Jax Jones - Cruel Lyrics




(Whatcha, whatcha gon' do?)

You're so good to me
When I'm so, I'm so bad to you, yeah, you
Yeah, you
Yeah, you're, you're so good to me
When I'm so, I'm so bad to you, yeah, you
Yeah, you

You confess your love to me
Do you mean it?
Voices in your head say leave
But you need it
Mixed up with someone like me
But you're breathin'
You're breathin'

Crawlin' over bad things that I did
Even though it hurts you, you like it
And you don't wanna leave, leave, leave, leave
You don't wanna leave, leave, leave me

So tell me now, are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt? are you hurt?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt?

So tell me now
So tell me now

You're such a fool for me
When I'm so, I'm so cruel to you, yeah, you
Yeah, you
Yeah, you're such a fool for me
After allI do to you, yeah, you
Yeah, you

You confess your love to me
Do you mean it?
Voices in your head say leave
But you need it
Mixed up with someone like me
But you're breathin'
You're breathin'

Crawlin' over bad things that I did
Even though it hurts you, you like it
And you don't wanna leave, leave, leave, leave
You don't wanna leave, leave, leave me

For anybody else this is torture
But every thing I do to you brings you closer
And you don't wanna leave, leave, leave, leave
You don't wanna leave, leave, leave me

So tell me now, are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt? are you hurt?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt?

So tell me now
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt?

So tell me now
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt?

So tell me now
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt?

So tell me now
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt?

So tell me now
So tell me now
So tell me now
So tell me now
So tell me now

Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurt? are you hurt?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
Are you hurting love?
So tell me now

Are you hurting love?
Are you?
Are you hurting love?
Are you?





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jax Jones Cruel Comments
  1. David LB

    Best music by Jax Jones!!! Keep it up my dude.

  2. MY L1FE

    big fat edm
    1 like - 1 tree ill buy

  3. Edina Ibrahimi

    how could a song be this good?

  4. St3vEn BaDu

    This music video was sponsored by KitKat 😊

  5. Sebastian Ornowski

    This is Fireeee 😘💜💜

  6. Hydr0X

    Neighbours came to my door...



    To ask me the name of this song.

  7. shaun hennessy

    Fucking banger

  8. Dimano _

    KitKat?))

  9. Ryszard Sound

    I fucking love this track ! Very deep house music ! Great sound Jax Jones :) i love your music so much

  10. Kevin Cordero

    BOPPEST BOP YOU FUCKING SNAPPED

  11. LilPistachio

    Please make a full music video for this song!

    andres penia

    LilPistachio two of them at least

  12. Danial bin Nordin

    Cruel? Have a Kit-Kat! 😂

  13. Vida Hasselburg

    The little dancing dude is the coolest thing I’ve ever seen.

  14. Jessica Lawrence

    Mood 💃

  15. Michiel Versweyveld

    Zhu, is that you?

  16. Lisa Schettner

    Catchy! I love it. 💖
    I hope at least one person will read my whole comment, and I wish you an awesome day!





    I am a 22-year-old singer-songwriter of French, Czech & German origins. I play the guitar, the piano, the Irish whistle, the harp, and I love to dance. My life goal is to make people feel fulfilled and inspire them through my music, and to create soundtracks for movies. I post my own original songs on my channel as well as covers.
    It's a difficult path to follow, as it is tough to get recognition online nowadays without paid promotion. I'm planning to release an album this year with many songs, but for this I would need your support. If you have a moment, please check out one of my videos and tell me what you think. Every single view, like, comment... counts a lot.
    Please give this a thumbs-up so that others can see it.
    Many thanks, and I can't wait to read your comments. 😊 💋

  17. AE_Racer

    this deserves way more than 92k plays

  18. BR1 E

    My fav song of the album❤

  19. Haley M

    What’s going on with this auto tuned singer 😩 Bro, the song is so suited for Ariana Grande to sing! Why isn’t she on this track?????!!!!! So disappointed!

  20. Lyndsey Bee

    I love this !!! I’d buy this kit cat , I want the little man too tho

  21. Julie

    That r too Many carbs for me

  22. Nick Zx

    Next gen House

  23. Niky sarah Ramroop

    I love Jax singing voice cute as him

  24. Niky sarah Ramroop

    What’s with Jax making songs outta snacks and this video is he for real 😳

  25. チラシ仮面

    Snakes !

  26. Alex Thibodeau

    The vocals are giving me some heavy Zhu vibes here

  27. lillian braman

    Sooooo good!

  28. Sajbo

    The visualiser looks like a Ketchup sachet 😂

    Hugh Fitzpatrick

    It's a KitKat mate

  29. Aalina Essess

    Thank you for making me crave kitkat right after I realized I'm out of stock

  30. SamWalker

    Playback speed 1.25x thank me later

  31. Anka Go

    Are you hurt enough?

  32. Delva Kasibovic

    Listen once and
    twice again yes
    Eventually nine 😆and more 😍
    damn Cruel taste so good 😋

  33. L YNS

    whats jax prblm with food lmao. ?

  34. Adam Schneider

    Do you know how to produce a bad song your bass lines hook me 100 percent of the time lol.

  35. Franco Scamarone

    I'm so glad Breathe, Cruel and All Day and All Night play consecutively. My fav tracks of the album <3 <3 <3

  36. Vithun Illankovan

    Cruel of you to make me crave a kitkat right after I've done exercise lol

  37. J Elbertsen

    KitKat loves the Video

  38. Klaudia K

    Cant stop listening!🤯

  39. Gil Deep

    Top demais 😍

  40. AURON MASHUP

    Everytime I watch Jax Jones' videos, I'm always hungry

  41. Primexus

    Man... Love hurts.

