Lanez, Tory - You Thought Wrong Lyrics



(CashMoney AP)

Just in case
You thought that I wouldn't get down
I got so many of them on the rebound
You thought that I wouldn't get down
I got too many, too many, ah
Just in case
You thought that I wouldn't get down
Gotta keep it real with you I thought you were down
You thought that I wouldn't get down (you were down)
You thought that I wouldn't get down (super down)
You thought that I wouldn't get down (you were down)
You thought that I wouldn't get down

2K on my Saint Laurent (Saint Laurent)
Spent a few K on my latest charm (latest charm)
Did you see what I put on my baby, ah
These rocks so big, it look like it's from Flintstones
And my bitch bad
Gave you all my love
And you sent it back
Now I got a new thang who don't be on mood swings
Who be on that new thang, got at least two thangs on her

Just in case
You thought that I wouldn't get down
I got so many of them on the rebound
You thought that I wouldn't get down
I got too many, too many, ah
Just in case
You thought that I wouldn't get down
Gotta keep it real with you I thought you were down
You thought that I wouldn't get down (you were down)
You thought that I wouldn't get down (super down)
You thought that I wouldn't get down (you were down)
You thought that I wouldn't get down

Probably, when I think I need some Hennessy
Baby girl, you're fucking up my energy
Get in that pussy so good, you gon' remember me
Know I put that screw all on the top
I get that lean, baby, hop in that Beam, baby, yeah-ah
I'm inbetween baby, like me and the v, yeah-ah
Jimmy Iovine, baby 'cause you know that I got you in the scope
And I'm popping when I got it in the door
Smoking presidential, got it in the smoke, oh yeah
Baby, we got big shit to do
I'ma rich nigga, you can join a rich nigga crew if you is
Count money 'til your wrist switch to blue
It's a cash money game, baby, fast money game
And I still got my ex-girl calling
I'm just out here balling
Took my brand new ting out to Miami just to spoil her (yeah)
Switch it up, rip it up, flip it up, took my bitch out the to the garden
'Til when you see me balling with the shawty, know it's

Just in case
You thought that I wouldn't get down
I got so many of them on the rebound
You thought that I wouldn't get down
I got too many, too many, ah
Just in case
You thought that I wouldn't get down
Gotta keep it real with you I thought you were down
You thought that I wouldn't get down (you were down)
You thought that I wouldn't get down (super down)
You thought that I wouldn't get down (you were down)
You thought that I wouldn't get down

That's a fucking fact
But, it's all good, though
'Cause, you know what I'ma do?
No, real shit, you know what I'ma do?

I'ma keep, I'ma keep motherfucking balling
I'ma keep, I'ma keep motherfucking balling
All y'all stupid ass hoes, y'all been falling
All y'all stupid ass hoes, y'all been falling
I'ma keep, keep balling
Alright, cool




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Lanez, Tory You Thought Wrong Comments
  1. Derek James Richards

    I'm still here a year later

  2. Akwien Riak

    Damn I mean I haven’t gotten down but fuck.

  3. account

    2:06 - 2:16 aaaaaaAAAAAAAAHHHHHHH SO FIREEEEEEE

  4. Dxni

    11 months later and I still crank it everyday

  5. CorrineB

    I love you Tory - Queenmoves on IG 💋

  6. Jordan Michael

    Me: My crush totally likes me!




    Also me 2 weeks later: *YoU ThouGHT WrONG.*

  7. Ayeitsmarvin

    Who’s here from helms world ?

  8. DYF Quon

    Them ad libs doe 0:49-0:56

  9. account

    2:56 - 3:09

  10. Noah Robinson

    This shit fire 🔥 imma be bumbin this all summer

  11. Adam Daniels

    😇😇

  12. Dagmawi bekele

    🔥🔥🔥

  13. Gus Wolo

    Views 🎥

  14. Aadil Khan

    Tory lanez from *'why can't you love me'* to *'I've got my ex calling and I'm here just ballin'*

    Joshua Thomas

    The beauty of life

  15. NolimitDarrenell

    Tory = 🐐🐐🐐🐐

  16. RogueNPC -

    "You thought this three way was with another girl". -TORYYYYYY

  17. Darnisha Ray

    Tory got me feeling some type of way
    I love it

  18. ShawnMoett

    Absolute fire

  19. ABDERREZAK mohamed

    Meilleur musique 2018 pour moi !

