Insane Clown Posse - No More Jail Lyrics




[?]
"Roger that
Attention all law enforcement
We got a 51-50 in progress
A couple wicked clowns
But, you're never gonna catch us
We're just too slick for ya!"
Bring that shit!
(Never, never, never, never)
No more jail
We ain't never goin' back!
(Never, never, never, never)
No more jail
It ain't gon' happen (Nope)
(Ever, ever, ever, ever)
No more jail
Never, never, never, never (Nope)
(Ever, ever, ever, ever)
No more jail
Yeah, come on!

I stole me a Yukon truck this mornin'
Need some excitement so tonight ain't borin'
Took it to the car wash and waxed it down
Everybody knows Carjacks the Clown *laugh*
I was spittin' at two fat chicks who walkin'
Parked in a no-park lane, we talkin'
And I'm like, what y'all doin' tonight?
Suddenly it's all bright, red and blue lights
Damn, this truck ain't mine. I hacked it
Got a gun and cocaine in my jacket
Get out the truck, bitch. I gots to bail
I ain't tryin' to see my ass back in jail
High-speed chase, this cop is on me
More and more join the scene, an army
Hit the side street close to Mama's
Drove across the front lawn of [?]
Jumped out the car, flew across the wall
Most were too fat, 'cause it was tall
But two of 'em still was right behind me
("And they got tasers") Don't remind me!
I hopped three fences. The shit was hectic
This is too close. I must correct it
Dipped into Ma's house as they ran by it
She cooked me lasagna. You got to try it

(Never, never, never, never)
Fuck that! I ain't goin' to jail! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!
(Never, never, never, never...)
Fuck that! I ain't goin' to jail! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!
(Ever, ever, ever, ever)
Fuck that! You ain't gonna catch me! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!
(Ever, ever, ever, ever...)
Fuck that! You ain't gonna catch me! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!

I got two warrants I know about
They know me in jail, 'cause I got clout
But fuck goin' back. I can't waste my time
I need a clean getaway when I do crime
I sell dope, but I ain't a toker
They call me Dopey the Joker
Female cop stop me, I'll choke her
Pull my shank out and belly poke her
I never had, but I talk the shit
Got a bag full of dope, and I'm walkin' quick
Cop pulls up, asks where I'm headed
To the titty bar, 'bout to peep some neden
Why, you wanna join me? He didn't laugh
Pointed to my bag and asked me, "What's that?"
I know the routine, so now I'm runnin'
He's runnin' stop as he points his gun in
I keep bookin' 'cause I ain't stoppin'
This bag of dope here, I ain't droppin'
I ran into a clothes store, but I ain't shoppin'
Evadin' the law, it's on and poppin'
I changed my clothes and grabbed a wig
I pug on a dress. "That lady's big"
Shaggy scoot me. I played his mother
Kissed him on the cheek so I don't blow my cover
("Stop playin' man!")

(Never, never, never, never)
Fuck that! I ain't goin' to jail! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!
(Never, never, never, never...)
Fuck that! I ain't goin' to jail! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!
(Ever, ever, ever, ever)
Fuck that! You ain't gonna catch me! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!
(Ever, ever, ever, ever...)
Fuck that! You ain't gonna catch me! (Nope)
Fuck that! I ain't goin' to jail!

(Never, never, never, never)
Say what? (Nope)
No more jail
That's right. I'll be livin' (Nope)
(Never, never, never, never)
No more jail
Never again (Nope)
(Ever, ever, ever, ever)
No more jail
I'll be livin' (Nope)
(Ever, ever, ever, ever)
No more jail
Damn skippy
Man, you pigs ain't never gonna get your hooves up on us, and I'll tell you why- We just too slick- We're like- Slick Rick- and Slick- the manager from WWF- all wrapped in one- and you ain't never putting your little fingers on-





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Insane Clown Posse No More Jail Comments
  1. MovieGuy134

    24 people want more jail.

  2. Unknown lette

    Whoop whoop love this shit they're fuckin wicked shit legend spitters I arint hatin they're dope ass fuck

  3. Elite Lifter Psystrike Mewtwo

    fuck jail

  4. Down Duck

    this should have been a joker card Missing Link should just been a lame ass ep

  5. Jason Shipley

    WHOOP WHOOP 4LIFE

  6. Brandon Riott

    Phantom is ICP's best album since Hell's Pit..

