Dave Days - Boyfriend Lyrics




If I was your boyfriend I'd never let you go
I could take you places that you've probably been before
Baby take a chance cause you really oughta know
I got money in my hands but I'm tryna save most of it

Swag swag swag on your face
Chilling on the couch while we're eating Chickfila
I don't know about you but it's me that you know
So if you know then I don't know what you know cause I know you know... KICK IT

[Pre-Chorus:]
Does it turn you on when I sing like this
Hey girl I'm talking to you

[Chorus:]
If I was your boyfriend I'd make you dinner every night
Take you to the movies I hope it's cool if you buy
I could be a gentleman and open the door for you
If I was your boyfriend, I'd open that door for you
Yeah I'd open that door for you

Tell me what you like yeah tell me what you don't
Buzz Lightyear can't fly and everybody knows
Look I'm not tryna fight but I know that I'm right
Sorry if I made you mad maybe this'll make you glad MWAH
Girlfriend girlfriend you could be my girlfriend
And I could make you toast till the muthafuckin world ends
Baby you could be the one less lonely girl for me
Yo when I'm feeling lost I secretly listen to 1D SWAGGIE

[Pre-Chorus]

[Chorus]

Give me a chance cause you're all I need girl
Spend a week with you boy I'll be calling you my girlfriend
If I was your man I'd never leave you girl
I just want to love and treat you right.

Na na na na na na na na na na na na na na na na na

[Chorus]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Dave Days Boyfriend Comments
  1. Ceramic Lion

    so good.

  2. An Intellectual.

    WHO ELSE NOTICED THAT PART FROM “ALL THE SMALL THINGS” from “BLINK-182” at 2:08

  3. Brian Giatti

    It's been 7 years...I miss these days

  4. EssaBoss77

    1:45 2:10 that part give me chills

  5. Rosi

    1:39 is the best way to open a door ever xD

  6. Ashley Rose

    Like how you say is it cool of I buy 😂 if my boyfriend said that to me I would kick him 😂

  7. Jaranis927

    2018???

  8. Tyler Jhonson

    the girl in this video is like ten times hotter then all of the ones in the actual Justin bieber video

  9. Timofey Istratov

    Pretty nice

  10. WildBearFilms

    Oh the memories! Loved this song back in 2012 still a great and funny music video. The acting is also on point. I Love when she has the burger and rolls her eyes very tallented! :)

  11. konna

    1D EVERYWHERE YAS

  12. padinni

    dave days was better years ago today he is booooring

  13. Shino do Deserto

    HEY GIRL.. I'm talking to ya

  14. TheReaverOfDarkness

    1 D stands for what they collectively have...

  15. Estelle Lee

    Yes it does turn me on when u sing like that.. Love u dave xxx

  16. I'mSexyIKnow

    this is better then Justin's version!!😂😂

    Flying V

    StrictTitan9298 by far!

  17. Gordion TV

    came here ten times just for the solo guitar at the outro

  18. Christian Manglona

    ☀️ ☁️



    🌳 🌲

  19. Karan Gaikwad

    Where is Amanda I miss her :(

    MichaelGregoryGarcia

    K GeNx She has an insta called mndy.lynn but she has changed a lot!

    Alaa Ayman

    You shouldn't had put her insta , it really destroyed me when i saw new her

    MichaelGregoryGarcia

    Alaa Ayman Sorry! I was sad too :/ She seemed like such a normal, sweet person in Davedays videos. I wonder what changed her?

  20. Cherry Hart

    he looks like the tenth Doctor a bit, but younger and lighter hair haha

  21. Meg Smith

    He looks like captain sparkles omg.

  22. Ironsteal Fightin'man!-_-Farted

    Wow 4 years already gone

  23. mylifeasroksana 123

    They look cute

  24. Pvnk Bat

    XD I prefer this than the original :P

  25. Sherwin Mae Gutierrez

    you can use left hand left hand is better

  26. Sherwin Mae Gutierrez

    love his old videos😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  27. OTDinosaur Scrubs

    Dave is left handed?

