Chris Brown - Strip Lyrics




[Chris Brown:]
Take it off
I wanna love you
And everybody wanna touch you
You're moving right
Wanna see what's up under
Then back it up
Beep-beep like a trucker

Nice thighs, nice waist
And you know I can't forget about your face
But don't none of that matter
I'm about to make your pockets fatter

Girl, I just wanna see you strip right now
'Cause it's late, babe
Girl, I just wanna see you strip
Girl, take your time with it
Girl, I just wanna see you strip
God damn, you're sexy
For me
God damn, you're sexy!
Baby
God damn, you're sexy!
Girl, I just wanna see you

Got my shades on
And my Js on
In the club with a pocket full of ones
This girl booty out of control
There she go up and down that pole

Which one I'm take home?
Get my freak on
If you ain't freaking
We ain't speaking

You think I'm playing
No, I'm not
Let me see you back it up and drop

Yeah
I wanna see your legs in the air
Baby, don't worry about your hair
Or those tracks
I don't give a damn about that

In the club they're playing my song
Turn it up, play it all night long
If you think you can
And you know you can
I'm 'a give you all this money money money

Girl, I just wanna see you strip right now
'Cause it's late, babe
Girl, I just wanna see you strip
Girl, take your time with it
Girl, I just wanna see you strip
God damn, you're sexy
For me
God damn, you're sexy!
Baby
God damn, you're sexy!
Girl, I just wanna see you

[K-Mac:]
Pants, shirt, you can take it off
Panties, bra, you can take it off
Red-bottom heels, you can take 'em— wait, wait
Leave 'em on 'cause I like my woman tall!

Got a hot momma
You're hotter than a sauna
I wanna peel them clothes off your body like a banana
The only reason I dress you in that designer
How you go that?
Is to get you out that Dolce and Gabbana!

I throw this money up
She watch it all fall
Toot that thing up for a boss

Anything you're wanting, baby, you can have it all
Starting with my last name
Now they call you Mrs. McCall

Girl, I just wanna see you strip right now
'Cause it's late, babe
Girl, I just wanna see you strip
Girl, take your time with it
Girl, I just wanna see you strip
God damn, you're sexy
For me
God damn, you're sexy!
Baby
God damn, you're sexy!
Girl, I just wanna see you





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Chris Brown Strip Comments
  1. Krishawn Samuels

    Still hot 🔥🔥🔥🔥 in 2020

  2. BotsonFN

    Who likes the lyrics better

  3. Courtnye Porter

    1:17 WHY DID IT HAVE TO BE THE BLACK GIRL

  4. Shenayah’s World

    The beginning it says “ a business business ?”

  5. Crystal Hamilton

    Kevin McCall Made Chris Brown Look Average Asf 🤞👩‍🎤

  6. Jon Bush

    2019 and only 66 mil views?!

  7. naenae j

    2019-2020?

  8. Courtnye Porter

    TAKING CHRIS WITH ME IN 2020 LIKE❤️❤️

  9. Beth Tabasa

    Me: girls lile money not boys. Boys like strip girls.. Soon god will reset everything..

  10. Yoprincess Hues

    C'mon Team Breezy 100 M Leggo 🔥💕🔥💕

  11. KAYLA *

    He so damn fine🥰😭‼️❤️

  12. Ms lamborghini

    15/12/2019👉🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
    Anyone???🤔🤔😋😋

  13. Zara Babyyy

    He was so fine 😍😍😍😍. 2011 was really his year 😫.

    Edit: He still is 😩 !!

  14. 2Low4U Club

    WOAAHHHH WHOS HERE?!

  15. mac theguy

    Who still bumping this 2019

  16. Bobier Anna

    Yugyeom brought me here Hahahaha

  17. Davy Hixon

    2019/2020 ???😅

  18. Jason De-Heer

    Immer noch häftig 2019

  19. Zacimus Prime

    I absolutely love this song and love love serve bought me here ahh I just love the chorus ahh another perfect song😄😄😄😄😎😎😎😎🙂😊👍🏻

  20. I'm From The Bahamas Bro!!

    who here still in november
    this my jamm!

  21. stephanie_16

    Ew fuck Kevin

  22. yaske segaman

    Wish kevin had more respect for the talent he has SMH people let money control them its sad

  23. Gelimar Alicea Sanchez

    Back it up..beep beep like a trucker

  24. JOR

    When Chris brown used to wear them sexy ass glasses.....

  25. DreamXpzzz

    I miss being 5 years old

    blaxican maree

    DreamXpzzz SAME😕

  26. Sizakele Mntambo

    Who's here in Nov 2019❤

  27. Caitie Mark

    Idk why I randomly thought of this song

  28. Cheryle Shammas

    This is how many times Chris brown says d-word she s-word

  29. tyshawn

    Kevin was hot what happened to him

  30. tyshawn

    This was my song in 9th grade 🔥🔥🔥🤣

  31. boy saychon

    2019🇹🇭

  32. Giorgio cartier

    Here in November 2019

  33. Lilavice 16

    Who has played this I’m 2019

  34. Teonna Bradley

    "All Those Tracks"

    🤣🤣🤣🤣🤣

  35. OnLy GoD CaN JuDgE Me

    💛💚💛

  36. Y'all have no idea how much talent & confidence chris has,
    He can sing & dance

  37. Amiyah Ballard

    This song so old

  38. Kevin PICOLO

    Godamn : 2020 is soon. Who is still listening to this ? So much feelings

  39. b 2

    Bro is anyone else here to see Fine ass Kevin McCall before he turned into that thing 😭😭😭😭

  40. Tae Tae1x

    2019 anyone

  41. Shanoy

    Who is here after Kevin’s arrest at Fulton County Courthouse ? #2019

    B. Minor 11:11

    to learn he wrote deuces .. strip .. and no bs .. kevin McCall was cold at writing .. for Chris brown might need to link back up ..

