James Reid - 16B Lyrics




You keep me up all night
Damn I think I caught a vibe
I may look alright
But you fucked me up inside
You know how to get me on
Let's just have a little fun

But it never is no
Smoke from the bedroom window
Getting lit for the hell of it
Broke the bed, it better be worth
I ain't finish yet, girl come and get some
She letting out stress, someone let her be
So many things you got me feeling right now
I'll show you things you got me dreaming about

No I don't care what they say 'bout us
You should know, every time you say
"We're just having fun"
I want you more, ooh
I see the sun coming up
And I wish it was just going down
I'm not talking 'bout love
I'm not ready for that shit right now

You keep me up all night
Damn I think I caught a vibe
I may look alright
But you fuck me up inside
You know how to get me on
Let's just have a little fun babe
We can have a little fun baby

Who says party is only for the weekends, yeah
Who cares if we can party till the weekends, yeah
I'm thinking maybe we just suck at being friends, yeah
I'm thinking baby come on up to 16B
No she don't want to sleep with me
She wanna go on now
I'm bringing out the freak in me
Bump, ball or grind, just be with me
Hold that thought, I made us scream
Oh my God, but she made me

There's something about you
I just can't explain it
But I'm glad that you're staying
Tell me all your favorite words
I'mma spell it with my tongue
Tell it to me girl I promise I'm gonna get it done
How did we get here with just a little fun?
I'm not talking 'bout love
But you got me feeling shit right now

You keep me up all night
Damn I think I caught a vibe
I may look alright
But you fucked me up inside
You know how to get me on
Let's just have a little fun babe
We can have a little fun baby

No I don't care what they say 'bout us
You should know, every time you say
"We're just having fun"
I want you more, ooh
I see the sun coming up
And I wish it was just going down





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


James Reid 16B Comments
  1. Khairyl

    His music style talaga ka ahk ❤️🤙

  2. Gia Sharynne Ira L. Latif

    December 05, 2019 3:11 AM
    I don't skip ads to support James and the CMM even if it means the ads are longer than the music video. #JaDine #CMMRocks

  3. Lanz Vincent Lee

    Was that the same girl on Manila Grey's Silver Skies on the bathtub scene?

  4. Angela Tungol

    Love the beat 🤩💜

  5. Sam Gubat

    this song slaps!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Pol Cuayzon Palit'z

    Can we make it to 1 Million Views???????? Hello...

  7. Toni Saavedra

    Who still listens to this music? Hands up 🙋‍♀️ IDK with you guys but Im liking the beat. 🎵🎶🎧

  8. kristine krumina

    2019.23.sep,still watch

  9. EXO JADINE LUSTREID

    LETS MAKE THIS 1 MILLION 😍

  10. Rainy Tolentino

    You keep me up all night
    Damn I think I caught a vibe
    I may look alright
    But you fucked me up inside
    You know how to get me on
    Let's just have a little fun
    But it never be enough
    Smoke from the bedroom window
    Can't we live for the hell of it
    Broke the bed, it better be worth
    I ain't finished yet,
    girl come and get some
    She letting out stress, someone let her be
    So many things you got me feelin' right now
    I'll show you things you got me dreamin' about
    No I don't care what they say about us
    You should know, every time you say
    We're just having fun
    I want you more
    I see the sun coming up
    And I wish it was just going down
    I'm not talking about love,
    I'm not ready for that shit right now
    You keep me up all night
    Damn I think I caught a vibe
    I may look alright
    But you fucked me up inside
    You know how to get me on
    Let's just have a little fun babe
    We can have a little fun baby
    Who says party is always for the weekends yeah
    Who cares if we can party 'til the weekends yeah
    I'm thinking maybe we just stuck at being friends yeah
    I'm thinking baby come on up to 16B
    No she don't want to sleep with me
    She wants to go on now
    I'm bringing out the freak in me
    Bump or grind, just be with me
    Hold that thought, I made us scream
    Oh my God, but she made me
    There's something about you
    I just can't explain it
    But I'm glad that you're staying
    Tell me all your favorite words
    I'mma spell it with my tongue
    Tell it to me girl
    I promise I'm gonna get it done
    How did we get here?
    With just a little fun
    I'm not talking about love
    But you got me feelin' shit right now
    You keep me up all night
    Damn I think I caught a vibe
    I may look alright
    But you fucked me up inside
    You know how to get me on
    Let's just have a little fun babe
    We can have a little fun baby
    No I don't care what they say about us
    You should know, every time you say
    We're just having fun
    I want you more ooh
    I see the sun coming up
    And I wish it was just going down

  11. Krisha Aranton

    Ganda ng beat 💜

  12. s8 n

    PUTANGINA BAKIT ANG UNDERRATED NG MUSIC NI JAMES REID?!

