Kotzen, Richie - Faith Lyrics




Faith...
I don´t wanna lose my faith
In all of the things that I felt so strong
I may be slippin', but I'm holdin' on. . . Oh

I feel like life has been bleeding me
I'm not the same as I used to be
All around me's changing
The times, the words, the faces
But I know, I can´t stop believing

Believing in faith
I don´t wanna lose my faith
In all of the things that I felt so strong
I may be slippin', but I'm holdin' on

Talkin' 'bout faith
I don´t wanna lose my faith
But what am I supposed to do when the feeling's gone?
The hardest thing about it is movin' on

I know somebody has got a bigger plan
I know the future is out of my hands...Oh
I´m all right with waiting and anticipating
And oh, Cause I won´t stop believing

Believing in faith
I don´t wanna lose my faith
In all of the things that I felt so strong
I may be slippin', but I'm holdin' on

Talkin' about faith
I don´t wanna lose my faith
But what am I supposed to do when the feeling's gone?
The hardest part about it is moving on...oh...oh

I have been here for so long...yeah, yeah..oh
But my faith is keeping me strong...strong

Don't stop believing in faith
I don´t wanna lose my faith
In all of the things that I felt so strong
I may be slippin', but I'm holdin' on

I´m talking about faith
I don´t wanna lose my faith
But what am I supposed to do when the feeling's gone?
The hardest part about it is moving on

Don´t wanna lose my faith
Don´t wanna lose my faith
Hey, yeah I just ...just gotta learn to love
I'm never gonna lose my faith...baby, baby, baby, baby
Oh...I just need to...just need to hold on...
Hold on to my faith
Ain't gonna...ain't gonna stop me now





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Kotzen, Richie Faith Comments
  1. Susan Moran

    Richie is amazing . Ritchie a Catholic, he always wears a rosary bead . So this song is true to him. Good lyrics and good music.

  2. Miloš Rais

    I loved Chris Cornell and at the times when he was alive some people said that Richie Kotzen is trying to imitate the look and the way of Chris singing ... i´m glad if he does it because he does it almost identically .... i´m mostly a jazz drummer but i have sooo much respect for Chris personality and Richie´s musicality !!!!!
    these two guys (along with Glenn Hughes) are the only rockers and singers of 21st century:
    Chris Cornell, Glenn Hughes, Richie Kotzen .... beside the other great soul singers: Steve Perry, Mick Hucknail, Daryl Hall ...

    Alan Kumashiro

    Have you heard of Marc Broussard? He's from Louisiana I think. He plays and sings in this throaty soulful bluesy style.

    Miloš Rais

    @Alan Kumashiro thank you, sir .... have to check it out !!!

  3. ROCKN HYGIENIST

    I'd like to hear #StevePerry sing this!!!!🤙=^..^=

  4. Gloju Brick

    Cornell is gone now, I guess you are my number one now Richie.

    (I'm just deep saddened with his death, I am not comparing them, it's a matter of taste)

  5. CRISTINA QUINTANA

    He's is the only one.

  6. William Marques

    more one music in B minor , this is the tone favorite of Richie and the best for your Voice ... great Richie !

  7. PolAndDazShow

    can anyone suggest some music similar to this? love the style

    Random internet person

    +PolAndDazShow theres alot of richie kotzen music style like this, like remember, high,my angel,angie, and he also in a band called the winery dogs that have song that also have the similar style, its called regret

    Wagner Mattos

    just keep listening to him

  8. TrueBlueSue49

    Richie Kotzen-Faith

  9. Darren Blacker

    Beautiful. DEEP.

  10. Denis Dubrović

    Great guitar,great lyrics,great song :)

  11. JoshMetal316

    Hey Richie stop using my life for your lyrics!! :/

  12. Clayton139

    Best song I've heard in a long, long time!!

  13. Clayton139

    This guy is the biggest hidden talent of his time and our time!!

    robert remkes

    Not so hidden anymore..,Probably the most played musician on YouTube today, along with Portnoy. I don't' know what I would do without their music running through my mind, nor where I would be right now.

  14. amy reed

    this song gave me back my faith...

  15. Jack Daniel’s

    This song make me happy

  16. Temporal72

    jajaja, you're welcome! :)

  17. Trump's Bane

    It is obviously a song about a relationship with a woman.

  18. thermalegoogle

    you're absolutely right, I don't know what I was thinking haha. C minor and G minor would sound wrong here, you should indeed play C major and G major instead. Thank you for notifying me.

  19. Temporal72

    Hey dude!, it help me a lot in the verses, but i think in the chorus, 2 chords are wrong, if you play "D mayor-A minor- C mayor- G mayor" sounds more like the song i think, but of course a could be wrong.

  20. WMRomania

    God bless Richie Kotzen! :)

  21. Marco Matos

    "I felt like destroying something beautiful."

  22. MrRadithfire

    kontooooool keren banget!!!!

  23. WMRomania

    @Samy10m It's a song written about his faith,christianity ..so i think is a christian one.

  24. Ghost Warden

    Thank you, kindly for posting this up! Great tune from a soulful artist!

  25. thermalegoogle

    @Ozz3AK
    chorus "faith I dont want to lose my faith etc"
    d major-a minor-C minor-G minor
    Verse : d major-g minor x2
    then B minor-E major (on "all around is changing..")
    then you switch to an E minor this time, and A major for the end of the verse

    oh and for the variation and the end (last solo and all) : B flat major then C major, and back to d major

    hope this helps

  26. Juan Giménez

    Awesome, you're fantastic!

  27. Harvey Chiu

    !!!!!!!!!amazing!!!!!!!!!!!!!!!

  28. tulipwindmill

    Trust you bro!!!! BTW I like this.

  29. apollominor

    my faith will always be strong. richie you are such an inspiration.

  30. NorJ88

    Great Voice, Great Composition, Great Music. Spectacular! WOW!