helmet created by the BasedGod himself
The heart was just the rappers, put the food on the shelf
Everybody want to say that I'm helping myself
When I help the world, bitch help yourself
I'm an only child, I was God's impression
2Pac perfected, outlaw on records
I will never lose the game, my historical effort
This is more than music, collect this message
BasedWorld Paradise, man the streets infested
With the happy people, I'ma be invested
Crown me the God, of all the seasons
Watch me enjoy me, cause you ain't gon' beat me
So stop annoying me, I'm off the wall like rotary
The rap game is more to me, you don't want war with me - Lil B

To me Lil Wayne gotta gift
Come to BasedWorld Paradise, we don't enlist
We just pick, and we conquer your home
We make you slaves
Rape you for 100 years, then forget the pain
I'ma hide the knowledge, I'ma hide the game
I'ma force the pain, 'til you live the pain
And you hate yourself, cause none remains
Accept the picture, that we all paint
This a joint connection, when I seek, nobody protecting
Do you get my message? While I'm thinking, stressing
People think depression, I was born with crescents
Speaking another language, my message
I'm just another gamble, a genius
This is scriptures seamless, another thesis
I've never bowed to Jesus, but I respect Jesus
All this mind control shit, it got me fucked up
I'm about to expose this
I'm on another level, and you people know this
I'm on another level, and you bitches know this





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Lil' B I'm Tupac Comments
  1. Ice Skizzy

    Ill give u all my bvtches base God Omm

  2. Aaron Schuschu

    Who was he going at though? He usually doesn't go this hard.

  3. willie kimbrow

    I am Tupac, because I'm as real as it gets. 💪🏿🖤

  4. Jamil Rhodes

    Wow definitely one of my favorite songs by tupac

  5. Based Hip Hop Lover

    DRAKE STOLE LIL B SWAG

    DRAKE-SURVIVAL

  6. Demetri Rivers

    2013 2014 my favorite years nigga

  7. ꧁꧂

    thank you

  8. KILL3R BONEZ

    Nope fuck lil b thisz nigga sold hisz soul for fame he ain't Tupac n hisz rap suckz asz straight up thisz clown isz uh joke 2pac would be mad n upset at thisz clown for 1 selling hisz soul n for 2 cause hisz muzic isz straight asz lmfao

  9. snoop dogg dank kush

    White ppl are littlest beings, NOE CAPE 🚫🧢

    Doylee

    Fucking racist shit

  10. snoop dogg dank kush

    GINGERS HAVE SOULS 4:20

    snoop dogg dank kush

    DAMN THESE WHITE PPL LIT
    MUCH LUV WE NEED MOE WHITE PPL LIKE DIS

  11. Bobby Blueblam

    Did Drake get your almighty Based God blessing to use this on Survival?

  12. James

    Love you based god

  13. Kill Shyne

    This is still fucking beautiful 😭😭😭

  14. TaskForceB

    No disrespect this is better than any Tupac song. TYBG

    TaskForceB

    Phenomenal writing

  15. WallabeeKing

    A Navajo, keep it real I'm not a hoe

  16. Tito Kayak

    IM TUPAC < IMTUPA C PLEASE ! LET ME FUCk!!!!!

  17. TheBasedProphet aka NU GOD

    Wouldve never knew drake used this beat if i aint peep comments cuz i only listen to real my peoples made this beat out of Elizabeth city NC

  18. Shanmoon New New

    Bfjewm is Gay ass Bitch

  19. Monotone Shawty

    "My historical effort, this is more than music. Collect this message"

  20. Black Anthem

    Yes you are worthy enough to be Tupac!!!!

  21. Alex Soto

    What kinda garbage is this? Tupac was lightyears ahead of this guy.

  22. Leonard Hamm

    Drake was in baseworld when He made survive

  23. Michael Tezare

    Heard this from Drake and I had to pay homage to this beautiful man

  24. Alex Cuevas

    Drake lame for stealing keyboard kids beat and giving no credit smh

    Doylee

    It’s called sampling a song. This guy didn’t make the beat either, the both sampled it

  25. Pleb Warho

    Drake plagiarized this shit hardcore, shameless ripoff of lil b & keyboard kid. Fuck scorpion and survival. Ripped off look at me on kmt from xxx too. Rich af but too poor to pay someone for their creative work, weak shit, cant give credit to the "little guys" doing the labour. Drake ain't had to lift a finger for shit. Stay hatin drizzy.

    Doylee

    He fucking sampled it, fuck off with your shitty conspiracies

  26. Your Buddy Will

    Based as fuck

  27. Tommy Tucker’s Golden Crown

    Drake steals stylez like Biggie, He not Tupac like Lil B...No shoutout When you Swagger Jack...🤯

  28. Benjamin Phillips

    This bitch nigga lil B stole Drake beat!!

    Augmented Peanut

    Benjamin Phillips
    yup he stole drake's beat then travelled back in time in 2014
    to release it.
    makes sense.

    Augmented Peanut

    Benjamin Phillips
    ur gonna r/whoosh me
    aren't ya ?

  29. Thomas Wilson Laurier

    Lil B!!! Implore the Based God to curse this man Drake for stealing your beat!

  30. TheRealBeatMaster

    Lil B inspiring the biggest artists years in advance this is too based tybg

    Danny King

    TheRealBeatMaster respek the Based God

  31. Da Reason

    Drake did not take the beat... the beatmaker just used the same sample.... and put a different drum pattern on it!

