Felly - Leave In The Morning Lyrics




[Felly:]
I gotta leave in the morning
I gotta leave, gotta leave, gotta leave, gotta leave in the morning
You believe what we started?
You believe, you believe, you believe, you believe what we started?

I gotta leave in the morning
I gotta leave, gotta leave, gotta leave, gotta leave in the morning
You believe what we started?
You believe, you believe, you believe, you believe what we started?

Mic check, one-two, one-two
I'm rocking black like the red and blue
He finna stack to the black, all bulletproof
Making platinum, I'll blast off, bust a move
Little Max said she love me, I love you too
But that stress make you ugly, that black and blue
You know that light can be lovely, just let it through
While she sip from the bubbly, like "Yeah, that's true"
I'm like "Yeah, that's true"
Rap culture, shouts to rap culture
Keep the kid writing like he supposed to
And the blueprint ain't never how you wanna
But that's the point, you supposed to wander
And take yo' chance like its poker, dancing like polka
Antsy like groceries that's left over, pants be too [?], ten deep on my shoulder
Smoking on some of that learnt when you're older, fool
I don't play by the rules
I love getting money when I'm skipping on school
A few in the living room, like what a view
Seven-three to the end when you those twos
I hope the green don't get the blues
I beat the drum the drum and I speak the truth
Said here he comes and then there he goes
Cause it won't be long until the rooster crows
And I got to roll

I gotta leave in the morning
I gotta leave, gotta leave, gotta leave, gotta leave in the morning
You believe what we started?
You believe, you believe, you believe, you believe what we started?

I gotta leave in the morning
I gotta leave, gotta leave, gotta leave, gotta leave in the morning
You believe what we started?
You believe, you believe, you believe, you believe what we started?

[TUT:]
Ay, I banged Chanelle and she fine as hell
Pussy ain't even gotta smell
I light that herb and let my eyes swell
She took a hit and say she high as hell
I fuck with your real nigga shit
All we do is real nigga shit
She said, "I know, I'm a real bitch"
Nah, you a real nigga bitch
I could be your n-I-g-g-a
And we could get drunk and smoke weed all day
Roll it backward, we could steam all day
We could kick shit like Bruce Lee all day
And you look so good, wish I could mount you on my wall
Mona Lisa with better features
We could go and swipe a VISA for some pizza
Apple TV got the movies, we can screen 'em
Fresher than a fuckin' preacher on the day of Easter
And you could buy the bitch, we just tryna lease her
Baby girl, don't smoke too much
And when you give me brain I hope that you don't choke too much
And when I'm gone, I hope that you don't talk so much
And I'll be riding 'round the city as I hold that clutch
Damn, can you believe where we started
I'll stay for the night but baby girl I gotta leave, I gotta leave in the

[Felly:]
I gotta leave in the morning
I gotta leave, gotta leave, gotta leave, gotta leave in the morning
You believe what we started?
You believe, you believe, you believe, you believe what we started?

I gotta leave in the morning
I gotta leave, gotta leave, gotta leave, gotta leave in the morning
You believe what we started?
You believe, you believe, you believe, you believe what we started?





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Felly Leave In The Morning Comments
  1. Gonzalo A.

    Idk how this song isn’t famous

  2. Alone in a Sad Wonderland

    I actually got to leave job corps after 8 months in the morning

  3. Chris Santos

    You sound like Mac Miller

    This is Me

    No Mac Miller sounds like Felly

    Way2Dylagent

    @This is Me utter disrespect 😂 Mac a platinum artist

  4. Taylor

    This song is my alarm clock to leave in the morning haha

  5. Jack Romer

    Comin to see you in TX February!! Stay on your shit Fel!

    Sam

    His Shows are too lit. I got the honor of filming both of them in my area. Youl have fun for sure!!

  6. ernesto carmignani

    awesome!

  7. Bryan Aziz

    first rap without bad language

    Julia Maria

    well until the other guy comes on

  8. George Kasparyan

    Songs LIT!!!!!!!!!!!! :D

    Promoting Sounds

    felly's got the fire!

  9. Eleasar Reyes

    felly my boi 7th king tour

    Promoting Sounds

    +WubWub Kitteh his live shows look crazy!

