Ceza - Basit Bir Suç Lyrics




Zaman geldi yine zaman karanlık hayat yaşam tadacaksın anlık gösterme bana kozu verme kartık işkence yersin gece duyulmaz bağırtın gangsterim evet ama zevkten değil yaşam şartlarına boyun eğil şavaş çabala uğraş koştur harca arkadaşlıklar olmuş paramparça benim yaşadığım yerde sen üşürsün susup hep düşünürsün düşersin ikide bir durmadan sinir krizleri geçirir hayata küsersin bize dokunmayan yılan bin yaşasın yaşasın
Sen paşasın paşasın ama ben bağlarım fazla güvenme kendine yıkılır yıkılmaz dediğin dağların bak neler olup bitiyor dünyada kimi hala bu yollarda uyuu benim başım belada bir tarafta çıkmaz sokak bir tarafta kara kuyu duygular artık ağır sekste aralık it ite yaranırmış karışık karışır bir bakarsın kör kurşun gelir bir gün yarışır benimle barışır olsun burdayım ben gel gel zehir suyunu elinden içer içtir ölümden korkup kaçanlar düşmandan korkup kaçanlarda p*ç tir yine yağmur yağıyor tane tane havada yoğun bir siss işte o sisin içinde geliriz saklı gizliyiz bizzz.

Diz ve yumruk üst üste tekme sokaktadır şiddet yok ki rapte sırf delikanlı olan konuşuyor tektek ama erkekliğiniz sade nette gün olaki yarın ola terapi gerekiyo size bir silkelenin nefer ola belli sizde ne de rota bendeki notaları hisset iyice titre kitle kendini biz akıllıya el deliye hasret kurgular işe yaramadıysa da vazgeç bul beni bulabilirsen hadi ödlek durma hala git belin kütlet rapin ihtiyacı yok size ama rape ihtiyacınız var gibi dere tepe düz değil hep az git uz git hiçte bitmez hiçbir kek bu dissi yedirmez

Bak bir dinle hele
Sus hatadır uydun ele
Yalansözlere kandın uçtun
Sen işlenmiş basit bir suçtun
[x4]

Birden sıçrar bakar bak sakar benim mahallemde killalarım takar benim kampımda rapler bitmez bana yalan dolan yanlış gitmez hadi şimdi gel sevgi saygı bitmiş bak dizimdeki yumruğum gitmiş içimdeymiş meğer kalbimde şeytan madem öyle savaşıcaz hodri meydan kırık kanat altında oturup piyasaya baktım melekle oturup şeytanla kalktım dengini tut şimdi sarmısak soğan kaybettin kendini kaybettin yuvan ama killa hep bekler killalar sakin killa nın tek dostu karanlıkmış lakin killa siste gelir nedir bu oyunun killa hakan gelince kırılır boynun

Uzaktan havlar köpekler ve benim için çalar tüm ritimler ve bazıları hakkımızda atıp tutarmış sanki benim çok s*kimde zaten baktım meymenet yok tipinde sanal oğlancılık da moda şimdi benim uzayım myspace değil bırak yüriyeyim gök yüzünde yol belli komplexlere kapılan ödlekler ve yanlışa takılı kalan sülükler ve sümsükler konuşur bir aslan bir kaplan kapar avı nerede rastlarsa kalk lan hadi kendine bir taslak bir yol çiz fatalrhyme didaktik deligibi gelirim ikide bir evime beni bırakın atımı süriyim kendi mahalleme
Bak önce kendi haline
Bir tart önce kendi kendini
Ektiğimiz tarlanın haline
Dönüşsün her söz bir mermiye
Herkes işi biliyor yandık eywah çoğu çürük çıktı her bir meyva bir kısmı cahil çoğu leyla zaten o kim ya tırsak ya korkan napiyim yol böyle gidiyo neyleyim kader yazılmışsa bende neyleyim nasip olan buydu burda mevkim kıskananın canını dahada sıkmiyim kartlarınızı açın takım kaptanınızın hangi rauntta kafası kırılsın sürmem elimi bile yeter tek kelime harbi tek bu rape saygı göster

Bak bir dinle hele
Sus hatadır uydun ele
Yalansözlere kandın uçtun
Sen işlenmiş basit bir suçtun
[x3]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Ceza Basit Bir Suç Comments
  1. Mert Torun

    2020 ??

