Jazmine Sullivan - Silent Tears Lyrics



Don't know
If you feel the same
So I keep
My thoughts hidden
We both agreed
To be friends
But emotions have risen
Wish you
Would give a sign
That you know
How I'm feeling
But until then
I'll cry silent tears
(I'll cry silent tears)
Oh, but until
Then I'll cry silent tears
(I'll cry silent tears)
Oh, oh
But until
Then I'll cry silent tears
(I'll cry silent tears)

Don't wanna be in this world
Living this life with out you
Don't wanna live on this earth
Loving nobody else but you
Don't wanna be in this world
Living this life with out you
Don't wanna live on this earth
Loving nobody else but you

What we shared together
Was beautiful
I never felt
Anything like our essence
But if I can't have you
I'd rather be
In your presence
Crying these silent tears
(I'll cry silent tears)
Oh, oh, oh
Crying theses silent tears
(I'll cry silent tears)

Don't wanna be in this world
Living this life
With out you babe
Don't wanna live on this earth
Loving nobody else but you
Don't wanna be in this world
Living this life
With out you babe
Don't wanna live on this earth
Loving nobody else but you
(Nobody but you)

(Cry, cry silent tears)
Cry
I'll keep crying
(Cry silent tears)
(Cry, cry silent tears)
I'll keep crying
(Cry silent tears)
(Cry, cry silent tears)
Crying silent tears
(Cry, cry silent tears)
Oh I'll keep on
(Cry, cry silent tears)
Until the day
When I get sad
That I love you
(Cry, cry silent tears)
I'll keep on crying
(Cry, cry silent tears)
I'll keep on crying
(Cry, cry silent tears)
Oh I'm crying inside
Cause I don't know
If you feel
The same way about me
Like I feel about you
(Cry)
Oh, baby
Baby this feeling
Is so strong
(Cry)
Oh
And it's so strong
(Cry)
That I can't let you go
(Cry)
I can't let you go
(Cry)
I can't let you go
(Cry)
I can't let you go
(Cry)
I can't let you go
I can't
Let you go




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Jazmine Sullivan Silent Tears Comments
  1. Frankie G

    why am I just now hearing this😭💙

  2. kay Ree

    The DEFINITION of music. Vocals, baybay!! Such talent, couldn't find on iTunes so I had to come here in #2019. Will forever be one of my favorite songs.

  3. Detravion White

    3:34 - 3:42 Where do i need to be to pull off that typa run like i felt that one

  4. CrownedAshleyH CrownedAshleyH

    Still one of my favs!

  5. Harmony L'mae

    This song.... fucking hell 👏🙌🙌

  6. Chandra Mitchell

    I Love Jazmine Sullivan...

  7. Jojo Rush

    One of my fave jasmine songs 😍

  8. Rozzay11

    2019 and beyond cause this STILL jams!

  9. Poetic AmI

    2019 and I’m still listening and loving this song!

  10. Roman Xion

    2019!!!!!!!

  11. ALYSSA Harding-Saleem

    Damn all her unreleased music was actually good,idk why they chose to toss it.....

  12. J H

    💙💙💙

  13. Insidethemusik

    A lot of memories attached to this song. I feel it the same today as I did when I first heard it. Wish this song got the recognition it deserved.

  14. Taneka Singleton

    2018.....jaz we need you

  15. Lady Love83

    Kind of reminds me a musiq soul child song

  16. Dennis Apple

    We ask for this kind of music but when a artist gives it to us we dont really support look up BRIA JHANE

  17. ZARIA & LANN

    2018 ! 💥

  18. Bvlgari Mosa

    Real Music 🎼♥️♥️💯🔥🔥♥️♥️👑

  19. Dennis Apple

    I just love good music I get mad when I think about what's played main stream Bria Jhane is really good

  20. A. P

    It's 2018 and I'm still loving this song. Good music is timeless.

  21. Lashonda Buchanan

    LaFarris I have to let you go. BFF...😔. This song sings for my heart... congrats on yah new bride😢😭😵

  22. darc passion

    Amazing tone and vocal control.I love her!!!

