K Camp - 2Crazy Lyrics




[Chorus - K Camp:]
2 Crazy, man that bitch act 2 crazy
Every time we fuck it's 2 crazy
Man my life is 2 crazy, shit 2 crazy
2 crazy, everybody think I'm 2 crazy
Smoking on dank that's 2 crazy
Spill my drink I'm 2 crazy
2 crazy, 2 crazy, 2 crazy, 2 crazy, 2 crazy, yeah
You know a young nigga 2 crazy
2 crazy, 2 crazy, 2 crazy, 2 crazy, 2 crazy, 2 crazy
You know a young nigga 2 crazy

[Verse 1 - K Camp:]
I get money for a hobby, bad bitches all in the lobby
If you lil niggas gon copy, make sure you do that shit properly
Young nigga stanking that broccoli, bad hoes wanna stand beside me
I fucked her friend she'll probably, Snapchat that pussy no Gotti
Man my bitch act 2 crazy, shawty double trouble like two babies
You ain't getting money you 2 lazy, shawty broke and mad that's 2 phases
I got that money on me like I'm supposed 2
Young nigga made 6 figures I'm pro 2
You ain't wanna let me in so I had to show you
When I got problems who the fuck can I go to?

[Chorus]

[Verse 2 - K Camp:]
Can't stop a nigga on a mission, got my bitch whipping in the kitchen
Shawty that pussy finger licking, and I ain't even get a chance to stick it
Nigga we do this for a living, bitch better watch for the pimping
Hooked on the money I'm fishing, hooked on the money I'm fishing
Shawty wanna ride like SoMo, joint got the boy on slow-mo
Shawty last nigga is a bozo
You can catch me getting money in some shell toes
You can catch me getting money in some flip flops
Told lil shawty make sure the door locked
Brand new so I had to let the fro lock, shawty licking on a nigga like a blow pop

[Chorus]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

K Camp 2Crazy Comments
  1. Kebo Gotti

    Still bumping this in 2020 🔥🔥

  2. Reakise rec

    brasil ouvindo esse som muito foda 2019

  3. TuPhonez4Free

    Still listening to this in 2019

  4. Jazzy Visuals

    Why tf is it not on Apple Music damnit

  5. Jazzy Visuals

    One of my favorites from K

  6. blacqueen 87

    2018 anyone!??🤷🏾

  7. Yungsleepy ixi

    stupid lit 🔥🔥🔥

  8. Tay Williams

    Like dis one

  9. A&G AG

    He before 1 min views

  10. A&G AG

    I'm to slow lol

  11. Antavion Jaelynn

    💯💯💯💯👀

  12. Juan Rodriguez

    you too crazy..

  13. Juan Rodriguez

    everybody think I'm too crazy!!

  14. Olivia Brown

    This Sounds Straight.....

  15. Drika Kendrix

    My man 😂😍💯🎧🎶💦😘

  16. Tatyana Harvey

    Prod. By Bobby Kritical who is signed into TrenchWerk with
    Nard & B, DJ Plugg & Muzik Majorx

  17. Joshawn Wright

    Yeah this is still my favorite song of all time rn

  18. ROCKET TUBER

    Song Fire Asf 💯🔥🔥🔥🔥🔥

  19. Robert Gallegos

    caddy cruising music

    Jaun Pearson

    Was just playing this in the caddy and I have 2 12s sounds so good

  20. Audriena Denise

    barbie y the hell asexygirl too crazy %%%

  21. nj 4L

    young chick on a mission and my bae whipping in the kitchen

  22. RC Richardson

    shit too crazy

  23. Queen devourOwnzyasoul.

    2 Crazzzaay.!!💛

  24. Amber Brown

    Love theses songs

  25. Livinn Laffin

    🔥🔥🔥🔥

  26. Mrs. Alexander

    yeaaa... shorty wanna ride like slow mo...

    Fuckeeerr

    Somo...he said Somo, he’s a singer that has a song name Ride

  27. YNG Drip

    aye fr we needa do a remix 💯🎵

    After Hours

    Bruh you trash no one know you

  28. WAUP

    I fucked her friend shit probably 💯💧

  29. ABM BUST 97

    facts dis my Shytttttt

  30. Yada Pooh

    this my husband right here lol I love me some k camp

  31. Brian castillo

    Wack I wanna see one these rappers freestyle against either with Cassidy or serious Jones or even Jin n talk hip hop !!!! Wack ass trap music

  32. Larencia Shaemone

    man that bitch act too crazy every time we fuck its too crazy😏💦💎✨💫😍💥

  33. Bo Slick

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  34. Keith Lee

    Underrated

    Brian Wilson

    yea he is

  35. T- Hicks

    T-Hicks- Crazy (Cover) To This On My Page🔥🔥 (go to my page)

  36. BIG Jr.

    smooth song..

  37. Homie Quaan

    So cute. 😍

  38. Doug Bikes

    Instrumental wanted

  39. Notorious_bahe

    best shit i have heard song lit af

  40. cesarbarrera15

    🔥🔥🔥🔥🔥

  41. Desmound Parrish

    shawty double trouble like 2 babies

  42. Leah Trina

    this lit👂👂

  43. itsbabyjae

    i fucks with it

  44. Charlottes Nation

    This shit be lit asf 🔥🔥🔥

  45. A 2 E

    How to start an internet fight
    1. Write a comment
    2. Wait

    Livinn Laffin

    😂😂😂👏👏 u ain't neva lied!!!

  46. Jordan Smith

    K Camp... 👌🏽🔥🔥

  47. Mr Magicman

    here b4 1 mill views

    Giooo

    Kamren Reyonlds L

  48. Makemabeliever1

    K camp the best artist from Baltimore

    Josiah Watkins

    He aint from no fuckin Baltimore he from Milwaukee

  49. XjaytheartistVEVO

    Here b4 1million views

    Giooo

    Kash jay L

  50. Alontae Grissom

    K camp is that nigga🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  51. Ri'Chard Frazier

    This mf crack

  52. Tracy Woolfolk

    shit go hard..ta me

  53. ImagesEA

    in b4 1m views

    L7 Lyted - Team Cap!

    +ImagesEA hi ali

    ImagesEA

    hi zach @L7 Lyted - Team Cap! 

  54. Selfmade DC

    k camp is consistent with the hits

  55. Danroccha SKATE & MORE

    PESADA!

  56. Kameron36

    2:00👌