  10. Ethan Grenzebach

    aye you need to listen to keen klino on sound cloud, and he knows felly, btw fellys song "7th king" is pretty dope, and has the same beat as this song

  11. DynastyGlides

    he sounds like Mac miller lol

  12. Neftali2332

    Sweet lyrics! keep it up

    Promoting Sounds

    +Neftali2332 Felly killed it for sure!

  13. Alex Zapata

    Man Felly is great, he has something, he has some kick ass songs and some nice wavy tunes like this one he gives me the same feeling when I first heard Mac Miller

    Jefe da Don

    These definitely sound like Mac Millerish type beats

  14. MATT ALFRED

    peep the song i did with felly on my channel thanks y'all

  15. Trinly

    so good

  16. Kerve

    I be dancing around to this track! Great upload as usual :D!

    Promoting Sounds

    @Sueq // Kesther It's so damn feel good haha! Thank you my man :) <3

    MrRaiders323100

    @Sueq // Kesther wow u cutie by the way

  17. YRN C

    I really liked it! best channel o planet!

    Promoting Sounds

    @Myst Sniping Thank you so so much for that man!

  18. Societas

    Yo I went camping for 4 days and when I come back you hit 30k CONGRATS!!!!

    Promoting Sounds

    @Societas Thank you so much my man!! Appreciate your continued support honestly!

    yaboi dat

    dammn this channel grew so much within a year

  19. flashedInc.

    WOW VERY SICK!! FOLLOW US FOR BRAND NEW SONGS🔥 THX GUYS

    flashedInc

  20. Luyex Games EU

    Why do I not like this one ? I'm confused I just don't like the voice

    RossMonsterMedia

    @Luyex Games EU Same. I feel like I want the voice to be deeper and the thinness of the vocals doesn't support the song. That's just me though. They just don't sound full enough. I like this beat though - it's all over.

    Promoting Sounds

    That's fair enough guys! Can't like every track & I think Felly's music is very polarizing - just have to look out for the next tune!

    RossMonsterMedia

    @Promoting Sounds I agree! Can't wait for the next post. :P

  21. benji

    More PS merch!! ;) <3

    Promoting Sounds

    @alexbenji1 Haha sounds like a plan! ;) What sort of stuff would you like to see?

    benji

    Anything! Hats, socks, t-shirts - I'm down for it all! :D

    Promoting Sounds

    @alexbenji1 haha all sound like great ideas! I'll look into it & get back to you for sure 

  22. Eric

    You only post dope shit. I like it man and keep it coming.

    Promoting Sounds

    @Erzc ツ Means the world my g! Will do for sure

  23. nickjayr21

    TUT been the man for a minute

    Promoting Sounds

    @nickjayr21 Certainly has! Catch his record with Isaiah Rashad?

    nickjayr21

    Ooo yes. That whole TUT mixtape is a gem.

  24. Yung Coop MHMB

    I'm digging the channel man

    Promoting Sounds

    @x Thanks so much for that man! Glad you're feeling the tunes

  25. hiro

    i saw this go private on your second channel haha thanks for reposting! dope track

    Promoting Sounds

    @Hiro Ito Haha decided to do a different Fel track on the second and keep this one for Promoting Sounds haha! Super glad you like man

    Alex Zapata

    @Promoting Sounds which is the second channel?

    hiro

    @Alex Zapata @Playback Music

  26. DEEPROT

    Its beautiful <3

    Promoting Sounds

    @DEEPROT Agreed! <3

  27. Jim Moriarty

    Is Felly using the same sample over and over ? :D

    Promoting Sounds

    @Jim Moriarty Haha which other song does he use this sample?

    Jim Moriarty

    @Promoting Sounds In 7th King haha. U uploaded it 8)

    Promoting Sounds

    @Jim Moriarty Hahaha I knew they were similar didn't realise they were exactly the same! You've got a crazy ear man haha

    Jim Moriarty

    @Promoting Sounds Dunno just instant remembered that haha.

    Phenom15

    +Jim Moriarty he didnt sample 7th king he played it just incase you're still wondering