Justin Stone - IDRC Lyrics




Had to lose someone just to make me happy
Had to lose someone just to make me realize
That I loved the thought of being in love but now
I don't really care 'bout shit, hey
I don't really care 'bout shit

Caught attention with a knife
Got a new chick every night
L.A. becoming my world
Guess these women my vice
Every girl I hit just like you
Love themselves so much like you
Do it for the gram just like you
I fuck for the money and the fame
I don't do egos, don't waste my time
You chasing the cloud and I'm chasing the climb
She want me tonight, sorry baby get in line, hey
I just paid off like all my dues
Scared to fall off, so I don't lose
You can find someone new
But we both know it ain't true, yeah

Had to lose someone just to make me happy
Had to lose someone just to make me realize
That I loved the thought of being in love but now
I don't really care 'bout shit, hey
I don't really care 'bout shit

Had to lose someone just to make me happy
Had to lose someone just to make me realize
That I loved the thought of being in love but now
I don't really care 'bout shit, hey
I don't really care 'bout shit, no

I don't really care 'bout no
I don't really care 'bout it, yeah
Yeah





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Justin Stone IDRC Comments
  1. Creative yes

    We need this on Spotify

  2. Fatal Problems

    Why were these removed?

  3. Julio Cesar

    Justin Stone don't song Kevin Flum ?

  4. Hexen

    Why has this removed from Spotify?

  5. Oscar Young

    💙💙💙💙

  6. Joshua D

    No longer on Spotify?

    Andrew Henry

    Flynn Lives no longer on Apple Music either, do you know why?

    Joshua D

    @Andrew Henry nah hopefully he gets back on why. It's one of my favorites. He tweeted about deleting some of his music awhile back.

  7. Ethan Sofinowski

    I really liked this song although I would’ve liked a second verse.

  8. Dorexgen

    I love your music <3

  9. Exploring With Mike

    So good

  10. Wesley Guimarães

    Brasil❤

  11. R34 Beast

    Sick Song🔥🔥

  12. Gary Nolan

    This guy is TO underrated

  13. Poggy Tv

    Very Very Very Very cool song

    Galactarus pes 2019 mobile squad gamer

    You cool

  14. ZEPEK

    *Nicee :D*

    Justin Stone

    ZEPEK GLITCHER ✓ 🙏🏽🙏🏽

  15. FOOTLOVERS Tv

    is that free to use for my project??

  16. SR. clummsy

    hes really good

  17. SHaD0w Gaming

    Wow awesome 💯🔥

  18. Rmn c:

    banger!!

  19. Lost and Numb

    Amazing

  20. TheOffical Dude

    swagy is finally posting some consistent good shit , thumbs up stay here dont post anymore shit like the past months

  21. Arsenal FC

    *CAN I USE THIS IN A VIDEO FOR MY CHANNEL

    GinoPunt

    *YES BUT YOU'LL NEED TO CREDIT JUSTIN STONE IN YOUR DESCRIPTION WITH THE LINK OF THE SONG

  22. I AM DRY

    0:00-2:10 Just Lovely

  23. LİL TÜFEK VERT

    Please comment lycris

  24. Michael Mendenhall

    Relatable

  25. BiellAK 47

    🇧🇷🎶🎶🎶❤

  26. Brenz Music

    If you see this comment with your eyes,

    Like this comment
    And check my new song out

  27. Justin Stone

    you chasing the clout and I’m chasing the climb 📈 thanks swagy

    Kyle James

    the rise!

    Lechέat

    Amazing song my bro :)
    Ths song help me so mutch

    The Last Torque

    Love you justin. You the man.

    Waddles

    love u justin

    ShaggxNASTY

    Some real

  28. Gustavo Almeida

    Pesada 🔥🔥🔥

  29. Adam Buchanan

    Every one reading this have a shit day

    The Last Torque

    Thanks bitch. Hope u have a flat tire

    Chris Rob

    A flat tire omg hahahahahahhahah thats so funny I can't stop laughing hahahhahaha

    The Last Torque

    @Chris Rob ;]

    Brahim Abbes

    This is true and i have chat d'Ay😞😞😞😞😞

  30. RappyTracks

    UNDERRATED

  31. Auriqs

    Please Update the Spotify Playlist ❤️ Always best Songs 💪🔥

  32. ツRanta

    Lit af❤️❤️🔥❤️❤️🔥🔥❤️
    Am i only who likes my own comments

  33. Rodney Felker

    Blessings from the LV. (43RD. VIEW) ;)

  34. لك انت

    Tooooop😍😍

  35. Kureyzツ

    Like if Justin Stone is the best Rapper

  36. لك انت

    أحبك😘😘😍

  37. Sandra Nilsson

    Kinda crying

    Justin Stone

    Sandra Nilsson ;(

    Sandra Nilsson

    @Justin Stone fam it's because I relate too much tbh, this is far away from bad, homeboy.

  38. tenns status

    Adorei a música ❤❤

  39. Skipz

    😲😱😠🔥

  40. Lisa :v

    Holaaaaa ❤🎼

  41. Rayann 14

    Best song❤

  42. Constantin Budescu

    I am the first🔥❤❤❤❤

  43. Ahmed M-K

    cool <3