Khontkar - Kime Ne Lyrics



Kulağındaki ne öyle ha
Yüzünde dövme varmış
Dişi altınmış
Ne
Trap diye bi'şey yapıyo'muş
Davranışları toplum için çok aykırı
Kabul edilemez bi durum
Kesinlikle kabul edilemez

Kime ne kime ne kime ne
Kafam taşak gibi yine kime ne
İçiyo’m her gün oğlum tabi ki
Sana ne sana ne sana ne

Kapım çalar polis mi o iyice
Bakmadan açayım deme sakın he
Sallanıyo’ zincir ta sikime
Kime ne kime ne kime ne

Sallanıyo’ zincir ta sikime (zincir ta)
Sikime-e-e (sikime)
Cepler şişman dolu hep (cepler şişman)
Bakar şaşkın gözler dolu hep (şaşkın gözler)
Bizi tanıman gerek yanılma sakın sakın ha
Onlar anca konuşur boş kafalar (boş)
Bende hepsi var ne istiyo’n sen bahset ondan (hadi lan)
Sıkı tut ağzını aman bişey kaçırma
Herkes aynı yolda, benim yolum orda
Bana kafa tutma yok yok (yok)
Sen anlamıcan, bunu belli oldu
Oyunum üst düzey çok çok (çok)
Kime ne len varsa üstümde 100 gram dalga
Sana ne len varsa altımda üçyüzlük araç
Geliyo’m len mahalleden sıfırdan bu anla
Ekibim sert bekliyo’ hepsi bak telefonda

Kime ne kime ne kime ne
Kafam taşak gibi yine kime ne
İçiyo’m her gün oğlum tabi ki
Sana ne sana ne sana ne

Kapım çalar polis mi o iyice
Bakmadan açayım deme sakın he
Sallanıyo’ zincir ta sikime
Kime ne kime ne kime ne

Derdin ne benimle, bilmiyo’m hiç de gelmiyo’n işime
Daha fazla deneme bence sür evine
Sokak sana göre değil, belli bu başından beri de
Alcağını al hadi dön evine
Arkana bakmadan yürü evine
Gürçeşme, Son Durak, marketin köşeyi dönünce
Hayır geçemez kimse bundan öteye
Hayır gidemez kimse bundan öteye (hayır hayır!)
Sen bana sormadan burda ne bok yiyo’n lan
Bana sormadan düştün şimdi çıkamıyo’nda
Bana sormadan kendini ilan ettin kral lan
Sokak soru sormaz alır canını bi anda (brrr!)
Doğrulur surata bi anda, cesedin kalıyo’ bi yanda
Yavaşça geçiyo’ siyahtan, beyaza ruhunu çıkarır sigara

Kime ne kime ne kime ne
Kafam taşak gibi yine kime ne
İçiyo’m her gün oğlum tabi ki
Sana ne sana ne sana ne

Kapım çalar polis mi o iyice
Bakmadan açayım deme sakın he
Sallanıyo’ zincir ta sikime
Kime ne kime ne kime ne

Kapım çalar polis mi o iyice
Bakmadan açayım deme sakın he
Sallanıyo’ zincir ta sikime
Kime ne kime ne kime ne




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Khontkar Kime Ne Comments
  1. Buğra kurnaz

    Evuevuevuueveuve

  2. the law

    Gözlerim bozuldu amk

  3. PBY MASTERYİ

    Renk körlüğü testi yazdım buraya düştüm

    Ece Yılmaz

    doğru yerdesin

  4. Kiken Official

    Khontkar - Kime Ne
    Kiken feat. Khontkar - Bana Ne

    Beğeninde üstte kalsın

  5. Her Zaman Her Yerde

    Khontkarın zinciri sikine benimse zincirim sikime kadar uzanır
    -Joker

    Uzaylı Howard

    Khontkar'ın zinciri sikine benimse sikim zincirime kadar uzanır*

  6. Edanur Yavuz

    Yorumları çoğu efekt ile ilgili olmuş da sizene aq adam yapıyor bi kere bu işi demekki bi fark atmış bunu yaparken şimdi kimine nee nee 👌👍

  7. Tuncay Çelenk

    konserden sonra burda dinlemek ayrı güzel

  8. Güzel Çelik

    2:03 napiyon ag.

  9. Mustafa Alper Taş

    en azından karıyı kızı seks objesi olarak kullanmamış XD

  10. Semih Çağan

    Khontun taşşak dediği yerde yanında ailesi olanlarla 1dklik saygı duruşu.

    umut ps4

    Sikime dediği yerde annenin hoşuna gidiyor herhalde

  11. Wolfes Tr

    MONTAJCI:Khontkar abi klip nasıl olsun
    Khontkar:bi montaj yap dinleyiciler bi bok görmesin. Çok ta ipimde. Banane olm kızlar gözükmesin.

