Kottonmouth Kings - Marijuana Lyrics




[Daddy X]
I'm just gonna be getting stoned (getting stoned).
You'll never wanna legalize (legalize),
Marijuana, I'm just gonna be getting stoned
(getting stoned), cause it makes everything alright.

[Richter]
Marijuana, yeah my one and only, she keeps me company,
When I'm feelin lonely, we go together like cheese and bologna, if I was made of weed
Shit I'd even try to clone me.
Natures gift filled up with her powers, a couple hits and im lit for hours.
I'm talkin how high like the Sears Tower,
I like my Skunk sweet and my peach is sour.

[D-Loc]
Yeah I smoke the bomb you know its time to get it on,
Roll it in a joint you can put it in a bong, fill your blunt up, smoke it til its dust,
Theres no need to hurry theres no need to rush.
Feel the rush when im all up in a cut, see me slowin down while y'all cats is speedin up.
Never too fast I creep like a lowrider, fuck the cops when I puff.

[Hook (Daddy X):]
I'm about to lose control I'll pack myself another bowl,
Cause marijuana helps me with my high (marijuana) helps me open up my soul
Powers of a magic bowl, everythng is better when you're high. (marijuana)

[Richter]
(hey dude I saw that show) you can see I dont breathe (well no I dont smoke) well you know what I mean.
When you're stoned it's a different zone your brains in heat,
People get ta laughin at ya even im a comedian,
And im gonna keep continuatin the fight til its legalized, til completely everytime that I aint getting high.
So tell me why you want to fuck with me, come on dog let a stoner go free.

[D-Loc]
Now ya didn't burn it back homie wheres your sack at, break out your bong dog where you at at?
Yeah we smoke kush and we smoke green crack, rollin endless blunts in the bus in the back back.
Always smoked out always blowin clouds, I got the killa chronic and the dirty dirty mouth,
24-7 stay high everyday, k-m-k stays blazed.

[Hook (Daddy X):]
I'm about to lose control I'll pack myself another bowl,
Cause marijuana helps me with my high (marijuana) helps me open up my soul
Powers of a magic bowl, everythng is better when you're high. (marijuana)

[Bridge: Daddy X]
I'm just gonna be getting stoned (getting stoned).
You'll never wanna legalaize (legalize),
Marijuana, I'm just gonna be getting stoned, cause it makes everything alright.

[Daddy X]
Marijuana, yeah its a cheeba, chronic, page, stress a freedom leafa,
You're the giver I'm the reciever, mary j make me a believer,
Teacher teacher, oh faith'll teach ya, to reach a little deeper.
Still old schoool I still call it reefer, mar-i-jua-na ow!

[Hook (Daddy X):]
I'm about to lose control I'll pack myself another bowl,
Cause marijuana helps me with my high (marijuana) helps me open up my soul
Powers of a magic bowl, everythng is better when you're high. (marijuana) [x2]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Kottonmouth Kings Marijuana Comments
  1. The Original Gamer

    My only gripe: cheese and bologna SUCKS.

  2. matthew sanders

    4 ever!

  3. whitetrash dipper

    right on

  4. faaldren cervantes

    y'all motherfuckers are retarded do whatever it is the fuck y'all do- if you were looking this song up you either are a stoner, know a stoner, or wanna be a stoner- so can't we all just get a bong? maaan and it is damn good wether you're at a party or by yourself lmao it kills cancer and it makes me feel good - oh btw , does being a kmk fan make you a juggalo? since they're underground like I.c.p.?

  5. C00LX100

    I mean FUCK YOU D.E.A! :D

  6. NIXON

    and your mum

  7. C00LX100

    FUCK YOU!

  8. ipissglitter15

    i smoked once, personally didn't seem to great

    reptilianarmy420

    must not been good loud then

  9. NIXON

    "hi, i am from the D.E.A."

  10. macaryl95

    I kinda wanna just cry cuz I see the last comments from 3 months ago. KMK is so amazing, I expect to see comments from more likely 3 minutes ago.. Only in a perfect world..

  11. tyler kisch

    yeah its only good for parties haha it sucks doing it when your doing fuck all

  12. Kush Master

    @zacawesome Yes Parties Only. =-)

  13. Zackary Smith

    @MrMachinimator If you have tried coke you would no its a hell of a drug for parties. Parties only.

  14. juggalo jimi1605

    really makes me want to pack myself another bowl... xx1605xLifexx4xLifexx supporting radical habits since 2001

  15. Radioactiveslime

    Love this song