DREAMERS - Desensitize Lyrics



It was the boys that poisoned the girls
Modern hate
Jail bait
They kill for all the toys in the world
Adderall
Shopping mall

You wanna be rich like me?
Melt the ice and burn the trees

They're in the house
You can't hide now

Can you hear it?
What you're breathing?
Rip your cold heart out lemme see it
Put your gun down
Gimme love now
You'll believe in sound when you feel it

Everybody close your eyes
Desensitize
Everybody close your eyes
Desensitize

I've lived and died a million times
Fake lips and computer chips
Swallow your pills and shut off your mind
Silicone, no one's home

You wanna be cool like me?
Criticize society

We're in their house
We can't hide now...

Can you hear it?
What you're breathing?
Rip your cold heart out lemme see it
Put your gun down
Gimme love now
You'll believe in sound when you feel it

Everybody close your eyes
Desensitize
Everybody close your eyes
Desensitize

Humans making, humans raising
Humans taking, humans breaking
Humans raping, humans making, humans making, humans making

Everybody close your eyes
Desensitize




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


DREAMERS Desensitize Comments
  1. Wantedragon

    It's so unfair that you don't have all the recognition you deserve
    Lots of love from Brazil, can't wait for a world tour 💙

  2. jangleo

    I can't understand how underrated they are.

  3. David Rossington

    For once YouTube actually gave me a good ad

  4. Breana Wilson Art

    Wow, thoes lyrics!

  5. chiwawa

    YOUTUBE ADS BROUGHT ME HERE 😍😍

  6. N1C4510

    How doesn't this have more views?!

  7. papa ra

    好き\(//∇//)\

  8. TrueImmortality

    If you like this, listen to songs from The North Star by Remedy Drive.

  9. miss moon

    I really liked your sparkly jacket btw

  10. miss moon

    Y'all really are legit live tho...
    Hope you enjoy your finale and get lots of holiday rest kiddos. 👍

  11. N1C4510

    I saw an ad for this. This is amazing.

  12. Howard Henriquez

    I can feel it nowww!!!!

  13. Get Reckt

    SOCIETY

  14. Chlobear

    This video must’ve been fun and weird to make

  15. Eleni Chirco

    Sick vibe, sick sound, sick vid. Love you guys 🤘

  16. Grant Bentinganan

    My God, DREAMERS gave no fucks on this song! I love it!

  17. chloe 99

    Can't wait to see them today!!!

  18. Daniela 62

    🔥🔥🔥

  19. Joha Ort

    I love you

  20. Joha Ort

    Buenardo

  21. goodcult

    hey just wanted to let you know this is the best thing i’ve ever witnessed and i can’t wait to see it live holy shit

  22. Joha Ort

    I love song

  23. Andrew Grace

    Well, that is not your Launch fly land style and i'm not sure I like it. But keep up on griding, you will find yourself eventually, you are very talented.

  24. Jason Campos

    Oh my god i loved this song from the start i have not felt happens in a long time thanks Brothers

  25. Alexandra Garðarsdóttir

    Are You on spotify

    Tim Howard

    If you haven’t found out yet, they are. This song is too.

  26. Mixology

    Hi, hollywood I would like you to checkout my new single currrently looking for a deal see soundcloud link
    https://soundcloud.com/djmixer_man/masquerade

  27. Rick Sanchez

    ❤❤❤

  28. Spoicy Fish

    Land, Fly, Launch

  29. Nadie Mireta7

    New fav music group 👌

  30. Alexander Troutman

    Just saw them like 2 weeks ago @ the van buren phx

  31. DarKay AtracaCanales

    i dont stop listen this¡¡¡<3

  32. Temjen Jmr

    Well this sounds... uh

  33. Waldo Smithson

    Angsty dreamers

  34. Nathan B

    Well done gentlemen

  35. Valerius Lopez

    AMOOO AMOOO literalmente amo todas las canciónes que tienen no hay una que no me guste 💓❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  36. Valky- san

    Uff no puede ser tan preciosa sus canciones como tocan la idea del video. Simplemente es sorprendente, sigan asi chicos llegaran muy muy alto los quiero. Saludos desde argentina
    Pd: me encanta el nuevo look

  37. Anny M.

    I dig the mint

  38. Anny M.

    👍👍

  39. A Cat

    Привет эпилептикам

  40. Maria V

    applause

  41. xBloo Saber

    LOVE IT!!!😍😍😍😍💙💙💜💜💜💜💙❤️😆😆😆😆my new jam-u guys never disappoint!

