Jon Bellion - Fashion Lyrics




I hit 'em with the boots in July
Bitch, I don't need snow
I gotta go bigger, I gotta go bigger
Five thousand on a coat cause it's fly
No, I don't speak broke
Still, I gotta go bigger, fuckin' go figure

There's an aching, there's a hole in my chest
It's amazing that the crown of a king doesn't change me
It's amazing

Baby, that we all want, we all need fashion
Baby, that we all want, we all need fashion
Have I lost control? A voice says I might need my soul
But that's when I remember
That we all want, we all need fashion

Lost in it, livin' life through a phone
Now it's all I know
I gotta go bigger, I gotta go bigger
Yeah, five million dollar mans
It's a cure, stuck in high school mode
Still, I gotta go bigger, fuckin' go figure

There's an aching, there's a hole in my chest
It's amazing that the crown of a king doesn't change me
It's amazing

Baby, that we all want, we all need fashion
Baby, that we all want, we all need fashion
Have I lost control? A voice says I might need my soul
But that's when I remember
That we all want, we all need fashion

Might be gold, but that shit's still a chain
Might be gold, but that shit's still a chain
Might be gold, that shit's still a chain
Might be gold, but that shit's still a...

Baby, that we all want, we all need fashion
Baby, that we all want, we all need fashion
Have I lost control? A voice says I might need my soul
But that's when I remember
That we all want, we all need fashion

Might be gold, that shit's still a chain
Might be gold, that shit's still a chain
Might be gold, that shit's still a chain
Might be gold, might be gold





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jon Bellion Fashion Comments
  1. Salunaz

    Who's Gabbie, Jon Bellion brought me here.

  2. Jersy Chase

    i used to like this song and i havent listened to it for a few years but i just started singing the lyrics and now im back here again

  3. Yellow _ Yoonmin

    Instead of bitching about how people are saying that they came here because of Gabbie, think about how more people get to enjoy this song and love it 💜

  4. JUSTINE PENA

    I'm not gonna lie because of gabbie I found out about this song but before that I was listening to Jon bellion all the time I just never heard about this song

  5. JUST SOME RANDOM GUY

    I don't know gabby show.... I came here because of JON

  6. Nick Robberts

    I think the chorus sounds like the beginning of mirror by Justin Timberlake

  7. elyse

    0:19 ok but can we just talk about how the phrase “don’t speak broke” is like a thing now and Jon was out here singing it in 2017

  8. Talon Poole

    What the heck is the gabbie show and why is everyone watching it

  9. B.C Videos

    This song is everything!!!!!

  10. Pollie Pot Pie

    lol thanks gabbie hanna for showing me the greatest song IN THE WORLD!!! i mean of course dolly parton is good to but, DIS SONG THO

  11. Appstate

    Someone unliked dis... Imagine.... Jon I love your songs

  12. Ciro Barbosa

    2018 and still bumpin this shit in my ca!

  13. iRdK

    Lyrics







    There up there u idiot

  14. dwennz

    this is mirrors by Justin Timberlake😭

  15. Elbatane Maroua

    unlike everyone else, a random comment from wattpad brought me here lmao

  16. Katie Valentine

    Guys guess what. The gabbie show didn't bring me here, I had to get here on my own, so first I gotta search this up then click on the vid, gabbie didn't do that for me. Ya'll lucky she did that for you. xD btw love this song ❤️

  17. Bri The breadstick oof

    Gabby show brought me

  18. It's Just Bell

    Gabbie sent meeeeeeee

  19. alyssa jacy

    i brought myself here after i was introduced to jon through all time low and never listened to him again and my crush told me about some songs on this album and now im listening to the whole album gabbie who

  20. Colejonathan93

    so no one came here cos Jon bellion is actually epic .. Gabby shit brought y'all here yea!!

