Iamsu! - My First Rack Lyrics




Yeah, uhuh, yeah
Uhuh, yeah
My last check feeling like my first rack
My last check feeling like my first rack
I-AM-SU

God damn, they let me in this bitch
Locked in, put my key in this bitch
No interview 'cause I'm the one who get the job done
No interludes on my tapes, give 'em straight run
Please tell me, where were you when I was dead broke?
They tried to kill my confidence, I kept my head low
I got my city on my back like a Jansport
You niggas couldn't catch my drift, ain't got the hands for it
Put the D up on her, now she can't score
I feel like Skateboard P up in the Bape store
Gave a fuck less so they hate more
3 tapes, 6 months, boy I gotta wait for it
6 speed, shot nothing but the net
Every time they see me, I get nothing but respect
This year I'm 'bout to elevate my lifestyle
'Bought the ice out, cut the lights off

Walk in a building, where the work at?
Walk in a building, where the work at?
Walk in a building, where the work at?
My last check feeling like my first rack
First rack feeling like my first rack
First rack feeling like my first rack
First rack feeling like my first rack
My last check feeling like my first rack

They say I'm getting out of character
I just cashed out on a submariner
All the niggas from before was embarrassments
So every moment spent with me you need to cherish it
I don't take detours, I'm too accurate
Sneak diss, I'll take a breath before I handle it
Cause I know you be goin' off emotions
Got my gang with me I don't need no friends
Fishbowl on my Toyota, don't got no tints
Bounce out in front the club feelin' like the nig
Post a flyer on the 'gram, I'ma do it big
You try to tell me what it was I know what it is
6-speed, shot nothin' but the net
Since swaggin' I put nothing out but hits
Sleepin' on me that shit never made no sense
I'm a baller, what the fuck I look like comin' off the bench?

Walk in a building, where the work at?
Walk in a building, where the work at?
Walk in a building, where the work at?
My last check feeling like my first rack
First rack feeling like my first rack
First rack feeling like my first rack
First rack feeling like my first rack
My last check feeling like my first rack





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Iamsu! My First Rack Comments
  1. ilovemoneyyeah

    Six speed bro, tell the world! Yeeee

  2. Pizamo Gaming

    3 tapes 6 months damn

  3. Only/Deron Ant/Sayles

    Great song

  4. Anthony Nance

    every song of iamsu is straight fire he can not make a bad song his shit slaps!!

  5. WillL

    Man this shit slap sumthin stupid. Repeat!

  6. Bdb AllPac

    My First RacK IAMSUMMER 2017 - Get Tickets 👉M A D MIX🔥🔥🔥🔫

  7. Thugger Baby

    Your the best Iamsu

  8. Alex1320

    🔥🔥🔥🔥🔥

  9. Seba 6

    Play everyone of his songs at my funeral. Plan on making it to 2085.

  10. NappyVereen /Versuhtyle Fools

    this shit goes hard gives me that Mac Dre feel

  11. Tayshawn Roland

    Real Richmond In This Bitch

  12. Enrique Echeverria

    COME TO EUGENE OREGON!!!!!!!

  13. Isaiah Valenzuela

    The new bay slap

  14. Rolling_God

    this shis hyphy#thizznation

  15. Mad Toking King

    I miss the old iamsu

    Suprxme Fire_

    Mad Toking King me too kilt and kilt 2 was good. But i like 6 speed

  16. GreenGoblinHD

    keep the grind up! ~

  17. Aye Fps

    Since swaggin I put nothin out but hits.........facts Brodie

  18. SS17

    This shit bump! Clean Su

  19. Mo Wade

    💔its🔥🔥🔥 !!!

  20. Jesse head

    iamsu! is guaranteed to be on al radios if he keeps putting this type of music out. now just get a feature from 2 chainz and gucci mane. you will pop automatically

  21. evolkuf hellafornia

    He workin hard

  22. Amiya Gabrielle johnson

    Hi su😊

  23. Daniel Witt

    slappppppp

  24. Jordan Linares

    THIS THE IAMSU I LIKE not that "nada" shii

  25. SG Hi

    4 people never had their first rack

  26. Ailex

    Hearing a little mix of 6Speed flow in this song 👌💯

  27. Steven4AReason

    Everybody peep game!!! Help me get Iamsu on this track

    https://soundcloud.com/beast-mode-2/slide-through

  28. Noah Hermosillo

    " y'all couldn't catch my drift you don't have enough hands for it " 🔥🔥 my nigga Suzy 😭😭😭

  29. itzDreamZ_OG

    i feel like skateboard p up in the bape store💫💫

  30. Mainey Mess

    suzy gasss

  31. Dwayne _14

    🔥🔥🔥

  32. AC V

    Been waiting for some shit like this !!! Never forget you made a way for the bay! Yee 💯

  33. Casper CMatic

    💯⏳⏳⏳⛪

  34. Steven Garcia

    IAMSU Always Droppin' Them Slapperz ! 🔥🔥🔥🔥

  35. Daniel Campos

    this ish so fire it got my 1yr old daughter getting hyphy

  36. Daynien Anderson

    omg 🔥just fire this year

  37. austin lavakeiaho

    SHMOPY HOE! #650

  38. Hbk Arthur

    Iamsu! Never disappoints🔥🔥

  39. Spare Coochie Ma’am

    3 tapes in 1 year Su straight grinding #HBKGANG 💔😎💔😎🔥🔥🔥

    Spare Coochie Ma’am

    ERICKB_ 707 💀

    Miguel Escobedo

    HeartBreakSu Sub? 😃

    Spare Coochie Ma’am

    ERICKB_ 707 to who

    Miguel Escobedo

    HeartBreakSu Me 👍🏻

    Spare Coochie Ma’am

    ERICKB_ 707 Been subbed

  40. Slapoholic

    Certified Slapper
    - Slapoholic

  41. WTFandr3w

    Shout out to never developing

  42. no.reply

    first 5 min gang #yee

  43. RC Saucy

    Boss up 3 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  44. S.l.d Ink

    Bars ya mean