Hopsin - FV Til I Die Lyrics




[Hook - Hopsin:]
Ya'll ain't even seen the nigga Hop coming
That's how I roll, dawg
The second niggas take they eyes off me
I leave 'em on the side of the road, dawg
I'm the realest, believe me
Niggas can't see me, they'll take a life to be me
Ye-yeah, who the fuck I rep? Can you remind me
It's Funk Volume till I D-I-E, my nigga

[Verse 1 - Hopsin:]
Yeah, you behind if you don't know the power (nigga)
Product this shit the moment Ruthless started goin' sour (what?)
Niggas is sayin' fuck you to us, but we have spoke it louder
Now they come to us for advice in the game, they know it's ours (true)
Cause It's so hard just to survive in this era
We learn from trial and error, it's hard for cowards to bare us
They know the style is terror, nigga we everywhere
Yeezy and Hov ain't the only niggas that's wildin' in Paris
Back in the day, me and my nigga SwizZz was always in grind mode
Reppin' that 818 was just like walkin' that tightrope
We've seen rappers come and go and get lost in this cycle
So we had to fuckin' make sure we left all of your minds blown
SwizZz? He told me 'bout his brother Damien sayin' that he could create a structure for us
We're guaranteed to make a win
I said I'm in, let the games begin
So he introduced us, then after that
We plotted on some ways to make us trend, yeah

[Hook - Hopsin:]
Ya'll ain't even seen the nigga Hop coming
That's how I roll, dawg
The second niggas take they eyes off me
I leave 'em on the side of the road, dawg
I'm the realest, believe me
Niggas can't see me, they'll take a life to be me
Ye-yeah, who the fuck I rep? Can you remind me
It's Funk Volume till I D-I-E, my nigga

[Verse 2 - Hopsin:]
You see, I took a shot out of the glass of mischief
Made an album so raw the way you just had to get it, every track explicit
I figured those of you who was in love with rap would listen
And tell your parents that it's the one gift they should grab for Christmas
Then I blew up way faster than what I had predicted
It's like magic, isn't it, they love my language and graphic image
Some people thought Ruthless put me into a bad position
But I over came it and outshined 'em, I'm back up in it
2011, went on a nation wide tour
Came back and dropped that Ill Mind 4
That put me in a cool place, swiped up a million views in a few days
I celebrated inside of swimming pools sippin' Kool Aid
I shot a video with my nigga Tech and B.o.B
I went from feeling lonely to how does everyone know me?
2012, I made the XXL Freshman list
I knew that this fuckin' game was gon' be mine when I stepped in it
Come on, man

[Hook - Hopsin:]
Ya'll ain't even seen the nigga Hop coming
That's how I roll, dawg
The second niggas take they eyes off me
I leave 'em on the side of the road, dawg
I'm the realest, believe me
Niggas can't see me, they'll take a life to be me
Ye-yeah, who the fuck I rep? Can you remind me
It's Funk Volume till I D-I-E, my nigga

[Verse 3- Hopsin:]
I was online chillin', bloggin' and what not (okay)
I stumbled across this one nigga, reminded me of a young Pac (right)
I asked Dame if he heard of Dizzy he said, "Come on Hop
I been bumpin' his shit before you, bruh, his songs hot."
If he had that push, then so many doors'll become unlocked
He said we should sign him, I said that's a long shot
We flew him to Denver to see our show and said you fuck with this shit?
He said, "Shit nigga, yiggity yamp, I'm up in this bitch."
A few months later, one of the homies had stopped me
Asked if I had seen this raunchy, zombie filled, godly video, that's beyond beast
I said, "probably, I don't know, who the fuck you speakin 'bout?"
He showed me Skitzo by Jarren Benton, I started freakin' out!
I'm like, oh shit! I had to show SwizZz
And Dame and they both flipped, it's a trip, this nigga's so sick!
We had to put him on quick and blow this nigga up
Now we got a serious squad, the truth, it is nuts

[Verse 4 - SwizZz:]
Yo, I took the college route to figure out my path in life
Romp the UCI and that lead me right back behind the mic
I tried to make my dad proud, brother got his MBA
While I was wildin', takin' random classes tryna find my way
Junior year, I had to bounce not to blindly chasin' dream
Calculated riffs, I knew that I devised a perfect scheme
Hop was gazin' at the moonlight, I just hit the valley scene
Dame got rocked by the recession, then we formed the fuckin' team
F-U-N-K-V-O-L-U-M-E, nigga
Seven years into this shit, somehow we're only gettin' bigger
And we're just now gonna start the shit, I've been up out the picture
Dizzy, Hop, Jarren, and Hoppa stay confident I deliver
So I'm grateful for the chance and the position that I'm placed
Meet the aftermath, the aftermath, the Funk is in your face
Independent livin', we control every decision made
What up Dame? Prepare the reign, we killin' this thing, it won't stop, bitch!