  20. Ray Chavez

    💥🔥🔥🔥REPEAT

  21. Antonio Kauley

    2019 Banger

  22. Jay HM

    Best song on the album hands down

  23. DLC Spades

    He on fire like Chris Brown was after that Rihanna break up lol 🔥🔥🔥

  24. Philthy Fresh

    This whole cd a hit..... slaps on deck for Tory lanez..... he’s always coming out with that fire

  25. idil Mohamed

    i love this song

  26. Travis Moore

    it in h it v the junk he 8cp

  27. Zedaine Dawson

    👌🎵🎶LoVe mE nOw🎶🎵👌

  28. HYPE

    Follow our new Spotify Playlist "HYPE - Hot 50" https://spoti.fi/2PfdSYY

    Esquisite

    how do i get on playlist?

  29. Kotsios Apollwn

    CashMoney AP
    Just in case
    You thought that I wouldn't get down
    I got so many of 'em on the rebound
    You thought that I wouldn't get down
    I got too many, too many, ah
    Just in case
    You thought that I wouldn't get down
    Gotta keep it real with you I thought you were down
    You thought that I wouldn't get down (you were down)
    You thought that I wouldn't get down (super down)
    You thought that I wouldn't get down (you were down)
    You thought that I wouldn't get down
    2K on my Saint Laurent (Saint Laurent)
    Spent a few K on my latest charm (latest charm)
    Did you see what I put on my baby, ahh
    These rocks so big, it look like it's from Flintstones
    And my bitch bad
    Gave you all my love
    And you sent it back
    Now I got a new thang who don't be on mood swings
    Who be on that new thang, got at least two thangs on her
    Just in case
    You thought that I wouldn't get down
    I got so many of them on the rebound
    You thought that I wouldn't get down
    Gotta keep it real with you I thought you were down
    You thought that I wouldn't get down (you were down)
    You thought that I wouldn't get down (super down)
    You thought that I wouldn't get down (you were down)
    You thought that I wouldn't get down
    Probably, when I think I need some Hennessy
    Baby girl, you're fucking up my energy
    Get in that pussy so good, you gon' remember me
    Know I put that screw all on the top
    I get that lean, baby, hop in that Beam, baby, yeah-ah
    I'm in between, baby, like me and the v baby, yeah
    Jimmy Iovine baby, 'cause you know that I got you in the scope
    And I'm popping when I got it in the dope
    Smoking presidential, got it in the smoke, ohh yeah
    Baby, we got big shit to do
    I'm a rich nigga, you can join a rich nigga crew if you wish
    Count money 'til your wrist switch to blue
    It's a cash money game, baby, fast money game and I still got my ex girl calling
    I'm just out her balling
    Took my brand new ting out to Miami just to spoil her (yeah)
    Switch it up, flip it up, rip it up, takin' my bitch out to the Garden
    'Til when you see me balling with the shawty, know it's
    Just in case
    You thought that I wouldn't get down
    I got so many of them on the rebound
    You thought that I wouldn't get down
    I didn't keep it real with you, I thought you were down
    You thought that I wouldn't get down (you were down)
    You thought that I wouldn't get down (super down)
    You thought that I wouldn't get down (you were down)
    You thought that I wouldn't get down
    That's a fucking fact
    But, it's all good, though
    'Cause, you know what I'ma do?
    No, real shit, you know what I'ma do?
    I'ma keep, I'ma keep motherfucking balling
    I'ma keep, I'ma keep motherfucking balling
    All y'all stupid ass hoes, y'all been falling
    All y'all stupid ass hoes, y'all been falling
    I'ma keep, keep balling
    Alright, cool

  30. UNA19

    Fetty Wap - My Way?

