J. Holiday - Girls Like These Lyrics




Holiday.
Yeahhhhh
She know what it
She know what it
She know what it is
She know what it is
Where are all the girls like these?

I need a girl who will ride
Til the end of time
No matter what you did wrong
She'll be by your side
Faithfully, give a man what he needs
Where are all the girls like these?

I'm ready to save you if you wanna be loved
It's so so easy but we make it hard
I need someone who will love me for me
Where are all the girls like these?

I don't wanna (wanna) girl who ain't know
Keep it one hundred (hunny)
And put her trust in me
Cause i deserve a, very best a girl could offer me
(offer me, wooh!)
She know what it do
She know what it is
Someone who gonna stay down for as long as you live
She respects me, she caters to my needs
Where are all the girls like these?

I need a girl who will ride
Til the end of time
No matter what you did wrong
She'll be by your side
Faithfully, give a man what he needs
Where are all the girls like these?

I'm ready to save you if you wanna be loved
It's so so easy but we make it hard
I need someone who will love me for me
Where are all the girls like these?

Yeahh.

Gotta be sexy on top of that she
She has to let me (let me) be the man I am
It's not that easy
To be the one who has my heart (has my heart)

She got a lot of style
She know how I get down
She knows how to play her position when she's around
She respects me, she caters to my needs
Where are all the girls like these?

I need a girl who will ride
Til the end of time
No matter what you did wrong
She'll be by your side
Faithfully, give a man what he needs
Where are all the girls like these?

I'm ready to save you if you wanna be loved
It's so so easy but we make it hard
I need someone who will love me for me
Where are all the girls like these?

Yeah.

And if you feel like it's you
Then raise your hand
If you're a good woman, lookin for a good man
If what you feel is true
And you understand
Baby I can be your man
(Baby i can be your man!)

I need a girl who will ride
Til the end of time
No matter what you did wrong
She'll be by your side
Faithfully, give a man what he needs
Where are all the girls like these?

I'm ready to save you if you wanna be loved
It's so so easy but we make it hard
I need someone who will love me for me
Where are all the girls like these?

Where are all the girls like these?
Like these, like these
No, no
Girls like these
No, no, no, no
Like these
Now where are all the girls like these, yeah!
Like these, oh like these
Yeah, where are all the girls like these?
Yeah, like these and where are all the girls like these?
Yeah yeah, oh oh oh where are all the girls like these?

ha ha ha
You niggas stayin single ain't winnin

Where are all the girls like these?
Yeah yeah, no no no no no no no

Ohhhhhhh!

Where are all the girls?





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

J. Holiday Girls Like These Comments
  1. Hope Burks

    Hope going to always listens J 2019 forever

  2. Mike Bone

    Sup 2018?

  3. Crystal James

    not going to give up on love or you.

  4. Crystal James

    and now realizes that it's wrong to hurt the person that you love.

  5. Crystal James

    maybe the girl was like that but she just got tired of being used and abused or walked on by men and just felt like it was her time to finally have a backbone

  6. Ashlee Baldwin

    Love this song

  7. andrea escobar

    One hea •_•/ love u

  8. yourstruely100

    can't wait till I find that special person someone that i can hold down for the rest of my life

  9. michael corlett

    this is exactly the girl i need by definition

  10. Xzavier Robertson

    I agree I listen to this everyday

  11. wilmarie sena

    when mine comes along i will be all this and more

  12. crystal S.

    *bats eyes* i love him <3

  13. fsumpter

    And some women feel the same about men. However, I'm not giving up like some others bcuz I know mine will come along. I am no longer searching, just waiting & living my life.

  14. Vex T

    Well judging from all the plastic-looking, money-tricking, %100 down for themselves only chicks these days... I can relate to Holiday's thoughts about them missing "women" that no longer exist in society... or they're taken already; one of the other.

    Good song! Real music.

  15. Tyler Davis

    ok Im feeling dis song no one else