  12. Mustafa Kemal Ökktem

    İlk başta ne dediğini anlamamıştım bi lavuk konserinde kulağındaki ne öyle heeğğ yapmış orda anladım ilk başta ne dediğini aq.

  13. Bir Hesap

    Everyone :
    Nobody :
    Especially Nobody :





    Khontkar : Sallanıyo zincir taa s*kime



    Joker : Khontkar'ın zinciri s*kine benim ise s*kim zincirime uzanır

  14. YANKI OFFİCAL

    Basemode den kaldırılan klip

  15. Staley's Drug

    lsd trip yaşıyorum galiba

  16. Cadı

    Diğeri niye kaldırıldı ya

  17. SNIY DER

    Olum gözlerim bozuldu gece gece ama şarkı efso

  18. gamze metiner

    Kulağındaki ne öyle ha
    Yüzünde dövme varmış
    Dişi altınmış ne
    Trap diye bi'şey yapıyo'muş
    Davranışları toplum için çok aykırı
    Kabul edilemez bi durum
    Kesinlikle kabul edilemez Kime ne kime ne kime ne
    Kafam taşak gibi yine kime ne
    İçiyo'm her gün oğlum tabi ki
    Sana ne sana ne sana ne

    Kapım çalar polis mi o iyice
    Bakmadan açayım deme sakın he
    Sallanıyo' zincir ta sikime
    Kime ne kime ne kime ne

    Sallanıyo' zincir ta sikime (zincir ta)
    Sikime e e (sikime)
    Cepler şişman dolu hep (cepler şişman)
    Bakar şaşkın gözler dolu hep (şaşkın gözler)
    Bizi tanıman gerek yanılma sakın sakın ha
    Onlar anca konuşur boş kafalar (boş)

    Bende hepsi var ne istiyo'n sen bahset ondan (hadi lan)
    Sıkı tut ağzını aman bişey kaçırma
    Herkes aynı yolda benim yolum orda
    Bana kafa tutma yok yok (yok)
    Oyunum üst düzey çok çok (çok)
    Kime ne len varsa üstümde 100 gram dalga
    Sana ne len varsa altımda üçyüzlük araç
    Geliyo'm len mahalleden sıfırdan bu anla
    Ekibim sert bekliyo' hepsi bak telefonda

    Kime ne kime ne kime ne
    Kafam taşak gibi yine kime ne
    İçiyo'm her gün oğlum tabi ki
    Sana ne sana ne sana ne

    Kapım çalar polis mi o iyice
    Bakmadan açayım deme sakın he
    Sallanıyo' zincir ta sikime
    Kime ne kime ne kime ne

    Derdin ne benimle bilmiyo'm hiç de gelmiyo'n işime
    Daha fazla deneme bence sür evine
    Sokak sana göre değil belli bu başından beri de
    Alcağını al hadi dön evine
    Arkana bakmadan yürü evine

    Gürçeşme Son Durak marketin köşeyi dönünce
    Hayır geçemez kimse bundan öteye
    Hayır gidemez kimse bundan öteye (hayır hayır)
    Sen bana sormadan burda ne bok yiyo'n lan

    Bana sormadan düştün şimdi çıkamıyo'nda
    Sormadan kendini ilan ettin kral lan
    Sokak soru sormaz alır canını bi anda (brrr)
    Doğrulur surata bi anda cesedin kalıyo' bi yanda
    Yavaşça geçiyo' siyahtan beyaza ruhunu çıkarır sigara

    Kime ne kime ne kime ne
    Kafam taşak gibi yine kime ne
    İçiyo'm her gün oğlum tabi ki
    Sana ne sana ne sana ne

    Kapım çalar polis mi o iyice
    Bakmadan açayım deme sakın he
    Sallanıyo' zincir ta sikime
    Kime ne kime ne kime ne

    Kapım çalar polis mi o iyice
    Bakmadan açayım deme sakın he
    Sallanıyo' zincir ta sikime
    Kime ne kime ne kime ne

  19. Jadolive - Muhammet

    Bu şarkı neden kaldırıldı ki

    Ece Yılmaz

    türkiyeye gizlendi yalnızca. vpn değiştir youtube'da arat karşına çıkar şarkı

  20. Mechanich

    orjinal video hala duruyo aq neden tekrar yüklüyonuz

  21. Ömer Kinç

    kız arkada sigara sarıyo .d

  22. Ben Zeynep

    Oyundaki nickim dododofkdoncod

  23. Halıl Avcü

    Bn mi hicbisey görmüyorum yoksa klipten dolayımi?

