Joe - Majic Lyrics




It was a beautiful day
A day for so much fun
I had my white T on
Had on my new Air Ones
I was gonna pull out the coupe and drop the top
I was gonna ride around and hug the block
Then she called and said I'm on my way
I got a few hours, I might as well as stay
Now I'm gonna lay back and watch her drop her top
Now I'm gonna record the shit rewind and watch
Ooh ooh ooh ooh now after 2 hours of footage
Ooh ooh ooh ooh her body couldn't continue to do it
Ooh ooh ooh ooh she looks at me and says please don't go nowhere
Give me a second to breathe

[Chorus:]
It must be magic
She loves the way I give her the magic
She wants a sugar daddy
She wants me to keep giving her the magic
She loves it cause I can do it all
[Repeat]

Why she show up at my door like this
She got me feeling like a bad wish
Yall already know what this is
Girl it's magical
Her body screaming tear it up
And them knocks look like buttercups
Now its time that I lay you down
And take you to the third round
And you been waiting all day
Or you just missing me
Don't worry girl I ain't going nowhere
I'm right where I wanna be

[Repeat Chorus]

I'll have yo calling my name
Backing it up and gripping the bed frame
Can't wait to get inside ya
I'm getting so excited
See I you don't think yall know my name
I can make sick loving like David Blain
I'll having yo ass going insane
Doing shit you ain't did with yo man

[Repeat Chorus]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Joe Majic Comments
  1. Zaretha DeBerry

    2020 Magic Joe Still love this song💪🏾

  2. Candice West

    I keep this cut on replay on the time

  3. Carleen McCulloch

    I love this song

  4. RIP Mac Miller, you helped me with a lot

    My fave album from Joe.

  5. Scorpio 1_deep

    My total favorite jam ❤️❤️❤️❤️🔥🔥🔥🔥😜😜😜

  6. DTEK THA TRACK

    My favorite song by Joe

  7. Allene Mcclelland

    🖤🖤🖤🖤🖤🖤Still my shit❤️❤️❤️🔥

  8. monique roberts

    this music is so timeless

  9. Delshay Stormwolf

    Don't know why peeps sleep on this incredible voice.

  10. Adilson Sita

    This song is so majic for me and every guys in love. Jamming to this in 2019 who else is here?

  11. Yvonne Ditlhase

    2019 and still hooked. Who's with me?

    monique roberts

    meeeeeeeeeeeeee... cuz its majic

    Ms. Le Mon

    🙋🏽 Never left girl Lol
    My Joe playlist plays consecutively with this song starting it off. #stillabanger

  12. Kinesha Flowers

    I’m in love with Joe 😍😍😍😘😘😘

    monique roberts

    me too girl

  13. Mar Mak

    ❤️❤️❤️❤️❤️

  14. Mar Mak

    ❤️ Still Thinking About My Orion Girlfriend❤️

  15. lachelle white

    2019 banging this song

  16. Sassy K719

    I am a. stripper to this song

  17. Allen C.

    My dude is the epitome of RnB style with everything a singer needs...It's MAGICAL

  18. Med nice

    love you bro👌 you lit🔥🔥🔥

  19. Bridin84

    This that, just washed the whip, top back, cool breeze riding out with ya lady type of cut. Still gettin it in to this almost a decade later.

    Keep bringing it Joe.

    Ms. Le Mon

    Yes indeed 💪

  20. Trenneth Crutchfield

    Hey fan it player night weclome to the after party your late player/dj

  21. bruno santiago

    Música maravilhosa também 😍💓❤

  22. Danyale Bell

    Looking for this on iTunes and can’t find it. This shit is awesome. Boy oh Boy

  23. Mary Johnson

    They should put joe on the cover of people magazine as the sexist man of 2018

    music lover1984

    sexy chocolate drop.

    music lover1984

    that grown man sexy music.

    Vee Owens

    I AGREE!!!!

  24. Mary Johnson

    Joe is so handsome is he married and the brother can blow

    music lover1984

    I don't think so.

  25. carmen woods

    Joe can do it all! *magic*

  26. Desmond Simpson

    Ken Simpson - Me too I lost my album I have to rebuy another one

  27. Ready Ready

    I owned this album have to re buy it..