K Camp - Louis Rain Lyrics




Both said they need me in the club
I been kickin shit playin pool with the plug
She just wanna chill, conversate, and smoke drugs
And I just wanna drink and put my dick inside your gut
Shawty just a freak so ima leave it on her butt
She gon run her mouth and now her friends just wanna fuck
No I ain't gotta flex big bags on us
Thumb through them hunnids one time feel the rush
Gotta keep the vibes on me right now
Runnin out the mansion white folks like how
Came out the north and that bag on me now
Ain't no better feeling than to watch your mama smile
Bout to take a trip won't be back for awhile
Girl if you need me you know what number to dial
Eyes on me jeff lookin down proud
Mama I'm the one they wanna be look around
I can't lose
I can't lose

Louis rain bouncing off that Gucci umbrella
Six range few chains and the white feather
I cannot cuff that hoe cause I know better, forreal

Shawty pop one, shawty pop two
Lemme hit that from the back I want that top too
Blowin smoke out the rolls to remind you
Niggas say they pockets fat well nigga mine too

Everybody wants to be rich
Everybody wants to be rich
Wants to be rich yeah
One more time one more time one more time
Everybody wants to be rich
Everybody wants to be rich
Wants to be rich yeah

If you know, day one shit man
Nard & b used to pull up to the crib
Mob to this basement where we really got it in
Forreal

I got the same ol attitude same ol problems
I just feel like niggas tryna get me for my dollas
If you get money bad bitches gonna follow
Bad bitches gonna follow
Same ol attitude same ol problems
I just feel like niggas tryna get me for my dollas
If you get money bad bitches gonna follow
Bad bitches gonna follow
If you knew





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

K Camp Louis Rain Comments
  1. Sean Garcia

    Jumping and bumping it.

  2. Life_In _803

    Everybody Wants To Be Rich

  3. Onassis88

    One of my favorites🔥🔥🔥

  4. Infant Smiley

    ANNNTTT

  5. Zabieru Onimaru

    Where can I get that wallpaper

  6. Trace Gagnon

    Still bumping this shit

  7. Derrick Bright

    Got it lets do it

  8. 1GlamGaPeach

    His beats tho!!! One mo' time, one mo' time, one mo' time!!!!

  9. Ashanta Barrett

    I jus wanna drink and stick my dick inside her gut, shawty a freak so imma leave it on her butt.

  10. June the Goon

    #Slumlords

  11. Birdman Yang

    Them dudes you with ain't " SHIT " 😄🤣😅😂😅 . new Banger 20188

  12. Janyah Cook

    I thought he died😅😅

  13. ツÅkÅ_BlinKs

    I like the beat

  14. shuriken86

    How this not at million views yet?

  15. Ame Setshwaelo

    He said he fell off... Ha replay nigga.

  16. Dominique Johnson

    Kwayy For Life

  17. Che Che Webb

    💯🎶💪

  18. S. M.

    Ayyyyyee 🎶 🔥 loud pack anyone!!!

  19. Yung Miego

    He stay wit sum hits

  20. Chris Mann

    This bit hard

  21. Goldie locks

    🔥🔥🔥

    Unique Gifts

    Kimberly K hi

  22. Art Powers

    🔥 here before the blowup

  23. Waap Ster

    Wac tbh

  24. Jake Raubs

    Gucci umbrella, but Louis Vuitton background 😂... good shit tho!

  25. FREEZY OFFICIAL

    I hope that you like it! This is one of many that will come, support me by sharing and subscribing to the channel.

  26. Ohu Mon

    Camp gotta stay under the radar he be killing it every song

  27. malik wingfield

    This is a hit people are just sleeping right now

  28. LilWifix

    *_BEFORE 1M SQUAD WHERE YOU AT_*

  29. Ay Beats

    🌊🌊🌊

  30. G killer YG killer gang

    I like all the good rappers new songs and whole songs

  31. Dorshi Peoples

    That nigga said she nasty so I leave it on her butt 😂😂😂

  32. Tyyoip

    Louis background but Gucci umbrella...