  23. ShawnDe Barrett

    Silent Tears"

    Don't know
    If you feel the same
    So I keep
    My thoughts hidden
    We both agreed
    To be friends
    But emotions have risen
    Wish you
    Would give a sign
    That you know
    How I'm feeling
    But until then
    I'll cry silent tears
    (I'll cry silent tears)
    Oh, but until
    Then I'll cry silent tears
    (I'll cry silent tears)
    Oh, oh
    But until
    Then I'll cry silent tears
    (I'll cry silent tears)

    Don't wanna be in this world
    Living this life with out you
    Don't wanna live on this earth
    Loving nobody else but you
    Don't wanna be in this world
    Living this life with out you
    Don't wanna live on this earth
    Loving nobody else but you

    What we shared together
    Was beautiful
    I never felt
    Anything like our essence
    But if I can't have you
    I'd rather be
    In your presence
    Crying these silent tears
    (I'll cry silent tears)
    Oh, oh, oh
    Crying theses silent tears
    (I'll cry silent tears)

    Don't wanna be in this world
    Living this life
    With out you babe
    Don't wanna live on this earth
    Loving nobody else but you
    Don't wanna be in this world
    Living this life
    With out you babe
    Don't wanna live on this earth
    Loving nobody else but you
    (Nobody but you)

    (Cry, cry silent tears)
    Cry
    I'll keep crying
    (Cry silent tears)
    (Cry, cry silent tears)
    I'll keep crying
    (Cry silent tears)
    (Cry, cry silent tears)
    Crying silent tears
    (Cry, cry silent tears)
    Oh I'll keep on
    (Cry, cry silent tears)
    Until the day
    When I get sad
    That I love you
    (Cry, cry silent tears)
    I'll keep on crying
    (Cry, cry silent tears)
    I'll keep on crying
    (Cry, cry silent tears)
    Oh I'm crying inside
    Cause I don't know
    If you feel
    The same way about me
    Like I feel about you
    (Cry)
    Oh, baby
    Baby this feeling
    Is so strong
    (Cry)
    Oh
    And it's so strong
    (Cry)
    That I can't let you go
    (Cry)
    I can't let you go
    (Cry)
    I can't let you go
    (Cry)
    I can't let you go
    (Cry)
    I can't let you go
    I can't
    Let you

  24. Ms DC

    Man this woman speaks to and for me

  25. Shaquilla Ivey

    Y am i just hearing this

  26. Kimberly Carthen

    Love this song

  27. J. Rising

    🔥🔥🔥🔥🔥

  28. Cerzell

    Look how many views this vid has gotten since 08 when I first saw it!!

  29. Fray'sha Boy

    Love this song still and to all of the other people that do. god bless lol

  30. Billy Carmichael

    2:31 >>>>>>>>>>>>>>>>>

  31. September Sanders

    I still love this song

  32. LGnLA

    💕💕💕💕💕

  33. donald floyd

    Sweet Divine this is Donald Floyd wanting to thank you for posting this Jasmine track it hit the spot and exposed me to the Fantasia ft Anthony Hamilton live video in tribute to the late Luther Vandross. Thank you my young princess.

  34. Ashley H

    My curent situation right now 😥😥

  35. Josiah Brady

    Best song ever period

  36. o o

    That girl sings volumes

  37. Shay Jones

    Every woman can just about relate to this. . . <3

    Kiara Penn

    Shay Jones man!

    Shon Mosley

    Shay Jones Men too

  38. Davinci sullivan

    i love you jazzy

  39. Tris Payne

    Yassss! Throwback

  40. Willie Ti

    Why am I just now hearing this 2016!!!

    Ms Dana

    man missin out. but better late than never!

  41. DextersLab3000

    This is the kind of song i wish they would play on the radio. The other stuff they can keep.

    Kiara Penn

    I second that

  42. sunshine2481

    This song was on Jazmine's Unbreak my Little Heart album. The problem is, is that it's extremely hard to find.

    Kendra Cabbell

    Yes!!! I have been looking forever :-(

    erica simone

    What's hard to find on here is her song In Vain

    Davinci sullivan

    Omg yessssss thank god I downloaded it to my iPhone before they took it off YouTube , but I think they it on soundcloud someone r mixed it with drums it's really dope

    a b

    please can i message you or something, do you have it on a site I could get it? I'm dying to find a clean version of this song!!!

  43. MotivationalMe

    She is making it now I love this song though!

  44. Shireen Christopher

    Don't wanna live on this earth loving no body else but you. ..

  45. Shawty Day

    😍😍😍

  46. Akinyele The Blk.Night

    so dope!

  47. Dorian Ivery

    Someone should submit her album to NPR so they can spotlight her on their playlist.

  48. QueenAsh212

    I can definitely relate girl! :( :( :(

  49. Ebony Wright

    LOOOOOOOOOVE IT

  50. Monica Chantelle

    This song got me bawling :'(

  51. Cynthia Thomas

    Loveeeee this song just hearing it and can't stop playing it

  52. Jessica I Holliday

    Hot I'm b feeling this.

