Goot, Alex - Hey, Soul Sister Lyrics




1, 2, 3, 4

Heeey heeeey heeeeey

Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains
I knew I wouldn't forget you
And so I went and let you blow my mind
Your sweet moonbeam
The smell of you in every single dream I dream
I knew when we collided you're the one I have decided
Who's one of my kind

Hey soul sister, ain't that mister mister on the radio, stereo
The way you move ain't fair you know
Hey soul sister, I don't wanna miss a single thing you do tonight

Heeey heeeey heeeey

Just in time, I'm so glad you have a one track mind like me
You gave my life direction
A game show love connection, we can't deny I I-I-I-I
I'm so obsessed
My heart is bound to beat right out my untrimmed chest
I believe in you, like a virgin, you're Madonna
And I'm always gonna wanna blow your mind

Hey soul sister, ain't that Mister Mister on the radio, stereo
The way you move ain't fair you know
Hey soul sister, I don't wanna miss a single thing you do tonight

The way you can't cut a rug
Watching you's the only drug I need
So gangster, I'm so thug
You're the only one I'm dreaming of
I can be myself now finally
In fact there's nothing I can't be
I want the world to see you'll be with me

Hey soul sister, ain't that mister mister on the radio, stereo
The way you move ain't fair you know
Hey soul sister, I don't wanna miss a single thing you do
Hey soul sister, I don't wanna miss a single thing you do
Heeey heeeey heeeeey (tonight)
Heeey heeeey heeeeey (tonight)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Goot, Alex Hey, Soul Sister Comments
  1. TCoG: Invader

    I'm 10 years late for this and yet, wow. Love it!!

  2. Robin Niessen

    ich finds geil

  3. G A L I

    In few months this video will be TEN YEARS OLD!

  4. Daiy Santos

    Muito talentoso... Muito muito
    Admirável

  5. David Katalenic

    Legend <3

  6. Daiy Santos

    Muito talentoso 😍

  7. anjdjfjfnd Sullivan

    演算法帶我來了這裡

  8. I feel Empty

    2019 anybody else?

  9. phantom hss

    looks like carpet in the background lol

  10. Miraculous

    2019 and he still amazes me
    You’ve come so far!!

  11. JT G

    WOW -- Awesome, Excellent performance!! You are FANTASTICj!!!!

  12. Rami August18

    Miracle- is smiliar look a like alex goot

  13. Kuya Ngi

    Best cover ever!

  14. Robin Niessen

    besser als das original

  15. Rebecca Cyrene Joya

    April 26 bitches...

  16. Cherry Ng

    after 9 years Im still in love

  17. jeroen payens

    9 years later still cry if i am thinking of the beginning of you and your friends Sam Tsui Kurt Hugo Sneijder ans Chrissy Costanza you guys are so talented i am mayby not good in spell things or grammer i am dutch

  18. Enceptix

    Life is short it feels like yesterday i'm hearing this song like thousand times a day 😭 greetings from Germany 🇩🇪

  19. Alina Fastova

    Super! :)

  20. Izora Woods

    anyone 2019??
    like if u r

  21. Andrei Santos

    2019 everyone?

  22. Tanay Singhal

    A real one man band..

  23. Mike Barnett

    Dec 2018 Still watchin :)

  24. DadisDad

    That was just lovely. Great performance!

  25. Ahmed Rouifi

    After 8 year i still watch him 👑💖

  26. KiKi SLAY

    😄 shockingly beautiful voice

  27. Nana Yang

    Pure talent! Godddd how I miss this!

  28. Donald J. Trump

    Sounds really good. Too bad he uses a fixed mic and edits. Would be cool if he actually sounded like that.

  29. Luciana Luna Abanto

    LOVE yaaa

  30. Aiush Saikia

    Loss of words. It's too good. Keep up the hard work.

  31. Rose

    I'm in love with your voice 😍

  32. Román Picazo Frutos

    This is waaaay better than the original

  33. Desi Gammer

    U have a gift bro.u hav own great voice.i m u biggest fan

  34. Jean Horse Kirschtein

    8 y later ♥

  35. トモトモナガトモ

    I like his this cover song more than original one!This is the best cover song I've ever listened!