  2. SaLBenİi Fff

    2020 burdayız. 😎

  3. Soydan YILDIRIM

    Testosteronu normalin üstünde olanların buluşma noktası .

  4. BrotherHood

    dünyadaki en iyi beatlerden biri olabilir

  5. Kemal Oz

    Benim mahallemde killalarim takar! #2020

  6. Can Aslan

    Olum VS değil FEAT istiyoruz niye bu düşmanlık.

  7. Ramştaynn

    Fena gaza getiriyor.. pompaliyi getir pompaliyiiiiii

  8. Cengiz Yıkılmaz

    Dünya ile şavaşmaya başladığım an başladı!

  9. Urumtay Şad

    Rapin Babası Killa Hakandır
    Rapin Allahı Ceza'dır.
    Ceza öldüğü vakit bu sesin bir benzerenin olmadığını anlayacaklar.

    kyh¡ heys yalovalı

    Ceza killa kardeş adam yaw ikiside rapin tek sahipleri sago mago yalan

  10. yorumcu Eren

    Click click bam bam !!

  11. Ntm212

    2020 degil 2050 lik rap

  12. Ali Sarıcı

    İşte buuu 2020 👊🏼👊🏼👊🏼

  13. Fatih Emin Kaya

    Sene 2020 kaçtane gerçek rap dinleyicisi var sayımızı bilelim burada olanlar ses versin

  14. Hakan Bir

    - Havada yoğun bir siissss işte o sisin içinde geliriz saklı gizliyiz bizzzz
    -Bu rap e saygı göster! 👑

  15. Kerem Taş

    KİLLA MI ? MASSAKKA MI ? ÖMÜR BOYU DÜŞÜNÜCEM GALİBA

  16. Samet Yetis

    2020den Selamün aleyküm...

  17. Sus mak

    🎧👂🔦🎶

  18. Kenan Birkan

    2020 ye 1 buçuk saat kaldı burada olanlara selam olsunn

  19. Batuhan Arslan

    31.12.2019 Hala Killa

  20. Orhan Cantürk

    31 aralık 2019

  21. Ferhat FK

    EF SA NE

  22. Erdeniz Koç

    Ben 21 yaşındayım bu rap aşırı oldschool be bilmeden yazıyorum doğrumudur?

  23. Berk Tilbe

    25/12/2019

  24. Eren

    Eski tarzın bir başkaydı be killa reis...

  25. Emrah

    Bu albümleri hakikaten bombaydı.

  26. Armağan Duva

    Esselamu Aleykum

  27. EA Spors

    Umarım veledler keşfetmez

  28. vI_K1nG_ K1nG_Iv

    Killa baba yardirmis gene

  29. Kadir Can Karaca

    Killa hakanın gözlüğü girse bu kadar zevk alırdım anca

  30. skate hero

    buralardan kalk gel Köpürürsün blup blup blup a Allah yardımcın olsun reyis.

  31. sabri

    çok sağlam

  32. KAFAMA GÖRE 1

    Biz cartel le açtık gözümüzü ondan sonradır da birtek ceza dinledim 2009 da de light ı dinledim killa hakan ceza o zamandan sonrdır da cartel ceza killa bilirim ama killa hakanın kişilik ve karakter olarak cok baskın bir aroması var ! Abi kelimesini dolduruyor ! Killa hakan abidir candır güzel insandır!

  33. Asena Aysun

    Gùzel şarkı hala dinliyoruz iki tane ùstad sesinize,yùreginize sağlık Başarılar😍❤️🇹🇷🇹🇷🇹🇷59🐺

  34. Şahin Düz

    Gercek rap dinleyenlere selam olsun 👋

  35. Donald Trump.

    Killa Hakan ve ceza tr ye rapi getirdi 12 yaş boys Killa abimi fight clubden tanıyo biz bunları dinlerken onlar daha sut icemiyodu şimdi gelmişler gluk gluk tr ye rapi sago getirdi moruQ diyolar

    No Name

    tr ye rapi bunlar getirmedi

  36. Ozan Kurt

    10 sene geçmesine rağmen dinleyen güzel insanlara selam olsun 😉

  37. Arif Quliyev

    Arkadan olan ooo muzik varya offfff efsane cok guzel zaten CEZANIN oldu parcalar hic bir zaman kotu olmaz kiiiii😍😍😍😎😏😏

  38. Mustafa Demir

    bu norm ender mi kinder mi kim lan o?