[Hopsin & SwizZz:]
Haha, Zzzeed up
Don't act like you don't know what time it is fool
SwizZz
Dizzy motherfuckin' Wright
Jarren Benton
DJ Hoppa
Let's make it

[Hook - Hopsin:]
Ye-yeah, who the fuck I rep? Can you remind me
It's Funk Volume till I D-I-E, my nigga





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Hopsin FV Til I Die Comments
  1. Sil3nt Drip

    This deserves to blow up

  2. Jason ruby23

    Still this song in 2019

  3. hip hop

    Put captions on lmao yt trippen

  4. Stalkenu666

    When times were better

  5. Miss Nixon

    2019👏 may no longer be in FV but the best is nothing to fuck with😍

  6. Dumb Bru

    All lies all lies all lies.

  7. lunch box tooth pick

    Every one like this is wack cause the they broke up ...but I just dig a newer song with hop and swizzz

  8. KC Fann

    Who is here in 2019,

    Who cares if he ain’t with FV! This track still 🔥🔥🔥

    KCC

    YES! YES! YES! FV was the shit back in the day. Too bad Dame fucked up :c

  9. ShoppingCartBoys

    FV till i d.i.e 2019

  10. Heero Yuy

    Nigga said PERISH. LET US ALL PERISH 😍😘👌✨💖🔪🔪🔪💥

  11. Kay CraZy!

    Did he die ?

  12. Man with many names

    SwizZz lowkey the best member off funk volume

  13. Man with many names

    SwizZz underrated asf

  14. MrHAnGoVeR 557

    2019 🤙

  15. Tell Me Something

    One of the realest songs

  16. LMAO WHAT

    🔥🔥🔥

  17. facker back

    THIS AIN'T IT CHIEF

  18. Hercule Satan

    And then there was Ill mind 8

  19. Tony Lance

    its undercover prodigy until i D-I-E

  20. Why Tho

    I miss Fv 💔

  21. plox fam the bacteriophage

    Yeaahhh, no chief

  22. William Azazel Miseria

    well this was awkward

  23. HOLLOW

    hows that going...

  24. DerRick Marrero

    Swizzz verse was tight

  25. xx soapdoesmc

    Good thing i never got that fv tat

    D Sc

    #dumbluck bless you bro

  26. xx soapdoesmc

    So fucking wierd

  27. Alan Merrilees

    underated masterpiece .

  28. Cameron Samuel

    Still bumping in 2018

  29. Silent Nine

    This is awkward he left FV😂 This is still a dope song!

  30. YOUNG5 2PRODIGY

    Y u always liean ohh my gawd

  31. ACE Nick

    1:19 Did Hopsin say dameon was swizzes brother.....but wasn't that was Hopsin I'll mind 8 was about. So basically Hopsin signed swizzes brother as a manager, and swizzes brother fucked him up?? Holy Shit....Hopsin got fucked from his partners brother, which makes sense why Hopsin said he's not going to sing with Swizz anymore. People are fucked up......and Hopsin is right

  32. MC Smooth Rapper

    UP Til I Die

  33. Aaron Ruddy

    If Dead Horse was made, there's still hope. 2018 represent.

    MC Smooth Rapper

    Aaron Ruddy dizzy wright, jarren benton, swizzz , and Hopsin will always be some of my favorite rappers of this new era but I think this is the start of all of there solo career that we get the opportunity to watch... hopsin put them on the map now we get to watch there solo careers.. I kinda like it

    Aaron Ruddy

    It's not like they are D12, they've always been solo. They just collaborated. Just sucks cuz FV was a label they worked from the bottom up and it just caved in on them.

  34. ZCharger IE

    Lmao I love the hook and the song but he left so....

    MC Smooth Rapper

    Dame is the reason he left so you know i guess thats just life. Swizzz , dizzy wright, jarren benton, will always be my favorite rappers

  35. Tylor Cardinal

    Damn been a lil since fv break up but shieeettt I still bump them

  36. PsychoJ

    I wonder how Hopsin feels about this song now lol

    MC Smooth Rapper

    PsychoJ same here lol

  37. jerebear

    Who is here in 2018

  38. paul 19xx

    What a masterpiece..

  39. Brad Walsh

    Well looks like he died then...

  40. MajorTbagz

    R.I.P Funk Volume

  41. xxLvciferxx

    R.I.P ma nigga hopsin

  42. daemon hess

    #notquite

  43. Kevyn King

    In hindsight this isn't a very apt title.

  44. 3rdeyerap

    Ironically, this was my favorite track on pound syndrome
    Lol

  45. Jambo

    hopsin: its funk volume til I d i e
    post Malone: shfhdfhfsjfsjfndsnfnsfsdnfgsgkgfodoiiaudgaTYDEADUAJFJKOKjouihufiahifbsngfmsgoksigsn
    post Malone fans: oohhhhh fire

    Phil Deep

    Jambo what does Post Malone have to do with this?

  46. afunny username

    still love this track

  47. Burnttip 420

    It's Undercover Prodigy till I d-I-e ma nigga !!!

    Gavin Bryce

    Black Mafia 420 shut up white boy

  48. Burnttip 420

    I bet Dame is so proud of him 💯💯💯

  49. Drake Knight-Graves

    hate that we couldnt get a album out of him but swizzz gave some raw verses.

