Haley Smalls - J.U.I.C.E Lyrics




I hope they know how I feel
I hope they know what it's like
I hope they know that I'll never get back this time

I could tell how you felt
We go hard for the kill
Bottoms up, keep it filled
Niggas join us for the thrill
I ain't rolling with the ops
We don't fall from the top
We don't paw with the cuffs
We in love with the guap

They fiend what's on my plate
Beef is what I ate
Bottles of Bacardi
I just wanna party
I said I'm so sorry
You know I ain't sorry
Lying like safari
Brighter than Centauri

New J's high tops
We grinding hard and we don't stop
They want my spot
Don't mention money, you might flop
I'ma get myself a new spot
Me, I love it to the rooftop
I never wanted what you got
I never wanted what you cop

I just want it all, yeah
Fuckin' with a nigga, stop it
I keep the money in my closet
Hit the band and deposit
Always rolling deep pockets
Trust no one and be cautious

No more time to waste
'Cause they don't say nothing
Nothing to my face
All I can do is just smile now

Sleep so good like NyQuil
Feel so sick but I'm quite well
I think I might need a refill
I got the J.U.I.C.E and I might spill

I just might chill like it's NyQuil
I just might chill like it's NyQuil
I got the J.U.I.C.E for the night
I got the J.U.I.C.E and I might spill

Ball like Kareem, dream with the team
Bags from Chanel, bars gotta sell
Glad I can tell, like what you see
Say what you mean, eyes full of green

Xan with the lean
I'm going hard for the ones that be riding for me
All the rest of them fake
I can tell they wait and hoping and praying
Till I fall on my face, couldn't stand to see me doing well

Caution, I don't say much
Just sit back and watch' em, yeah, I don't take losses
I don't play with my dollars
I'ma get it regardless
I don't ever get careless
I don't ever get jealous

Oh no, how I feel right now
Yeah, feels like a dream, I got chills right now
I got more in the back we could kill right now
I'ma stick to the plan, you gon' see right now

No more time to waste
'Cause they don't say nothing
Nothing to my face
All I can do is just smile now

Sleep so good like NyQuil
Feel so sick but I'm quite well
I think I might need a refill
I got the J.U.I.C.E and I might spill

I just might chill like it's NyQuil
I just might chill like it's NyQuil
I got the J.U.I.C.E for the night (NyQuil)
I got the J.U.I.C.E and I might spill

Smile on you, yeah
Sleep so good, yeah
Oh yeah, oh yeah





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Haley Smalls J.U.I.C.E Comments
  1. 413 Felix Ortiz

    💖iTTrue stoRy NiCeLy dOnE 🎉👏👏💨👏👏👏👏💖💯🌌🚀

  2. Johan Vierin

    Maybe 👌🏽👌🏽👌🏽

  3. Ash suley

    😱🍾🔥🔥🔥

  4. Tracy Knowles

    lol wooo prey juice block.. 🇫🇷😇🌇🌹💞💎🔥 🔥 🎂 mask prey

  5. Melody Nikkole

    You killed it ... second verse is my favorite part 🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾

  6. Wilson Maldonado

    This song is amazing 😘😘❤️

  7. Tessa Reeves

    Good song my Buddy

  8. Skyhouse Mike

    New favorite right here!! Love the effects embedded in this one, Mega Man was grinding on this track!!

  9. Ronette Rollins

    Omg i l ove her voice and guess what i just now got all of her song i just love her voice .

  10. Carter Nisha

    All her songs🔥🔥🔥...yes u got me as a fan🔥🔥🔥😘😘

  11. Pat

    👌👍

  12. Unique Monique

    🔥🔥🔥🔥

  13. elijah malaga

    Omg yessss

  14. Angelique 22

    You the queen ◇☆♡💕👍

  15. Baby Girl

    *Haley whole project is dope asf* 🔥🔥🔥🔥

  16. Jade Seven ARIANATiON

    https://youtu.be/mq1c2a8aoZQ

  17. Daniel Milford

    Damn she's on Deck to blow up foreals 💯 love it!!

  18. BENZINO N.V

    😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

  19. Chae Doe

    first to say this song is fire 🔥
    Edit: this my mufuckin jam forever 👌🏽