Jackson, Michael - Man In The Mirror (Immortal Version) Lyrics




I'm gonna make a change
For once in my life
It's gonna feel real good
Gonna make a difference
Gonna make it right
As I turned up the collar on my favorite winter coat
This wind is blowin' my mind
I see the kids in the street, with not enough to eat
Who am I to be blind, pretending not to see their needs
A summer's disregard, a broken bottle top
And one man's soul
They follow each other on the wind, ya know
'Cause they got nowhere to go
That's why I want you to know

I'm starting with the man in the mirror
I'm asking him to change his ways
And no message could have been any clearer
If you wanna make the world a better place
Take a look at yourself and then make a change

I'm starting with the man in the mirror
I'm asking him to change his ways
And no message could have been any clearer
If you wanna make the world a better place
Take a look at yourself and then make that change

I'm starting with the man in the mirror
I'm asking him to change his ways
And no message could have been any clearer
If you wanna make the world a better place
Take a look at yourself and then make a change

You gotta get it right, while you got the time
'Cause when you close your heart (You can't)
Then you close your mind (Close your, your mind!)
(That man, that man) I'm starting with the man in the mirror, oh yeah
(That man, that man) I'm asking him to change his ways
And no message could have been any clearer
If you want to make the world a better place
Take a look at yourself and then make that change
Woo, woo, nanana, nanana, nana, nana, woo, woo
(Oh yeah) Yeah yeah, yeah yeah
Nanana, nanana, nana, nana, oh no, oh no
I'm gonna make a change
It's gonna feel real good, shamone (Change)
Just lift yourself, you know
You got to start with yourself (Yeah, make that change)
I gotta make that change today (Man in the mirror)
You got, you got to start with yourself, brother, hoo
(Yeah) You know (Make that change)
Start with that man, that man (Man in the mirror)
You got, you got to move, shamone, shamone
You got to stand up, stand up (Make that change)
Stand up, stand up and lift yourself now
(Man in the mirror) Hoo, hoo, hoo, OW!
(Yeah, make that change) Go make that change, shamone
(Man in the mirror) You know it, you know it
You know it, you know
(Change) Make that change





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Jackson, Michael Man In The Mirror (Immortal Version) Comments
  1. Young Reborn Mommys with Abby and Emily

    I wish we could add up all who miss Michael Jackson!!💔😭😭

  2. Karol Duarte Sandoval

    Los 9 que le dieron dislike les h de gustar el regaetton y no saben lo que si es buena música como esta maravilla

  3. Justin Bieber

    King of pop forever

  4. Andrea Sanchez

    Love this song !!

  5. Bernardo Macêdo

    Gonna make The change! Shamone!

  6. MOONWALKER FAN313

    King of pop

  7. thisone person

    Y'all that piano at 2:08 😥😍

    Royalist Broski

    Yeah that was truly beautiful.

  8. michaels.apple

    The drum at the end 😍

  9. Jason the Power Ranger

    Stand up!

  10. Ashley Pavia

    Michael Jackson
    Man in the mirror

    Michael Jackson

    Ashley Pavia cool