Jones, Tom - I Wanna Get Back With You Lyrics




I was a fool to say the things I said,
I just lost my head.
Made you cry, made you go,
I didn't mean to be so cold.
I had no right mistreating you that way
And oh, how could I know the price I'd pay?

Sorry I ever caused you pain.
Sorry I, sorry I said those hurtful things.
But baby, all that really matters now is

I wanna get back with you.
Just give me one more try.
I wanna get back with you.
Just stop this hurt inside.
I gotta get back with you.

I been walking down these cold and lonely streets.
I been losing sleep
Had to prove I was strong but every night,
Every night just proved me wrong.
Had to think I had heaven right here in my hand
And oh, just let it slip away like sand.

Oh, gimme one chance to make it right.
One more chance, one more chance back in your light.
'Cause baby, all that really matters now is

I wanna get back with you.
Hold me just like before.
I wanna get back with you.
Taking me somewhere warm.
I gotta get back with you.

Baby, I'd give my soul
Just to hold one more time,
Just to look in your eyes.
'Cause right now I'm half alive
No matter what I do
There's no living without you,
can't you see baby?

I wanna get back with you.
Just give me one more try.
I wanna get back with you.
Just stop this hurt inside.
I gotta get back with you.
Hold me just like before.
Taking me somewhere warm.
I wanna get back with you, babe.
I wanna get back with you, baby.
I wanna get back!
I gotta get back with you!
Oh, take me back!





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jones, Tom I Wanna Get Back With You Comments
  1. John O'Brien

    Excellent song , excellent music 🎵 & lyrics ! His delivery is 2nd to none ! I’ve been there who ever wrote this song ! Hurting old heart 💔 lyrics 🎤🎵

  2. Jk M

    Perfection!

  3. Familia Tablet

    Belíssimo .E bom ter talento , só chegar e fazer.

  4. Cat Stevens

    Wow. Sorry Again? Come on!! What’s going on with you???

  5. Гульзифа Хайбуллина

    Очень душевное исролнение, просто гениально!

  6. БЛУ ХАРТ КЈУ

    Mr.Tom Jones,Serbia loves you!!!

  7. Roza Baleva

    ЧУДЕСНЫЙ КЛИП .
    С П А С И Б О !

  8. Helena James

    It took me 3 days to find this video !

  9. Gypsyvlinder

    So beautifull touch me deep the voice the lyricks...I wanna get back whit you.... 👠👍☯️

  10. Joddie Dogan

    Joddie was here 1/4/2019😘

  11. Lacey Lee

    If you wanna get back with me just do it

  12. Lacey Lee

    Come to me babe I wait you

  13. Marco Souza

    Mais uma maravilhosa canção gravada por Tom Jones que tem uma lindíssima voz de barítono.❤❤❤❤😀😀😀😀😀😀😀👍👍👍👍👍👍👍👍

  14. Lacey Lee

    We are both tired of being alone

  15. Lacey Lee

    I want you to get back with me too but more then long distance it has to change

  16. Ann Bowman

    Love this song.❤️

  17. Cynthia Beliles

    Music is healing l lost my husband 43+yrs l miss him so l was blessed, an l found this song today..so great words fail me love sir tomorrow since high school an Tim Jones show l listen to him all time..God bless you an thank you!! Your music an memories keep me going...

  18. DOUJA & M.

    Amazing.. 🌷🌷🌷
    From Morocco

  19. Johnny Kealan Mould Morrisons

    Rollercoaster Up

  20. Johnny Kealan Mould Morrisons

    Whistle Down

  21. Joanna Elana Devon JoJo Forset Of Dean

    Joanna Elana Devon JoJo Woman Female Higher body Willybum Juicy couture white black braboots pans in

  22. bibicall01

    The one and only Sir Tom Jones ! I adore your powerful and unique voice , your endless energy on stage and the feelings you send across with every song you sing !

  23. kiudy

    I Wanna Get Back With You
    I was a fool to say the things I said,
    I just lost my head.
    Made you cry, made you go,
    I didn't mean to be so cold.
    I had no right mistreating you that way
    And oh, how could I know the price I'd pay?