  28. PhuketBungalow Info

    OMG......what a wanker...worse as the original... I GUESS :D

  29. Richelle Esposito

    you like one direction? OMG I LOVE THEM......and you...

  30. Brandon Perez

    awesome song it was awesome hope everyone agrees

  31. Tonilynne Martin

    I love u

  32. Luzz Lu

    All the small things part at 2:07 :D

    Br Ch 359

    Heard that too

  33. Kolten Buchenberger

    just wow :\

  34. Zompocalypse

    that thumbnail pic tho.

  35. Silvan Temir

    fuck!!!!

  36. Emma Hutton

    @Pandalous

  37. Pandalous

    "Does it turn you on, when i sing like this?"...yes.

    AshhieMSP

    "Take you to the movies, is ok if you buy?" No "I'll make you dinner every night" ok "yea i will open that door for ya" um ok

    AshhieMSP

    5 mins later (I now know what this song is about)
    "Dose it turn you on when I like this" yea kinda
    "Cook you dinner every night" nah ITS BURNT FOOD!
    "Take you to movies is it ok if you buy?" NOOOOOOOOOO
    "I'll be a gentlemen and..." Don't even thing about it
    "Open that door for ya" ok???!!!
    "Yea I'll open that door for ya" ok never mind let me open a freaking door!
    (Dave gives me the note)

    Yes [_] No [_]
    Yes [_] No [✖️]
    (Gives back)
    "DOSE THIS TURN YOU ON WHEN I SING LIKE THIS HEY GIRL I'M TALKING TO YA"
    Me: if I was your girlfriend I'll leave you all alone, listen to music so I can't hear you, you can call me baby girl, I won't even care if I were your girlfriend I'll leav you all alone, I'll leave you all alone
    "Swag swag is your face"
    (In the tune of dose this turn you on when I sing like this)
    "Is this possible that you love me hey girl I love you too
    My boyfriend: is it ok if I say the truth I am your stalker but also took ya girl I call her baby girl and she loves me so if you want the truth then listen to this, listen to this
    Me: dose this turn you off when I say this hey boy I'm in love
    Me: I AM ALREADY WITH SOMEONE SO YEA LEAVE ME RIGHT NOW OR I'LL CALL THE POLICE AND THEY WILL WORK IT ALL OUT, AND YOU CANT EVEN SEE ME AGAIN IF YOUR IN JAIL OF YPUR IN JAIL

    (Lol that was my dream, if I seen Dave give me a note that said would you be mah girlfriend I will tick yes strait away

    Arturo Z

    You mad

    A B

    I made the exact same comment 4 years ago but no one liked it. ^^'

  38. Daktur Pepper

    This is probably what happened to them after the "What does it take" music video.

  39. Danny Bilotto

    can anyone tell me what happened to here? Like i can't find her anywhere on the internet

    Rainbowglimpse

    You can find her on Instagram as mndy.lynn.

    Danny Bilotto

    thanks so much.

  40. WhiteningThunder

    I'm so in love with amanda ... D:

  41. Jezdamayel Caster

    Add video games to this and it is perfect! <3

  42. typoded

    where's amanda's channel? link is broken!!

    ayyyfaith

    mndy.lynn. is her instagram!

    hi i am bob

    @ayyyfaith what about now:(

  43. Axel Baez

    Oooh blink 182 japan jajajaj

  44. andre derp

    i have hacked this comment, so no one can like it.

  45. Jona Carianne Siason

    I will thumsup

  46. Jona Carianne Siason

    Dave your voice is cool

  47. bri brianna

    hey sleana and justin are haveing a baby togher 

    AshhieMSP

    Stupid noob if you fucking don't know how to spell then get off

    The Ancient One

    Coolie Sophia Why noob? u rat kid or something lol

  48. Ivy Nesso

    Musica chata de mais

  49. Rocio Arrua

    TARGET HHAAHAHAH LOL #ALEXFROMTARGET D: :3

  50. 王韻茹

    AWESOME!

