Cimorelli - Easier Lyrics



[Lauren:]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[James:]
Why do we always gotta run away?
And we wind up in the same place
It's like we're looking for the same thing
Same thing, yeah
Yeah, do we really gotta do this now?
Right here with all your friends around
In the morning, we can work it out
Work it out

[Dani:]
I love you so much that I hate you
Right now, it's so hard to blame you
'Cause you're so beautiful
You're so beautiful

[Christina:]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know that you're always gonna stay the same
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[Katherine:]
Every time that you say you're gonna leave
That's when you get the very best of me
You know we need it like the air we breathe
Air we breathe, yeah

[James:]
I love you so much that I hate you
Right now, it's so hard to blame you
'Cause you're so beautiful
You're so beautiful

[Lisa:]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know that you're always gonna stay the same
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[Lauren:]
The hardest part of all
Is that we're only built to fall

[Amy:]
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know that you're always gonna stay the same
Is it easier to stay? Is it easier to go?
I don't wanna know, oh
But I know that I'm never, ever gonna change
And you know you don't want it any other way

[James:]
I love you so much that I hate you
Right now, it's so hard to blame you
'Cause you're so beautiful
You're so beautiful




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Cimorelli Easier Comments
  1. syakira

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  2. Princess Zatanna

    2:47 that high note made me cry because it is so beautiful

  3. Hopeless_ xX

    Why here’s so many hates ? Don’t want worry I got ya ,Love it 😍

  4. Ivan Fortuny

    Im sorry guys but nice the piano
    And everything but the original version wayyyyy more better that this !!

  5. Official Biabear

    https://youtu.be/ZM28kmqDQro

  6. Katie Grace

    I love Cimorelli, they are a good example to everyone. They are Catholic Christians and they are so loving to everyone. There are a lot of Christians who are hateful towards people who they disagree with. I wish everyone was like the Cimorellis.

  7. Melissa Habeck

    Amazing voices but you sing with your arms to much, meaning your to extra

  8. MerBear

    Relax with the facial expressions James

  9. Saltrina Tay Gomez

    Your covers are actually better than the original song in my opinion

  10. ExcusesAreUseless

    Dani at 1:20 is my favorite part! This is a beautiful cover and I actually think James did a great job. People are so mean in the comments. He's come a long way and you can tell he's trying to learn!

  11. Preslee Carson

    Beautiful and awesome people ever keep being you 🖤🖤🖤🖤

  12. Katie Song

    Why is no one talking abt the fact that they are all amazing and their facial expressions don’t matter

  13. Masna Dillong

    The girlsss are soo lit!!!! Awwww

  14. bayani bayani

    Play it on 1.25 and it sounds weird ://

  15. gardawg1234

    James should do each of your makeup
    Like if u think the same

  16. kloudie

    James faces said: 😮😲😀😩😡

  17. MsStarlet21

    I LOVE you guys!!! Haha love James Charles singing with you girls

  18. Anya Singh

    james has to get away from my babies 5sos. he can cover anyone else. just not 5sos.

  19. Shruthi Rao

    Jesus I'm in love with James

  20. Lynn cc

    LAUREN PLS I LOVE HER VOICE

  21. gtrable S

    2:37 lol am I the only one

  22. zoewarhier

    James should do a make up on Lisa on his channel 😍!!!!!

  23. Kaiser Ahmed

    Lauren is beautiful!

  24. bluuBoyyz

    Ok ik James....is well...James,but that one part, i have to admit at 3:05 is really pretty.

  25. Julie_ sgds

    0:34 replay button

  26. Leon McCullough

    Is there a version without James Charles?

  27. Jone du Toit

    Sister James!!! You rocked it!!! 😘 ❤

  28. tabs

    I love all their covers and im sorry for saying it, but this was just not good. this cover ruins the masterpiece that 5SOS created. not a fan, James wasn't really good either :(

  29. Akelia Samuels

    James voice😭😭❤️❤️🤤🤤🥺🥺❤️‼️‼️‼️

  30. Malou Troen

    they really did not do my king’s justice i-

    tabs

    thank you for saying it!

  31. Abbie Jane

    It’s so damn beautiful not it’s so beautiful

  32. x XPhilX x

    It's a breath competition, James Charles lost

  33. I AmElena

    James has a toxic relationship with that piano

  34. erielle tucker

    Dani you look like billy elish in this cover

  35. RicK Zhang

    Nice cover

  36. Erona Hulaj

    please do a cover of “Teeth”

  37. Anotherlostsoul Notearstodry

    OMG THEY'RE ALL IN COLOR

  38. Annette RM

    Esa mierda de james arruinó la canción.