  21. Pebble 0325

    I don’t get why people get offended when people say this person brought me here like say thank you to them if thousands of people came here from them

  22. Simply Jessica

    Those vocals though I want them 😍

  23. random bitch

    Who else came from the gabbie show?

  24. SINGULARITY - THAT BITCH

    Does anyone have recommendations of songs that have the same kind of vibe and sound as this? I think the instruments paired with a rich voice like his sound really nice together

  25. Kaylee Jensen

    I want him and NF to get together and make a song. I think that would be amazing!

  26. Hannah Marie

    I came here because I love Jon ❤️

  27. Reagan Davis

    This is one of his best songs!! (Even though all his songs are great)

  28. Rishabh Dhiman

    Gabbie show didn't send me here, I listened to it from his album.

  29. Barnes Twins

    Eww his voice sound

  30. Summer Marie 2

    thanks gabbie

  31. Addisyn Bartlett

    Fashion 👗👡

  32. uncle iroh

    What’s this gabby show people are speaking of in the comments

    u wot m8

    Uncle Iroh whAT IF IM A MONSTERRRRRRR

  33. Allison Dickman

    This is amazing

  34. Aaliyah Ornelas

    This song gives me life ❤❤

  35. Headshotpro6 Gaming

    This is an amazing song, keep it up man, You need songs that people can connect to, like this

  36. alex

    oOt. <3

  37. Jersy Chase

    i came here after the watching the gabbie show

  38. believe it

    was gonna comment that I'm here from the gabbie show but then i saw the hundreds of comments saying that

  39. Lauryn Murphy

    FASHIONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

  40. Christian Dela Cruz

    60 dislikes? Why?
    Shit there’s still critics in such a good music!

  41. XXmarie XX

    Thank. You. So much Gabbie we all need fashion

  42. alex

    Gabby show didn't send me here I came on my own.

    Ruby Dubé

    Zalaktic Gabbie*

    Shadow Brook

    SAME LMAO

    timimin

    I see your a man of culture then

  43. Aila Montgomery

    Yay congrats 16k

  44. Aila Montgomery

    The gabbie show brought me here

  45. Null

    Fuck gabbie I came cause of Jon

  46. love unicorn

    Yeah the Gabbie show brought me to this song and now it's my TOP 10 FAVORITE SONG AT OF ALL OF THE REST. <3 LOVE YOU GABBIE

  47. Ryan Du

    wtf is the gabbie show

  48. Sodium Chloride

    Drink me

  49. Jessica Moore

    Check out Jon Bellion’s “Robot”

  50. Localfellow Emo

    I can't listen to the song 😓

  51. Josuke'sJojoke

    I love this song so much. Its amazing what Jon can do. I greatly admire his work. ❤👌

  52. kenzie ranae

    guess who didn't bring me here? the gabby show. jon bellion did bc he's talented as hell

  53. oryan oshea

    NO ONE CARES IF THE GABBIE SHOW BROUGHT YOU HERE

  54. Satchel's Sexxxy Spandexx

    yeemo trash here

  55. Tasha bull

    Yup the gabbie show brought me here

  56. tooti frooti

    WOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO DIS SONG RULES

  57. shark-sudz

    Not here cause' of Gabbie



    I'm here because I'm John Bellion Trash xD

  58. Ariana Hunt

    IF YOU ARE DOWN REMEMBER POTATOES TURN INTO PICKLES

    Ariana Hunt

    This comment was meant for confusion

  59. Kristyn Marie

    When I scroll through comments like "stop saying so and so brought you here no one cares!" I purposely comment it under their comment and then do it in the regular comment section

  60. Enxhi Boriçi

    why i cant find this song anymoreee wtff

  61. Jonathan Monaghan

    I love this song! But am I the only one bothered by the way he pronounces "figure"? I'm also not fond of the end. It just doesn't go with the song. It feels like it was just thrown in there.

  62. Anna

    This is my go to belt song.

