Jimmie Allen - Home To You Lyrics




We were on Savannah Road
Cruisin' in my dad's Ford '98
With the stereo way too loud
Make a lifetime of memories
With your feet out the window, flyin' past a cornfield
You and me watchin' that sun sink low

I didn't know what we started
But now girl I can't stop it
I didn't know what we started, yeah
Baby, it's you
The one that I wanna spend my nights
On the phone, till the sun comes through
Or breakin' up a heat wave
Real life callin' so I gotta get back to you
Just don't go too far, just know my heart is wherever you are
When I hear your voice I wanna get back home to you
You, Yeah
You

Green eyes pull me in
And your strawberry flavor covered lips had me fading
Into you
And I could see you just standing there
In your Phillies tee-shirt and your hot brown skin
Tempting me through your ripped up jeans

I didn't know what we started
But now girl I can't stop it
I didn't know what we started, yeah
Baby, it's you
The one that I wanna spend my nights
On the phone, till the sun comes through
Or breakin' up a heat wave
Real life callin' so I gotta get back to you
Just don't go too far, just know my heart is wherever you are
When I hear your voice I wanna get back home to you
You, Yeah

(Didn't know what we started)
Baby, it's you
The one that I wanna spend my nights
On the phone, till the sun comes through
Or breakin' up a heat wave
Real life callin' so I gotta get back to you
Just don't go too far, just know my heart is wherever you are
When I hear your voice I wanna get back home to you
You, Yeah
You
Get back home to you
You, yeah
You, yeah





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jimmie Allen Home To You Comments
  1. Yelena Demura

    You are the most beautiful country voice

    Yelena Demura

    Just watched you on E! News and now I’m your fan 😊👍

  2. Girly stuff

    Happy birthday 🎂 Jimmie Allen

  3. Jaylene Bevans

    Amazing song!

  4. PrettyGirlSwag

    Jimmie, you sir, are amazing!

  5. Brandon Davis

    Don't like this one best shot is awesome it's more country

  6. Action Time

    I know who this is about

  7. Gabe Pomplun

    Jimmie is a badass

  8. gotz2grind

    Fire your PR person and get on some podcasts and play live. You gotta be my fav new artist. Keep grinding.

  9. Sean Hunter

    Songs are awesome... keep pushing forward

  10. sharon terranova

    Can't wait to see and hear him at the 2018 Delaware State Fair tonight!

    unpopular truth

    Were you satisfied with his performance?

  11. Tammy Toney

    I usually don't listen to country, I will listen to you though!

    Kenny Wolf

    This is not country music.

  12. chrispasley100

    Jimmie makes awesome music and his new hit "Best Shot" deserves to be number 1! I read a little about his life and he had to live in his car for sometime to keep pursuing his dream and he did whatever he had to do to make it to where he is now! I respect this man greatly for that.

  13. C Sides

    Plain and simple good music

  14. prince_of_golf prince_of_golf

    Weres the video!!! My g?

  15. Marley Sankor

    My New Love!!...

  16. Brittany Mack

    Okay I'm officially IN LOVE with this man

  17. Gary Nelson

    Standing by to watch this star rise!

  18. DeMontae Clark

    Iowa Wolves brought me here

  19. SighDown

    Jimmie's a Star in the Making!

    Jaysen Sigma

    BORN A STAR HES JUST WAITING FOR EVERYONE ELSE TO REALIZE lol

  20. unpopular truth

    I shared my playlist and when they listened to this song...they were like isn't Henlopen Gardens off Savannah Rd? lol

    Jimmie Allen

    Yep it is haha

  21. Ashsoftballgirlie11

    Loving the popish country feel to it!!! 👌🏽

    countrygirl country musiclover

    Ashsoftballgirlie11 not even close to pop