  51. BxN cvsper

    Cheesy poppunk ahahaha :D Dave you the best

  52. Matherus Netherum

    I totally expected no on that card. lolipop

    James Vander Vegt

    That's what I expected the first time I watched this.

  53. NESTOR ROSALES

    Man this is so funny you are awesome

  54. Cricketmad25

    She is in his video What does it take.

  55. Robin

    OMG....this girl is so beautiful,she has such a lovely beautiful face and she looks like Taylor Swift

  56. Tia

    Is your idea of a relationship throwing food around?
    AHAHA HEE HEE AHA

  57. derp hex

    she looks like Oliver Queen's sister from the show "Arrow"

  58. derp hex

    this guy has talent

  59. Juan Carlos Paredes

    She's so cute

  60. Emily Murton

    I'd die if it said no XD

  61. MissPrinzessinEule

    I like it :D

  62. Arian Bennett

    SO MUCCH BETTER THAN THE ORIGINAL XD @Helena Lee 

  63. Bel

    When i feel lost i secretly listen to you dave

  64. paglo1989

    This girl looks like Kristen Wiig

  65. Angela Pittman

    Lol at first he liked her but then she got too touchy and he was all like O_O XDDDDD

  66. theechelon come true

    hahaha, this is perfect

  67. Warren Griffiths

    Burnt toast and noodles can get you a girl like that.. If only if it was that easy Loool

  68. LongSpawn

    I love the girl, Dave you have to introduce her to me. Seriously

    Rachel Collson

    mcm muka c ojane

  69. Il Salvatore

    NOOO !!! WHERE IS THE CHINESE FOOD VIDEO !!!!! :(

    Nimoa Vloggity

    @Tchado1000 it got removed for "copyright" claims

  70. Love Coleman-turner

    He made her noodles and burnt toast.......


  71. lovexxx

    beautiful eye make up!!!

  72. Emily Cooke

    i love the buzz light-year jacket I have the exact same one

  73. gabbie gries

    Gotta open that door yo.

  74. Kiarra Bogdan

    Oh my god she's so pretty

  75. Jasmine Betancourt

    #iloveTOAST  

  76. AnonymousDirectionerTV

    I'll listen to 1d it so cool

  77. Sara Tschneider

    i can't do my homework now
    i have a lot of it
    it's 11pm
    but i'll manage
    just one more

  78. the pink beanie

    aww ur sweet

  79. Symone Williams

    Hihihihihi ~

  80. Facu Benitez

    Buzz Lightyear can not fly, everyone knows! ♫ ♪

  81. Alena Estes

    So cute!

  82. Sarah sj

    lol and she beautiful 

  83. Rose C

    Sounds good to me.

  84. Star Steelman

    ONE DIRECTION !!!ps i love you dave

  85. Amrita Mukhopadhyay

    bwahaha xD
    Dave Days <3

  86. Katelin

    I got money in my hands but I'm tryna save most of it omg

  87. A B

    Il joue tellement bien le rôle du mec prétentieux ^^

  88. bindu kanneh

    lol this guy is so AMAZINGLY EPIC!!!! 

  89. Lex Keiper

    Its Taylor swift all over again

  90. Annie Morgan

    ,,Take you to the movie, I hope It's cool, if you by'' XD LOL

  91. GraceKuddles

    That was 'I Want'... aaaah sweet UAN memories.

  92. Checo

    Does anyone know which headphones were those when he said he listened to 1D

    Celina Klein

    skullcandy headphones

    Checo

    @Celina Klein thanks so much 
    :)

  93. Wolfstriker23rd

    #TheThirstIsReal  

    DubClub

    dude u play minecraft on computer

    Wolfstriker23rd

    yeah my username is Wolfstriker23rd find me at mineplex during 6:00 pm

    DubClub

    what server?

    Wolfstriker23rd

    rage.faction-pvp.org

  94. Wuzabel

    #worstgirlfriendever

  95. Happybunnybear

    Dave reminds me of a friend