  24. Erdinç Türkmen

    abi çok güzel

  25. puncher enes

    Aq herkes uyusturucuya özenti diyo ama adam nargile içiyo esrar degil

  26. RECEP Hamarat

    Acaba tek sahne çektilerde gerisi sadece efekt mi?

  27. Kadir Sönmez

    Önyargimi kaldirdi artik kontla kopuyoruz eski sarsar tarzi 2010 dan onceki rapi tattim resmen

  28. Elif Uzun

    Ömer Faruk kim

  29. ŞEHİNŞAH

    ASKER TRAPEERR

  30. Ryagzhilograd

    962 Disslike Yeşilaycılar

  31. Joxe

    E sen rap yapabiliyomuşsun

    Arda Ceylan

    @Burak K trap rapin alt dalı zaten

    Burak K

    @Arda Ceylan biliyorum ama burda tarzı trap

  32. Hiper Pro

    1 milyon aq

  33. Cemilcan Güleç

    1 milyon olsun diye buradayız

  34. Lacasa da Papel

    Sınav notumdan kime ne

  35. Toprak 35

    #bleedat 💯🤙

  36. Mert Kulaş YT

    Adamı Hapis Bozdu be

  37. robert jackson

    Kizlar trapi keko buluyordu ne oldu yorumlar full kız.

  38. Berk Erkarslan

    alah,hivz,v

  39. XeuzX Bra

    Klipteki kızın instasi nedir ?

  40. Korkusuz Gameman

    Epilepsi hastaları çıldırıyor ;F

  41. X Sezen X

    Çakma lil pumplar türeyip duruyor hele şu versiyonu baya çöp 😂😂😂

  42. İronmate's

    abim bilgisayarı vermiştir o sırada bir program bulup tuşlara basarım 0:10

  43. Emirhan Aksoy

    şu şarkıyı dinleyince kendinden geçen bizden değildir abi

  44. Spartacus

    Khontkar'ın zinciri sikine benimse sikim zincirime kadar uzanır!

  45. uye ol

    Tiktok eteklerini görünce ben

  46. Emir Yenier

    Kardeşim efekt yapmaya çalışırsa

  47. Ucgen Np

    Khontkar hapise girecek haberiniz oldun

  48. Duha ÖZGEN

    klip japon p*rnosu 917 dislike TKD dan

  49. Berk Köskü

    söğütlü çeşme metrobüs durağı,iki yanımda iki polis, hayır geçemez kimse burdan öteye

  50. Süleyman Reyizz

    Kİme ne kime ne

    Süleyman Reyizz

    sana ne sana ne

  51. Legend

    #freekhontkar BU SEFER LAZIM OLDU İŞTE

  52. Murat

    Almanlar kör oldu benim burda alışığım türkler efekt sever :D

  53. Talha OCAKTAN

    Türkçe rap listesine altın harflerle yazılacak bi kral daha

  54. Selami Çelik

    BURDA SİKİŞ VAR SİKİŞŞŞŞŞ

  55. Selami Çelik

    YARRAKKKK

  56. Ömer Çinkılıç

    Epilepsi hastaları nöbet geçirir böyle klip mi olur khont?!

  57. İsmail Okşak

    Klibi izlerken epilepsi oldum mq

  58. İsmet Bürücüler

    Zincir salanıyo ta sikine bundan banane

  59. İsmet Bürücüler

    Abi kafan taşak gibi banane

  60. Emir Yenier

    Khont :dünyada kaçtan efekt var
    Editör:999
    Khont:tamam 99999 tane olsun

  61. İbrahim YaSs

    Ben yabancı dinlemem diyenler var

  62. Samet Çıtak

    Ne saman khontkarın adı geçse Jok'un punchı aklıma gelir, Parola'yü mırıldanırım.
    Bkx: "khontkarın zinciri sikine, benimse sikim zincirime kadar uzanır." :Ds:A:dSa

  63. Subtitle Writer

    Нормально

  64. Rıfat Uçar

    Kime Ne 2x: İçerim Kendi Kokain imi Size Ne Aq😁

  65. Soner Şafak

    Ülkede adam akıllı bir şey dinleyemiyoruzki aq, içimizi dışarı çıkaramayacak mıyız size ne aq

  66. Onur Özkoç

    Efektte çok fazla video var

  67. Saianın kalemi

    Bu şarkıyı rap diye dinleyenler de beyinsiz amk

  68. Zeynep Akbulut

    Yorumlar sarkidan daha komik jdknska

  69. enes kaya

    Okadar güzel rap yapan insanların burda olması gerekirken bu sesi anlaşılamayan yaratığın burda olması haksızlık

