Foxx, Jamie - Quit Your Job Lyrics




Shawty, quit yo' job
He make you work too hard
Baby, quit yo' job
Qu-qu-quit yo' 9-5

Baby, you need to quit yo' job
Yo' man make you work too hard
Qu-qu-quit yo' job
Qu-qu-quit yo' 9-5

Oh shit,
I never seen a girl like this, mhmm
She roll around, goin' up and down
Just to drop and scrub the ground

Oh shit,
I just want a lil bit
Back it up on my jeans, put it all on me
There's no place I'd rather be
Than here with you

(?) she was dat
But girl, you stole my heart
The way you whip it in
Way you dip it in
I feel like a kid in the park

Can you do this in bed
Then get up and fix me some eggs
And if you can't call yo' man like a 9-5

Then tell him you quit
And you gon' be with me
We could watch some foreign films
Then romance
And if he still wanna pull yo' pants

Tell the nigga you quit
And you gon' be with me
Baby, you're my girl and you're my dream
And you're the finest thing I've ever seen

Oh baby, shit
I never had a girl like this
She fix me pancakes
She know how to bake
Got me lickin' out her plate

Oh shit
No girl never put it down like this
Call yo' man and tell him you sorry
You can drive any car
Except the Ferrari

Oh baby, baby
(?) she was dat
But girl, you stole my heart
The way you whip it in
Way you dip it in
I feel like a kid in the park

Can you do this in bed
Then get up and fix me some eggs
And if you can't call yo' man like a 9-5

Tell him you quit
And you gon' be with me
We could watch some foreign films
Then romance
And if he still wanna pull yo' pants

Tell the nigga you quit
And you gon' be with me
Baby, you're my girl and you're my dream
And you're the finest thing I've ever seen

Oh baby, shit
I wanna be the one that's by yo' side
I wanna be that nigga that says "Goodnight"

Oh, tell the nigga you quit
And you gon' be with me
We could watch some foreign films
Then romance
And if he still wanna pull yo' pants

Tell the nigga you quit
And you gon' be with me
Baby, you're my girl and you're my dream
And you're the finest thing I've ever seen

Oh baby, shit
I never had a girl like this





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Foxx, Jamie Quit Your Job Comments
  1. Kc ojo hnamte

    2019 . i dont have any job to quit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol

  2. Katie Rose

    It’s “I admit my future was dark” not “I never felt she was dat”

    situationofchaos

    Need their hearing checked 😂

  3. Abby Sawyers

    Love❣️

  4. ThePerkydude

    Can you download this song on iTunes please say you can I would love this song on my phones music app because I love this song it is awesome

  5. lovatosefron

    Can iTunes put this on

  6. ursuro2005

    It would be a shame if you did not get much more cash when regular people make extra cash easily by implementing Certor Cash Code (Go Google it).

  7. brandon _bowman21

    this song is the shizzzz

  8. Meng Ky

    Only like the beginning lol

  9. Rachel Red

    oh shit.

  10. Leanne Madison

    you dont know the lyrics ..

  11. Watch*Full*Movies

    multi talented he can act, sing, play piano, comedian and probably more. guys amazzing

  12. Eden Chang

    .... its not found anywhere holy crud guess i will have to youtube 2 mp3 it LOL

  13. Zogo zogo

    j'adore

  14. CarlyLuvsJustin

    Yes I got this from the movie Valentine's Day ;)

    billie conrad

    CarlyLuvsJustin same lol I love that movie

    Jodie Wale

    Me too 😅

    JustASubscriber

    YES YES YES

  15. Her_Lima

    @SnowyFoxi Just Those Few Lyrics..=p=p

  16. urd247

    like this comment if you heard this song on the movie "valentine's day"!!! :3

  17. NaeB

    at 46 seconds he says... "i admit my future was dark"..... not i never felt that she was that... and at 1:50....

    Yung Oz

    I Been Saying That For Years Lmao...

  18. NurteenG

    @plum741 snipmp3. com/

  19. Kayla A

    I wish the beginning was the chorus ! Haha, anyway.. Thank you Valentine's Day, so glad I found this song :)

  20. William Tonorio

    solid :D

  21. golfmaniac007

    @xxxWorthyOfLovexxx this song is about telling the girl jamie diggs to break up with her BF and get with him. the 9 to 5 reference is about her current relationship w/BF is like a job and the boss too demanding.

  22. Victoria Grecni

    favorite part= second1-24 <3

  23. Matt Manatrey

    Love it<3 saw it on Valentine's Day!

  24. xxBPunxx

    @andrewpaee
    its supposed to be quit your 9-5, which is the regular time for a job lol

  25. hanoud90

    @andrewpaee nope it means she works from 9a.m til' 5p.m ;)

  26. Natflix

    @xxxWorthyOfLovexxx it's 9 - 5 the working hours !

  27. Alana Smith

    @xxxWorthyOfLovexxx i think he means 9to5

  28. Alana Smith

    @andrewpaee i think he means 9to5

  29. RoseForTheDoctor

    Thumbs up if you looked this up because of the movie Valentine's Day.

  30. Lilia Prestor

    When i heard this on valentines day, i fell in love with this song.

  31. Susan Bell

    Dammmnnnn, Absolutely love this sonnggg. :)

  32. Rosalyn Mitchell

    I heard this song on a movie that I was watching and had jamie foxx in it and now I like this song!(:

  33. AMFxCful

    FKKIN LUV THIS SONG!!

  34. Ashlynn Honey

    i like it

  35. Kevin Yu

    booooooooo

  36. TOPslady

    ehhh it's just okay~