HoodRich Pablo Juan - 1017 Ways Lyrics




[Yung Mal:]
Big house with the lake, hit the booth, one take
Beat the trap, earthquake, good lawyer, beat the case
Me and Pablo in the Wraith, we got bands, extra cake
Get the gas, meditate, we done came a long way
Now we got racks the long way
We send them packs the long way
These niggas broke and they gay
But we get paid, 1017 ways
Now we got racks the long way
We send them packs the long way
These niggas broke and they gay
But we get paid, 1017 ways

[HoodRich Pablo Juan:]
I'm from the gutter, everybody robin hoods
Whey I pull up it's called the GOAT bus
Got bitches sellin' pussy to the trap
We got bread for the beef like the Fudruckers
Me and 1'5, we the mud brothers
I fuck on your baby mama, I'm a motherfucker
That nigga funny, call him Chris Tucker
I know how to shoot, I don't need no must
I'm on the sip when I go to the sip
Gun on my hip, I'm bustin' out the rip
She ain't wanna suck the dick, I dip
Blue hundreds in my pocket
Water drippin', nigga mop it
You ain't rich, nigga stop it
Bought a new freezer with the profit
I'm the original, you a copy
I need a bitch with a natural body
Me and Lil Jay Brown ridin' in the Masi
We stackin' the money up then divide it
Smoking gelato, you never tried it
Drippin' the ice, I'm gliding
My money so long, gotta count by the mileage
Got a palace, still got to the palace
She wanna fuck now but I'm childish

[Yung Mal:]
Big house with the lake, hit the booth, one take
Beat the trap, earthquake, good lawyer, beat the case
Me and Pablo in the Wraith, we got bands, extra cake
Get the gas, meditate, we done came a long way
Now we got racks the long way
We send them packs the long way
These niggas broke and they gay
But we get paid, 1017 ways
Now we got racks the long way
We send them packs the long way
These niggas broke and they gay
But we get paid, 1017 ways

[Lil Jay Brown:]
Real street youngin, money hungry, itchin' for a big lick
I just got my fuckin' soul snatched by a thick bitch
I see your baby mama fell in love with the wrist
Break the Masi swervin' just like a ripstick
Get in the trap and I flip shit
She sucking my dick and she leave behind lipstick
Woah, 1017, strapped the fuck up, what the fuck do you mean?
The Louis Vuitton, I mix it with Supreme
Ten bands in these Balmain jeans
Money Power Respect, you know I need all of that
I put your BS today but won't call back
You want some problems, you know we can solve that
Tryna stand up but [?] you gon' fall flat
Ayy, thirty clip, fifty round, hundred round
Nigga you know we got all that
Yeah, ex bitch see a young nigga makin' moves
Now she really wanna crawl back
Plus your big sister just told me she fuck with my music
So I'm tryna get where her jaws at
Get where her walls at
Yeah, and I won't call back

[Yung Mal:]
Big house with the lake, hit the booth, one take
Beat the trap, earthquake, good lawyer, beat the case
Me and Pablo in the Wraith, we got bands, extra cake
Get the gas, meditate, we done came a long way
Now we got racks the long way
We send them packs the long way
These niggas broke and they gay
But we get paid, 1017 ways
Now we got racks the long way
We send them packs the long way
These niggas broke and they gay
But we get paid, 1017 ways





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

HoodRich Pablo Juan 1017 Ways Comments
  1. Dej Dej

    🔥 🔥 🔥

  2. JeLloyd JMJ

    This beat is Flawless 💎

  3. Andre Lucas

    2018 to 2019 eat it up

  4. Evans Ngari

    Hoodrich: "i fucked on your baby mama i'ma mother fucker" lmao

  5. George Bajalieh

    Niggas look stiff white people look stupid u niggas that far with Mee how I no

  6. George Bajalieh

    My dad looking like att crazy

  7. George Bajalieh

    I been feeling the heat

  8. George Bajalieh

    I no I should be quite u give u enough cover everything up u act like it's my fault

  9. StompEmInTheNuts ImaStompEmInTheNuts

    "I fuck on yo babymoma am a motherfucker"🔥🔥🔥🔥🔥

  10. Czar Khan

    These all Gucci mane youngstas

  11. kam da Pharoah

    Whoever edits Pablo juans vids is sick widdat rewind stick 📽

  12. Bla Bla

    Ayyyeeeeee🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  13. Kenneth Ward

    Gettin plenty plays in my ride

  14. Edoardo Biasco

    big house wit da lake hit tha boooof

  15. L.J. Williams

    Shout to the director of this video...dope work!

  16. Patrick Simon

    Smoking gelato u never tried it😤🍪🤓😧🥝😆😀😁🤣😃😄😅😓😰🤤😨😪💊😴dise niggas broke and they gay👬

  17. Scyler Jackson

    Mal snapped

  18. Myran Rogers

    Lil Jay Went Dumb

  19. Valdir Correia

    🔥 in shot

  20. Mike Carruthers

    What happen to Lil Jay Brown?

    MetryBadAzz 4⃣

    He gotta mixtape dropping today

  21. Roberto Pliego

    🔥🔥🔥

  22. Brons rx Rixh hein bro sen

    Juancito

  23. Jose Martinez

    And y’all niggas still sleep on lil jay

  24. David Mose

    1017 fan from kenya

  25. Trill White

    peso n hoodrich....free hect

  26. nahur

    this collab was necessary
    this is pure ATL goods

    Evelyn Taylor

    And Mississippi

  27. sithdaltont

    The last verse slapped you tf around for the whole time 🙌🏼💯

  28. Myztykal Ninja

    Kawhi Leonard of RAP

  29. Trill White

    Lil Jay brown killed it...swirving dat bih like a rip stick

  30. O Ford

    Turnt all the way the [email protected]#k up!!! Keep makin these hits.....

