Hoang, Stevie - The Way That I Loved You Lyrics




Whoooa, yeah yeah yeah yeah
Whoooa, yeah

I'm doing better now but still I find it hard to trust (like the way that I used to)
And everyone I'm with, I just can't seem to open up (like the way that I used to)
Cause there's something, that's been broken, deep inside me and I'm never gonna be the same
Now I'm stronger and I'm wiser, but I'm half the man I used to be

Even though she gives me everything
I know things will never be the same
Cause I'm never gonna love again
The way that I loved you
I ain't gonna make the same mistake
A part of me is never gonna be the same
That's why I'm never gonna love again
The way that I loved you

My friends are telling me that I don't even act the same (like the way that I used to)
I made a promise that I'll never open up again (like the way that I used to)
Now I'm reckless like I got nothing else to lose
And my heart is just so cold and it's because of you
Yeah I'm stronger and I'm wiser
But I'm half the man I used to be

Even though she gives me everything
I know things are never gonna be the same
Cause I'm never gonna love again
The way that I loved you
I ain't gonna make the same mistake
Part of me is never gonna be the same
That's why I'm never gonna love again
The way that I loved you

I'll never do for her, the things that I did for you
The boy you knew is gone forever
Whooa, yeah

Even though she gives me everything
I know things are never gonna be the same
Cause I'm never gonna love again
The way that I loved you
I ain't gonna make the same mistake
Part of me is never gonna be the same
That's why I'm never gonna love again
The way that I loved you

Even though she gives me everything
I know things are never gonna be the same
Cause I'm never gonna love again
The way that I loved you
I ain't gonna make the same mistake
A part of me is never gonna be the same
That's why I'm never gonna love again
The way that I loved you





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Hoang, Stevie The Way That I Loved You Comments
  1. Rabbison Chansa

    Steive Hoang how do u manage to make the all album with all hit song u are amazing

  2. Bonnie F. McPherson, McNeil

    I LOVE THIS SONG BUT IT'S SAD 😪😪💜💜

  3. Themboy Sp

    Love the song it really gonna change every person after breakup.... And never gonna b the same I hope too.... Love you...

  4. Nhey Calma

    I love the arrangement and the lyrics! COOL !!!

  5. Golden Buzzers

    Stevie Hoang deserves an award

  6. Jayden Hollands

    Is there tabs to play on piano?

  7. 岡本大樹

    ゼロクラで重低音強化でかけたい

  8. Nyadaniel Liep

    I love your tunes n how u so creative dear

  9. Aga Ornedo

    great song idol :)

  10. KVG Scavenger

    relate 100% .. nice 1 my idol .. im your no. 1 since 2011

  11. rhegz holgado

    ..woooh this song really hit me so hard.. relate much 😘😘

  12. aurelyn quevedo

    I cant love anyone the way i loved you cause i give everything in you and i cant give everything the one who did everything to me...

  13. Helena Koti

    💋💋💋💋💋💟

    Goitom Brhane

    Ma best music for ever

  14. Francis Wargirai

    My love life so far.

  15. Magnum narak

    this is good so far

  16. MARKSKIE 01

    ugh i fucking love this song! dammit

  17. Vivi Sulviana

    Goblin 😍

  18. keith reyes

    This song isn't in the US edition :( this is my first time hearing this song and I want it now

  19. Aljhon Napolitano

    i always played stevie hoang songs <3. Nice work Nichole Nguyen for this Video <3

  20. Travis Clifton

    That shit snaps! Holy damn

  21. Anonymous Spacer

    I like how you've inputted a new drag in Title for each two lines of text lyrics ^.^ Thank-you.

  22. Markanthony Ezeh

    Another great post!

  23. Just Passing Through

    In my opinion, the best song on his new album

    Demi Lea Cartujano

    Just Passing Through same here ✋

  24. Si Wang

    Would you like make the video of Stevie's 'Cry' from 'Forever' UK version?

  25. iTz Chris

    Thanks for uploading this. This is exactly how i feel right now. Love the song choice!

  26. kelly zhang

    Love the type of video, just beautiful.

  27. jay liu

    Hey! love your music... can we swap playlists sometime?

    Nichole Nguyen

    +jay liu I don't really have a playlist...lol, but thanks for listening!

  28. Rysia Hyrnik Hyrnik

    I love this song because this song is telling the truth about broken people and people who don't want to let go so if u like my comment just like the video because i have liked it and is great xx 😘😘😘

  29. RamenBee

    stevie hoang!!! his new album drops tomorroq. go support him guys!! :)

  30. Air0nline

    Always appreciate your uploads :)

    Nichole Nguyen

    +Air0nline Always appreciate you listening and commenting!

  31. Jaid Roldan

    omg love this song

    let me guess your prob gonna leave again? lol well hf c:

    know that we miss you tho

    Nichole Nguyen

    +Jaid Roldan LOL, I can't be certain whether or not I'm leaving yet, but I always come back don't I? xD

    thesnailybumingo

    +Nichole Nguyen we're sorry for the spam :D people just excited ^w^


    stay? ^w^

  32. jeye l

    항상 음악 잘 듣고있어요! 다 좋은것같아요ㅠㅠ

  33. Cesar Islas

    Hey who sings I should have known I've been trying to look for it and I can't find it please help

    N i g g o z a u r

    +Cesar Islas darude

    James Robert

    Stevie Hoang is the artist

  34. Hollow Jus

    love this song! so nice! <3333

  35. Nichole Nguyen

    These types of videos take much longer to make, but since I'm always gone for short periods of times I decided I should at least put this much effort into making it so you guys can enjoy and sing along!! :)

    12umH3ng

    I thank u for ur love n dedication for taking the time u put it together. One love. ✌️

  36. Cesar Islas

    your back!!!! do you have a Twitter? we miss you and good song

    Grace Ayii

    Love the song ❤️💕