    Sorry I ever caused you pain.
    Sorry I, sorry I said those hurtful things.
    But baby, all that really matters now is

    I wanna get back with you.
    Just give me one more try.
    I wanna get back with you.
    Just stop this hurt inside.
    I gotta get back with you.

    I been walking down these cold and lonely streets.
    I been losing sleep
    Had to prove I was strong but every night,
    Every night just proved me wrong.
    Had to think I had heaven right here in my hand
    And oh, just let it slip away like sand.

    Oh, gimme one chance to make it right.
    One more chance, one more chance back in your light.
    'Cause baby, all that really matters now is


    I wanna get back with you.
    Hold me just like before.
    I wanna get back with you.
    Taking me somewhere warm.
    I gotta get back with you.

    Baby, I'd give my soul
    Just to hold one more time,
    Just to look in your eyes.
    'Cause right now I'm half alive
    No matter what I do
    There's no living without you,
    can't you see baby?

    I wanna get back with you.
    Just give me one more try.
    I wanna get back with you.
    Just stop this hurt inside.
    I gotta get back with you.
    Hold me just like before.
    Taking me somewhere warm.
    I wanna get back with you, babe.
    I wanna get back with you, baby.
    I wanna get back!
    I gotta get back with you!
    Oh, take me back!

  24. Sally Demitro

    Life go's on

    Sally Demitro

    That was Hes first love 💖

  25. Sally Demitro

    This song go's deep in my hart. Because he's singing with all he's hart. I feel the pain. Love you 💋💖

    Sally Demitro

    If you ever get lonely im hear. For you. 💖💋💖

  26. Sally Demitro

    I wanna get back with you. Love

  27. Sally Demitro

    He's amizin

  28. Angel Rod

    WHY! this great song is not a hit? it's huge!

  29. led light

    Love your voice forever you are simply the best all over the time💜💛💚💙

  30. Rob Pride

    This is a powerful song reminds me of my x wife. It tells the hole story.

  31. Jack Ruby

    The King of Wales, rightly so.

  32. Ameju Amejuba

    The best voice!!!! I love U Sir Tom!!

  33. ثعث ااق

    my freind sir tom jones

  34. Sani Januar

    Tom Jones is great forever by his wonderful sound.

  35. robert gowing

    Unbelievable Voice incredible rendition

  36. Ирина Кудряшова

    Спасибо !

  37. denise lefeuvre

    Hauntingly beautiful ............. I miss you after all these years :(

  38. robert gowing

    I think this has to be in his top three recordings great vocalising

  39. Angelo Giordani

    Fenomeno allora come oggi!!!

  40. Linda Haskins

    I want to get back with you Welshman xx brill song perfectly performed xx

  41. Davina Stanton

    I love this song and wonderful video. X❤

  42. Davina Stanton

    Such a beautiful song. 💖 I thought I had left a comment when I found this track last year. 💝. Brings back so many precious memories to me. X 💖💝🕊

  43. Theresa Gordon

    OMG.... I love this

  44. Monroe O'Bryant

    Great song. this is for M.S. the woman I'll love til my death! I'm truly sorry......

  45. shrek

    i love tori amos

  46. Darcy Marie TCB

    I love this song so much and Tom Jones is HOT and his voice is sexy!! I love Tori Amos too. Beautiful song!! And I am a BIG Elvis Presley fan and Elvis would've sang this good with her too!! :) Xo

  47. Ann'sMusic

    Tom has always said that when he sings on Stage he's singing to Linda, his Wife......sadly she has passed away recently so more then ever he's singing to her.

  48. Abel E. Jimenez

    7 years after this version came out, another version came out sung by Mary Griffin and was heard in the movie DRIVEN with Sylvester Stallone and Burt Reynolds.

  49. Linda SmilesRFree

    Love you, Love you, Love you Tom. Your voice has such depth and you sing with such emotion. Amazing talent!