  39. cALuM hOoD

    why do i feel like james sings really well when they harmonise but not as well when he sings a solo and has to belt it out

  40. Lucy Diaas

    I think James could do so much better on this If he would just relax a little bit.

  41. tylervann

    james ruined it, periodt pooh.

  42. R 1010

    7 saster hahaha you not woman and not man you are donkey 😂😂

  43. Isabella Olivier

    OMG YOU GUYS SANG SOOOOO GOOD!!!!!! LOVE YOU GUYS❤️❤️❤️❤️❤️

  44. Angel G

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Why do we always gotta run away?
    And we wind up in the same place
    It's like we're looking for the same thing
    Same thing, yeah
    Yeah, do we really gotta do this now?
    Right here with all your friends around
    In the morning, we can work it out
    Work it out

    I love you so much that I hate you
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful
    You're so damn beautiful

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Every time that you say you're gonna leave
    That's when you get the very best of me
    You know we need it like the air we breathe
    Air we breathe, yeah

    I love you so much that I hate you (Oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you (Oh)
    'Cause you're so damn beautiful (Oh)
    You're so damn beautiful (Oh-oh, oh-oh)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (I don't wanna know)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    The hardest part of all
    (Da-da-da-dum-da-da)
    Is that we're only built to fall
    (Is it any easier?)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (Oh-oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same (Is it easier?)
    Is it easier to stay? Is it easier to go? (Yeah)
    I don't wanna know, oh (Oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    I love you so much that I hate you (Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful

  45. King Of Versace

    People need to stop hating on James saying he's a bad person and all. Yes he made a mistake, stop acting like you've never made a mistake. Cause if y'all think y'all so perfect, maybe earth isn't the correct place for yall

  46. Carla

    What keys were Christina and Dani singing for their solo?

  47. Forgot my name

    Who's here before 1M views?

  48. ಌรą¡кąധą кน๓ಌ

    2:01 OMG this Voice ❤❤🌹

  49. OhhhArden

    I thought he sounded great it’s just the lips I can’t..

  50. Lena K

    AMAZING

  51. Lena K

    pause at 52 seconds

  52. Justine Neeve

    Listen with your eyes closed at 1:30 Christina kind sounds like Ariana grande or is it just me???

  53. Juliana Roberta

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Why do we always gotta run away?
    And we wind up in the same place
    It's like we're looking for the same thing
    Same thing, yeah
    Yeah, do we really gotta do this now?
    Right here, with all your friends around
    In the morning we can work it out
    Work it out

    I love you so much that I hate you
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful
    You're so damn beautiful

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Every time that you say you're gonna leave
    That's when you get the very best of me
    You know we need it like the air we breathe
    Air we breathe, yeah

    I love you so much that I hate you (oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you (oh)
    'Cause you're so damn beautiful (oh)
    You're so damn beautiful (oh-oh, oh-oh)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (I don't wanna know)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    The hardest part of all
    (Da-da-da-dum-da-da)
    Is that we're only built to fall
    (Is it any easier?)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (oh-oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same (is it easier?)
    Is it easier to stay? Is it easier to go? (Yeah)
    I don't wanna know, oh (oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    I love you so much that I hate you (oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful

  54. Mason Morrison

    If you listen, James and Lisa had a duet Peary where the focus was on just those two. That’s why he turns to face her and if you look, they’re looking into each other’s eyes while singing. No he’s not yelling at the piano.

  55. Lovine Montgomery

    The one in the white pants think she can sing

  56. Асья Тв

    Who get what a joke? 🤣

  57. Mariah McAfee

    I love James in all but his voice sounds auto tuned

  58. 卌ThatOneBoredGirl

    why tf does james sound like an autotuned queef

  59. anika friedmann

    Why is James Charles in this video? It's pointless!

  60. TristanDUHHH

    i love 5sos sooo much ♥️

  61. KIMMIE INFINITY

    Can we just talk about the cameraman/woman I cannot see my idol she plays the piano LISA

    KIMMIE INFINITY

    By the way I blame this for the first part

  62. Audra Ruthruff

    Woah 😍😍😍

  63. Brosna O’ Dell

    Favourite song ever (your cover is better that the real thing)

  64. Em Karatza

    You girls are absolutely amazing and very talented in general but because im a HUGE fan of 5sos i believe that this type of music is not for you. I get what you were trying to do but this song and this band's songs are not made to become ballads. Other than that you are incredible.

  65. Zoe S

    James’s lip filler looks intense in this 😂😂

  66. Lulu Bell

    Voiceovers and autotune who?