  33. Emmanuel Kobie

    Lit🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💸💸💵💵💰💰💰

  34. Audemar Rose .Gold Owens

    https://www.reverbnation.com/control_room/artist/4955117/dashboard

  35. Unseen Arts

    Kcamp with the breeze again🍃💨🤧

  36. Ramo DaDon

    Dis da shi fr tho

  37. Banks POV

    I can’t lose

  38. Lil Mike

    Yo fish song is lit

  39. grantedwishbvmg

    One of the best songs of the tape!! #RARE

  40. OriGinal_Bleek152

    How dare you sleep on kcamp

  41. Jonas Melo

    Dudes really really Sleeping on k kamp

  42. 1014 Kerbo

    Camp fell off

    King KY

    HOOD Tapes big time

    brenon williams

    Tweakin

  43. bravo costa

    ❤️❤️

  44. Jake Wilson

    This shit hard

  45. BSOELITE

    Lyric video lit 😛

  46. Deleon Kwach

    Whose here before this blows up






    BOOM💣💣💢💥

  47. Reo Talented

    The GOAT💯

  48. My Opinion

    Plugging all these brands that outwardly expressed their dislike for the black community but K CAMP is still quick to give a racist his money though. (shrugs)

  49. Mikey Gunz

    Killing it

  50. Static

    Damn, I'm feeling dis!!! To no surprise!! 💧💧

  51. Jeremy Rusmisel

    Thumb through the hundreds feel the rush👅👅😰

  52. Storm Panda

    Real k camp fans know this isn’t even new. They commenting early while I been bumping this for months. You fans make me sick😂😂😂

  53. Toniah White

    The song was ok

  54. Q Mateen

    Big fan of camp erthang he do be fire🔥🔥🔥

  55. Devan Ferguson

    K camp is fr the best rapper he makes me feel good about myself everyday just listening to music and inspires me to keep grinding on my music career 💯

    LoLa Rose

    Devan Ferguson yess. He's motivational

  56. Jalani Blackman

    K camp 2018

  57. Nicky Baby773

    My babe stay bringing that 🔥🔥🔥🔥🔥

  58. Nez Scott

    REAL WORDS were use in the making of this video..

  59. Ruby Finesse

    ✋✋✋✋❤

  60. Tara Sharell

    ❤️❤️

  61. Summer Smith hollon

    I wanna go on the trip

  62. Summer Smith hollon

    I don't I just wanna loved,

  63. #1NATUREVERSE {ME_Rambo Inner GorillaYoda_365dayz}

    Dope💣💯🔥💯🔥💯🔥💯

  64. SAIKO

    🔥🔥🔥🔥

  65. Dawntastic Promotions

    amazing & on fire🔥, #Dawntastic

  66. Sara Novak

    Ayeee this shit fire like all his shit 💯💯 blasting in the stereo

  67. me myself and I kyle

    How dare he make me want a gucci umbrella ☔☔☔... Lol

    Elton Harrell

    I prefer a Louis Vuitton Umbrella instead 👌👌

  68. StayIn YoLane

    Daddy 😍😘

  69. M. Grahams

    Who’s here before 1000 views?😂😂😂

    Storm Panda

    This song old as fuck though

    Poppa Love

    Monica G (I CAN'T LOSE)

  70. Steven Merrill

    Good Flow

  71. Angela Bailey

    I'm Here For It🔥🔥😊

  72. Jun Dollasbe

    Yea....💣💣💣💣💣💣💣

  73. Raphael

    Im french and i love This song ❤️

    Vieuille Angelo

    Raphael Basri grave

    Raphael

    Vieuille Angelo mdr Merci camarade

    KS 29

    Ouais le song est tros bien.
    Ecoute aussi _F430- American Dream_

  74. lil shordyy

    Whos here before 1000 likes...like my comment

    Ryan Picco

    lil shordyy fuck yes

  75. _TheyEnvy RAH

    FGE SHIT!!

  76. Billy Ward

    😵😵😇😇

  77. Joel Luna

    This lit

  78. David Jaimes

    this is gonna be a banger. you can just tell everybody gonna jump on the bandwagon.

    Jeremy Rusmisel

    David Jaimes been listing to this song since it came out and said the same thing

  79. Skaircrow45

    I stroke myself when i wakeup

  80. Torrey Hobdy

    Relatable. Need more music from K.camp now

  81. S⃟E⃟E⃟M⃟S⃟ L⃟E⃟G⃟I⃟T⃟

    #4EverEarlyGang 😂💯💯💯

    FREEZY OFFICIAL

    Fuck The Police I hope that you like it! This is one of many that will come, support me by sharing and subscribing to the channel.

  82. Marjaveon milhouse

    Here b4 it blows💯🔥🔥🔥dihh sound good tho

  83. Jane C

    Love this !
    Greetings from Poland!