  13. Meow meow Chu

    May bago nanaman ako ida download

  14. Pol Cuayzon Palit'z

    Play it also in 1.25x speed it's so COOL guys then try niyo sa FIEND dun ko nalaman dahil nagtweet si papi.. 😊

  15. cornelio lopena

    i love your music man!.. bagay sa kanya ang role ni dao mingxi sa pinoy version ng meteor garden..🏃

  16. gizibe21 otFOUR

    James should make official Youtube channel for his musics❤😍🎉

    Jade Raphael Feliciano

    gizibe21 otFOUR sakanya ang careless music manila. eto yung official haha

    gizibe21 otFOUR

    @Jade Raphael Feliciano ano ba yan ang sabi ko gumawa sya ng sarili nyang yt channel hindi yt channel ng music label niya 😫~¤~

  17. Albert Jr Seidel

    16Boys ba? aNO ba meaN NITO

    jemrose 15

    “This song was inspired by a close friend. Yes 16B is a place, a place where even the most fiery of souls can get lost in the pretty lights.” -James Reid

  18. haru chim

    I LOVE YOUU JAMES!!!💕💕💕

  19. Daniela Nacea

    Love this song😍😍Much love from Romania ❤❤❤#lovejadine

  20. _ 1998

    This song is good! Why so underrated? People don't know how to appreciate a good one😪

  21. Kyla Cuenca

    fav ko talaga to , ayos naman yung mv sadyang di lang open minded mga tao dito sa pinas HAHAHAHAHA mas bet ko ganto liek ang ganda ang astig ng dating pang international.

  22. Jallan Ballori

    Real music by an actor!

  23. Malsawm Zuala

    I love this song without his model

  24. Pearly Joy Obeso

    james reid really fits for the name "MULTIMEDIA PRINCE" ...

  25. hallowrela

    I get LSS whenever I hear this song!!! Ugh I love you James!!!

  26. Bint Omar Znh

    💞💕💗💕💞💕💗💕💞

  27. Catherine Flores

    James reid

  28. JayeLou Marquinez

    Yess Im here again! Love the vibe of this song 🙌🏻 James Reid is ❤

  29. Terd Gonzales

    KABAKLAAN! auto-tuned ampota!

    JCIEEYY Y

    Woooah? Hahahaha Insecure si Gago

    Terd Gonzales

    Another gay! Hahaha

    JCIEEYY Y

    HAHAHAHA you Piece of shit PARA KANG ALIMANGO

    kginmyheart

    Sorry if it didnt match your low standards.

  30. Jin Kookie

    Itong kanta ang pinaka catchy sa album that I've heard so far. But the party and booze is getting old. Dapat siguro ibang songs na lang ginawan ng mv, not 16b. Yung isang song tungkol kay Brett para masaya. 😂😂

  31. Trisha Merales

    Ang galing mo james reid

  32. THEA RIZALDO

    It's 3:22am. I first heard careless music mnl team a few days ago and now I'm hookedt 🔥 oh btw I live in 16B. Yikes. Hahahaha

  33. Ivy dolar

    Me when I heard this: *dead*

  34. Jhe Mahusay

    Pang Hollywood

  35. Erwin Torres

    Idol james ride

  36. Ben Ben

    Grabe ang ganda nung beat tyska nung song :)

  37. Rea Bugaring

    That was so f*cking nasty woooo!!!! Damn😶

  38. Maria Bieber

    Grabe ang vibe ni James😍

  39. Ezra Agcaoili

    16 blots 😬

  40. SD GaMingz

    😘😘😘

  41. itsmeZyreneCris Echalar

    Things you got me dreami'n about!😍

  42. STRAIGHT OUTTA EME

    Pede na.. collab NATO SA Mga Pinoy hip-hop rapper 😂

  43. ELMER BEQUIO JR.

    You keep me up all night
    Damn I think I caught a vibe
    I may look alright
    But you fucked me up inside
    You know how to get me on
    Let's just have a little fun

    But it never be enough
    Smoke from the bedroom window
    Can't we live for the hell of it
    Broke the bed, it better be worth
    I ain't finished yet,
    girl come and get some
    She letting out stress, someone let her be

    So many things you got me feelin' right now
    I'll show you things you got me dreamin' about

    No I don't care what they say about us
    You should know, every time you say
    We're just having fun
    I want you more

    I see the sun coming up
    And I wish it was just going down
    I'm not talking about love,
    I'm not ready for that shit right now

