E-40 - Candlelight Lyrics




Fuck with me it's going to be a candlelight (candlelight)
Fuck with me your homies gonna have a candlelight (candlelight)
100 Remy bottles at the candlelight (at the candlelight)
Baby-mommas cryin' at the candlelight (at the candlelight)

Armor, piercing ammunition (Kaplow)
Luggies, these two two three's we spittin' (hock-spew)
Karma will catch up with' yo past (with' yo past)
Lamas'll split yo house in half (blowah)
Blast first ask questions later (blowah)
Black hearse, closed caskets (blowah)
Caravans, funeral task (blowah)
Drive slow, not fast (blowah)
Lights on in the daylight (daylight)
It was on in Sinight (Sinight) [?]
3 to the dome at the stop sign (stop-sign)
A week ago at midnight, rewind (rewind)
Momma on the street fallin' out (out)
Beating on the ground screaming shout (shout)
Daddy in the half-way house (house)
On his way home, gettin' out (out)
An eye for an eye
A tooth for a tooth
Name tagged on the wall; no truce, bulletproof
Can't be caught loose- slippin'
Slippery at the tongue
It was all over a bitch when it's said and done

Fuck with me it's going to be a candlelight (candlelight)
Fuck with me your homies gonna have a candlelight (candlelight)
100 Remy bottles at the candlelight (at the candlelight)
Baby-mommas cryin' at the candlelight (at the candlelight)

They'll sneak ya (sneak ya)
Pull up on the side of you and leak ya (leak ya)
Turn your vehicle into a shootin' range (shootin' range)
Let them guns bark like some great-danes (bark bark bark)
Ulterior motives and hidden agendas
Never know who you sitting down and having dinner with
These smirky muthafuckas ain't shit
And these rabbit ass bitches will do anything for some dick
I was taught by the OG's, lace me mane
When I was nine years old a student of the game
Used to be the lookout kid when them boys came
"HIDE YOUR BUNDLES" -That's what I used to scream
A solid muthafucka, concrete (concrete)
Never tell if I'm in a hot seat (hot seat)
Bounce back if I am having a loosing streak (loosing streak)
Can't be seven days, can't be week/weak (can't be weak)
Money on my mind pockets full c-notes
Throwing up my street sign like a first-base coach
Heavy on the grind all the fuckin time
Bitch I want a 100 like a Dayton Spoke
Nice guys finish last and stay broke (stay broke)
Bad guys finish first and push dope (push dope)
Make it past 25, it's America (it's America)
Got to be mo' careful





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

E-40 Candlelight Comments
  1. Justin Namie

    My bass make ya lights flicker like a candlelight! Gonna make ya doors vibrate all night! Call the cops on me and I'll turn it up tomorrow night🤣

  2. Jason

    Mr. Flamboyant

  3. East Ern

    E 40 bro chure

  4. samuel malone

    hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo firrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  5. worksmagic89

    That bass tho

  6. saybree fillyaw

    Is nigga got the game on lock from sneak how to a lie how he know how much fuckes is how did he find all that has been threw this shit or just been a nigga convicted or street oreninted

    meade916

    What in the holy fuck did you just say? LOL

  7. Αλεξης Αλεξανδροπουλος

    Feel the bass

  8. asseater over9000

    one of e40s best songs

    Tommy Freeman

    Andrew Angel right

  9. Playlot Yuggin24

    throwing up my street sign like first base coach 💪💯😀

  10. H. Havok

    this is knocking

    jone jet

    H. Havok

  11. L Dwayne

    This has bookoo bass

  12. jesse Bailey

    yo this is my song

  13. Rashad Smith

    this bangs still

  14. Giorgio Cosinus

    Mad Meade brought me here

    Jamison F

    Aye same meade916 a beast

    jone jet

    Giorgio Cosinus

    worksmagic89

    Hell yea

    thatboyd86

    Me too lol

  15. Rashad Smith

    This shit slaps

    TRX VLOGGER

    You should probably clean up now...

  16. Michael Pederson

    This song slaps for days

  17. Nacio Rojas

    Hide your bundles ! Is what I had to say ! Hah 40 go hard

  18. dark Shogi

    best rap in years that ive heard

  19. Pineal Gland

    Smash'n....Krack'n.... Candlelight for these (albinos) though...#stop the genocide

  20. Roguestatus650

    slapper

  21. ron gee

    Goes Hard..

  22. Rocio Lucatero

    straight slap!

    jone jet

    Rocio Lucatero

  23. X-Plicit Tha Don

    He said "theyll turn ur vehicle into a shootin range"

    james white

    And have them guns barking like some great dames

  24. BADLUCK DA KILLA CITY KID

    THIS A FOO WIT IT

  25. Darell mccullough

    E-40., came and let y'all know he still can get down and let y'all know he still pushing that real m.o.b.music

  26. MiniSirloinBurgers

    HIDE YA BUNDLES!!

    jone jet

    Young cow tipper

  27. Sergio Ramirez

    Dammmm 40 still on point with his shit do ya thang Mr water salute

  28. Barry West

    Seriously? How does he do it?

    Dylan Taylor

    Lot of combined low and high hz. That's bout the only thing special. Good for a demo bout it.