Levert, Gerald - Callin' Me Lyrics




[Intro]
Huh, I can't hear ya
Maybe you should just take a shower
Yeah

Baby what's my name, what's my name
Baby what's my name, what's my name
Baby what's my name, my claim to fame, sing
G, G, G
Just rescue me

Baby what's my name, what's my name
Baby what's my name, what's my name
Baby what's my name, my claim to fame, sing
G, G, G
Just rescue me

Three o'clock in the morning
And the phone begins to ring
Ya say you're feelin' kinda horney
And only I can fulfill your needs

Girl, I'm thinkin' 'bout it 'bout it
And I'm tired, ain't had no sleep, no
I wanna get rowdy, rowdy
Cuz you're saying the things to me
It's G babe, yeah

[1]
It just be callin' me
It just be callin' me
Just be callin' me
G, G, G
Just rescue me

It just be callin' me
It just be callin' me
Just be callin' me
G, G, G
Just rescue me

That ya got my attention
Can you do one thing for me
Take out them chocolate covered cherries
And go to work like they were me, yeah

Can't resist the temptation
So you know I'm on my way
I hope you're ready when I get there
Gonna slide inside and play, oh yeah

[2]
We can do it in the kitchen, on the kitchen floor
Take it to the bathroom, up against the door
Move it to the bedroom, we can freak some more
You'll ride me like a see-saw up and down
Girl you got me spinnin' like a merry-go-round
Girl I'm soakin' wet, I'm about to drown
I'm about to drown in your love, baby

Keep on callin'

[Repeat 1]

G-E-R-A-L-D, L-E-V E-R-T
G-E-R-A-L-D, L-E-V E-R-T
G-E-R-A-L-D, L-E-V E-R-T
G-E-R-A-L-D, L-E-V E-R-T

[Repeat 1]
[Repeat 2]

Bout' to drown, bubbly, bubbly, bubbly, bubbly
In your love





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Levert, Gerald Callin' Me Comments
  1. Sharecia Newsome

    I’m almost 4am, I’m laying in bed listening to this song I’m 20 but I’m very old school & I know good music when I hear it . Grew up on mostly old Jams listening to R&B vets ❤️❤️

  2. Kayanda Eddings

    I have this song on my Spotify playlist. I call it kay’s smooth grooves ii.

  3. slickskinna

    When she hears this she know what time it is.

  4. Dri Smith

    Ive been in love with this whole CD since I was in middle school...😍😍😍😍

  5. frostysnow w

    REAL MUSIC 💜💜💜💜💜💜💜

  6. Diamond Simms

    Who still listening in 2018

  7. Samir Fek

    G.E.R.A.L.D L.E.V.E.R.T GGGGGGG

  8. Datrice Brown

    THIS SONG HELP ME GET MY FIRST STRIPTEASE! #RIP

  9. Brandon Earl

    This dat shit!! Jus b calling me

  10. Judy Schenk

    Hey i found the song that Gerald is spelling his name. I thought the song was called What's my Name.... OK I'm good now! the song is Callin' Me

    Will Powell

    U can call me ill be yo man

    Will Powell

    Be wit me

  11. A P

    Baby what’s my name Real music 🎶

  12. jay marion

    This song never gets old

    Cassandr Williams

    This is the song bad nice love making song

  13. Neva Mo

    Verbal porn

  14. Nicholas McCrary

    This the shit

  15. Erick L Williams

    THE QWAM. OWNIT

  16. Cynthia Love

    Great memories

  17. BigWill 9421

    WHEN #GrownNSexy is #TooDamnGrownNSexy!!!

  18. Will Powell

    This my stripper song any ladies wanna see strip to this song hit me up on Facebook as will E powell

  19. Will Powell

    say my name B-i-g W-i-l-l

  20. Elboni Walker

    Baby What's My Name.!!!.

    Will Powell

    Elboni Walker say my name

    Will Powell

    I love u

    Will Powell

    Can we do it on the kitchen flo

  21. Patrick Chandler

    my song from the year 2000 got plenty sex off this song here

  22. Donnie Garrett

    Callin Me!! G,G,G, Love it!! Your acting like a see-saw up and down, Got me spinning like a merry-go-round Damn sing to me Gerald.

  23. Kin Conerly

    Classic 💯

  24. TEXAS!! 1

    Classic !!

  25. Rachel Conerly

    how could you 6 give this song a thumbs down????? all of his shit is 2 thumbs up!!!!!!

    shawn Pottz

    Ok I love this song it never gets old

  26. EmpressKaii WilliamZ

    my jam👐

    Will Powell

    get wit me and say my name

    EmpressKaii WilliamZ

    @Will Powell 😊

    Will Powell

    So wazzup

  27. Kindra Barber

    loved this songs since I was a kid str8 music lover

    Agon Leed

    Will Powell i was a kid......and YES i did. a lot of us weren't too stupid. we found out early. but dinding out wasnt such a big deal where it was news worthy.

    Ron Harrison

    Me too lol

    Chaio Winn

    80s babies find out quick lol

    Neva Mo

    @Will Powell 😉😘

    Neva Mo

    This song is dangerous to my morals and strict upbringing.

  28. roxy1149

    I absolutely love this song..........miss your talent "MR. G"

  29. Daniel Laurie

    Ummmmmmmmm, ok..........I am all for sex around the house.......but of all places the kitchen floor? The bathroom door?! I hope they get crumbs and splinters..........#justbeingpetty

    Samantha W.

    😂😂

    Will Powell

    U dont care about nothing when coming to sex around the 🏠

  30. Quincy M. Jackson

    Whoever gave this a thumbs down is cray cray!!!

    Jarrel Ely

    my plat aunt in new jersey gave it a thumbs down she said barry white better

  31. Sandra. Bass

    ♥G♥G♥G♥G!!!