Dimitri Vegas & Like Mike - Wakanda Lyrics




Yep Nah
Yep Nah Auntie Ingrid
Yep Nah
Yep Nah Auntie Ingrid
Yep Nah
Yep Nah Auntie Ingrid
Yep Nah
Yep Nah Hump Di Yani

I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an auntie Ingrid

I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an auntie Ingrid

I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia
I ate the illia
I ate the illia
I ate the illia
I ate the illia
I ate the illia
I ate the illia
hump di yani

Yep Nah
Yep Nah Auntie Ingrid
Yep Nah
Yep Nah Auntie Ingrid
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an auntie ingrid
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani
I ate the illia an hump di yani

Yep Nah
Yep Nah auntie Ingrid
Yep Nah
Yep Nah auntie Ingrid
Yep Nah
Yep Nah auntie Ingrid
Yep Nah
Yep Nah
HUMP DI YANI





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Dimitri Vegas & Like Mike Wakanda Comments
  1. T.... ....

    1 thing missing:Maarten Vorwerk!

  2. M.... C....

    searched 46 tracks for this because i only got a black panther vid first and got insecure about what the name was. see now it was the second track, well i searched it on discord. feel a bit dumb now.

  3. o.... u....

    tiene distorsión esta canción

  4. D.... V....

    Check out my "Dimitri Vegas & Like Mike vs. Steve Forest & Swanky Tunes - Wakanda vs. Tatanka" Mashup on my channel! https://www.youtube.com/watch?v=Gon6y0ITGAA

  5. D.... S....

    2019 Bangin'

  6. K.... M....

    Turn this blue if you are a member of wakanda
    👇🏻

  7. L.... D....

    A classic 🔥🔥🔥

  8. C.... E....

    Drop top

  9. C.... ....

    Who is here in 2019 xD

  10. S.... A....

    Black Panther ruined the inside joke my friend and I had because it was referring to this song, then everybody would interject and talk about the movie :(

  11. f.... f....

    who in 2019

  12. D.... A....

    WAKANDA FOREVER!!!

  13. E.... L....

    Tremor V2.57.5467.56.8 version

  14. A.... V....

    2019💥

  15. A.... M....

    23/03/2019
    Que betaaaaa

  16. E.... A....

    The same drop as chatahoche? XD

  17. G.... M....

    2019 como olvidar esta rola:v

  18. E.... A....

    Aquele esquenta antes de ir pra balada ❤
    Saudades.

  19. M.... O....

    #coolleachya

    M.... O....

    You c++

  20. M.... O....

    #Coolleachya

  21. K.... I....

    wakanda anthem

  22. L.... L....

    Wakanda forever!

  23. m.... ....

    mikesuperguzman

  24. N.... F....

    what came frist the song or the movie

    N.... F....

    the song came out 2013, the movie 2018

  25. A.... O....

    Salman brought me here

  26. P.... R....

    V E N E Z U E L A !!!!

  27. A.... A....

    ghost-producer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  28. V.... ....

    Yeah!!!♥♥🔥🔥🔥🔥

  29. F.... A....

    q suene esto🤘🔊

  30. K.... K....

    KTO WAKANDA W 2018?

  31. K.... K....

    TU WAKANDA - PRZEJMUJEMY TEN FILMIK!

  32. K.... K....

    WAKANDA FOREVER!

  33. J.... A....

    Friends laught at me because I say Wakanda was a song when the marvel movie comes on cinemas..... poor fools!

  34. J.... G....

    Marvel fans who clicked on this before 2018 came because of the comics!
    THESE ARE TRUE MARVEL FANS

  35. G.... A....

    Thnk you lensennn!!!!

  36. e.... h....

    Like quieres tener una cita conmigo

  37. K.... ....

    GHOSTPRODUCED!!!

  38. y.... ....

    What a shit track

  39. L.... V....

    2018 setiempre !!

  40. C.... R....

    Wakanda forever

  41. M.... ....

    The Jungle

  42. A.... u....

    2018 haaaaard lsd tripp🤯

  43. C.... ....

    2018 \o/ ♡

  44. I.... T....

    2018🔥🔥

  45. b.... ....

    da king of wakanda

  46. D.... G....

    2018 crew!

  47. D.... X....

    Por wakanda!!!!!!!!!!

  48. A.... C....

    2018 Marteen Vorwerk is the beeest

  49. A.... B....

    WAKANDA 2018

  50. J.... ....

    Could have sworn I heard this in Black Panther 🤔

  51. M.... ....

    Bitch 💕
    Come😈

  52. .... ....

    Wakanda forever!!!!

  53. A.... M....

    Im in 2018...haha

  54. D.... A....

    Quien en 2018 ? 😎 💪

  55. D.... ....

    This sucks

  56. A.... 1....

    Esta es la cancion de pantera negra

  57. J.... B....

    Still 2018 eehheheee

  58. M.... A....

    Black panther neva freeze.

  59. D.... G....

    2018 braaah

  60. A.... R....

    black panther!!

  61. j.... M....

    i usta love Rollin to beats like this.....brings me back.....jungle drums

  62. L.... C....

    Puchojenso #Nicaragua .

  63. d.... f....

    2018 . Wakanda Forever

  64. R.... G....

    Wakanda 4Ever

  65. L.... ....

    2018 somebody???

  66. C.... G....

    temazo carajo

  67. P.... D....

    ¿2018?

  68. E.... T....

    2018 PUT YOUR HANDS UP

  69. C.... A....

    5 years exactly since the post.

  70. .... ....

    who in 2028?

  71. C.... N....

    Wakanda forever !!!

  72. L.... C....

    Ghost produced by King T’Challa

    L.... C....

    Ghost produced by Maarten Vorwerk ;-)

  73. S.... P....

    wakanda for ever

  74. A.... R....

    sounds a tad like Derb - In Africa (2001)

  75. S.... H....

    anybody here after watching Black Panther? <3 WAKANDA FOREVER <3

  76. J.... L....

    I camed here because of Black Panther

  77. G.... J....

    This should have been on the movie Black Panther, so mad😒😩❤️❤️❤️

  78. Z.... ....

    Nice build up

  79. A.... A....

    Get Ready for Black Panther This could really fit Wakanda

  80. A.... V....

    Who listening in 2018?

  81. P.... R....

    *who in 2018*

  82. A.... F....

    escuchando en 2018 !!