JMSN - Cruel Intentions Lyrics




Said now I...
I've got so much on my mind
Talking about everything, oh baby
And I can't sleep, yeah
Wish I could turn back the hands of time

Everybody wants to fuck someone else
Wanna feel the thing they never felt when they was with you
My girl would tell me, "Go and get some help"
I tried and tried, but I can't seem to figure out the issue
What's the issue?

At the end of the day, I just want some attention
With all this empty space, we've got such cruel intentions
Cruel intentions
Cruel intentions
I'm going back in

I made my fair share of mistakes
I've had my fair share of bad breaks
I met the real, I met the fake
Started to learn how much time it takes, yeah

Everybody wants to fuck someone else
Wanna feel the thing they never felt when they was with you
Wanna feel the thing they never felt when they was with you
My girl would tell me, "Go and fuck yourself"
I tried and tried, but I can't seem to figure out the issue
What's the issue?

At the end of the day, I just want some attention
I want your attention
With all this empty space, we've got such cruel intentions
Cruel intentions
Yeah I've got such cruel intentions
Cruel intentions

Let me play my guitar
Healin' all your scars
Let me play my guitar
Healin' all your scars
Let me hear you, baby, c'mon
Let me hear you, baby, c'mon
Cruel in... cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
You've got such cruel, got such cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
Say cruel in... cruel intentions
It's cruel, it's cruel, yeah
Cruel
Cruel
Say cruel in... cruel intentions





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

JMSN Cruel Intentions Comments
  1. fabrice heurteaut

    Wow ! Woow ! Waoowww !

  2. Цветок Сакуры

    So sexy music...

  3. 1bawcio

    Im lonely tonight

  4. lisa madi

    I'm late to the party .....glad I arrived eventially tho💙

  5. Mara JL

    😲😲😲this man is so good! Your voice is pure gold!👍❤👏

  6. Felicia Taylor

    OMG,🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 he is everything good such a amazing voice sooooooo much soul 🤗💕💞 would love to see you in concert!!luv why are we sleeping on him I'm woke,🤗🤓

    Felicia Taylor

    YouTube needs to get a repeat button 🙏🔥💕

  7. Khalid Alshalawi

    Play at 0.75 for a more intimate feel and awesome visual effects!

  8. Raymond Ezell

    You be listening to songs that play out right before your eyes......With all this empty space...you got such cruel intentions...

  9. Adrianna Soliz

    the SOUL in this song

  10. Asia Johnson

    he responded to me on insta I felt special

  11. Madeline Forzani

    Wow this is what you actually call music! Finally man!!!!

  12. Iyns Taueu

    🔥🔥

  13. Marcianny Santos

    Meu Deus, como eu não conheci esse talento antes 😕
    Simplesmente apaixonada 😍❤❤❤❤ que música gostosa de se ouvir!!! 🤗🙃🙃 27 de julho 2019 😍

  14. MsTiktaalik

    T.O.P brought me here, no regrets!

  15. Wilfredo Nieves

    25000000000000 dont matter, never chose $ over what matters and what matters is whats going to be around in 10 years.

  16. Alex _G

    Just discovered this guy honestly haven’t found a bad song this is real music 🎶✨

  17. Robby Peña

    Who the fuck is Justin Timberlake?

  18. Andreea V.

    still underrated.

  19. Haide Schaefer

    I love this song/why is it not highly viewed?😩

  20. lord ambz

    if you haven't seen him perform live yet... you need to. It's an experience. He's an amazing performer and these songs truly come to life when he's on stage playing guitar and fucking you with his eyes and each strum.

  21. scotchette

    J'adore.

  22. CODEX ILLYRIA

    Albanian boy🦅🇦🇱🙏🏻❤️🌹

  23. Franfi xd

    Said now I...
    I've got so much on my mind
    Talking about everything, oh baby
    And I can't sleep, yeah
    Wish I could turn back the hands of time

    Everybody wants to fuck someone else
    Wanna feel the thing they never felt when they was with you
    My girl would tell me, "Go and get some help"
    I tried and tried, but I can't seem to figure out the issue
    What's the issue?

    At the end of the day, I just want some attention
    With all this empty space, we've got such cruel intentions
    Cruel intentions
    Cruel intentions
    I'm going back in

    I made my fair share of mistakes
    I've had my fair share of bad breaks
    I met the real, I met the fake
    Started to learn how much time it takes, yeah

    Everybody wants to fuck someone else
    Wanna feel the thing they never felt when they was with you
    Wanna feel the thing they never felt when they was with you
    My girl would tell me, "Go and fuck yourself"
    I tried and tried, but I can't seem to figure out the issue
    What's the issue?