  70. enes kaya

    Memleket kimlere kalmış amk

  71. baranata kirca

    biz gençler bu adam gibileri yüzünden manüpüle oluyoruz

  72. enjokly

    #khontfan

  73. Siafer

    Sıcak çay miğdeme inerken ben 2:01

    Zeynep Akbulut

    Lan kahkaha attim akdkdn

    Suden Aslan

    Tek ğüldügum youtube yorumu

  74. Berke aka Şeyho

    sondaki gzuz özentiliği lol... tabi türkiyede kimse gzuz'u bilmediğinden rahat

  75. Hüseyin Çevik

    adam bu şarkıyı cıkardı diye hapise girecek ben böyle adaletin amkq

  76. Sir slayzer

    epilesiler kuduruyor 😵

  77. adnan yldz

    Arabada actim, abim turkce acsana dalyarrak dedi, abi zaten turkce deyince dinlemeye devam ettik .

  78. lil puza

    şafak 1

  79. Gökçe Erdem

    Kimene lan

  80. Pin Guin

    Bu ne lan

  81. enes incedayı

    hapis nedir nasıl girilir official video

  82. siyabend rodi

    kım bu tıpını sıktıgımın yarragını dınlıyor lan?

  83. Eren aktar

    Sana ne lan bokthar

  84. Gökçe Erdem

    Abi bu dalgalar hep vardi bizmi soktuk ülkeye lan bulaşan bulaştı çoğu topukladi yuvasina kaçtı biz bulasmisiz bi kere mevzu derin

  85. Berat Taşdemir

    Editör:Knk efekt koyak mı
    Khontkar:Sence?Tabi ki evttt

  86. Ahmet enes Erkek

    Khontkarı sevmeyen dinlemesin o zaman aq sevenler like atsında kimler khontkar taraftarı bi bakalım

  87. Barış Ege APAÇIK

    abi şarkılar tutmuyo tutsa devamı gelcek önü çok açık adamın

  88. Oyuncu Tuğra

    Khontkarin zinciri sikine benimse simim zincirime kadar uzanir JOKER...

  89. Kürşat Demir

    Boş kafalılar saçma efekler görür gözlük takın 😎

  90. Kaan Aydin

    KHONT MÜSLÜMAN DEĞİL

  91. Aygün Kara

    Noldu be amck 4 yıl aldın :DD:D:

    Deniz Süngeri

    Boş yere aldı amcık

    Aygün Kara

    Emoji Kafa yok şarkılarda polis bile bulamaz izimi vs diyor ya :D yoksa bi şarkıya bakıp uyuşturucuya başlıycak insan başlasında hemen ölsün yeternce salak var ülkede bide

    İlker Bulam

    @Aygün Kara almadı amk daha belli değil

  92. Emre Ustaoglu

    Askerlikten kaçtınız parasıyla tamam da
    Kliplerde elinizde silahlar falan
    "Dr.Fuchs"

    KvP Memati

    Kime ne kime ne kime neeeeeeeee

    Halil ÜNAL

    Oda parayla

    Bilmiyorum Bilmiyorum

    Ulkenin parayada ihtiyaci var

    AW zeynep

    Şuan askerdeler bro rahat ol

  93. mehmebt

    Reis neden bakmadan açıyon kapıyı amk

  94. uygar doğuş besler

    No.1 gerçekten bir şarkı yapsam içeri girerim
    Khontkar : Evet

  95. Yasin Yilmaz

    polis mi o iyice bakmadan açmış biri #freehiphop

  96. Yemen Akbay

    Amq 4 yıl 2 ay hapis cezası yedi khontkar

    Öl͆üm͆ün͆e͆B͆a͆s͆ık͆ 'sensei'

    Yemedi yiyebilir khontkar bi şekilde kurtulur

    Yemen Akbay

    @Öl͆üm͆ün͆e͆B͆a͆s͆ık͆ 'sensei' marvel karakterinden bahsediyor sanki aq xmxbxjhdudud

    BAL YOZER

    esrardan yedi o cezayı tabiki yatmayacak adam yerine konmaz yani....sende evinde video cek youtube koy yada instagram esrar ic savun senide alirlar evinden....bir ideoloji ugruna alinmamistir !

  97. Bir Kanal İşte

    #FreeHipHop

  98. dilara carter

    Siz silersiniz biz yine bulup dinleriz #khontfan 👍 (yorum tutar inş)

    Arda Aktaş

    @Hybrid dinlersin

    Hybrid

    @Arda Aktaş Hayır

    Ece Yılmaz

    tutmuş knk

    ꧁ Rutherfordiyum Radon ❶

    Niye siliniyo

    Sercan Çevik

    @Hack Believeha siktirlan