Khontkar - Pas Ver Lyrics



[Khontkar:]
İstediğini konuş sen
Istediğinle dövüş len
Ben kendi kendime bi muammayım
Sen istediğine dönüş len
Kafam bugünlerde allak bullak
Bunlar kimi istiyolar karşılarında
Bi dumana bakıyo siktiri koymam
Şakası bu çünkü gerekir orman
Sakinleşmem lazım diyolar "bak deli bu oğlan"
Farketmez aslında bana
Benden bahsetmen etrafta bolca
Sen kimsin ki sana fikrini sorcam
Oluru yok bu oyunun onuru varsa konuşur
Onuru benim ve tabi ki duruşum
Ona göre beni görünce yüzleri buruşur
Desteyi koydum masaya
Hiç kuruş yok arasında
Farkımız bu senle benim
Ben hep netim tarafımca
Yetmiyo karınca kararınca
Biz çıkıyoz hava kararınca
İstiyom sessiz ve sakin bi sema
Bugün çünkü kafam bela

[Kozmos:]
Yeri geldimi atarız üçlük
Yeri geldimi smaç
Geri geldi bu bak bendeki güç
Sen atarken daha kulaç
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver

Yeri geldimi atarız üçlük
Yeri geldimi smaç
Geri geldi bu bak bendeki güç
Sen atarken daha kulaç
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver

Goruntu bulanik onumu goremem alkolle duvari aştık
Soluduk birazcik dumani şehirde kaostan olusmus yuvamiz
Biyandan duseriz biyandan ucariz yetmedi bugune dek hic bi basari Yuksekten korkumuz yok
Herzaman yerinde facamiz
Yapariz hergun ayri kacamak
Akar sizin pacalardan
Epey karisik bi karma
Ogrenci isi makarna
Gibi sizin butun isler
Heves yok hic anca disler
Desende niet niet yinede inmezsin kucaktan hic te
Pasi ver atalim sutu
Pasi ver atalim sutu
Bencilsen arama kusur
Basariz yarana tuzu
Tabiki kuruysa tuzun
Tabiki kuruysa tuzun

Yeri geldimi atarız üçlük
Yeri geldimi smaç
Geri geldi bu bak bendeki güç
Sen atarken daha kulaç
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver

Yeri geldimi atarız üçlük
Yeri geldimi smaç
Geri geldi bu bak bendeki güç
Sen atarken daha kulaç
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver
Yeter ki pası ver




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Khontkar Pas Ver Comments
  1. Mr. RobotOffical

    🦾🦾🦾

  2. Flashbang *

    Beat ne beyler

  3. Talha Terzi

    Basket oynarken effsane gidiyor

  4. Tony Montana

    Kozmosla khontun sesini ayırt edemedim

  5. Serhat ESEN

    Nası veriyim amına godum atıyordum taca gidiyor ibne

  6. Haha Haha

    y e t e r k i p a s ı v e r

  7. Mehmet Utku

    Dönüp dönüp dinliyorum şunun tadını diğer şarkılarında bulamıyorum niyeyse

  8. Ryelkenbicer

    İstediğini konuş sen
    Istediğinle dövüş len
    Ben kendi kendime bi muammayım
    Sen istediğine dönüş len
    Kafam bugünlerde allak bullak
    Bunlar kimi istiyolar karşılarında
    Bi dumana bakıyo siktiri koymam
    Şakası bu çünkü gerekir orman
    Sakinleşmem lazım diyolar "bak deli bu oğlan"
    Farketmez aslında bana
    Benden bahsetmen etrafta bolca
    Sen kimsin ki sana fikrini sorcam
    Oluru yok bu oyunun onuru varsa konuşur
    Onuru benim ve tabi ki duruşum
    Ona göre beni görünce yüzleri buruşur
    Desteyi koydum masaya
    Hiç kuruş yok arasında
    Farkımız bu senle benim
    Ben hep netim tarafımca
    Yetmiyo karınca kararınca
    Biz çıkıyoz hava kararınca
    İstiyom sessiz ve sakin bi sema
    Bugün çünkü kafam bela


    Ya şu verse'e bakar mısınız amk çıldırıyorum aqqq

  9. RK Kris RK

    RK MODERNTHUG

  10. fatih kaya

    Autotune diye ağlayan rapin namus bekçileri kardeşlerim nerede kaldınız :D aaa pardon siz muşta falan dinliyorsunuz :D

    Mehmet Ali

    onlar mağara ayılarını dinliyorlar şarkıda höğğ hağğ yapan cinslerden yani :D

    fatih kaya

    @Mehmet Ali hahahaha :D haklısın

  11. Kaan Tan

    Bir 💨'a bakıyo s*ktiri koymam💯

  12. Mehmet Utku

    Şu şarkılarını spotifye yüklesende biz de burdan dinlemek yerine oradan sana para kazandırsak

