Drake - Peak Lyrics



Treat you like princess, rest in heaven Diana
Piquing my interest, she got peak like Montana
England breeds proper girls; where are all your good manners?
Reply with pleasantries
Honestly, I can't stand ya

Ohh, ohh
You gon' make me turn up on you
Ohh, ohh
You gon' make me turn up on you

What you thought of me
Never had me missing a beat
That's just a view from a cheap seat
They don't want problems with me
Talk used to be cheap, nowadays it's free
People are only as tough as they phone allows them to be
Girl, that could never be me
I found my peace, I'm about to say my piece
You might not agree with me

Ohh, ohh
You gon' make me turn up on you
Ohh, ohh
You gon' make me turn up on you

What I'm sayin' in today really are big, big A's if you're gettin' betrayed on right now and you leave it there for a couple weeks, they should know this is the girl I kinda want to see so drop off the tea, bro, 'cause the world nowadays ain't like that. Shady. He is... did that — obviously it takes time — you tryna shoot facts? Well, you shouldn't have any problem should you at the beginnin'... — That's what I said, that's what I said! The beginning is always hurried. Yeah, well you overdo it and he's overdoin' it. Both of you are overdoin' it right now. Yeah, well, alright




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Drake Peak Comments
  1. isaiah davis

    Keep at it

  2. Bruno Silva

    Very good!!!

  3. Diego Franco

    Perfeito.

  4. renato vasconcellos

    https://www.instagram.com/p/B28a8s4g3CY/?igshid=xwjlpcod4nv0

    Peak ft. Ryan S
    Mini Trap Remix

    On my instagram
    @renatinhoshotgun
    Good Job Ryan 🔥

  5. Mathis Vill

    Te salió genial el cover bro! Seguí así 💪

  6. Mingus Beier

    Bro you are fire🔥🔥🔥❤️❤️👍 good job.

  7. Shane Banks

    Piquing my interest

  8. akatiska lj

    Best cover ever! Can't stop listning to it!! Did you write the second part of the cover yourself?

    Ryan S

    Thanks so much! Yeah I wrote the 2nd verse just to add a bit of me to the cover

    akatiska lj

    @Ryan S I heard your cover for the first time in a documentary on Swedish television a couple of weeks ago. It was Drake’s music but the lyrics was not like the original so it took me a while to find it here…

    Ryan S

    @akatiska lj That's pretty cool! I'm glad you found me

  9. Nisarg Shah

    I just love it ❤️!

  10. Deadpool

    Pretty damn good

  11. Anisa Abdullah

    🔥🔥🔥🔥💯

  12. 2MVBeats

    Treat you like princess, rest in heaven Diana
    Piquing my interest, she got peak like Montana
    England breeds proper girls; where are all your good manners?
    Reply with pleasantries

    Honestly, I can't stand ya

    Ohh, ohh
    You gon' make me turn up on you
    Ohh, ohh
    You gon' make me turn up on you

    What you thought of me
    Never had me missing a beat
    That's just a view from a cheap seat
    They don't want problems with me
    Talk used to be cheap, nowadays it's free
    People are only as tough as they phone allows them to be
    Girl, that could never be me
    I found my peace, I'm about to say my piece
    You might not agree with me


    Ohh, ohh
    You gon' make me turn up on you
    Ohh, ohh
    You gon' make me turn up on you

    What I'm sayin' in today really are big, big A's if you're gettin' betrayed on right now and you leave it there for a couple weeks, they should know this is the girl I kinda want to see so drop off the tea, bro, 'cause the world nowadays ain't like that. Shady. He is... did that — obviously it takes time — you tryna shoot facts? Well, you shouldn't have any problem should you at the beginnin'... — That's what I said, that's what I said! The beginning is always hurried. Yeah, well you overdo it and he's overdoin' it. Both of you are overdoin' it right now. Yeah, well, alright

  13. ** OohChloe **

    Is it bad that I like this better than OG?

    Journey Benson

    Chloe Lovesanime what is the original called?

    ** OohChloe **

    Journey Benson it’s also called peak just by drake not this guy 🤷🏾‍♀️

    Daren

    @** OohChloe ** this is drake singing

    Ryan S

    @Daren I promise it's me singing ;) haha

    Daren

    @Ryan S ok

  14. Michael Hendrix

    Bro u did great

  15. Dakota

    THIS IS DOPE

  16. Rajime Rayan

    He has a sexy ass voice!!

    lady M

    Omg I thought I was the only one he sounds as sexy as f*ck I feel my eggs are gonna explode 😂

  17. Cherlyne

    Best track on scorpion. The cover is dope❤🔥

  18. fastiwiz B

    Big up and big heart drake ♥️👍

  19. George Kenny

    Dam this shit smooth af bro I see you 👏🏽👏🏽

  20. Applied Knowledge

    This my favorite record on the whole album

  21. Applied Knowledge

    I see u

  22. Vittorio Ranieri

    great one! love it

  23. Spectrum98

    Nice!!!

  24. Ryan S

    Tory Lanez brand new 2019 song melody here: https://www.youtube.com/watch?v=mIYWDXGkx8w

  25. Never Sober Ent

    AMAZING!!! Better than Original :)