  36. Ayush Bk

    you look funny 8 yrs ago

  37. Kiko Sinexkrovear

    i like you,

  38. J Plana

    After 8 years <3

  39. jose carlos beltran

    You sing good

  40. Luis Cervantes

    The good old days...

  41. Christian Arnold

    This was 7 years ago wowew

  42. EX-EL Eazzy

    Dude! Goot still has the same glasses after 7 years

  43. Hip Hop

    i am impresed man...

  44. 임청하

    목소리가 악기네 만능재주꾼 구트^^귀엽기까지^^

  45. Peyton Ward

    Fuck you goot music

  46. Louisa-Pauline Götz

    that's my definition of perfection

  47. Pirate Nabs

    how could u do all these stuffs???😲
    r u hooman?😱

  48. Luis Cervantes

    You are still the GOAT

  49. 소스버터

    영어를 못써서 죄송... 정말 노래 잘부르시고 다른것도 잘하시고 대단하십니다!

  50. Amy Baker

    Woww this guy is GOOD, so many great singers on here that are underrated

  51. Jeffrey Rivera

    What chords do you play on the guitar and on the piano?

  52. Pio Victor Basilla

    classic alex goot... doing all the stuff all by himself... what a talented guy

  53. Fauziah Chairani Nst

    who's watchin in 2017?

    Alex Obviously

    Fauziah Chairani Nst me

    Manuel Malagón

    2018 \0/

  54. CriticalOrange[Crits]

    Sounds so young then now

  55. Nati Cankkko

    Omg his voice.I love it 😱😍

  56. Fransis James

    It is better than train

  57. Fransis James

    oh, it is awesom!! :D

  58. David Quintanilla

    amazing voice man. keep it up

  59. James Stikå

    After 7 years I still watch him :)

  60. 하이

    굿 GOOD

  61. Fancy Uploader

    I am speachless

  62. Ruturaj 22

    awesome man, I hope you can get more more successful like biggest singers 😍😍

  63. Sandy's Life

    Wow, that's awesome!!

  64. Venom Monev

    legend says that he still has a cold

  65. Wouter de Haan

    nicceeee men jou get pro on musick(i am sorry for my bad engelich)

  66. FLUXO FF

    kkkk parece uma mulher gemendo

  67. Iktaj Bhinder

    tbf i like all his songs but this is the only song he ruined tbh

    Jerome Beaule

    tbf, if you think, tbh, that, tbf, he ruined, tbf, this song tbh, you must tbh have no taste tbf...

    Oh and you use tbf and tbh a bit too much.

  68. Hassan Gary

    wow!
    that was amazing

  69. Jasper Domingo

    still nice to me :)

  70. OngwnJari

    thats some intens clappen

  71. Jonah Emilio

    dude awsome music

  72. Hakuna Matata

    MYSPACE

  73. Monkey Lord296

    dude your FUCKING amazing

  74. N arsien

    God it's so good

  75. Antonio Padia

    he clap funny

  76. Bhavana Shylesh

    his face is a bit wierd when he's clapping but he's good at singing

  77. Christopher Ambriz

    this guy is better than the original singer. and the original singer is good too. lol.

  78. Bhagya Herath

    can anyone tell me, why do they wear headphones? :/

    Jayant Kapila

    so that they can hear the actual music and could sing insync with it...

  79. J San

    Throw Back!

  80. Yos Christian

    so this is alex goot 6 years ago... he's still nerd... but his talent is awesome

  81. Nastia Grijalva

    AMAZING!!!!!!

  82. Aldii Aslam

    perfect bro!

  83. yeetus deletus

    I was wondering who was singing this it's fabulous!

  84. Martín Montoya

    I remember when this song are the song of a mexican company of cellphones

    Martín Montoya

    old times

    jair M

    yeah! of Movistar

    Martín Montoya

    Exactly!!

  85. 김우현

    O.M.G !!!!

  86. iury™

    Your face changed, but the talented remains the same!! =D

  87. Brandon Sanchez Rojas

    So talented sheesh