  50. tony silver

    cant understand why this was never a hit great lyrics . been there

    robert gowing

    Totally agree with you this is singing on another planet fantastic voice control and power with a tone that can rip your heart apart

  51. Patti Robinson

    Tom Jones will always be in my heart XXX thanks Tom for being there for me and everybody who knows u in person or through the media

  52. Rem Henshaw

    OMG how have I never heard this??? never heard of Tom Jones he sounds great. haha I just listened this to hear Tori!!!!!!

    bigtimetorifan

    I came here for Tori too. I was hoping for a duet not just backing vocals tho

  53. Bob Schneider

    Having been written-off as a washed-up has-been nostalgia act, Tom Jones came roaring back to us twice: First in 1988 with "Kiss" and again in 1994 with "The Lead And How To Swing It," 2 great albums that I purchased on CD and was glad I did. Metalhead Till The End, but props to the master of blue-eyed soul and suave sexy cool...Tom Jones. 😎

  54. Linda Haskins

    beautiful song I will always lv you my dear wonderful friend nor star xx

  55. R Paz

    Great song. Had not heard this.

  56. Will Taczak

    God damn Tom jones is amazing I'm hooked congrats Tom you just earned another fan and you still got it to this day

    Will Taczak

    I'm literally tearing up and that hadn't happen to me since the passing of Paul walker

  57. LAURINETE SMELO

    OLÁ, GOSTARIA DE CONSEGUIR ESTE SHOW PRODUZIDO EM 20.05.1995 EM MUNCHEN/GERMANY
    THANKS
    LAURI

  58. bigtimetorifan

    23 yr Tori Amos mega fan and until tonight NVR heard of this song!! This done in '94 so relatively close to begining of her solo career.

  59. quilla77

    Tom Jones YES awesome  voice and looks

  60. jodi walker

    Exes are exes for a good reason. The definition of insanity is to repeat the same actions and expect different results. If you let a good one slip through your fingers, they will be snapped up by someone better in a heartbeat. Stay out of their lives.

    T Bone

    @jodi walker You got it exactly right.  Mistakes are made.  Too much scar tissue.  Move on. 

  61. Skip63

    this song is scary amazing. 

  62. Wayan D

    love  this  song  

  63. Alejandro SC

    Tom Jones, "the voice" wow, this song is amazing, his voice is so powerfull and so armonic, and he try a different style on this song and is so magnificent.... TJ just a genius. (Y)

  64. Henny Korving-Diks

    JEZUS???

  65. Monique Barboza

    This video is about leaving Arizona to keywest2014. Tommy Euri Missing tom jones in Cali looking like okinowa

  66. Monique Barboza

    Want to get with me forever

    1967870

    baybe gones is the best singer in the world

  67. Monique Barboza

    EXCELLENT 

    darick cook

    Very bad

  68. Music from the heart

    Just so incredible!! we ... love this song!! we are a small group ... but love hearing music like this!! and again thank you for the post!!

  69. Kim Coleman

    Mom turned me on to tj when I was 10.recently found I have some physical problems but tom makes me still feel good about myself.still love u boo.thnx 4 all the music.lol

    henry barton

    Hello Magnificent, T ,J. I was Listening to yr Songs Since i was 10 yrs old and as to date and now in my late 50's ,yr ever Loving Music continued to Sparkles around me. Peace and Love.

  70. Kim Coleman

    Mom turned me on to tj when I was 10.recently found I have some physical problems but tom makes me still feel good about myself.still love u boo.thnx 4 all the music.lol

  71. John Dermanoutsos

    Diane Warren has penned a jem once again !!! 

  72. Vladimir Nikolic

    Sonja... Only the sky is the limit of my love for you...

    Jasna Brkovic

    Blago Sonji :)

  73. Denise Evans

    This song makes me think of my bf when we broke up and want him back

  74. Denise Evans

    This song makes me think of my bf when we broke up and want him back

  75. Zsuzsanna Németi

    Tom Jones Én már ezer éve hallgatom,családtagnak számít nálunk,-imádom egy fantasztikus Énekes!!!!!!!! :) :D 

  76. Rent Leo

    very nice song to listen... 