    11 11

    @B. Minor 11:11 Chris don't like kevin's ego !!! 🤮 ✌🏽

  42. Deon-Marcel Millen

    Where my 2020 people at 🔥🔥🥶

  43. Ice

    Love his expressions.

  44. Kendra Jackson

    I’m about to make your pockets fatter

  45. Isaías SS

    Música foda demais 😍😍

  46. Eglah

    He’s everything 😩😭😍😍😍

  47. Skylar Brown

    He did memory lane at the indigoat tour and I was going through the video I took and the moment I clicked on the video were he sung this I left and went to this

  48. Jesus Henriquez

    2019????

  49. Donna Crenshaw

    I just to see you strip ayeeeeee

  50. Stacy Fisher

    Give me a pole, hell, fuck the pole, put that body infront me and you got me all up in my birthday suit bae.. stopping right now,,,💥💥💥💥💫💫💫💥💥💥

  51. haitian's wrld

    Kevin though😻

  52. Your Shawty

    Would always be my favorite song 🖤

  53. Your Shawty

    Never gets old🖤

  54. Valerie Ramirez

    Cant wait to see him tomorrow in concert! I just wanna see you strip! 😜🤗❤🔥 LOVE YOU CHRIS!

  55. Bre Wilson

    whos gonna be listening 2019-2020???

  56. adixes30

    I like your guys song and I love you girls so much more than anything in the whole world and I want you to kiss me and i want you to hang out with me and I want you to have a fun time with you and I want you to twerk on my lap and I want you to shake your girls bottom and I want you to strip on my lap and I want you to lick your bobs and I want you to lick your bottom and I want you to shake your bottom and i just want to see you to strip and my name is Xavier Shaw ❤️😘🤸🏿‍♂️👙 👅👯‍♀️

  57. Darth Sidious

    Throwback lmfao

  58. mwahforbuteraa

    chris: ain’t playing

    also chris: *nods head*

    Apple Juice

    "Well yes but actually no" A classic case of yesn't.

    mwahforbuteraa

    *i'M sO pUrE* lmao

  59. Sagar Khadka

    I just want to see u strip in oct2019

  60. Ashley Bradford

    Chris got me wanting to strip rn mood

  61. Finau Forever

    🤡🤡🤡

  62. Ursula newson

    I LIKE IT

  63. Ursula newson

    YOUNG CHRIS BROWN COMING INTO HIS OWN

  64. Leandro Santos

    2020 alguém?

  65. Soulful7

    Bruh this brings me back so many high school memories

  66. Arnoldo Contreras

    🤷‍♂️😁

  67. Lela Gardner

    Yess😋

  68. mwahforbuteraa

    fuck. i love chris so much 😍

  69. Rohit Kumar

    Pretty music

  70. Jaret Zu

    2019 who's listening this???

    Mika

    I am. I've never even heard this before. Nice song

  71. DurkioNJ

    October 2nd anyone ?

  72. Abhishek Asokan

    Anyone from 2021!? hit a like^_^.

  73. Towonna Wilson

    Still here in oct 2019

  74. Stefani Silveira

    Br

    2019 ❤👏

  75. LEON

    Chris made the best hits with Kevin McCall bring these two back fr fr STOP THE BEEF

  76. Prien Naidoo

    KEVIN MCCALL IS BUILT

  77. Manon Champsaur

    Back when everything was much more simple 😭

  78. Elena Kaloyanova

    Where this music these days at....

  79. Mayra Robson

    Anyone body else here this song in loveliveserves’ video

  80. jeffa jeff

    Kevin McCall connects very well

  81. Issa Ahmed

    Black girls are always hot and sexy where you at my black queens

  82. Max Ellis

    How the fuuuuuck did Henny produce this on an iPad?!😍

  83. Rah van Taaie

    This Song makes me feel all sexy

  84. j s

    Getting the vides of the song "liquor" from CB when he says i just want to see you strip right now

  85. Nato9100

    Love how this video fit perfectly in 2019 smartphones screens

  86. TMS Shaud

    1:20 trey songs?

  87. Rafael Batista#Hiphop

    Como esse video é foda mano 2019 estamos juntos

    AzGoN TM

    Verdade,mano.

  88. Brooke Smith

    🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤤.

  89. Brooke Smith

    🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵

  90. Brooke Smith

    ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

  91. Brooke Smith

    🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩!

  92. Brooke Smith

    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  93. Nayyy W

    my favorite to get hype to🤪!

  94. ʜɪɢʜ ᴍᴏᴛɪᴏɴs

    A CLASSICCCCCCCCC