Jackson, Trevor - All Day Lyrics




She said can I get a minute?
I told her that she got it with the Dennis
She said my name Alicia
And I've been waiting all day, been waiting all day
Boy I know you always get this
But I ain't like them other girls I'm bout my business
She say but I still wanna picture
Cause I've been waiting all day, been waiting all day

Sweating in the back of the club
Damn, oh my god
She looking like she wanna leave the club
I'm like whoa, now we're talking
If you ready I'm ready then we can get it
Just hop in that car and then I'll be with it
It's your decision but baby the clock is ticking

Cause I ain't waiting all day, waiting all day
For you, you, you
Ain't got no time to be waiting all day
For you, you, you
It's unbelievable
For you, you, you
Either you have it or you wo-oh, oh-n't, oh-n't
I ain't waiting all day, waiting all day

[Mystikal:]
She made the pimp go woah!
She made the hustlers say fuck!
She made the old school dudes say ooo, ohh!
She made the gangsters say damn!
Man you done seen that dick for mile to give that ohh too!
They was like who's that
I was like I don't know but bring her over here
'Bout to who's who
Tell her where the ballers at, the bottles at, the ganjas at
Holler, I'm tryina holler at her
Tell I'm the certified shit
I ain't gotta say shit or do shit
This bitch I'm throwing numbers her
Gona ignore these bitches cause some of these old bitches
Jack a nigga, really go nigga my guitar I'm rapping
Flick up, flick up, need no self esteem
Put your fucking but up
Or take a picture, let me know
I ain't waiting all day
I'm a hustler hoe!

Sweating in the back of the club
Damn, oh my god
She looking like she wanna leave the club
I'm like whoa, now we're talking
If you ready I'm ready then we can get it
Just hop in that car and then I'll be with it
It's your decision but baby the clock is ticking

Cause I ain't waiting all day, all day
For you, you, you
Ain't got no time to be waiting all day
For you, you, you
It's unbelievable
For you, you, you
Either you have it or you wo-oh, oh-n't, oh-n't
I ain't waiting all day, waiting all day

[Trevor Jackson (Mystikal):]
You ain't gotta lie
Now you wanna kick it
I ain't got all day
Just stop playing, I got you
(I ain't waiting all day
I'm a hustler ho!)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jackson, Trevor All Day Comments
  1. Charita Lucky

    He done got quiet but i still love him 💋

  2. Jaleel Dent

    2019 still listening to this bump🤟🏾🙌🏾💯💯💯💯💯💯💯

  3. Pamela Minter

    U ain gotta lie, u know u wanna kicc it lol its just that I ain got all day lol or a whole nother year

  4. des ray

    Sounds better slower in .75X speed

  5. DOPE TIZZLE

    That beat drop doe!

  6. Charita Lucky

    I'm in 😍 I'm so late

  7. littleg official

    That harmony at the end tho

  8. Pamela Minter

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  9. kourtney perry

    Love it

  10. Azaria Crapes

    I love you Trevor Jackson

  11. Manuel Hill

    Aye my boy Trevory Jackson
    You should try to drop the next hif single
    Bro

    here I come was @about 3_4 months

  12. Manuel Hill

    Aye my guy Trevor Jackson you should
    Nominee to perform in the.bet awards
    2018

  13. Davis Bdis

    pk3ii3i3 1st , u3737777789 88484 4

  14. Mayah Fernandez

    Te Amoo genio

  15. KAYE REACTS!

    This song is a sample of "It's A Love Thing" by The Whispers!!!!!

  16. destini Lynn

    trevor sounds like trey songz such a great singer

  17. Oussama amrani

    New mystikal favorite

  18. CaptainKush

    Siiiiiiiick #TJisLove

  19. Aubriana Cage

    So underrated 😭. I swear this was trey songz when I first heard the song had to do a double take.

  20. Izzy

    They was like "Who's that?" I was like "Ion know but bring her over here."

  21. Akira Stewart

    Why does Mystikal and Eminem always sound angry?

  22. Redd Blitz

    Yes siiiiiir!!! Ampin' that SOLAR flava into this blazer courtesy of The Whispers' "It's a Love Thing."

  23. Nic's Plus side

    RESPECT to Trevor for knowing greatness! I know many of his fans are young and can't really rock with Mystikal but he got me through many high school events!

    Nic's Plus side

    plus the Kellz influence, dope!

    Brandy Rodgers

    Exactly!!! These youngins don't know!!

