Joyner Lucas - We Gon Be Alright Lyrics




We gon be alright
I gave you a chance even though you're not my type
I did some things I ain't proud of, but I never leave your side
Okay I never leave your side
You had some shit you were going through and you ain't even cry
So if I take advantage of you, you won't be so nice
You told me next time, there won't be no next time, look me in the eye
And I gave you a chance even though you not my type
Thought you told me, I ain't gonna let you hit, unless you stay tonight
You treated me like them other hoe's that you might fuck sometimes
But I did some things that a nigga ain't proud of but I never leave your side
Okay I never leave your side
You had some shit you were going through and you ain't even cry
And if I take advantage of you, you won't be so nice
You said that next time, there won't be no next time, look me in my eye
I told her we gon be alright

Woah, and I just lost my job
Yeah, I've been stressin', hoped I could talk to god
Cause lately conversation with you kind of crucial, ever since
I got laid off you don't treat me like you used to
(You know how much I love you)
But now my backs to the wall
Kinda hard to believe when you make it seem like you not havin' a ball
You make it harder for me when you wanna leave but I miss havin' your all
You ain't talkin' to me, it's been a week, and I ain't happy at all
Listen, it's been way too long and you been actin' funny
You say shit, like you'd bend over backwards for me
Shit we've been back and forth since last December
We break up, but it don't matter 'cause we get right back together
I remember, I remember you said...

We gon be alright
I gave you a chance even though you're not my type
I did some things I ain't proud of, but I never leave your side
Okay I never leave your side
You had some shit you were going through and you ain't even cry
So if I take advantage of you, you won't be so nice
You told me next time, there won't be no next time, look me in the eye
And I gave you a chance even though you not my type
Thought you told me, I ain't gonna let you hit, unless you stay tonight
You treated me like them other hoe's that you might fuck sometimes
But I did some things that a nigga ain't proud of but I never leave your side
Okay I never leave your side
You had some shit you were going through and you ain't even cry
And if I take advantage of you, you won't be so nice
You said that next time, there won't be no next time, look me in my eye
I told her we gon be alright

Man my homie said he heard you complain about me
And I've been stressin' hopin' you feel the same about me
Cause lately conversations with you kind of crucial, ever since
I got laid off you don't fuck me like you used to, no
(And you know we could be so good together)
Okay back to the basics
I love when you tell me you trust me and don't want to go back to the fake shit
You fuss and I get all my stuff and move back down to the basement
And plus, I don't wanna be the one to be givin' up right now when i'm anxious
I've been thinkin', I've been down since days you ain't had no money
You say shit, like you'd bend over backwards for me
Shit we've been back and forth since last December
We break up, but it don't matter 'cause we get right back together
I remember, I remember you said...

We gon be alright
I gave you a chance even though you're not my type
I did some things I ain't proud of, but I never leave your side (I'll give you a chance)
Okay I never leave your side
You had some shit you were going through and you ain't even cry
So if I take advantage of you, you won't be so nice
You told me next time, there won't be no next time, look me in the eye
And I gave you a chance even though you not my type
She told me, I ain't gonna let you hit, unless you stay tonight
You treated me like them other hoe's that you might fuck sometimes
But I did some things that a nigga ain't proud of but I never leave your side (I'll give you a chance)
Okay I never leave your side
You had some shit you were going through and you ain't even cry
And if I take advantage of you, you won't be so nice
You said that next time, there won't be no next time, look me in my eye
I told her we gon be alright

[Voicemail:]
Yo wassup, this is Joyner
I'm unable to take your call right now
Leave me a brief message and I'll get back to you, peace





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Joyner Lucas We Gon Be Alright Comments
  1. Brooklyn IsLoVe

    Who else rocking to Joyner 24/7? This kid is the best next therapist after rap god

  2. Vanessa Velazquez

    #Joynerlucas2020 🔥🔥

  3. Sir 'Quellin Esquire IV

    This is the most addictive track on the album for me

  4. Huncho GoHam

    Real rap.. Tag yo favorite rapper

  5. Juanito Morán Music Channel

    💯 I feel this.

  6. Wolff Gaming

    2019 he’s so good

  7. Eddie

    Yo Joyner keep up the good work can't wait to hear new song with Eminem I just Bought an ADHD Hoodie Love your music Famm!

  8. Jaime Rodriguez

    Joyner by far is the most talented RAPPER I've heard in a while. He adapts to any style of beat and just KILLS IT! He is My favorite rapper right now for sure. The future of RAP 4 SHO! Not 1 of the new rappers can hold a candle next to him.

  9. Thinker

    This is me in my twenties nowadays idgaf lol

  10. Cohenreacts12 113

    Realations ships are more then just holding her hands

  11. Shane Lockwood

    Joyner never disappoints!

  12. Nate the Gamer

    This is probably the best chorus I have heard in a rap song this decade

  13. Elvis Chakuti

    This guy is too good

  14. Luke Mortimore

    From layedbakDFR?