  31. CortezSLC

    Jay Brown snapped

  32. Phvntom

    Look like DJ Mustard in the thumbnail

  33. Jay Harris

    This made my speakers bleed 💯💯🔥🔥🔥

  34. Patrick Rainer

    They sleeping on Mal & Quill

  35. Floco 803.

    1017 WAY 🔥🔥🔥🔥

  36. Travarus Mathews

    He killed the hook

  37. DEWAYNE METCALFE

    THEM BROS BAD TOGETHER STOP SLEEPING

  38. flimsy

    What means 1017?

  39. funny jaay

    Luh Jay When Hard On God💪💙💯

  40. Xavier Garza

    Tall nigga in leather jacket looks like a squid

  41. 804LOUDGANG

    👹👹👹👹

  42. Leo Ortiz

    Yung mal and lil quill underated af

  43. hannah montana

    this hook fye ass fuck

  44. STONE.F.A.E FyreAtEnemies

    #Warready stl shytt with 🐻

  45. PITTSBURGH GIRL lisa ROXXI sandoval

    CONCRETE SLAPS!

  46. Kerry Capellan

    The long way!!!!this shit right here is tuff!!!!packs the long way 1017 Gucci good investment Brody

  47. HeySlxme

    Bruh everybody sleep on this song😴but this lit asf🔥

  48. Swordsman Aokiji

    Dam them racks

  49. Pharaoh DomiGo

    #1017 much love. Keep grinding ! #Hoodrich #Drugrixh

  50. wahab Diallo

    who made that beat??

    Henry S

    wahab Diallo Yung Pharoh

  51. D Benjii

    They ran that hoe I fck with Pablo verse

  52. Goaldealers Entertainment

    💥💥💥💥💥💥💥

  53. Malachi Johnson

    https://m.soundcloud.com/finnesse-williams/broke-the-scale-lil-savage-finnesse-prod-drew-taylor-mvd-beats They just 15🔥🔥🔥

  54. Nicholas Matthews

    Yung mal needed a verse

  55. Sir SwayZee

    This shit ignorant 💯💯

  56. Frank Matthews

    1017way💯

  57. Eastwood Rufus

    Were tf my nigga Rx Peso at ? Pablo Juan introduced these yung niggas to Guwop but i aint heard NO NEW MUSIC from him and Peso tho 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  58. TMT Lamonte

    Check my reaction to this on my channel

  59. Andy Bojkov

    when this song gonna blow up???😧😩

  60. Ivan Martinez

    Shit hit

  61. Emily Ciera

    I'm the original you a copy Pablo my nigga

  62. JuiceMan Just About Money

    Banger❗️1017

  63. Angel A

    Everyone sleeping on this 🔥

  64. clinton brown

    EAT IT UP CHAMP

  65. yeah buddy

    She leavin Dem lipstick

  66. Brierra Walton

    Which one is Lil Jay Brown and which is Young Mal?

    Brittany Mcclee

    brie dos Jay brown on the last verse

  67. Aluminum

    Big house with da lake

  68. Freddy_ Sosa23

    Good shiii

  69. Dave OsBeatz

    1017ways 💰💰

  70. Brandon Brickhouse

    Nasty🔥🔥🔥🔥🔥🏁

  71. isolate2elevate

    bruh ate the chorus and PJ ran that hoe.

  72. VMOB Vloggers Edition

    Got this bitch on repeat in New Orleans to ATL BIG 🅱️’S 🔥🔥🔥👌🏾

  73. Hollywood Bangers

    pablo done recruited some hard young bulls on this one. Both features went crazy

    Alexander Tricot

    Pablo didnt recruit shit

    pspT61

    They on HIS track right???? Recruited sounds about right.

    Destiny Gomez

    Lmaoooo

  74. G3LO V

    🔥🔥🔥🔥

  75. Rashad Paul

    Gwood #662

  76. King Tiger

    Jay brown the coldest Mississippi stand up 1017 way

  77. Shyheim Nelson

    We get paid 1017 ways 😤💸

  78. Krystle Jackson

    my ZWAGs killed this shit Fin

  79. Green light destruction

    if you dis like this , sum wrong with you

  80. E wavy

    Omm dis shit clappin

  81. HUNNATV

    Lil Jay Brown performance on my channel Mississippi shit #ENS

  82. Chris Ochoa

    Slap this shit eryday

  83. Colin Santana

    This shit go retarded 🔥🔥🔥

  84. Vlone Jack

    Do That 💩

  85. Daniel Owen

    she aint wanna suck the dick I dipped

  86. mason aguirre

    🔥🔥🔥🔥

  87. Jibril Alamin

    Whole tape fire

  88. Jibril Alamin

    Mpr 😈💪🏽

  89. Matt

    MPR World

  90. Melvin Vernell

    Jay Brown Ms shit Ya heard me Sickest Youngin Doing this shit 🔥🔥Ⓜ️

  91. thug life

    🔥🔥

  92. Wokstarr

    1:29 ICE!!

  93. Joshua Hill

    Hard af

  94. BD6IX

    0:55-1:36 is why everyone here