Janine - Old Beside You Lyrics




Old beside you, gettin' old beside you
Gettin' old beside you, gettin' old beside you

[Chorus:]
Take all I am and be gone in the morning
I don't want to remember you
Your selfish ways and you're so damn cold
I can feel myself gettin' old beside you
Gettin' old beside you [x9]

You actually surprise me by provin' everyone else right
You're all about you
Thought you were good deep down
Even though I knew you were buggin' around
Behind my back
And I ain't ever been the type to put up with that
But I was a trophy, you put me on a shelf
To show me off, then blow me off
And here I am, sittin' 'round like the furniture
Yeah you called me, that's what you called me
No you ain't gonna call me
Your fake world, your fake friends, I ain't stickin' around
Was the only thing true to you
But now I'm through with you

[Chorus:]
Take all I am and be gone in the morning
I don't want to remember you
Your selfish ways and you're so damn cold
I can feel myself gettin' old beside you
Gettin' old beside you [x9]

Get my body up, you're a person, I should listen
When you aim to hurt, you move in slow motion
I think you're my karma for letting someone good go
And I know you're perfect, too, but I remember two times two
And we both know that ain't the worst part
You got the worst heart

[Chorus:]
Take all I am and be gone in the morning
I don't want to remember you
Your selfish ways and you're so damn cold
I can feel myself gettin' old beside you
Gettin' old beside you [x9]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Janine Old Beside You Comments
  1. Detective Mike Lowrey

    So underrated, we see you Janine

  2. Anyavideolife

    Old beside you, gettin' old beside you
    Gettin' old beside you, gettin' old beside you

    [Chorus:]
    Take all I am and be gone in the morning
    I don't want to remember you
    Your selfish ways and you're so damn cold
    I can feel myself gettin' old beside you
    Gettin' old beside you [x9]

    You actually surprise me by provin' everyone else right
    You're all about you
    Thought you were good deep down
    Even though I knew you were buggin' around
    Behind my back
    And I ain't ever been the type to put up with that
    But I was a trophy, you put me on a shelf
    To show me off, then blow me off
    And here I am, sittin' 'round like the furniture
    Yeah you called me, that's what you called me
    No you ain't gonna call me
    Your fake world, your fake friends, I ain't stickin' around
    Was the only thing true to you
    But now I'm through with you

    [Chorus:]
    Take all I am and be gone in the morning
    I don't want to remember you
    Your selfish ways and you're so damn cold
    I can feel myself gettin' old beside you
    Gettin' old beside you [x9]

    Get my body up, you're a person, I should listen
    When you aim to hurt, you move in slow motion
    I think you're my karma for letting someone good go
    And I know you're perfect, too, but I remember two times two
    And we both know that ain't the worst part
    You got the worst heart

    [Chorus:]
    Take all I am and be gone in the morning
    I don't want to remember you
    Your selfish ways and you're so damn cold
    I can feel myself gettin' old beside you
    Gettin' old beside you [x9]

  3. Starrleisha

    In my mood all in the holiday spirit wishing everyone a bless one i see my girl is very well slept on 💕 her and every song she brings keep it coming I discovered her from black inK the first song that made me fallin love with her was DARK MIND KEEP IT COMING 2018 2019 #LOVENOTWAR

  4. Cherish Janis

    ❤❤❤❤❤❤😍😍😍😍😍😍😍😍 me rn

  5. Murillo Nonato

    She sounds a lot like Xtina in some parts of the music. ^^

  6. xtinacandies

    she sounds like xtina

  7. Ricardo SanElias

    She kind of sounds like Christiana in some verses

  8. Monay Lenori

    👵 😟 my thoughts exactly...

  9. tyrell erdmann

    smooth easy it'll get ya type matrix shiiiiiii

  10. YЦGΣП

    Plz make more music 😭😍❤️

  11. Ricky Foster

    we need more music frm you

  12. Aysha. B

    shitt ive been down wit her when she came our fcking love her .they be sleeping on her

  13. love pink

    my favorite female singer.

  14. GL0-

    luv every song u put out <3 <3

  15. Jay Sparkle

    Love her music amazing

  16. CiaoBello

    i just discovered u while i was high last night and kinda fell in love

  17. random546

    Where are you :(((( been waiting for more songs

  18. Emoni Brown

    love all her songs

  19. Emoni Brown

    take all i amand be gone in the morning i dont wanna remember you

  20. ahgajaye

    LOOOOVE YOU QUEEN

  21. nicole k

    "When you aim to hurt, you move in slow motion
    I think you're my karma for letting someone good go.." That line is everything.

  22. Alex Clark

    this song is addicting

  23. Amira Ellison

    👏👏👏👏👏👏👏👏

  24. Sandra Lentz

    Wonderful song.

  25. FLICKYOURLIMBIC

    This song will never get old 😉 Amazing.

  26. fhmasjjahhddga

    when she says old beside you over and over I love that part

  27. Shireen Christopher

    where can I find this mixtape

  28. Annie Marie Nelson

    Aging beside you...literally aging and dying...not actually growing ♥

  29. Tina

    Absolutely amazing I'm sure everyone man and woman can relate to this song!

  30. JoJo Luv

    This track is My all time favorite along with all the other tracks on the EP But this song speaks to Real Life experience Keep up the great music Janine <3

  31. Becky C.

    👍💖💖

  32. mizzrinlyn11

    i love your music.