  7. BigDaddyZ Tha Doughboy

    Fuck I wish this was on spotify.( if it is I can't find it)

  8. King402Omaha

    J rips the hell outta his verse on here

  9. tv mudanya

    💛 ❤ Vanılla Ice 💚 💚Twiztid 💛 ❤ Blaze Ya Home 💚 ❤ 💚 ( I.C.P ) Insane Clown Posse 💛 ❤ _ '!

  10. pug life and bffs 123

    Just got out of jail....couldn't stop singing this album inside

  11. Justin govak

    yea FUCK government for-profit jail... but GO J.A.I.L Juggalos against illuminati leadership.

  12. Kirk Brindley3

    mmfwcl!!!

  13. Sean Youknowwho Iam

    faaaaack yeeeeahh whoop whoop

  14. Mike Woodard

    fuck yeah ain't never sale out fuck. yeah

  15. Jayj93pgt

    sick ass beat

  16. Cheryl Wuoti Jenks Millerji j

    insane clown posse is legend.

  17. Benji Eckhoff

    mmfwcl family. whoop whoop

  18. iron milk

    The notorious PRJ thanks fam, whoop whoop

  19. iron milk

    anyway to get this album?

    We Are Fallin Starr

    +Intoxicated Cribdeath http://www.hatchetgear.com/icp-the-phantom-ep

  20. Skylar Calligori

    Whoop whoop

  21. Akirathedon92

    wicked fresh song. i dig this and detroit car jackin. mmfwcl for this new album

  22. Cleet

    to the one person who disliked this video have a nice hell

  23. FATKID187

    I like this whole album straight dgaf it's dope

  24. Zachary Lewis

    whoop whoop icp for life

  25. ghostkid 19

    Jamie ICP ain't gangsta rap or any gangsta its a family mother fuckoo

    Jamie McMahon Warren

    Right. My bad Fam. ;-)

    commando8088

    +ghostkid 19 So, songs like Clown Love, For the Maggots, Murder Go Round, and First Day Out ain't g shit? It is homie, ICP was doing gangsta rap when they was Inner City Posse too. Wicked gangsta ass clowns haha

    liloreolil

    I think she meant the genre they covered

  26. Empty Mustard

    No dislikes. Finally. A break

    DrouwProductionz

    +Patrick Clarty I was like, ahh why not make one just to annoy you, but i simply cant because they make to good music.. :P

    aussiee juggalo

    l hav to say this l put my nuts in your soup sorry

    Mysterious Maximus

    +Patrick Clarty Shh. Look what you did. You provoked the one "e-peen" to dislike it just to dislike it so they can feel important. Not that any amount of dislikes matters.

    Adrian Hall

    I know right

    MovieGuy134

    Now there’s 24 dislikes.

  27. Jamie McMahon Warren

    Fuck ya ICP! This is str8 gangsta! And there is a Genre calld Ganster RaP Music. Lmao! U know what Im sayn. Stepn the game up! Im dign it! Old school fan that has been tripn. Str8 up. Whoop! Whoop!

    commando8088

    @Jamie McMahon Warren Lmfao, I spoke with Shaggy at gotj, I asked if they'd be adding some more gangsta elements to their music, like the Ringmaster. He said, nah not really, we ain't about the life anymore like we were when we were younger. Then I got this cd the next day lmao. This is the ICP we want! Scary stuff like Phantom, G shit like Detroit Car Jackin, and funny/cool shit like this song.

    Serj Tankian

    +commando8088 Shags ain't sorry that he tricked you. You aren't sorry either!

    commando8088

    @Anon Homey Haha true

    Jamie McMahon Warren

    +commando8088. This comes hard. I agree, reminds me of old school ICP. They may not be about that life no more bcuz they made it out. But this cd proves, they still got it buried deep inside somewhere. Once a G always a G. Or should wr say a J. Now OJs. lol. WHOOP! WHOOP! I dig Phantom!

  28. Dave

    What are they doing, releasing the good shit at the gathering and releasing the whack shit to the masses?

  29. Matt Turner

    That shit is funny as hell but.its wicked though whoop whoop!

  30. 2FACE WICKED

    whoop whoop good lookin out uploading ninja