    Alphecca

    Para kazanamaz beatler free

  13. Lunatic YT

    şunları spotify'ye yüklesenize

    z'squeN

    Lunatic YT mixtape

    Lunatic YT

    @z'squeN Şvm p.o.p da mixtape ama

    Lunatic YT

    @z'squeN prod. noisart'a ait olabilir tamamen araştırmadım

    z'squeN

    @Lunatic YT lan sarkinin beati direk alinti aq ne prod noiseartından bahsediyorsun amk

    Mavera Yasolin

    @z'squeN şamın mixtapesi nin beatleri noisartın bu free beatlerden oluşuyo

  14. BlingIsTaken

    50k dinlenme ILLUSION 💯

  15. Ahmet karaca

    Bu niye tutmamış

  16. Fort Deagle

    Istediğinle dövüş len
    Ben kendi kendime bi muammayım
    Sen istediğine dönüş len!


    şu söz bile anlatıyor her şeyi

  17. egois oyuncu

    Ufff bu cok i

  18. Modern Thug

    Ciden Yeri Geldiginde Atıyo Smach

  19. Kyrillos Santana

    Orijinal beat : FLESH - NE KUPIT

    Rap'kolik Channel

    https://www.uludagsozluk.com/k/mixtape/

  20. Nuri Can Solak

    Çok efsane bence klibi çıksa bu ve bunun gibi şarkıların çok daha iyi yerlere gelirler

  21. Burak Gang

    Sen Olayındasın Onlar İşin Kolayında Be KhontLord 💯 İzmir'imden Bu İşin Trap Lord'u üretmeye devam yükselişin tam gaz 👍💯 @Khontkar

  22. Fatih Özer

    MİSSSS

  23. enes byn

    arkadaki mouse sesini sadece gerçek rapçiler duyar.

  24. Mach

    Şöyle bir şarkının 32 k Dinlenmesi :) Saçmalık

  25. back stage

    albümün en iyi sarkisi dinleyici sayısına bak lol ?

  26. Arif Işık

    Bi dumana bakıyo siktiri koymam

  27. Uğur Tanrıverdi

    Beat... Flesh - Ne Kupit

  28. İlayda Yıldırım

    m'boy 👊🔥

  29. Burak Kaan Karakaya

    Efsane ötesi

  30. Hazreti Toprak

    Mükemmel

  31. Flash TR

    albümün en iyi ilk 3 lüsünden 1 i

  32. Morzi Official

    En büyük hayallerimden biri redkeys'e katılabilmek :((

  33. Eren Kütük

    SEN KIMSIN KI SANA FIKRINI SORCAM ? BLEEDAAAT

  34. Onur Çelik

    Iki izmirli birlesince kötü birsey cikar mi??? Cikmazzzz

    quake 3 seven adam

    Bu arada yanlış anlamayın amk khontkar'ı seviyorum ama izmiri sevmiyorum

    Jadolive- Efe

    @quake 3 seven adam neden kardeşim İzmir sevilmiyecek bir yer değil ben İzmirde yaşıyorum

    iYigitC

    @Jadolive- Efe izmire hoşgluk gluk gluk

    Amdullah Vatikanoğlu

    @iYigitC boş muhabbetler

    Def Bu Nasıl Flow

    @Rap'kolik Channel laiklik diyerek bacısını sikiştiren ermeni dölü seni

  35. Reznor Beatz

    Khontkar - Pas Ver BEAT kanalımda✨✔

  36. Seikod

    KOZMOS SALDA KHONT KONUŞSUN

  37. Kamran Xəlilzadə

    Passssso

  38. Hocus The Surprise

    kozmosla khontun düeti mi vardi lan

  39. Eylul Askin

    Mukemmell yaaaa

  40. Mahmut Serkan Tuğ

    Sen kimsin ki sana fikrini sorcam

  41. Onur Gümüs

    Albümün en iyilerinden

    Esra Çolak

    @pl lp kavrayamaz

    Selçuk Akkaya

    Üstad Khontkar redbully nin her şarkısı efsane kıyaslamayi kesin aminizakorum

    LealysTv

    @Uçan Adam Sabri Offical Jester en iyisi tabi :)

    LealysTv

    Defol da var tabi.

  42. Devrim İşbilir

    lan nasıl 3 bin kişi dinlemiş amk

    RapçiTV

    khontkarı yeni görenlerin yaptığı bir yorum

    EnBee S

    @RapçiTV keslan oırospu evladı

  43. BĞNZ Rapper

    Khontkar

    İstediğini konuş sen
    Istediğinle dövüş len
    Ben kendi kendime bi muammayım
    Sen istediğine dönüş len

    Kafam bugünlerde allak bullak
    Bunlar kimi istiyolar karşılarında
    Bi dumana bakıyo siktiri koymam ,
    Şakası bu çünkü gerekir orman

    Sakinleşmem lazım diyolar "bak deli bu Oğlan"
    Farketmez aslında bana
    Benden bahsetmen , etrafta bolca
    Sen kimsin ki sana fikrini sorcam

    Oluru yok bu oyunun onuru varsa konuşur
    Onuru benim ve tabii ki duruşum
    Ona göre beni görünce yüzleri buruşur .