  42. SF Mary

    Such a Great Album!! Thanks! xx

  43. Jeano GG

    Love This...💃🎶🎶🎶 ♥♥♥

  44. Jimmi A

    So sweet

  45. Bubbleyeol

    Just spent the whole video watching The little mini white man in the corner throwing shapes.
    Fav song on the new album
    Gg Jax Jones!!

  46. thinking_about_figures

    I really like this one. Definitely one of my favourite “new” songs on the album.

  47. Taurus 03

    I love his voice on this. 😄

    Ms. Valdez

    Thats not him im pretty sure

  48. Gianinnina Liza Garcia

    I need dance

  49. Rosen Genchev

    perfect <3

  50. MeltedFroyo

    Have a Cruel, you're too good to me

  51. Orçun Bakkal

    these product song covers look so cute :3

  52. Christian Ozorio

    Awesome 🔥🔥

  53. Samuel Galaxy

    Kit kat

  54. Beatr00t

    Imo his best song

  55. WILD GOOSE

    👌Bad assssssss😈💪🇵🇱

  56. Herber Fuentes

    Great song!!!!

  57. Arnau Castro

    Fresh ⚠️⚠️🔥🔥

  58. KHUD STUDIO

    https://youtu.be/mXTdyOuiqr8💯🔥💯💯🔥👆👆👆👆👆👆🔥🔥🔥

    Jess x

    Shut up

  59. Nick Mua

    I Love it so damn hard!

  60. harvey copia

    Oh,its a bar of kitkat in different way😂

  61. Luis

    Who is under 10000 views here?

  62. Ellie Flanagan

    🙌🏻

  63. Mɪᴄʜᴀᴇʟ Kɪʟʟᴇʏ

    Have a break have a cruel

  64. LINCOLN CHRIS

    Whatcha gon' do ?
    I love it when he says that hahaha :-)

    Ghoshtii

    Omy i lovvveee mnek

    kèhbab

    When does the store open, i want to try these products

    chaosdream1

    TF U GON DO PUNK

    LilPistachio

    Sylvester McGovern but how do u know? He says that on a lot of his songs and it doesn’t make sense that it would be MNEK.

    kèhbab

    @LilPistachio he is one of the cowriters in the song, if you go to the songs genius page

  65. TJP

    Have a break . . .
    Have a KitKat . . . .ish

    something

    so being cruel ;)

    TJP

    Mind your own business

    something

    @TJP what

    TJP

    @something it was a joke nothing personal

    something

    @TJP ah, sound lol, was confused

  66. Luke B

    🔥🔥🔥🔥

  67. Rafaell Augustinov

    #KITKAT 😍

  68. TheX Launchpad

    Não clique no ler mais





    Nossa gostei da sua rebeldia

  69. A.D.A.M

    Lyrics:

    (Whatcha, whatcha gon' do?)

    You're so good to me
    When I'm so, I'm so bad to you, yeah, you
    Yeah, you
    Yeah, you're, you're so good to me
    When I'm so, I'm so bad to you, yeah, you
    Yeah, you

    You confess your love to me
    Do you mean it?
    Voices in your head say leave
    But you need it
    Mixed up with someone like me
    But you're breathin'
    You're breathin'

    Crawlin' over bad things that I did
    Even though it hurts you, you like it
    And you don't wanna leave, leave, leave, leave
    You don't wanna leave, leave, leave me

    So tell me now, are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt? are you hurt?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt?

    So tell me now
    So tell me now

    You're such a fool for me
    When I'm so, I'm so cruel to you, yeah, you
    Yeah, you
    Yeah, you're such a fool for me
    After allI do to you, yeah, you
    Yeah, you

    You confess your love to me
    Do you mean it?
    Voices in your head say leave
    But you need it
    Mixed up with someone like me
    But you're breathin'
    You're breathin'

    Crawlin' over bad things that I did
    Even though it hurts you, you like it
    And you don't wanna leave, leave, leave, leave
    You don't wanna leave, leave, leave me

    For anybody else this is torture
    But every thing I do to you brings you closer
    And you don't wanna leave, leave, leave, leave
    You don't wanna leave, leave, leave me

    So tell me now, are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt? are you hurt?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt?

    So tell me now
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt?

    So tell me now
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt?

    So tell me now
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt?

    So tell me now
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt?

    So tell me now
    So tell me now
    So tell me now
    So tell me now
    So tell me now

    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurt? are you hurt?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    Are you hurting love?
    So tell me now

    Are you hurting love?
    Are you?
    Are you hurting love?
    Are you?

    Murloc Ekoshin

    Are you hurt in love*

    Ana Beatriz Alves

    @Murloc Ekoshin thank you, that makes more sense.

    Ana Beatriz Alves

    And thank you for the lyrics!

    Niall O'Beirne

    The lyric is "have you had enough" 🙈 makes more sence since the song about someone who's being used 👏👏 you guys are welcome 😆

  70. william Natividade

    Te amo kisses from manaus Amazonas

  71. Jesus xDavid

    I like to music

  72. william Natividade

    Tu so fazes músicas loucas pra dança

  73. Itz_FaMzz

    Like my last video and sub

  74. Dai Nguyen

    Nice KitKat bro :D

  75. Celia Akil

    40seconde 😍😍

  76. McNastySEU

    YESSS FIRST TO VIEW!!!!

  77. Imad Aadnan

    First ?

  78. SuperLeaf

    love it

  79. maria Papargyris

    Wow 8 like wowwwwwww

    N K

    maria Papargyris γεια σου έλληνα

  80. koko A

    いいねっ

  81. Dartoker

    Yee kit kat