  24. Jayla Chardell

    this is the best song makes me want to listen to this driving while the sunset going down in la

  25. Nyla Egerton

    When the beat first started and Trevor started with his verse I was like "Ayeee".... But then came Mystikal........ WORST MISTAKE EVER TO PUT HIM ON THIS SONG!!!!!!!!! This is lit asf, but with Mystikal..... it's still good, but it would be better without him.

  26. Maya J

    zendaya brought me here

  27. Sierra Ayana

    Trevor is soooo underrated

  28. Amare Pollard

    you haft to be kidding if you think Iam whating all day!!!!!!😎

  29. Bruna jasmy

    love you Trevor

  30. Aishah White

    Omg.....this is my first time actually listening to his music.......this is a bomb album....like wow

  31. nellA anayN

    Mystikal>>>

  32. D'Yion Flenorl

    love him and my profile picture

  33. harriyanna hook

    im just now realizing this song sampled "its a love thing"

  34. Torah Noah

    This song is so funny

  35. jcccc

    Mistikal is my main man bro... Haven't heard his ass in ages. He so unique he actually upped this bump doe 😂😂

  36. James Perez

    It's a love thing- the whispers sample

  37. Shelsea Whipple

    I love mystikal always have always will. this song is great

  38. Solex Dave

    Hey bro you good at that keep it moving for progressions

  39. Dayja Davis

    I like this song because it uses old school music and that's what we need. This old school sound so I happy he made this song. This song is amazing.

  40. Alisha Allen

    When my names "Alisha" 😂😂

  41. coldlight day

    aighttt

  42. Cayla Rae

    i ain't waiting all day so hustle up hoe,
    im dyingggg😂

    R W

    Sometimes you got tell them hoes to hustle. Nobody wants to wait all day:D

  43. julia garrett

    Love this album; very refreshing!

  44. Bryght The Lyght

    honestly I think I Would've been a better feature than mystikal

  45. Reezy Bangzz

    very nice song

  46. Broke Niggas Wit Money

    The breakfast club brought me here

  47. Erica Bradley

    New Fan!

  48. KingGodTravis

    Breakfast Club got me here like ok ok new fan...

  49. AyeeitsKwon

    Dis nigga Mistikal was Trippin😂😂Ohh Hell Nawll to da Nawl nawl nawllll

  50. Thereall_ Marie

    Mystkal part OMG I'm dead who dat? ionkno bring her over here

  51. Paige Tatyana

    lol I feel like mystikal bodied this though. it's his style. that's just him.

  52. Stephanie Montgomery

    this song on fleek!!!!!

  53. Chandra Wheeler

    a Trevor Jackson and Jacquees song would be nice 😍😌

  54. James Jenks

    mystical snapped

  55. Harry

    My brains so come confused,sounds like a mix of trigga an breezy if they fusioned

  56. Donya’s Corner

    This mix tape is so amazing. He put so much effort into this and you can tell through the music. It's up there with Chris Brown's "In My Zone 1 & 2".

  57. K J

    mystikal went hard he hasnt lost it

  58. China Smith

    Mystikal's part had me dead 😹💀 But they both slayed this song.

  59. DAKARI

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  60. nyasha.x

    Mystikal gave me some life. Not hating just stating

  61. Stacy G

    mystical ruined the song with all that nothing he said.

    Elisa Royal

    😭😭😂😂😂😂😂😂

  62. Tha Gaming Dutchman hd

    im not gg to lie when i first heard the whole song... i was like the rap part kinda sound off with the beat... but like now i listen to it more... shir sound hard self!!

  63. chris.

    I wanna hear Bryson tiller on this beat

  64. Itaku

    Mystikal is essential on this track lmfaoooo gets a smile on your face q.q

  65. Johnny Cash

    Mystical Killed Sumn. 👿

  66. Adam Adams

    I was sleep on TJ.. but he raw.. and I only heard 2 songs.. time to do my research.. lol.. I got that true music ear.

  67. Adam Adams

    How can y'all hate on a OG in the game like mystikal.. and to be honest he snapped.. every rapper don't have the same style.. and he being true to his craft..