    You keep me up all night
    Damn I think I caught a vibe
    I may look alright
    But you fucked me up inside
    You know how to get me on
    Let's just have a little fun babe
    We can have a little fun baby

    Who says party is always for the weekends yeah
    Who cares if we can party ‘til the weekends yeah
    I'm thinking maybe we just stuck at being friends yeah
    I'm thinking baby come on up to 16B
    No she don't want to sleep with me
    She wants to go on now
    I'm bringing out the freak in me
    Bump or grind, just be with me
    Hold that thought, I made us scream
    Oh my God, but she made me

    There's something about you
    I just can't explain it
    But I'm glad that you're staying
    Tell me all your favorite words
    I'mma spell it with my tongue
    Tell it to me girl
    I promise I'm gonna get it done
    How did we get here?
    With just a little fun
    I'm not talking about love
    But you got me feelin' shit right now

    You keep me up all night
    Damn I think I caught a vibe
    I may look alright
    But you fucked me up inside
    You know how to get me on
    Let's just have a little fun babe
    We can have a little fun baby

    No I don't care what they say about us
    You should know, every time you say
    We're just having fun
    I want you more ooh
    I see the sun coming up
    And I wish it was just going down

  44. Siti Hajar channel

    Love this song 😍

  45. Carl Angel Legaspi

    Support local!🌨

  46. Raine Ashley Tajanlangit

    Damnn wish I was that girl

  47. Jomar Ocay

    Pa pogi lang c Daniel.. C James fullpackage na... Magaling sumayaw at kumanta..

  48. JK crowned as KING of Korea

    Is it just me?kinabahan ako nung Hindi si Naddie nakita ko😥😂 obsessed nko sakanya😂nice song tho❤️

  49. L Mija

    Waaaaah, congrats on your new project with Vice Ganda! 🙌🏼

  50. ARMOUR

    Daaaadddyyyyyy💜💜💜😭😭😭

  51. JayR Partoza

    Lit as chris brown and the weekend 😎👏

  52. Ray Deshmukh

    The beats set the vibe and the words drive me crazy asf. Also, mv and James♥️🌏

  53. L Mija

    Bleecker Street Ad for Arctic official trailer 💰

  54. Bernadet Hugo

    PANG INTERNATIONAL 🤩🤩❤❤❤

  55. L Mija

    😂 the Ads on this!! 💸🥃

  56. L Mija

    Diamond Route Japan Ad 💰💸💰

  57. Supapid Vrarprom

    Want to joox

  58. Renata Rahma Putri

    let's make this MV to 1 million!!!

  59. Arlene Dela Cruz

    Lit! Lovin' the beat 😘

  60. You Tubero

    James Reid sounds like Eminem a lil bit

  61. Zeniff Reales

    wow just so brilliant dude ! ! ! !

  62. D Jadine

    Who's still Watching? 💖 Hit the 👍 button

  63. Gone Me

    Oh i don't care what they say 'bout us🎶😎😘💕💜

  64. Gone Me

    CARELESS BLOWING UP!😘💕💜

  65. Monnie Monnie

    James, You should be famous Internationally. You are handsome, got that voice and can dance too. Wow, Filipino deserves to be known Internationally too. I hope such things happened for Philippine music.

  66. Ann Mislos

    Selos ako sa babae :<

  67. Camille Bautista

    They deserve more subscriber and this music is so lit like from a holywood music

  68. Camille Bautista

    They deserve more subscriber and this music is so lit like from a holywood music

  69. Catalina Rowan

    Ohhhh (gasps)





    And passes out on the floor cuz he’s jus to cute🤣🤣

  70. Anne Abella

    2019???💗

  71. itsmeZyreneCris Echalar

    Nakaka inlove si JamesReid 😍

  72. JayeLou Marquinez

    My fav in careless mix tape...love the. Beat

  73. Gail Cabroken

    Pang international talaga mga MV ng JaDine😍💗🖤

  74. Angelkovich Carandang

    Bakit walaaa si Nadineee ?!

  75. Eric

    SURE FIREEEEEE 🔥🔥🔥🔥

  76. L Mija

    They miscast the girl, she looks like she be his Aunty 😩

  77. Glyn Luna

    i super love this song..

  78. KC Sphere

    selos aq

  79. Covered Hannor

    I love the vibe of this song, and James 😊

  80. Martin Zvarík

    wow... okay... bring it on

  81. Mary Lynn

    Indeed a total performer and an artist.

  82. stray shit

    This my new wavvv

  83. marilou perez

    i always love this song and the Dangerous, How come Dangerous don't have a Video, am i right?if there is let me know please ;)

  84. yhinez Delatua

    ang ganda talaga pakinggan nito :)