    Danny King

    Da Reason so in another word.. easy money

  32. The 9ine God

    Based God

  33. Yung Stat

    Drake Survival brought me here

  34. MexSov

    ANOTHER L FOR DRAKE’S SCORPION

  35. charlie tinn

    Drake wishes he was Lil B, Pusha took the W🧐

    Jas

    those are from the single streams nigga do some research drake stans are so fucking stupid

    Danny King

    Scorpion Oooo having a strong marketing team doesn't mean quality music.. in that case Justin Bieber is one of the greatest artist of all time

    Danny King

    Ja'son thank you

  36. Tha Swami

    Some heavy shit, THANKYOUBASEDGOD 🙏🙏🙏

  37. Abdifatah Abdullahi

    Drake is a thief bruh he stole this beat from basedgod on his new double cd album

    Doylee

    It’s called sampling a beat, stupid

  38. Internet Comment

    So rare

  39. ethan read

    Thank you Based God

  40. Jr Tfgo

    yeah drake definitely stole lil bs beat

  41. yeh

    Drake stole swag task force ain't with it

  42. Melvin Byrd

    Who here cause of Drake ?

  43. Alef Brito

    what the fuck Drake is thinking now?

  44. Bob Barker

    Drake's a biter,whoever a Drake fan might as well listen to Beyonce shit

  45. fvckhoshi

    drake curse coming soon

    Matt Silva

    GloneThug I hope so

    Bobby Blueblam

    Raptors are gonna lose the finals

  46. FRAWSTIN316

    Getting Drake's 'Survival' Vibes

    Hipsterr

    cause it is, the sample is

  47. VICTOR MAOBE

    Who else ran here after listening to drake's survival?

    Hipsterr

    yeah i did

  48. getwicked101

    Drake steal every fucking thing lol

  49. ChillMELLOW

    Drake now has to do a song with Lil B to appease the Base God.

  50. Based

    Drake didn’t even pay homage to the BasedGod

  51. Nick Guerrero

    Was trying to tell y’all lil b ear for beats been next level

  52. Stacey Reyes

    Survival

  53. Fogtown _king

    Hiphopdx brought me here!

  54. MXXMM

    Drake jacking Lil B

  55. easegeez

    “ I Am Drake” - Lil B

  56. Matt

    DRAKE IS FAKE BASED !!! STILL LOVE FOR DRAKE BUT I CANT RESPECT THAT

  57. Robert McSherry

    Oh no Drake 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  58. Lrgod

    Drake brought me here survival

  59. Ozma

    smh drake stealing BASED beats

  60. HRLM BEATS

    drake just took another l

  61. Benjamin Kennedy

    Lil B has the best cover art in music history. NO ONE DENYS THIS

  62. nick peterson

    the GOAT

  63. DSNBYPS STUDIOS

    Who’s here from Drake Scorpion intro

  64. TotallyHorsed

    Who's protecting Lil B from Drake swoopin beats?

  65. Phemsky

    drake did Bass boost on this beat, lmao

  66. Geron Fletcher

    If this is a sample maybe you can make the case the drake instrumental was a coincidence... but I don’t think this is a sample it sounds original so yeah, drake no ID 40 y’all gotta make this right for keyboard kid and lil b!! Oh and this version is still a better beat than the drake one. He shoulda just rapped on this version

  67. Homesix

    lmao I was so surprised when I heard this beat on the new drake album

  68. Jay

    Whose here after drakes album

  69. EMDAFOO

    Drake jacking beats lmao

  70. JonneyETV

    Drake brought me 😂

  71. Rich Senyor

    drake jacked this beat on “survival” gave lil b no credit :/

  72. Andrew Herinckx

    Drake straight jacked this beat

  73. Jamie McClellan

    This was good but it was Pac good🤷‍♂️

  74. TaskForceB

    Drake stole your swag again smh

    Geron Fletcher

    FedGod man.... drake could at least get lil b on a track one time

    TaskForceB

    Geron Fletcher FOR REAL!

  75. Robert Grimm

    Pay Up Drake -fan

  76. AMKAMKAMK

    you stole it from Drake!!

    Geron Fletcher

    AMKAMKAMK no lol

  77. Kriizzy Gang

    Drake took this beat.

  78. joey costello

    scorpion

  79. ビートblue エクソシスト

    He him blow

  80. Skepta

    survival drake anyone?

  81. Craig Flippen

    Dam. Drake and 40 really bit this......

  82. KidPrada

    Before the lil b drake beef

  83. D B1930

    Who’s here for the similarities with Drake’s survival?!?!?!

  84. MM ISM

    Drake Survival

  85. alexamilesmusic

    LIL B OFFICIALLY THE GREATEST DRAKE PAYING THE ULTIMATE HOMAGE TO THE BASED GOD HIMSELFF WHO IS HIGHER NOONE

  86. roddyveli !

    This beat is beautiful

  87. Jairen John

    Survival did it better, Drake did it better

    NBX

    Scoob Dooo no

  88. D'Andre Graham

    INSPIRED DRAKES SONG SURVIVAL

  89. Edilson Paca

    I juts came here because of Drake.

  90. ThreeTV

    Who here cuz of Drake? lmao

  91. FreeNoah

    Same sample as Drake - Survival

  92. Sarju Jagai

    Drake - survival stole this beat and flow wow

  93. Selc Chaboi

    drake paying respect to this beat on survival very based all posi over here

  94. pattyvilleTV

    Even Drake bites Lil B

  95. jeff gordon

    Drake wishes he could be u

  96. WIESNERX0042

    drake a thief.....