  68. KekePfan16

    1:18 - 1:22 makes me think of Zendaya! ❤️ She should do car videos for all of Trevor's songs!!! 💯

  69. Jer Tim

    Ya it do

  70. Kathrena Joseph

    i love this song

  71. Ciera Tiaja

    "He was like WHO'S DAT! I was like IONO!" *dead*

    Elisa Royal

    ME 2😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💀💀💀💀💀

    Betty Millz

    Hilarious lmao

    Tuwilika Kondjeni

    😂😂😂😂😂😂

    Torah Noah

    +Ciera Howard BUT BRING HER OVA HERE XD

    Lonnie Florence

    Ciera Leone bruh i cant deal with him 😂

  72. Liisha Lii

    He sounds like Trey songz & Chris brown 😌

    Patrice Prophete

    righttt

    vianney stanislas

    +Liisha Lii nah

    Liisha Lii

    @vianney stanislas in my opinion he does

    alwaysbusiness4

    he sounds like Trevor Jackson 🎸

    alwaysbusiness4

    ⭐⭐⭐⭐⭐

  73. Nana Yaa

    Lmaoooo Mystikal 😂😂😂

  74. Destiny Williams

    this should be the next single 😻😻😻😻

  75. Reginald Wilson

    He brought R. Kelly into this song

  76. Shamaria Cooke

    Lmao I felt like he wasn't even rapping. But telling me a funny ass story that happened at the club. 😂

    Staci Smith

    😂😂😂😂😂😂 yasssss man your comment made my nght hahahaha

    Diamond Shields

    Man what 💯😂😂😂💀

  77. asmaa omer

    Am I the only one who couldn't stop laughing during mystikal's verse😂

    Deja S

    *raises hand* and still laughing

    Aleyah Burler

    No cuz I was dying it was the part when he said you make a hustled to oooh lol that part was really funny I elf laughing at that part

    Torah Noah

    +asmaa omer Nope

    Taki

    "Hustle up Ho...Fuck"

  78. Atarayah loves Yah

    at 39 seconds sounds like Chris Brown! lol

    Nasia Tatum

    Omg justttttt like him lol

    KingGodTravis

    +Atarayah loves Yah  sounds more like an adlib of Chris Brown

    Atarayah loves Yah

    Yeah it does

  79. Shyrese Jones

    😂😂 mystical was like if you would've seen that bitch you would've been like ohhhh too lmao

  80. Alena A

    I guess I'm da only one who thinks mystical was gud on da track

    Kyra W

    Pretty much 😂😂

    Teetee Love

    na he is

  81. Anthony Stanley

    I love his whole album

  82. Jorthepeace

    I think Drake would have done better than this mystikal person

    EbonyCool 79

    Drake would've attempted to audition to compete an audition for dis track if he wasn't already chokin on Mystikals dick while trying to hold his bloody asshole together!

  83. mist bubbles

    mystikal sounds so aggressive lmao

  84. Diamond Polite

    Mystikal always makes me laugh 😂 nonetheless this song is amazing! i love Trevor so much, so proud of him ❤

  85. Jack Williams

    Zendaya's video on IG brought me here

  86. Sam T.

    No shade on mystikal bit i was doing sum an I turned around to look at my phone like who the hell let a dog in the booth😂😂.

    Catherine Smith

    +Sam T. Yo you right! Someone give this man a muzzle lol. :) still a cool song

    Sam T.

    @Catherine Mcfarland Lml truue.

    Nashe Baee

    Weak asf 😂😂😂😂😂😂😂😂

    Jania C

    😭😭

    Taylor-Made

    Sam T. Lol bro literally how I was feeling the first thing I said was what the heeelllll 😂😂

  87. 721 Royal

    Mystical is a old school rapper from back in the day

  88. Melvin Davis

    I like the song but i think mystikal kinda f**ked it up

    Nariah B.

    tbh all that cursing and yelling lol

    EG '

    Yes he did omg, I thought I was the only one! Love trevors parts though

    Akira Shipp

    I liked it lmao

  89. Crystal Blackett

    I love this song!!!<3 <3

  90. Top 5! by JC

    Mystikal has not changed at all lmao

  91. Edivânia Coimbra

    I love this song <3

  92. Kevin Carrie

    the rapper sucks

  93. Antonette keys

    one of my favorite songs on the mixtape love you trevor!!

  94. angelina hunter

    love u trev

  95. angelina hunter

    love u trev

  96. Nathaniel Furline

    song Is poppin love his songs ✌💯

  97. Geovana Mendes

    não entendo o porque do Trevor ser tão flop, cara ele é tão perfeito

  98. Geovana Mendes

    não entendo o porque do Trevor ser tão flop, cara ele é tão perfeito

  99. Ashonti Riase

    he is so amazing

  100. Gossip Control

    The song could have done without mystikal