Chris Brown - No Bullshit Lyrics




In my zone
Mixtape official joint
It's Valentine's Day so make sure ya'll do that special thing for the ladies
And have fun man, live, love life

Ladies you're welcome
Something to help you get in the zone
Got me?
The business

3 in the morning
You know I'm horny
So why don't you come over my place
Put a smile on my face

If you're leaving the club
Shorty hurry up
So we can this party started
And take off our clothes now

You already know what time it is
Reach up in the dresser where them condoms is
Baby, when I get it, I never let go
Gonna take it slow

We ain't gon' stop 'til 9 AM
If you can't take it all, baby, say when
Make you cum over and over again
And I'mma leave it in

When we do it all night
We can do it all night
Girl I'mma give it to you all night
So fly girl

Don't you be on that bullshit all night
Don't you be on that bullshit all night
Don't you be on that bullshit all night
So fly girl

Now there's one of two things that can happen at this time of the hour
So baby after we get out of the shower
You can race me to the bed
Turn off all the lights and light some candles instead

I can hear your body calling, baby
We gon' get freaky
You know, darling
You know what time it is, get it in
I'mma do it all

We ain't gon' stop 'til 9 AM
If you can't take it all, baby say when
Make you cum over and over again
And I'mma leave it in

When we do it all night
We can do it all night
Girl I'mma give it to you all night
So fly girl

Don't you be on that bullshit all night
Don't you be on that bullshit all night
Don't you be on that bullshit all night
So fly girl

We can do it all, all night girl
We can do it all, all night girl
We can do it all, all night girl
We can do it all, all night baby, all night

All night
We can do it all night
Girl I'mma give it to you all night
So fly girl

Don't you be on that bullshit all night
Don't you be on that bullshit all night
Don't you be on that bullshit all night
So fly girl

Don't you be on that bullshit
Don't you be on that bullshit
Don't you be on that bullshit

When you're leaving the club
I just want you to come over girl





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Chris Brown No Bullshit Comments
  1. Symphani

    2020 and still making babies...sml

  2. Lucy Maps

    2020 anyone? Makes me wanna call my ex . 😬😬🙄

  3. Red Bone

    #chrisbrown and crew made a song that will last many seasons.

  4. Ms lamborghini

    She's soooooo daaaaaamn lucky 😭😭😭😭😭😭😭

  5. Ms lamborghini

    Who's still enjoy with this masterpiece in 2020🤔🤔✌

  6. Ashley Hilaire

    This was my shitttt

  7. BTSXTXTXNCTXEXOXGOT7XBLACKPINKXTWICE

    Yugyeom brought me here

  8. Eliel Dos Santos

    🎶❤🇧🇷

  9. tyshawn

    Chris brown music is a mood

  10. tyshawn

    🔥🔥🔥🔥

  11. Georgia Peach

    Got me feenin in 2020

  12. keys seate

    This song makes me wanna just be great at sex 😂😂 like pay professionals and shit

  13. Lorenz dail

    No bullshit

  14. MsLatrice2

    He was so sexy in this video!!!

  15. Suzette Daniel

    I can tell he soft

  16. Lorenzo Quadraro

    2020 still my fav shit

  17. rodney animation

    Hahaha whoes watching this 2020

  18. Blerg Bleh

    ..{casual got7 fan browsing through}
    Chu chUu chu CHUuUuUuuUuUuUUUU

  19. Lyander Alan

    Jan 2020
    Still getting the goosebumps I got when the song got released🙏🏾

  20. Jose inacio Santos silva

    Como eu amo essa música e o clipe tbm 2020 😍😍

  21. halimah mir

    I've had this on repeat for a week now

  22. Terizzer Larson

    Let’s see? I know you met Hopsin at Jay zs house one day! So I went ghost to where my soul went off to? Chris Brown was having sex on Jayzs big couch to Tha left of his office while hopsin sold god knows what to the devil! Good thing it was me huh? Told you not to sign your life away to a rotten gangster like Jay z! You were wearing a red T-shirt that day! I wasn’t there really, just my ghost boo!!!

    Terizzer Larson

    I forgot to mention it was Robyn fenty Chris Brown was sexing up when he met Hopsin

  23. Terizzer Larson

    This is Tha T-A-R-A-H. I know what’s underneath the Aaliyah song. What terrible prank I played on Chris Brown when I knew I was a Barbie Doll! I bet he thought a black girl played that rotten prank! Nope Terizzer did! I’m your Ghost Writer Chris Brown! Michael Jacksons too!

  24. OnLy GoD CaN JuDgE Me

    💙🤍💙

  25. Collin Turcotte

    Baby that desire you have deep within is only fullfilled in me

  26. Collin Turcotte

    https://www.youtube.com/watch?v=Q2Zi-jmMW54&list=UUehrHhpDgAbLGXT6eoeE41w&index=5&t=43s

  27. Collin Turcotte

    I am the Lord who visit you at night. No BS

  28. Mirah Channel

    Yugyeom....