  77. Rhonda Cheyenne

    I have loved Tom for over 45 years. The sexy moves and songs reminded me of the man I am married to. Both sexy and hot. You never get older Tom You get Better,  I'm 60 and I feel so much younger just listening to you. It takes me back, makes me feel sexy. Thank you for that and not giving up you got it and always will...

    athanasiusjames1

    Rhonda, What a beautiful affirmation.  And, hey, I'm glad for you, and your husband, too!

    Rhonda Cheyenne

    Thank you...We are as much in love today as we were then and Tom was and has always been a great part of our lives. The first song my husband bought me before we married was, "SHE'S A LADY." Thank you for the comment...I loved it
    .

    Norma Vine

    sir tom is my idol i eat sleep and breath him he is my night in shining armour i love you so much my darling

    Laura Kezdi-Hamzeloo

    Rhonda Cheyenne Wow im 51 and thought i was the only one who even knew about this album, It warms my heart to know others feel the same listening to Sir Tom Jones, his voice is bigger than a simple definition!

  78. Denise Evans

    this is so beautiful!!!!!!!!!!! takes my breathe <3

  79. Storm Whitewolf

    I love the song. And the man singing it is in no way out of time or era. Singing today is so impersonal. When Tom Jones chose a song he put every emotion into it. And a woman new he was sending a message to her. He loves a woman....

  80. TheFlightsofFantasy

    Is that her on piano too?

  81. Werner Kanapin

    I DO I DO - STIILL WANT IT . STILL WANT TO DO O,T, TOO - GOOD TO KNOW WHERE YOU ARE, WAT YOU STAND FOR AND LOOKING FOR AND FORWARD TO. GOOD BLESS YOU AND COMFORT JOUR SOUL

  82. john adler

    Elvis admired Tom's voice. Tom was a great friend of Elvis.

  83. xincandescents

    I didn't mean this as an understatement. its just my opinion. i think he's really good, but i don't think he's the best. anyway, have a good day:))

  84. Michael Gadsby

    It's not to any surprise how Tom's voice is an instrument of massive emotivity. All sinew and soul. I especially like how his voice in this song is not as clear as it is at other times, it's carrying the meaning the song with bags of character, a weathered grittiness and pain. Amazing singer x

  85. xincandescents

    I looked up Tom Jones because he is a judge on The Voice UK, and I think he has a pretty good voice, especially since he is now 73.

  86. Eunice Boutwell

    This was sooo good. I have loved to hear this man sing as long as I can remember and he stil can sing.

  87. chillin chica

    the best

  88. yousef ramadan

    This Man is GENUISS

  89. 2000rbr

    great song

  90. Mike Peterson

    TJ The voice!

  91. Yuya N

    His name on You Tube is "MrMegaTheKing". If you want to contact with him, you send him a message putting "@"on head of his name. He knows all of great music in the world. He is a precious friend of mine, so I want you to be friend with him. Thank you.

    Sally Demitro

    How.. I've been trying. To communicate with tom along time know. I relly fell so sorry for him sent he's wife died. Thats what he needs. Careing freands and family.

  92. Yuya N

    Hi. I know a cool Japanese

  93. Sloppy Jones

    This guy is just unbelievable..The greatest singer of ALL time.

  94. Carlos Perdomo

    Wow! simply, The Voice!

  95. Carlos Ayala

    GRANDE,GRAND,TOM JONES!!!!,INSUPERABLE,PRINCIPALMENTE EL REPERTORIO DIFERENCIADO DE TODOS LOS CANTANTES Y ES MAS>>>INCLUSIVE POR LA PRODUCCIÓNDEL VIDEO Y LA MOVIMENTACIÓN DEL PERSONAJE DE LA FOTO,Y EL CUADRO EN GENERAL,UN BELLÍSIMO TRABAJO!!!
    CARLOS AYALA SHOW INTERNATIONAL

  96. itisthefear

    tori <3:)

  97. JULIO MUÑOZ

    one of the best songs, played masterfully by a great singer!

  98. Abdullah Mahmoud

    Tom is just a legend! the real music!

  99. Zenor T

    HERMOSA CANCION