  63. Katie Clayton

    i cried. this song is amazing. Thank you for this video. gabbie brought me here, the song made me stay. thats the difference between my comment and everyone else saying "Gabbie brought me."

  64. Manuel Schandl

    call me old fashioned, but im here because of Jon fucking Bellion!!

  65. Lbiggs

    I found this song, and now I'm blessed. His voice 😭😭😍😍😍😍

  66. Addisyn Russell

    #TheGabbieShowSquad

  67. Chicken nugget

    gabbie brought me here now ik the whole song

  68. Evey Anne

    This is my favourite song by far and still jamming it in 2k17
    Anyone else?

  69. Gamer Rachel

    #myjam😎

  70. Kat Does Stuff

    I'm so happy gabbie brought me here, omg this is amazing!! I JUST FOUND MY NEW FAVORITE SONG AND ARTIST

  71. Connor RK800

    My girlfriend likes this song so much and if she sees this comment. I LOVE YOU MAKENZIE :) ♡

  72. i am army

    gabbie brought me here

  73. Bhad Yazzy

    #TheGabbieShow

  74. Max Yeager

    it makes me happy i was here before everyone came from gabbie show

  75. Max Yeager

    wait people cam here from the gabbie show? i just came here because i hear the song from spotify and came

  76. Robin Hunt

    the fuck is a Gabbie show?

  77. It's Just Me

    "A voice says I might need my soul"
    Why did that remind me of Supernatural?

  78. Katlynne Holliday

    I've been here since the beginning 😭 the Gabbie show didn't do anything except make more kids know him

  79. Fly_Girlz 1324

    Who was sent here by Gabby?

  80. Denise & Chey

    I love Gabbie <3

  81. plastic rose

    Thank you so much for posting this! I have been trying to find the lyrics with the music! Thanks!

  82. grace kennedy

    Am I the only one that didn't come here from Gabbie

  83. Emily Elizabeth

    idek what the gabbie show is, i just like this song

  84. Lynden Sterling

    I'd like to think that if it were still airing glee would've done a cover

  85. Jeshua LunaZorrilla

    nice music:-)

  86. NAZ4R3TH

    okay so you telling me nobody looped the ending!? that shit is beautiful 😍🔥

  87. Jib Amer

    I need the '' might be gold but that shits still a chain '' part on hour please!

  88. ruben

    I love the lyrics, the beat, and the song in general.

  89. Astrological Mistake

    Could people please stop commenting they came from the Gabbie Show? Like I like her channel I'm even subscribed but just stop. Hey guess what I randomly found Jon Bellion when he wasn't even popular now you dont care do you? Shows how much I care.

  90. Dooma

    here cuz jon bellion is the real OG

  91. Michelle Paquin

    I freaking LOVE this song!!!!

  92. Memo T

    Who else came from The gabbie Show 😂✋

  93. Kelly Bechtold

    Hey, thanks for posting this! Really pretty song.

  94. Odzz Marie

    love this song

  95. sksksk sylvia

    my fave part is from 0:00 to 3:55 lol thx for the lyrics

  96. Camille

    this sounds kinda like mirrors from justin timberlake

  97. Ally Hoberek

    why am i the only one who thinks this song is terrible

    NAZ4R3TH

    AHisDTLS10 I agree the only enjoyable part was the ending I really love that part other then that it's not that good of a song

    Bishop McIntyre

    Idk maybe you have like a ear disease or sum shit. Shits perfect you're on a good one

  98. Adriana Aguilar

    Okay guys, we get it, the Gabbie show brought you here, but there is no need for a thousand people telling it, there's no need to tell it again and again xD

    Asmr Love

    how you know

    Yuval Shohat

    @Mackenzie Wright hear all of his songs

    Samantha Rivera

    @Samantha Ellis Singing with noise cancelling headphones - Gabbie Hanna

    Claire Rose

    gabbie did bring me here but bc if her this is one of my fav songs

    Millie Doggy

    you read my mind!! i just came from the gabbie show!!!!