Gates, Kevin - Ugly But She Fine Lyrics




[Intro:]
Gates winning for president
You all bitch ass niggas already know what I'm hitting for
You know what it is with me man
You already know I go dumb
You know a whole lot of, yeah, you know

[Hook:]
She ugly but she fine [x3]
And I fuck her like she mine
Fuck your girl, she a poo poo bitch
You oughta let a nigga run a choo choo with
She pretty with no ass [x3]
And this nigga think she bad
She pretty with no ass [x3]
Sucka nigga think she bad

[Verse 1 - Master P:]
Me and Kevin Gates, we was flipping them off
While that nigga talking shit, he was drinking it all
Until a shawty let it shake, let it pop
Now a nigga back to the motherfucking spot
Make that ass twerk like you trying to get cash
ATF come, then you better run fast
Shawty from the ghetto, but damn she bad
Call her Meagan Good, she the best I ever had
So drop it for a real nigga back on the floor
Then she on the hood, on the motherfucking Porsche
Niggas go hard in the motherfucking store
Shawty got to come back, make me want more
Now she's [?]
Find me in the projects pushing them things
Knowing I'm a real nigga, so she keep it real
Knowing I'm a trill nigga, so she keep it trill
She a bad bitch

[Hook]

[Verse 2 - Kevin Gates:]
Imm'a give you this dance, it's not what hit
That beat came on, she rode that dick
Popping on a handstand, and did a split
Katey Red came on and she wop wiggy wiggy
Free throws, freak hoes, knees touching elbows
Lot of bands in my pants, fresh Adidas shell toes
Round the clock (keep getting it), whole block came with it
Get on top she with it, told her drop, she did it
Thighs hypnotize and I'm thinking she's a keeper
Bitch at home booje, I think I might leave her
She gon' make her booty clap clap to the beat
Ugly but she fine, and I think you might agree (Get em Gates!)
Bitch, fine ass girl, making songs about you
Ass cheeks so big, got your thong surrounded
Ass is so fat can't get my arms around it
If you pretty with no ass, get your ass from round me

[Hook]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Gates, Kevin Ugly But She Fine Comments
  1. After Effects

    S/O to Katey Redd, yesssss!!

  2. tyreion r

    Do you like football
    Yes do

  3. king tony

    This song makes me wanna kill you Kevin gates or ill listen to it in gta 5

  4. Tachavious York

    hate that song cast to Selma to Selma to d guitarist way

    Lia Fields

    Tachavious York tyler

  5. Tachavious York

    sister ugly but fine

  6. M Gee

    She ugly but she fineeee 😫❤💦

  7. Jawad Smith

    ugly but she fine

  8. Noralena Deleon

    this is my song lol

  9. Badgyal Denise

    love this song

  10. rico adams

    my girl got a fat ass n she pretty

  11. rico adams

    my girl got a fat ass n she pretty

  12. MegaAA1997

    Top Kek

  13. Chino AP

    this all you busted hoes theme song.. thank Gates for giving y'all light😂💀

    Austin Mcbride

    No such thing as a busted girl my guy

  14. InTACT Production

    😂😂😂😂

  15. Daniza Ward

    What!!??

  16. YoungSonny Priv

    Gates and master p killed dis hoe

  17. Tre'iLLi

    Lmao! This song got me weak as hell! Haahahaha

    Sean Dafny

    she pretty wit no ass ! she purtty wit no ass ! ayee lhh

    kevin gates daugter figure

    Tre'iLLi dead😂😂😂

  18. Allysa Mason

    You know sum

  19. Kiayanna Fountain

    Twerk Time

    Hayden S

    hahaha ratchet hoe

    Allen Carter

    Sure is

  20. Kewl Kid Baton Rouge

    im pretty nd i got ass

  21. Monroe Rainbew

    o-o wtf?