    At the end of the day, I just want some attention
    I want your attention
    With all this empty space, we've got such cruel intentions
    Cruel intentions
    Yeah I've got such cruel intentions
    Cruel intentions

    Let me play my guitar
    Healin' all your scars
    Let me play my guitar
    Healin' all your scars
    Let me hear you, baby, c'mon
    Let me hear you, baby, c'mon
    Cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    You've got such cruel, got such cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    It's cruel, it's cruel, yeah
    Cruel
    Cruel
    Say cruel in... cruel intentions

  24. Esmeralda Aga

    i love you

  25. Martha Jibbs

    Bless you

  26. MrRumple9

    Babymaker

  27. Jesus Luna

    it took my internet 15 minutes to load the whole video ..... its cruuuuuuuuuuuuuuuullllleeeeeeeeeeee!!! 🎼

  28. Julian Mint

    Your cruel and frank words - it’s like bullets that penetrate listeners’ brains and hearts. U don’t sing to sleep, u sing for awakening. The more I listen to your music, the more I understand what bitterness of life is. Bitter and sweet, how come they are so hard to be together. Hey, i really care for your health. I love and care for you. U should protect your health. Stop drink too much wine, eat flesh and red meat, smoke cigarettes. Instead of them, drink black tea and especially rose tea for optimum sleeps, eat white colored meat like chickens, eat organic eggs. U can boil or stir fry with a small amount of vegetable oils - should use sunflower oil or olive oil. Drink so so much little wine. I love you as i care for your health.

  29. Motownlover Motownlover

    😍😍😍😍😍

  30. Blanca Ramirez

    💗💗💗💗💗💗💘

  31. Stephanie Paz

    🔥🔥🔥

  32. halihorror

    THIS SONG SLOW DANCES WITH MY SOUL, thank you JMSN

  33. xprievantex

    I’m a white man’s whore.

  34. Nohamme Kellz

    Love JMSN a big fan from the beginning god bless that soul man 🙏🏼

  35. Alexander Cervantes

    My favorite song!😍🔥👍

  36. Corey monroe Mckinney

    I understand

  37. Milos Jozic

    king-lish

  38. Kae Cheta

    This voice did something to me last night. Xo- big curls. Lol

  39. MrOndras1984

    Man, thank you. I needed to hear this and didn't even know it.. you might have saved my life tonight.

  40. African Herbsman

    If only I could get the instrumental to this

  41. Shakia Frasier

    Damn he sound so good cant wait to see him2019💕💕💕💕

  42. offdeffs

    [Verse 1]
    Said now I...
    I've got so much on my mind
    Talking about everything, oh baby
    And I can't sleep, yeah
    Wish I could turn back the hands of time

    [Pre-Chorus]
    Everybody wants to fuck someone else
    Wanna feel the thing they never felt when they was with you
    My girl would tell me, "Go and get some help"
    I tried and tried, but I can't seem to figure out the issue
    What's the issue?

    [Chorus]
    At the end of the day, I just want some attention
    With all this empty space, we've got such cruel intentions
    Cruel intentions
    Cruel intentions
    I'm going back in

    [Verse 2]
    I made my fair share of mistakes
    I've had my fair share of bad breaks
    I met the real, I met the fake
    Started to learn how much time it takes, yeah

    [Pre-Chorus]
    Everybody wants to fuck someone else
    Wanna feel the thing they never felt when they was with you
    Wanna feel the thing they never felt when they was with you
    My girl would tell me, "Go and fuck yourself"
    I tried and tried, but I can't seem to figure out the issue
    What's the issue?

    [Chorus]
    At the end of the day, I just want some attention
    I want your attention
    With all this empty space, we've got such cruel intentions
    Cruel intentions
    Yeah I've got such cruel intentions
    Cruel intentions

    [Outro]
    Let me play my guitar
    Healin' all your scars
    Let me play my guitar
    Healin' all your scars
    Let me hear you, baby, c'mon
    Let me hear you, baby, c'mon
    Cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    You've got such cruel, got such cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    Say cruel in... cruel intentions
    It's cruel, it's cruel, yeah
    Cruel
    Cruel
    Say cruel in... cruel intentions

  43. Jelly Martinez

    Commented on this post two years ago now I’m back again Ahahahaha I deleted my last comment fml

    Jelly Martinez

    I’m back agaaaaaaaaain

  44. Катя Холодова

    Perfect ❤️

  45. Sleepy Sagittari

    Sometimes it feels like some cuts won’t ever turn into scars ....like their just open bloody wounds that flow....some days so fast you can’t breathe. Others a slow horrific trickle of pain so deep it makes you tremble all over. You pray for the scars.

