G.R.L. - Don't Talk About Love Lyrics




I wanna go somewhere where we can dirty up and be alone
Get in the back set of your caddy, fuck it up and let it go
Carve my initials in the dust, with my stiletto so you know
(Carve my initials in the dust with my stiletto so you know)
That we were here, now turn me up
So that we gotta crank the radio

Just, don't talk about love
Don't talk about love
Don't mess it up
Don't mess it up
Don't talk about love
Don't talk about love
Don't mess it up
Don't mess it up

Shh! Shh!
Don't mess it up

Shh! Shh!

Just wanna uh-oh by the starlight please don't jinx it all with words
(Just wanna uh-oh by the starlight please don't jinx it all with words)
Cause we don't know what this could be
Don't say it please yeah mums the word
Let's stir it up and mix it up get busted up 'till it's a blur
(Let’s stir it up and mix it up
Get busted up 'till it's a blur)
Till we wake up and see the sun
Let's hit up and we can watch it burn

Just, don't talk about love
Don't talk about love
Don't mess it up
Don't mess it up
Don't talk about love
Don't talk about love
Don't mess it up
Don't mess it up

Shh!! Shh!
Don't mess it up

Shh! Shh!
Just, don't talk about love
Don't talk about love
Don't mess it up
Don't mess it up
Don't talk about love
Don't talk about love
Don't mess it up
Don't mess it up





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

G.R.L. Don't Talk About Love Comments
  1. Josiah Loren

    Paula has less and less solos in every song I hear. It's hard for me to tell Simone and Natasha's voices apart too

  2. ryan yewon

    mano, que saudades :(

  3. Diego Rivero

    So catchyyyyyy

  4. Hahaha Tudia

    head banging

  5. Daniel Santana Pedraza

    Oh, pobre Paula no cantó NADA en esta canción :(.

  6. Hope Kimary

    talk about lust

  7. Leemi

    Two minor errors:

    0:23 - "Carve my initials in the dash with my stiletto so you'll know" (dash meaning dashboard)

    1:21 - "Let's stir it up and mix it up get buzzed on us 'till it's a blur"

  8. Jagroop Singh

    hallo ich mag grl

  9. Coleman Twigg

    Good stuff!!!

  10. Beth Johnson

    how come Paula never have a solo

    paulo henrique Silva

    paula era mais dancer

    Daniel Santana Pedraza

    Beth Johnson Poor Paula :(.

    jetjet seven

    Paula sang the second verse (simones part) during their live concert in australia ...she was so good..😘😘😘

    Voopi Doopi

    Because she's the main dancer of the group

  11. Michael

    Common' guys. Up your game. Either get these lyrics right or gtfo the internet

  12. Kelly Huang

    i always thought grl was a clean group?

    Cali Madison

    Right ??

  13. Gerry Mchugh

    this is the best video ever

    Jagroop Singh

    Gerry Mchugh really?????

  14. Reere

    ❤️💛💚💙💜

  15. TheEndKing

    lol, two of the girls got screwed in this song.

  16. Michael

    wow...these lyrics are all wayyyy wrong lol

  17. Doghnut Lover

    i love this song

  18. natalie walker

    Still amazing in 2015 😻👌👌❤️

  19. שילת פרץ

    Very very good...
    I love it♥

  20. Pixieftw97

    Carve my initials in the dash with my stilettos so you'll know*** :)

  21. Niamh Behan

    Love it,like it if your listening to it in 2015 💘💘

    Ana

    Always listening to it 👌