  15. Abed Ahmad

    this is almost offensive because he doesn't have the views that he deserves

  16. PEEKLE

    anyone else come here because of Laydback

    Drowzy Pandaz

    🙋‍♀️

    Aziel Asano

    SEA GULL facts

    Matt Gallimore

    Fire Squad 🔥👌

  17. Gordon Brower II

    After I heard this song, I knew that it was exactly what me and gf are going through and after I showed her, now when we both listen it always brings us back.

  18. Alvin X

    Shit is soo good lol

  19. J Terrey

    Dis shyt still fireeee 👑🔥😎🎵

  20. Adrian Francois

    my brother n law looks up to joyner and he wishes he could rap with him and im gon try make that come true

  21. Link

    Who's this listening to this banger?

  22. Lance Coon

    The dislikes are Joyners Exs

  23. David Johnson

    Ill buy this album to save my data

  24. Marcus Holton

    It’s lit🔥🔥🔥

  25. Em Jey

    J.L. is a living legend

  26. Corey Butler

    Joyner Lucas is my 2nd favorite rapper and this is my favorite song

  27. Karlos Magnussen

    Nussents typebeat

  28. Bloody Lexy

    I listen to dis song like 3 to 5 times a day. I love it lmao. Im drunk as fuck

  29. Juri Rajku

    2019 anyone!! XD

  30. allan martin

    There were some verses from eminem love the way you lie 🤥

  31. humixmusic4lyf

    Sounds like fucking Molly mae 😂😂😂

  32. Toad Sage

    This is absolutely on fire 🔥

  33. Joshua Aredes

    I'm the last comment?

  34. laced michey

    🔥🔥🔥

  35. TrustMe ImanEngineer

    Whenever I'm feeling down, instead of listening to depressing music I come to this song. Thanks Joyner :)

  36. Keryann Cargik

    Jerzey Shore brought me here...i'm so late

  37. Tiffany Headley

    Always rocking joyner

  38. Magical 801

    His voice sound so weird in this song. Sounds like he's not finishing his words. Still a dope song

  39. John Vigil

    Damn I'm getting divorced now. Life sucks a lot, We made some mistakes and this shit just hits home. I cried a little bit. I hope you get happy Charisha. I only pray the best for you 🙏

  40. K_King21 king

    Summer 2k19 this is still my shit!

  41. SupraNova

    This tho

  42. Asher Benavente

    2019 *ANYONE* ?

  43. Marcus Brown

    Funky!!!

  44. Jazzmine Mitchell

    I swear I thought the picture was of Will Smith 😵

  45. Manuel Mendoza

    That is actually Joyner Lucas number on the cover.

  46. Mike Sganga

    2019 yuuup

  47. Paige U

    I ain't gonna let you hit unless you tryna wife, fuck staying the night. I'm gone be alright 🧠

  48. Amanda Heflin

    Feels like my life.. this real world shit..

  49. NoLife Mason

    Me bro getting thru a break up

  50. su picku

    2019 summer still good

  51. Lexi House

    👁👄👁

  52. Work

    He gon blow he gon make a platinum hit

  53. Bryan Hernandez

    Still 🔥.

  54. ADIL MAJEED

    U Gon’ make v big Joyner,
    U gon’ be a’right

  55. Peter Isreal

    🔥🔥 🔥🔥🔥 🔥🔥 🔥

  56. money is music

    Yo Joyner I know you see this shit release adhd man and break the system please man please

  57. Emmanuel J.

    This track is 🔥

  58. Hypxotic

    2019 and still underrated

  59. Rosa Gomez-Savage

    100% serious and tried it!!

  60. Rosa Gomez-Savage

    Yo try calling the number!!

  61. ethan fish

    Who still bumping

  62. Andrew Sathern

    rebekah lopresto

  63. Randy McDade

    I broke 2 pairs of headphones banging this😂😂

  64. Theodore lehigh

    https://youtu.be/mBndV5bc9UM real shit

  65. Bob Davila

    2019???

  66. Andrew Sathern

    Rebekah lopresto

  67. VinnyI6420

    Anyone know who the female voice is?

  68. TeamBreezyTV

    🔥🔥

  69. Johnny Cumpian

    If Dr dre produced I think that fire would burn even higher

  70. cristina Fula

    PIONEER ..PEOPLE NEED TO STOP COMPARING EM TO ANYONE ELSE ...

  71. Brie central

    Big fan of his music it's 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🔥🔥

  72. peter scheidegger

    Nicht schlecht

  73. Kingston Daniels

    2019 people??????

  74. DuncaBear

    100% fire, just wish he didnt sound like big sean so much

  75. Eric Griffith

    This song is still a bump

  76. Dell Bell

    actully the best song! (i cant spell jk)

  77. Tristan Leeper

    Everyone need to "joyn" the band wagon on this one

  78. Elvin

    who is here beacuse Of "hjaltetoes"?