  42. Lordrahl42

    Seriously you guys are amazing. Thank you for everything you put out and continue to do.

  43. Rin The Trashbin

    🅱️ussy 🅱️op

  44. Jav Coleman

    Saw these guys last night in DC. Heard to song as well! F**king loved it!

  45. Lauren Ramsey

    Amazing like always!!

  46. Ilayda Boyraz

    Perfectt 😍😍

  47. Di Ane

    OMG GUYS-

  48. Crown Clown

    😍 💕

  49. Kein Einfall

    We need them in Europe

    erell is an idiot

    fuck yeah

    Luca Citter

    Hell, you're right

  50. 선이민주

    suit is so nice😭 you guys so coool❤❤so sexy😭😭

  51. Braner Soler

    Very good

  52. 선이민주

    이번 정장컨셉 진짜사랑해♡♡♡왕멋져당신덜♡♡

  53. 선이민주

    신곡이다신곡♡♡♡
    new song♡♡♡♡
    당신들노래라면다좋지^^♡이노래도좋네요♡
    i like it love ya❤❤❤❤😍

  54. Heather Burke

    Ugh love this rougher sound, heavier drums, and poignant message

  55. WasabiSauce

    This really says a lot about society

    Helpthony Metano

    WasabiSauce is that good or bad?

    WasabiSauce

    Helpthony Metano neither haha, the comment was a joke, but the song slaps

  56. A CO CIE TO OBCHODZI KIM JESTEM ?

    One hour ago

  57. Angel Ramirez

    Bouta catch them here in DENVER MAN AND FOR MY FIRST CONCERT TOO CAN I GET A HALLELUJAH

    VickPanics! AtTheDisco

    Awesome for a first concert! They're really great!

    Angel Ramirez

    VickPanics! AtTheDisco Fr

  58. Kara Thomas

    This is an amazing song! Love the message behind it too! See you December 6th!!
    ❤️❤️❤️

  59. Alexander Somoza

    I Love This song!!!!!

  60. Cubs rule sports

    Another DREAMERS song another acid trip video

  61. Megan Shultz

    god I love this band

  62. yessi s

    I LOVE ONE BAND AND ONE BAND ONLY

  63. Joseph Macedo

    Love it! :D

  64. Nandhu

    Just WOW 😍

  65. Enzo Enzo

    I just went to do my job and you guys do it

  66. AtibaVV

    https://youtu.be/WVbc57HrZA0

  67. Sarah Rodriguez

    INCREDIBLE. EVERY SINGLE TIME.

  68. Jess Massa

    AMAZING!!!!

  69. Shadeow Games

    Already love it

  70. Flucking Feathers

    O my god you guys are popping off rn

  71. Nicole Gutierrez Paliza

    Soy su fan! O su música tan genial y revolucionaria! Les deseo el mayor de los éxitos 💙

  72. Kayley Messner

    a song and a video + one week until I see you guys I AM GETTING FED

  73. disneyZ

    This has everything I love to see and hear in music, and more. Thank you lads, for making me so consistently happy with everything that you do!!

  74. Stuck Stoned

    Saw this live in Jacksonville 💙😭

    Simon Burgess

    Stuck Stoned I wish I could see it in Minneapolis

  75. Satan Stublestad

    this shit hits so hard

  76. Mafee Egoavil

    Llegue a solo cuando tenía dos vistassss

  77. Felipe the human

    🦆👍

  78. Mafee Egoavil

    The best guys

  79. JustWeirdSara

    Love this ! 😍

  80. Owen Fairbanks

    Love you guys

  81. PATO :3

    ¡i love it!!♥️♥️♥️♥️

  82. Rainbowanimebitty

    💜💜💜💜💜💜💜

  83. Ya_Boi_Bullet

    This song is so good! 🔥🔥🔥🔥

  84. ANT- MAN

    Amazing!!

  85. Julito’s World

    I love youuu

  86. Luna Luna Perez

    👌😍😱