  50. Dan daa man

    Fuck you dame

  51. Chloe Price

    This song is so throwback. Back when SwizZz and Hop had no beef and FV was still around.

  52. akeem anderson

    Well......😶ill mind 8 is the suggestion after this 😂😂😂

  53. Ouskejon

    RiP FV Rip Hopsin & SwiZzz's Friendship

  54. Eccentric Dreams

    Would've been as a single, not with SwizZz, or anyone else.

  55. Cupid Me

    Funk volume was the shit

  56. gang member peach

    missing swizzz T_T

  57. M. Weise

    maaan this shit was dope! ~ MC Ren

  58. TheDarkWarrior88

    Idc this song still goes hard

  59. DJR0BTICᵈᵘᵇˢᵗᵉᵖ - BRUTALLY VIBES

    Undercover Prodigy Now haha what a fail

  60. TOTAL FREEDOM

    This is still a dope ass song. xD

  61. Chris Win

    999 comments

  62. TREKX 27

    Welp.... IG RIP hopsin 😂

  63. lil sushii

    lmao didnt he leave fv? this shii still bangs

  64. munad chili

    fuck swizzz brother !!😠😠😤

  65. Lord kermit

    Im still here feeling you up with fear I see your tears give me your face let me clear I wonder how it would look if I peel it back with a skillet and feel the crack when I hit it

  66. Lord kermit

    im  spittin on you dudes all you think you got the bars but you cant get far so youll never get bars get a job before I burst my verse up on you still going to church like a jerk feel my vengeance pendants stare  killing you dudes here and there take a seat in my electric chair

  67. Mustapha Mboob

    ayyy im 999th comment

  68. Leg3nd

    he said this shit then they fucked him over

  69. Robert Ayer

    so ironic that this song is Funk Volume till i die now he gone independent

  70. GamingByteTv

    It's funk volume till February my nigga.

  71. Andrew Diniz

    oh the irony yall shoulda just put your shit behind you this was the rawest rap group ever other than d12 and N.W.A

  72. prod.Atryan

    Hopsin died but he'll be back like black Jesus

  73. David guerrero

    Undercover Prodigy till I D-I-E!!!!!!🔥🔥🔥🔥🔥

  74. Kyrin Miza

    I don't mind swizzz's lines, almost never did, but that voice just murders my ears, even if i like the song i would never put a song with swizzz on my playlist.

    Got2bjustin

    Romello Williams forreal! feel exactly the same way

  75. SaiyanPride 17

    3:41 stop listening...

    CrypticNovas

    SaiyanPride 17 why swizzz honestly went harder then hopsin in this song

    prod.Atryan

    Swizzz is dope

    SaiyanPride 17

    I agree.... It's just that his verse here is out of order Chronologically, plus it's hard for me to get hype about SwizZz's FV career when I know he's probably not gonna make it big in rap anymore...

    Gavin Bryce

    SaiyanPride 17 Lol I know Swizzz is annoying

  76. FullThrottleFootage

    Rename the tittle to "FV till TwentyFifteen

  77. Picolas Cage

    yp one day after my bday damn

  78. Mikey Lange

    when its FV till hopsin dies and hes not dead yet

  79. Joseph

    U.P till i die

    Trill Boi

    Joseph DeLeon U.P. now let a nigga be till he get his straight

  80. Thebe

    Hopsin musta D.I.ED!

  81. Ranx Alter

    All I'm wondering is how Tf you guys didn't see a big ass black dude with blue eyes riding a skateboard

  82. Civortep

    Ya'll ain't even seen the nigga Hop commin.

    Jakkah

    That's how I roll, dawg!

  83. Chris Win

    1:50 we waited for that for years

  84. Wyatt_cars

    hopsin should make another album called ground zero

  85. Twitchy Corpse

    YOU HAD ONE JOB!

  86. TheNYWJ

    "What the fuck I rep? Can you remind me".......I assume it's Undercover Prodigy now sir....long story 😂😂

  87. Aaryamannn

    Fuck Dame

  88. Azuleon

    HAHA ha HAHAHAHAHAH ha hehehe ahhahahahaha AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHhhhwehhheheh oh HHAHHAHAHAH owhahahaAHHAHAH fuck my side hurts

  89. SSK NATION

    So did Hopsin die?

    Ranx Alter

    SS K if only i had a double face palm emoji...

    SSK NATION

    Ranx Alter you know they say not understanding sarcasm is a sign of autism so I don't feel comfortable making fun of you for not understanding my joke

  90. ExoTiiczZ Gaming

    Fuck Dame Ritter!

  91. Haruka Hanazona

    OH The fucking irony in this damn song being made

    Jon Mann

    Haruka Hanazona I keep seeing people say this why is that?

    Haruka Hanazona

    Because Hopsin left Funk Volume.

  92. dioclias

    AHAHAHA Autoplay sent me to ILL Mind of Hopsin 8 after this! xD

    Zé do Ks

    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    Patboy 904

    dioclias this is fucked up lol

  93. Chris Barber

    if its funk volume till you die then is hopsin .... dead