Joan Jett And The Blackhearts - Real Wild Child Lyrics




Well I'm just outta school
Like I'm real real cool
Gotta dance like a fool
Got the message that I gotta be
A wild one
Ooh yeah I'm a wild one

Gotta break it loose
Gonna keep 'em movin' wild
Gonna keep a swingin' baby
I'm a real wild child

Well, I'm a real wild one
An' I like a wild fun
In a world gone crazy
Everything seems hazy
I'm a wild one
Ooh yeah I'm a wild one

Gotta break it loose
Gonna keep 'em movin' wild
Gonna keep a swingin' baby
I'm a real wild child

Well I'm just outta school
Like I'm real real cool
Gotta dance like a fool
Got the message that I gotta be
A wild one
Ooh yeah I'm a wild one

Gotta break it loose
Gonna keep 'em movin' wild
Gonna keep a swingin' baby
I'm a real wild child

I'm a wild one
Ooh yeah
I'm a wild one
Oh yeah
I'm a wild one
Oh baby
I'm a wild one

Gotta break it loose
Gonna keep 'em movin' wild
Gonna keep a swingin' baby
I'm a real wild child





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Joan Jett And The Blackhearts Real Wild Child Comments
  1. Freddy De La Torre

    If only it was longer

  2. Rogério Corvini

    This song kick ass!!!

  3. Yeison Serrano

    happy times!

  4. msirull

    The new Hyundai Sonata commercial uses this tune for the background. :)

  5. Altair Ramar

    It's funny....after watching this I watched Iggy Pop's version, and much to my surprise, Joan's had way more energy. I like Iggy's stuff but I give this version to Joan.

    Jeff Bailey

    +Altair Ramar Agree, and check out Sarah Hardings version of Wild Child. High energy too.

  6. Dimitris Tsamourtzis

    Well I'm just outa school
    Like I'm real real cool
    Gotta dance like a fool
    Got the message that I gotta be
    A wild one
    Ooh yeah I'm a wild one

    Gotta break it loose
    Gonna keep 'em movin' wild
    Gonna keep a swingin' baby
    I'm a real wild child

  7. buddywiezer

    This is a Buddy Holly song from 1958.Good job Joan and Iggy.

    Rockin Rollin n Trollin

    wrong ....Johnny O'keefe 1958 aussie ,aussie aussie ..!!

  8. rainblish

    lmao!!!hahaha

  9. Kimberly Castro

    I always thought she said "real wild blonde" and "wild porn" .______.

  10. chunxnhunx

    @vjQUA please do your research.

  11. paulo r q

    @ temari
    who owns the lyricis is Iggy Pop ;o)
    which is a 80's classic original
    One of my favourite

    However i dont dislike this dis version
    Cheers

    Rockin Rollin n Trollin

    WRONG ..read two posts above !

  12. silver588

    Wild and the only one.

  13. Ivana Kovacevic

    This is just tooo freaking awesome!!!

    Clorox Bleach

    Ivana Kovacevic If only It was longer

  14. rainblish

    Well I'm just outa school Like I'm real real cool Gotta dance like a fool Got the message that I gotta be A wild one Ooh yeah I'm a wild one
    Gotta break it loose Gonna keep 'em movin' wild Gonna keep a swingin' baby
    I'm a Real Wild Child
    I'm a real wild one An' I like a wild fun In a world gone crazy Everything seems hazy
    I'm a wild one Ooh yeah I'm a wild one