  31. DCAKS Makaveli

    This a smash!!! I would produce a. Video to this

  32. Football hub

    This mans music can make the ugliest man get him feeling himself

    HardicksonGypsum

    Football hub sounds oddly specific 🤔

    Dorokai Yinvil

    Lol that's hilarious

    bk allday

    Sam cassell bumping this shit right now 😃

    Joseph Beattie

    Yeah im feeling my nuts right now about to shake my bosses hand 😂 jokes

    Carlos Fields

    😭😭😭😭😭

  33. Robert teague

    You thought that i wouldnt get down i got too many on the rebound (ur a dog)😂and my bitch bad gave yu all my love and yu sent it bk now i gotta new babe that dont be on no mood swangs😋

  34. Stackboy Byrd

    I GOT TOO MANY TOO MANY🙌🙌💪🔥🔥🔥

  35. Latoya Smythe

    🔥🔥🔥💯

  36. Aysha Mathis

    I am a big fan i like all your songs

  37. Poopy Pants

    🇺🇸🍁

  38. STG

    i hated tory since 2k13... but this is the best album of 2018... wtf

    WeBe Flexin

    STG When something’s good, it’s good 🤷🏽‍♂️ doesn’t matter who made it...

  39. 2ndsorukage

    Song got me in my feelings

  40. Jalen Daniels

    Who the fuck produced this??!!?

  41. Jalen Daniels

    FIREEEE!!!!! OH MY GOD!!

  42. NathanCAY1010

    B.I.D. now this? Man Tory dropped some 🔥🔥 this year for sure!

  43. Dan Nguyen

    christina le is a cutie

  44. BDS Chinix

    I love this song!

  45. dakadny

    Insta replay by FAR THE BEST SONG ON THE ALBUM

  46. E-Lone

    SWITCH IT UP FLIP IT UP WHIP IT UP TAKING MY BITCH OUT TO THE GARDEN

  47. Rance Ranola Music beat channel

    This song is definitely a banger !!!!

  48. Doc Holiday

    Tory is going fireeeeeeeeeeee

  49. Ahmed Mah

    *Viciously hits the folks on the hook*

  50. Armando Brigante

    Bruhhhh I’m turning up in this shit for TORY ! Forever Umbrella ☂️

  51. Black Gaara

    WHICH ONE BETTER ?




    TORY LANEZ - YOU THOUGHT WRONG

    OR

    JOYNER LUCAS - I LOVE

  52. Zyion Shubrick

    Here Before 1 Million Views Who Else Wanted To Say That Before ? LMFAO

  53. Earsknott

    This wack ??? You though wrong :)

  54. Rosario Rodriguez

    Tory Lanez >> Drake 🔥💯💯

    Holy Nails

    YUHHHHHH

    Panagiotis Kapellos

    Fuckin right!!!

    Fernando Barbosa

    Kendrick >>>>>

    Ashley C

    Let’s not get crazy.

  55. iSoToxic

    JUST IN CASE YOU THOUGHT THAT I WOULDNT GET DOWN
    I GOT SO MANY OF THEM ON THE REBOUND

  56. Genre Official

    Tory Stole this from me💯✊

    Willie Prescott III

    Eat a dick

  57. jerin browder

    Anybody ever thought,, If he got that smokers cough, how could he sing this good??😂😂

    Tyler Spradley

    Facts. I dont know how he does it. I remember when he first came out when he was younger and someone asked if uses auto tune and he said he dont and he didnt take lessons to sing. Maybe he got lessons over the years since then and his singing has inoroved since then

  58. Gold Leo

    🏎🏎🏎🏎🏎🏎🏎🏎🏎

  59. Antone Datcher

    SUPER DOWN FOR THIS!🔥🔥🔥

  60. Dyllan Mayfield

    Add Snapchat: asap_dyllan

    john doe

    No bitch

  61. Ty The Shimmygod

    Ima keep, ima keep motherfucking ballin 🔥🔥🔥

  62. Money Time

    💪😎Like if yu think this gone hit 💪1M🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  63. hannah makokis

    it ain’t on soundcloud i’m so upset

    Harry Hutton

    hannah ; get Spotify

    hannah makokis

    Harry Hutton i don’t like spotify

    King's Dead

    Harry Hutton get apple music. :)