  29. BaggChaser Gli2ok

    It’s 2020 and I’m still vibing to this shit 💯

  30. Husselltv Exclusive

    Love if you played 2Day

  31. William Olinger

    No like south girls or winglet shit straight no chaser. Blondie Sonya ❤️💋❤️❤️ Jada Aunt Jean 💙💜💕❤️💙💕💗 💕❤️💙💕💕💙 ravonte and SLAB. Peachez an catman TON

  32. Michael Moses

    Not explicit -__-

  33. SexyBrown Mocha CoCoA 2020

    I miss 2010 we had good music in 2010. Who with me in 2020 watching this video? If I ever go to a Chris Brown concert? I'm throwing my panties and a magnum on stage. When this man dance it makes me just want him Yass lawwdd.😉😘👅💋💖💯

  34. Genesisss baby

    who here in 2020🤪‼️

    Sadie Eason

    Meeee🥰

    Denise Abrams

    Right here

    Ms lamborghini

    Me definitely 😍😍😍😍😍

    Lorraine Morapedi

    Me!!!😍😍😍

  35. Mrs. Gallien

    16 yrs married. Hubby knows when I play this song....ain't no bs!!! And he is still the sexiest mf on Earth to me. ❤ ( year2020)

  36. He:Lo

    Everyone here be fuckin 😂

  37. William Olinger

    RR 87 peachez

  38. William Olinger

    No cadliac records d row story. 87 peachez

  39. Ladyredp TV

    Almost 10yrs ago 😭🔥

  40. Krysyal White

    Still listening 2020 my jam

  41. Jenna

    Yugeom 🤦🏼‍♀️kkk

  42. Michael Spikes

    Love this music video best ever Chris Brown

  43. mikahick

    2020❤

  44. Zack Alves 777

    2020 alguém ??
    😍😍🔥

  45. Camryn Walker

    I remember when this song came out and I was kind of a toddler and I like it when CB was sexy and pleasurable and i remember watching the mv when my mother was around and she told me to get off the mv

    Unidentified Vibes

    Camryn Walker oh💀

    Camryn Walker

    Unidentified Vibes what happened to music like this?

    Unidentified Vibes

    Camryn Walker its all just buried by today's garbage

    Monya Ross

    What is mv?

    Camryn Walker

    Monya Ross music video

  46. Samiyah Dulin

    2020 anyone 👀 ?

  47. King Russano

    Timeless song

  48. OnLy GoD CaN JuDgE Me

    ❤️❤️🖤🖤

  49. Anderson Alves

    Simplesmente o melhor de todos Cris 😎👏👏👏👏👏👏

  50. jalisa smith

    2020 an still listening

  51. Kayla Jade

    2020 anybody?

  52. Wélan Spogter

    2020 and still a hit

  53. alayha hylton

    JANUARY 2020

  54. Shella Suby

    2020 I’m drunk and jammin 💕😂🙌🏽

  55. Sletta Ames

    My shit

  56. Eleegha

    Hit that like if you listen to this in 2020!

  57. Percy Glasper

    Love listening to this wen at club wen its about close time... so lady lets go

  58. Jermaine L Henderson

    Shit still bump in any year after here and now!👍👍👍👍👍

  59. New Beginning

    MARCELL DIETSCH

  60. Anish Bhujel

    hit that like if you're from 2030

  61. DEIVISON SANTOS

    Gostosona muito da hora este som alguém aí vendo este vídeo em 2019 dezembro
    #brasil

  62. Nica Boo

    This song

  63. Jamesmwanza mwanza

    I love Chris brown very much

  64. Robert Victor

    It’s so many 2019 comments it feels like this just dropped lol

  65. Shania Denise

    Sam Vander Rom, KateBob Perskypants,

  66. Sophia Johnson

    Yugyeom sent me here...

  67. Shamar Morris

    Year: 2010

  68. Shamar Morris

    Director: Colin Tilley

  69. Yoora Wida'a

    My s*x anthem 🤤❤️

  70. Lyander Alan

    December 2019 still my winter jam🙏🏾💙

  71. Yama Yall

    Who's here in December 2019?😍

  72. Beto Vargas

    December 2019?

  73. Niques Patterson

    December 2019?❤

  74. Kim Yn

    I remember yugeom singing this!!!!omg

  75. Josue David

    la mejor sin duda aunque pasen los años

  76. Kwame Dickson

    Who still gonna listen to this in 2020?

  77. Qwean'z Radio

    GoTTTTTTDamnnnnnn Chrissss 💦💦💦💦💦💦😭😭😭

  78. Brad Garmendia

    Any 2019 December Listeners? Like If You Are!

  79. Lucky musicz

    who's here in December 2019
    love from India 💙

  80. Max Goeieman

    no album released in 2010 but he was on fire that year... i know diddy ft chris brown deuces and make a movie

  81. junny suzy

    Here bcs of got7's yugyeom

  82. jajuan Oliver

    Who’s still listening to this in 2019 ?

  83. Marlo Mike

    Modern Warfare 2 days

  84. William Wells

    Don't be on that bulshit.

  85. Tiana gaither

    What bisexuals listening to this in 2019??

  86. Chayene Gabrielle

    2019 🥺😻

  87. Jamie Morgan

    Why does it say Explicit Version but it's censored??? I'm so confused lmao

  88. mody arista

    Kesini gara" yugyeom nyanyi ini

  89. PEARL MASOEU

    Thee best song ever

  90. hmoney

    Even though the song might be too raunchy or explicit for some, Chris promoted safe sex using that condom! Lol!

  91. COX GYRL

    I KNOW RiRi misses this.

  92. Ms lamborghini

    I got no bull shit baby just came to me and i'm gonna please you well
    I'ma make sing your whole life my king (CB)💖💖💖💖my everything
    My sunshine💋💋💋💋💋,this came from a leo girl♌😉✌