  79. Jc Anderson

    This has to be one of my fav tracks. He spit hot 🔥💪

  80. Truett Kerr

    my family hates me but we gon be alright I have Joyner!

  81. Hiba Zubair

    I am binging on Joyner Lucas😛😘😍

  82. Captain Olimar

    Joyner an upcoming goat

  83. Kickbakk

    Joyner on another level for real

  84. charles billings

    3mill subs aye time fly

  85. bananafinn

    This shit hit different

  86. elaine papoulakos

    I think loving this song spoke it into to existence ❤💛💚

  87. Cameron dabney2 B

    He’s not just the future of rap he’s gunna bring the rap game back to normal I’m sorry but this new gen rap is trash

  88. Ramon Nuno

    Ey shit slaps tho yeey

  89. Brandon Ramos

    Who still rocking in 2019!

  90. Sam

    We gon be alright
    I gave you a chance even though you're not my type
    I did some things I ain't proud of, but I never leave your side
    Okay I never leave your side
    You had some shit you were going through and you ain't even cry
    So if I take advantage of you, you won't be so nice
    You told me next time, there won't be no next time, look me in the eye
    And I gave you a chance even though you not my type
    Thought you told me, I ain't gonna let you hit, unless you stay tonight
    You treated me like them other hoe's that you might fuck sometimes
    But I did some things that a nigga ain't proud of but I never leave your side
    Okay I never leave your side
    You had some shit you were going through and you ain't even cry
    And if I take advantage of you, you won't be so nice
    You said that next time, there won't be no next time, look me in my eye
    I told her we gon be alright

    Woah, and I just lost my job
    Yeah, I've been stressin', hoped I could talk to god
    Cause lately conversation with you kind of crucial, ever since
    I got laid off you don't treat me like you used to
    (You know how much I love you)
    But now my backs to the wall
    Kinda hard to believe when you make it seem like you not havin' a ball
    You make it harder for me when you wanna leave but I miss havin' your all
    You ain't talkin' to me, it's been a week, and I ain't happy at all
    Listen, it's been way too long and you been actin' funny
    You say shit, like you'd bend over backwards for me
    Shit we've been back and forth since last December
    We break up, but it don't matter 'cause we get right back together
    I remember, I remember you said...

    We gon be alright
    I gave you a chance even though you're not my type
    I did some things I ain't proud of, but I never leave your side
    Okay I never leave your side
    You had some shit you were going through and you ain't even cry
    So if I take advantage of you, you won't be so nice
    You told me next time, there won't be no next time, look me in the eye
    And I gave you a chance even though you not my type
    Thought you told me, I ain't gonna let you hit, unless you stay tonight
    You treated me like them other hoe's that you might fuck sometimes
    But I did some things that a nigga ain't proud of but I never leave your side
    Okay I never leave your side
    You had some shit you were going through and you ain't even cry
    And if I take advantage of you, you won't be so nice
    You said that next time, there won't be no next time, look me in my eye
    I told her we gon be alright

    Man my homie said he heard you complain about me
    And I've been stressin' hopin' you feel the same about me
    Cause lately conversations with you kind of crucial, ever since
    I got laid off you don't fuck me like you used to, no
    (And you know we could be so good together)
    Okay back to the basics
    I love when you tell me you trust me and don't want to go back to the fake shit
    You fuss and I get all my stuff and move back down to the basement
    And plus, I don't wanna be the one to be givin' up right now when i'm anxious
    I've been thinkin', I've been down since days you ain't had no money
    You say shit, like you'd bend over backwards for me
    Shit we've been back and forth since last December
    We break up, but it don't matter 'cause we get right back together
    I remember, I remember you said...

    We gon be alright
    I gave you a chance even though you're not my type
    I did some things I ain't proud of, but I never leave your side (I'll give you a chance)
    Okay I never leave your side
    You had some shit you were going through and you ain't even cry
    So if I take advantage of you, you won't be so nice
    You told me next time, there won't be no next time, look me in the eye
    And I gave you a chance even though you not my type
    She told me, I ain't gonna let you hit, unless you stay tonight
    You treated me like them other hoe's that you might fuck sometimes
    But I did some things that a nigga ain't proud of but I never leave your side (I'll give you a chance)
    Okay I never leave your side
    You had some shit you were going through and you ain't even cry
    And if I take advantage of you, you won't be so nice
    You said that next time, there won't be no next time, look me in my eye
    I told her we gon be alright

    Yo wassup, this is Joyner
    I'm unable to take your call right now
    Leave me a brief message and I'll get back to you, peace

  91. Jeremy Bayne

    #RhandaGaudio

  92. Chris Nichols

    you sick homie

  93. Ninjah

    *Holy fuckin shit*

  94. BlazeITUp Dragon

    i remember when this first came out i had the notification set on my phone a lot of people dont know if you text that number or call it there a voice message from him

  95. T_Dawg96

    The flow is so lit🔥