  64. Papercity Blizzy

    🔥🔥🔥🔥🤦‍♂️

  65. Marty Maverick

    I'm usually right on this , this or S.w.i.n.g is his next single. I put 100 on it

    Cool Steez

    Marty Maverick Ana the one with a boogie is

  66. germ

    Trippie a furry

  67. Chrissie Mcknight

    King of riding beats😩😍🤦🙏

    You could be learning something

    Thank You

    Jaigo Richardson

    Watchu good at riding lil maa

    Chrissie Mcknight

    @Jaigo Richardson your daddy dick 🤐

    Jaigo Richardson

    Chrissie Mcknight... Fiesty... Oh like punishing ones like you.... Don't worry you'd like it too... 😈😈

    Tyrese Ty-Get It VeVo

    @Chrissie Mcknight OMG too much information 😂😂😂

  68. Mohamed Ibrahim

    Tory Tory Tory he never stops 👍

  69. Times NYC

    Am I the only one disappointed with this album?

    Mr. Slave

    Times NYC yes

    You could be learning something

    Bro just let it spin it's fire

    Poopy Pants

    Its still his production style , but hes getting more money with this flow. It has a few good songs on it.

  70. Princess Peach

    Here at 42k views

  71. Christopher Priester

    🔥😩

  72. Tyler Lerum

    Torey be dropping that fire. Bruh been waiting on this mixtape for a while

    Mr. Slave

    Tyler Lerum it’s a mixtape?

    Tyler Lerum

    Mr. Slave yeah bro .

  73. DCAKS Makaveli

    Shoot a video in New York features Queenz Flipz in get Dumd!!😝

  74. Jeremy Nrvx

    Tory will be a boss ! Amazing singer

  75. daehrren

    This the hardest song on the album..this shit so wavy 🔥

  76. Tayler Nicks

    Ayyye that cashmoneyap

  77. Tyler

    I’m keep balling 💯

  78. Long Live Barry

    Hardest on the album

  79. reem ahmed

    Guys shout out to his album! He deserves hella more...

  80. Derek Webster

    Say word hes not holding back anymore

  81. Derek Webster

    This is swavy 👌🏼👌🏼nothing but

  82. BayAreaNative

    16k🔥🔥🔥

  83. BotecodoFaga

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🌿🔥🔥🔥

    Tyler Lerum

    Andréluiz_Dog to fire

  84. Nazihahxox

    This tune is very vibrant and it gets me in my feelings every time. without it, i think i would have no purpose in life. I love you tory, keep doing what you're doing baby!

    Swaveyntn

    Damn thats deep, but i feel u

  85. daniel reyes

    buen album

  86. Blue Nova

    Geez! CashmoneyAP produced a lot on here

    Quaye Beatz

    Yhh ppl sleeping on him coz of Tay Keith

    NytteTime

    Quaye Beatz Tay Keith beats sound the same

    melani

    I thought I was the only one who thought that 😂

  87. Semaj Belcher

    Cough cough “ok cool” 🔥🔥

  88. SAINT VISION

    This is my favorite song on the album fire fire goat Tory lanez

  89. Lucas Nunes

    SuPEr LIt

  90. SNEAK AND VET

    🔥🔥🔥☄☄🚨🚨😱

  91. Jarette Paragas

    Tory is in his own lane!🔥🔥🔥FAX

    reggie F

    Jarette Paragas facts 😁👍🏼💯

    Jameer TheDonProphet

    Jarette Paragas Lanes he got so many

    Genre Official

    Jarette Paragas it was my song first

    WeBe Flexin

    Tory’s lane 😂

  92. Dumb Guy

    13 comment

  93. Kool Gamez

    This album is tooo fire

    Tyler Lerum

    Kool Gamez to fire

    Kool Gamez

    Tyler Lerum extra Os was for emphasis

    account

    @Tyler Lerum too*

  94. Z6RO

    Litty 🔥🔥🔥

  95. Seh Tanyaz Tanyanyiwa

    I love this Niqqa
    But I miss " Dirty Money" typa shit

  96. Swaveyntn

    The melody is so fire, the hook is hella catchy.

  97. Caio Matheus

    Its lit 🔥🔥🔥🔥