  53. Patrice Robinson

    I felt this song before....but goooooodness I'm feeling it so much now. *sigh*

  54. AL-FLORA SCOTT

    Sooooo my current situation

  55. Tiffany Fincher

    Amazing

  56. Sandy Richardson

    She had so many unrecorded songs that never made it to a CD.. Much better than the ones on her debut album.. Love this song

  57. juicylykapeach

    Why am I JUST hearing this ?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!! OMG this is a BEAUTIFUL record ! 10-22-2014*

  58. Sweet'N Divine

    I swear this is me now , 8.5.2010 ♥

  59. shay albright

    I need this song

  60. Jazz A

    I need this on my iTunes library

  61. Jerry Williams

    nice slow joint.  Is this coming soon?  I don't see this on the previous LP's Somebody? I got to own this one.

    takimbra

    Unfortunately jazmine has soooooooo many unreleased joints that they were leaked on youtube. The ones on youtube didn't make the album. I come to youtube ALOT to hear my faves and most of my faves are NOT on her albums. :-(

    Jerry Williams

    That figures!  Most artist always have nice music that never make the album.  I hate that.  But I appreciate the bad news!

    Maurice Odell

    see the upload date is 08 right? this song is old but never gets old.

    takimbra

    This is an old unreleased record.... Was never on any record of hers.

  62. angela wilsin

    nice wedding song!

    Jerele Lindsey

    +Kayla Broomfield i think you may have missed the mark. its more so she's fighting FOR him, instead of fighting WITH him. Meaning she's not proud of the feelings as one would be about to marry someone.

  63. riacharda

    Man this song got me through my break up years ago! sigh... memories

  64. netafloww487

    <3 <3 <3

  65. LATSHA SCOTT

    Beautifully!sung by jazz..

  66. Ashley H

    Ill keep crying my silent tears until someone new comes by an dry them from my eyes

  67. Skyler Branch

    What episode of the game did they play after the hurricane

    Evan weakley

    Hry its evan and evonna love your videos make more so we can see u sing better than evonna

  68. Ray Mou

    Luv dis song....ppl sleep on her she is da realist....luv her

  69. Tommy Reginal

    As always..relatable and pure...

  70. Willie Murphy

    Sounds like D'angelo was apart of this song as far as writing, That combo would be amazing

  71. Jimimi 007

    *listening as I cry Silent Tears* 29 years together seem to be going down the drain & flowing into sewer with rest of the sh!t.

  72. Phillip Watts

    Her voice and this song made me look at my girl and appreciate her love even more!!!!

  73. Nicoshia Hodge

    This song gave me strength during my hard times. Her voice is soothing and the words are so real. I love it:0

  74. Dolan Burton

    so sorry megan

  75. Tia Brown

    I cry silent tears also, I fell inlove with someone that I never thought I would!

  76. candy angel

    cant stop listening,....from 2:46 on im addicted!

  77. Krystal Davis

    Smh. He just don't know how many nights I've cried these silent tears. Wishing he'd act on what he spoke

  78. LLCoolBeans86

    I'm so sorry to hear that. Blessings to you.

  79. LLCoolBeans86

    Sorry to hear that :-(

  80. ANATURALHAIRSTOREY Storey

    My fav Jazzy song. helped me to figure out what I wanted to do in my relationship. Which was make it work got damn it. If you feel like this over a man MAKE IT WORK

  81. Megan Pentecost

    This describes exactly how I felt when my fiancé died last year!!! Still crying silent tears....I just can't let you go!!
    #R.I.P Baby

  82. 101swoop101

    I hope you're feeling better :) I so get what you are saying and can relate. And even more so, I've learned that life gets better....it's a slow process, it's not easy, but it does get better, one step at a time :) Stay safe, stay healthy, and keep breathing; I wish you the best of luck.

  83. msfanfan61

    I love her music

  84. A_Forever

    I was gonna say wow this song came at the perfect time for. My feelings to the tee

  85. A_Forever

    Wow this song ca

  86. ladykade

    THIS IS WHY JS WILL CONTINUE TO BE MY FAV RNB ARTIST FOREVER........THIS AIN’T SINGING THIS IS MINISTRY GOD BLESS U I LOVE YOU JS

  87. krysruck

    Where are you Jaz?? Make a new album

  88. Shyla

    Damn this song touched my soul

  89. Lazza Ooo

    this is a vibeeeeee! omdz when is she returning!!!!

  90. jcloud401

    Jazmine Sullivan is a monster

  91. Janine Meese

    she and d'angelo need to hook up and do some songs together

  92. CHEL ALEJANDRA

    i'm sick of this life our what u look lik3 onE day i lost it and what hurts most is that U hav3 lost th3 trust and lOvE of the onlY want my baBy i hat3 this house and all I want is TO Go away From here With my little chel where are not life SUCKS!

  93. Devin Sean

    Smh her damn voice makes me wanna do sumthin to her, lol :-)

  94. Angie Khaled

    You voice is bloody AMAZING! Love the control you have over it! X

  95. Dwalunda Alexander

    LOVE this song...