  67. Lizzy Emma

    why would you ruin a 5sos song by singing it with james charles

  68. Anya & Jacinta

    they remind me of pitch perfect x

  69. Nadine Mioscka

    This was the cutest Thing aww

  70. Elisia Vitangeli

    The evil grin at the end tho

  71. Elisia Vitangeli

    James ruined it

  72. Ana

    😍🥰

  73. SJ B

    Do 'James does Cimorellis makeup'

  74. yee yee

    “wow lauren did so bad and lisa can’t sing”
    -said no one ever

  75. Jay M.

    Yo I cried

  76. Daphnie Russell

    I feel like Dani gets distracted when she sings .

  77. JayVas

    This deserves more❤

  78. aziza mustafa

    Christina made me cry she was so good

  79. Laura Beatriz

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Why do we always gotta run away?
    And we wind up in the same place
    It's like we're looking for the same thing
    Same thing, yeah
    Yeah, do we really gotta do this now?
    Right here, with all your friends around
    In the morning we can work it out
    Work it out

    I love you so much that I hate you
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful
    You're so damn beautiful

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Every time that you say you're gonna leave
    That's when you get the very best of me
    You know we need it like the air we breathe
    Air we breathe, yeah

    I love you so much that I hate you (oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you (oh)
    'Cause you're so damn beautiful (oh)
    You're so damn beautiful (oh-oh, oh-oh)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (I don't wanna know)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    The hardest part of all
    (Da-da-da-dum-da-da)
    Is that we're only built to fall
    (Is it any easier?)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (oh-oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same (is it easier?)
    Is it easier to stay? Is it easier to go? (Yeah)
    I don't wanna know, oh (oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    I love you so much that I hate you (oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful

  80. Nicole Crowe

    Amazing cover! Can u do a cover of Circles by Post Malone!

  81. dreamincolor14

    Lol at James lip singing to his incredibly fixed up in studio voice

  82. Emily V

    dani's face at 1:52 ahahah

  83. letícia santos

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Why do we always gotta run away?
    And we wind up in the same place
    It's like we're looking for the same thing
    Same thing, yeah
    Yeah, do we really gotta do this now?
    Right here, with all your friends around
    In the morning we can work it out
    Work it out

    I love you so much that I hate you
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful
    You're so damn beautiful

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    Every time that you say you're gonna leave
    That's when you get the very best of me
    You know we need it like the air we breathe
    Air we breathe, yeah

    I love you so much that I hate you (oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you (oh)
    'Cause you're so damn beautiful (oh)
    You're so damn beautiful (oh-oh, oh-oh)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same
    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (I don't wanna know)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    The hardest part of all
    (Da-da-da-dum-da-da)
    Is that we're only built to fall
    (Is it any easier?)

    Is it easier to stay? Is it easier to go?
    I don't wanna know, oh (oh-oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know that you're always gonna stay the same (is it easier?)
    Is it easier to stay? Is it easier to go? (Yeah)
    I don't wanna know, oh (oh)
    But I know that I'm never, ever gonna change
    And you know you don't want it any other way

    I love you so much that I hate you (oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh)
    Right now, it's so hard to blame you
    'Cause you're so damn beautiful

  84. Prisha Moturu

    sounds like james charles part is auto tuned

    itsme7679

    Prisha Moturu it is heavily autotuned

    ellen faulkner

    all of there voices are auto tuned lmao

    Jimmy

    Why be a hater dude

  85. beach

    i love dani’s voice oh my god

  86. The Painting Queen

    James is fighting the piano

  87. Carolinka7

    3:00 Lauren sounds magical
    Only for me it was similar to some Demi Lovatoo's crazy high notes? <3

    Camila Soares

    Carolinka7 it was lisa haha

  88. Ruby Jefferies

    James facial expressions 😂😂😂

  89. yosoyalex500

    CHAMACOOOSS!!

  90. Tytle

    I like this better than the original

  91. kylie

    get james away from 5sos

  92. Anisha Kumar

    I LOVE THIS😍 James and Dani's friendship is so funny they are so sassy with each other 😆 Dani's solo before the chorus 🥵 also Amy's belt at the end😻

  93. Dancerdania1

    I’ll take that back

  94. Cimorelli

    Who is coming to see us on tour?! Tickets are in the description!

    Allen Picazo

    I’m gonna try, it’s something that I wanna get the experience to a girl group again

    Véronique

    If you ever come to Montreal, I'll be more than happy to come see your show! The USA are just a little bit too far from me 😅

    Itz_Strawberry Bunz

    Cimorelli your so awesome

    Abbie Smith

    I wish I could xx ♥️♥️

    Jojo Plays

    Cimorelli I wish