Jones, Donell - Oh How I Wonder Lyrics




[Verse 1]
If sin is your best friend I’m talking bout you
Better switch it up before the end come thru
Or you gone live in Gehenna where darkness brew
Better open up your bibles learn the truth
Cause you can have allot of money but you're still living broke
You get it how you get it it don't matter who you hurt
The kids in the hood yes they dying yo
Following influences on TV and radio
And there ain't nobody to blame because we did it
Poor mother earth she done changed
Look how we did her
Global warming
Dropping bombs on Baghdad
Terrorism nuclear war heads

[Chorus]
If you feeling like me
Then you would wonder
Will it ever change
Oh how I wonder
This is something that we need to think about yeah

[Verse 2]
If you living on that negative I'm talking bout you
Better switch it up before the end come thru
Man you so close to Hades you don't have a clue
Better open up your bibles learn the truth
The economy is shattered and we're losing our homes
Why do we even bother when we're never gonna own
The system is design to keep us all broke
We living in a world there's no rich without poor
And there ain't nobody to blame because we did it
Poor mother earth she done changed
Look how we did her
Global warming
Dropping bombs on Baghdad
Terrorism nuclear war heads

[Chorus]
If you feeling like me
Then you would wonder
Will it ever change
O how I wonder
This is something that we need to think about yeah

[Bridge]
We all say that in God we trust
There’s a little bit of Adam & Eve in us
We born unperfect for certain
But never the less gotta try to break the curse man
What’s beautiful is we can make a choice
But everybody gotta listen to that inner voice
From my hood to your hood and world wide
Yo it’s time to switch it up y'all cause it's do or die

Now think about that for a moment yea

[Chorus]
If you feeling like me
Then you would wonder
Will it ever change
O how I wonder
This is something that we need to think about yeah





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jones, Donell Oh How I Wonder Comments
  1. Donell1975

    THE MESSAGE IS L.O.V.E.

  2. Donell1975

    donell jones putting a political song what An message😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🙋🙌🙌🙋🙋🙋

  3. Brian B

    Really appreciate all em Donell uploads man.

  4. Nolimit Cart

    Who dislike this jawn

  5. Tyrone Kelley

    Out the park bruh. On point.

  6. brown

    Good message

  7. Lashonda Taylor

    Donell is deep! keep them coming......

  8. scb083

    its called lyrics

  9. Alex

    Chris Brown aint got SHITT on this man right here

  10. Nyte Majesty

    42 people like good music!!

  11. Dersonblack

    R Kelly ? kkkk

  12. Khmer Shadow

    I've listened to this a few times and I still don't get the message.

  13. Soul Q Original

    This is powerful message with real R&B soul! I never get tired of this one, and it's my favorite track on the album!

  14. doreen brown

    Great message without Losing the swag''

  15. Takesha Latham

    My Jam!!

  16. Jason Burrell

    damn.. We need more Donell Jones in the R&B game..