    Desteyi koydum masaya
    Hiç kuruş yok arasında
    Farkımız bu senle benim
    Ben hep netim tarafımca

    Yetmiyo karınca kararınca
    Biz çıkıyoz hava , kararınca
    İstiyom sessiz ve sakin bi sema
    Bugün çünkü kafam bela

    Nakarat

    Yeri geldimi atarız üçlük
    Yeri geldimi smaç
    Geri geldi bak bu bendeki güç
    Sen atarken daha kulaç

    Yeter ki pası ver (x4)

    Kozmos

    Görüntü bulanık
    Önümü göremem alkolle duvarı aştık
    Soluduk birazcık dumanı
    Şehirde kaostan oluşmuş yuvamız

    Bi yandan düşeriz bi yandan uçarız Yetmedi bugüne dek hiç bi başarı Yüksekten korkumuz yoook
    Her zaman yerinde façamız .

    Yaparız her gün ayrı kaçamak
    Akar sizin paçalar-dan
    Epey karışık bi kar-ma
    Öğrenci işi makar-na

    Gibi sizin bütün işler (işler)
    Heves yok hiç anca dişler (dişler)
    Desende niet niet
    Yinede inmezsin kucaktan hiçte (hiçte)

    Bridge

    Pası ver atalım şutu (şutu)
    Bencilsen arama kusur (kusur)
    Basarız yarana tuzu (tuzu)
    Tabii ki kuruysa tuzun (tuzun)

    Nakarat

    Yeri geldimi atarız üçlük
    Yeri geldimi smaç
    Geri geldi bak bu bendeki güç
    Sen atarken daha kulaç

    Yeter ki pası ver (x4)

  44. Ragnas Music Official

    Destek verelim.

  45. Pynova

    [Verse 1: Khontkar]
    İstediğini konuş sen
    Istediğinle dövüş len
    Ben kendi kendime bi muammayım
    Sen istediğine dönüş len
    Kafam bugünlerde allak bullak
    Bunlar kimi istiyolar karşılarında
    Bi dumana bakıyo siktiri koymam
    Şakası bu çünkü gerekir orman
    Sakinleşmem lazım diyolar "bak deli bu oğlan"
    Farketmez aslında bana
    Benden bahsetmen etrafta bolca
    Sen kimsin ki sana fikrini sorcam
    Oluru yok bu oyunun onuru varsa konuşur
    Onuru benim ve tabi ki duruşum
    Ona göre beni görünce yüzleri buruşur
    Desteyi koydum masaya
    Hiç kuruş yok arasında
    Farkımız bu senle benim
    Ben hep netim tarafımca
    Yetmiyo karınca kararınca
    Biz çıkıyoz hava kararınca
    İstiyom sessiz ve sakin bi sema
    Bugün çünkü kafam bela

    [Hook: Kozmos} x2
    Yeri geldimi atarız üçlük
    Yeri geldimi smaç
    Geri geldi bu bak bendeki güç
    Sen atarken daha kulaç
    Yeter ki pası ver x4

    [Verse 2: Kozmos]
    Goruntu bulanik onumu goremem alkolle duvari aştık
    Soluduk birazcik dumani şehirde kaostan olusmus yuvamiz
    Biyandan duseriz biyandan ucariz yetmedi bugune dek hic bi basari Yuksekten korkumuz yok
    Herzaman yerinde facamiz
    Yapariz hergun ayri kacamak
    Akar sizin pacalardan
    Epey karisik bi karma
    Ogrenci isi makarna
    Gibi sizin butun isler
    Heves yok hic anca disler
    Desende niet niet yinede inmezsin kucaktan hic te
    Pasi ver atalim sutu x2
    Bencilsen arama kusur
    Basariz yarana tuzu
    Tabiki kuruysa tuzun x2

    [Hook: Kozmos} x2
    Yeri geldimi atarız üçlük
    Yeri geldimi smaç
    Geri geldi bu bak bendeki güç
    Sen atarken daha kulaç
    Yeter ki pası ver x4

    Ahmet karaca

    Adamsın

  46. Deniz Seyhan

    Biz çıkıyoz hava kararınca

  47. Deniz Seyhan

    Efsane ya

  48. Kıvırcık Çocuk

    🙏🙏

  49. SCHREWD

    gelecek !

  50. Hilal Artvinli

    Khontkar 👑