  46. Gatö Ř

    that final help my childhood thank you jameson

  47. Shanna Lloyd

    This speaks to me so much I cant put it into words, it makes me feel so much, the music....the guitar, the arrangements...so beautiful, lifts my soul, makes it fly

  48. KK Willis

    A better Justin Timberlake 😂😂😂 but I love JMSN I became a fan a month ago

  49. Ricardo Estigarribia Soares

    "let me play my guitar, healin all your scars.." best part! <3

  50. Hà Phương Nguyễn

    I FELL INSTANTLY IN LOVE W U <3

  51. Patrick Shadrick

    DVSN & JMSN

    Same whatsapp group

    Mz Kegz

    Imagine

  52. Ema S

    I can't believe this song doesn't have over million views already. JMSN is literally so underrated. Saw him in concert last year and he was an amazing live performer. So fucking groovy and alway takes me back in time with the beats. Too much love for you Christian!!!

  53. Norma Nunez

    THANK YOU FOR KEEPING THE BLUES ALIVE

  54. Falcon Warrior

    Bro you went Hard as it gets with the vocals, lyrics,and tracks.This a Salpper

    Falcon Warrior

    Slapper 🔥

  55. loooovewins

    Damn good looking

  56. Dy Smith

    All I can say is WOW...and take my scars lol

  57. master nunu

    Jeeze what the heck is this? So much soul!

  58. Umberto Coppola

    where have u been this whole time

  59. Nik Novakovic

    Fucking amazing! Great song

  60. Love Star

    oh word

  61. Castiel Believe

    Love this song.

  62. Ben

    M A N EEEEEEEEEEEEEE I LISTENED TO THEM ALL WHO AINT TOLD ME BOUT THIS ONE

  63. GABRIEL SANTA CRUZ

    Canta pra caralho

  64. Ted Akem

    fucking heat! someone give him more money

  65. mynameisaflower21

    I love it. His voice definitely has some Remy Shand elements but he definitely has synthesized his influences into his own greatness

  66. Vinny Souza

    Som de Qualidade. ❤😍🙏

  67. Whoop whoop

    I LOVE ONE MAN ONLY

  68. Barbara Dyce

    Great [email protected][email protected]@@@JmSN!!!!!!!!!!!!

  69. Lucero Lara

    I love him omg soooooooo.. amazing talent

  70. Cierra A

    I thought he was there for me but he was just there for the attention I gave him

  71. Nick

    Yet another amazing artist that nobody knows about... He's just too cool 😎

  72. AmoreeMel

    I love this song & him

  73. Calvin Brockington

    Sounds like something Leehla James would be blowing out, But then you go and kill it.. Love this track. The mood, The feel... The ending!!!

  74. rob williamson

    how the fuck does this not have 1 mill views or more?!!?

  75. Jackeyh Almeiida

    😭😍...

  76. maili allende

    This hits my soul

  77. Kevin

    That distinct 90's/2000's undercurrent in his music really elevates it to the next level

  78. Nina Ware

    Tryna fuuuck rn

  79. Jerah Perez

    Cruel intentions lyrics are good this song is fukn amazing man

  80. Ingar C

    just found you.....so sweet. so sweet

  81. Ivy Lynn

    I'm lost..already fergot the point of this song, lost in his voice. Totally spacin out. Just his voice. Woh

  82. Kandid Kayla

    I love this song so much. Something about soulful white boys.

  83. Love Star

    Waiting For The New Album!

  84. jangatang

    How is JMSN not world famous? Bro, you are the realest. Can't wait to catch your show at the loft next Thursday.

  85. Isis Cox

    Idk why he reminds me of a male version of pink and Amy winehouse

  86. Shayla Smith

    Yaas still bumping

  87. Take12music

    JMSN is probably my favorite artist i've discovered in at least 5 years. Hands down. I can't wait to see what is next

  88. Drew ll

    Still my favorite artist.

  89. bakpokinn

    Worst thing about this song is that it will end 😭

  90. nicolas mccarter

    I replay like 5 times already but haven't even listen to the whole song. wonder when I'm going to be able to go though the whole song.

    African Herbsman

    😂😂

  91. Haight the Great

    This a bad muthafucka 👍👍👍the hardest R&B since Jodeci. Damn.

  92. The Uncolored Man

    ...Um what am I missing. Putting the lyrics aside, this man is not hitting one note in a pensive way.