  39. fırat ahizer

    Harbi genksta rep tak kullana git katliama

  40. Crazy Videos

    2019/20

  41. Duran Emminin Yeğeni

    saygı!sevgi!

  42. Gregory Maxwell

    1:23 tarihin en iyi şarkı girişi olabilir...

  43. Altuğ ÇAĞLAR

    Efsane bir beat :)

  44. Caner Sipahioğlu

    This is L E G E N D !

  45. Osman Ali Kacar

    Her gün 1 doz. <3

  46. Arda

    Daha rap nedir bilmeyen çocuklar killayla dalga geçiyor ya bide. Yazık

  47. Emrah Akyun

    💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣👍💣

  48. Yiğit Bayin

    Harbi getto bee burdan khontkar dinleyenler ta amk

  49. Okan Demiray

    Şu beat bile kendini rapçi sananların kariyerlerinden daha büyük aq

  50. Ugur Guzel

    2020 ye ramak kala hâlâ burada olanlar gerçek krallar nerdesiniz

  51. Muhammet Çiçek

    Yıl olmuş 2019 hala ilk günkü gibi dinleniyor rapın babası

  52. Korku Üçgeni

    Fight klupten gelen var mıdır acaba

  53. John Reese

    Ceza der susarım ceza konuşur zaten🔥

  54. serin serseri

    kila dan sonra cezanın sesi bal kaymak gibi peeeh

  55. beytullah çınar

    224 dislike atan veletler gitsin hande yener dinlesin

  56. Mustafa TurguT

    Ölümden korkup kaçanlar düşmandan korkup kaçanlar da piçtir :)

  57. Eren Kobak

    Harbi bomba plak

  58. Resul ÇETİN

    Killa ağa saçları orecen daha güzel oluyor

  59. Ercan Kaya

    Killa hakanın tek sağlam parçası 👌

  60. İlyas Kazanasmaz

    Her gün dinlemeden kendime gelemiyorum

  61. AMaÇsıZ Tv

    10 yıl sonra dayfama düşştü

  62. oksilato menez

    saksocu tayfayı siken ikili..

  63. Yalniz Kurt

    Yil 2020 gircez halen albümü dinleyenler varmi 👊🏼💪🏽🇹🇷💣🔥

  64. Enes Özbay

    Ceza Rap'in babasıdır

  65. Rahman Katipoğlu

    yıl olmuş 2019 hala burdayız...

  66. Özcan Okan

    Dünyanın en iyi beati aq

  67. FOREST Vlog

    Ceza farkı

  68. hi guys

    Hakan abi beni instagramdan engelledin sana çok kuruldum i

  69. BASS MUSIC

    Killa hakanı fight klüp'te tanıyıp dalga geçenler,siz bunları bilmezsiniz...❤❤❤

  70. memet görgün

    Şu parçanın çıkış zamanı yanlış... Yeniden revize edilip bir daha koyulsa en az 80 milyon izlenir...

  71. Ensar Sarıkaya

    Buraya hala killa hakani sevenler varmis diyip mutlu oluyorum

    Emre

    Ensar Sarıkaya Biz kendimizi fazla göstermeyiz :)

  72. Hasan Topuz

    Vay be ben 11 yaşındaydım bu şarkı çıktığında şimdi 21 oldum.Sanki dün çıkmış gibi ne çabuk geçmiş zaman

  73. Güney Cengiz

    Yıl 2019. Ceza'nın hiçbir performansını bu şarkıdaki kadar sevemedim, muazzam be.

  74. Büşra C*

    Fatih’te güzel söyledi😀

  75. Tarihten Kesitler

    Sen de mi kafalar 😂

  76. Kartal BABA

    Killa Hakan 🥊💪

  77. Emir Yazanoğlu

    Kafalardan gelenler

  78. hüseyin akdenİz

    Kafalardan geldik

  79. yazar kasa

    Kafalardan geldim

  80. Gökhan Demir

    Minderci veletler bilmez buraları beyler biz bizeyiz rahat olun

  81. G KAYA

    Bir kaç hızlı parça dinleyeyim derken; ADRESTEYİM(!)

  82. Soran Adam

    ❤🎧❤

  83. 卐 AteistTürk 卐

    Kim bilir kaç defa dinlemişimdir bu parçayı.

  84. Ademcan Salep

    Yıl 2014 gta oynarken dinlenen şarkı

  85. Leon The Professional

    Killa abi sen harbi gangstasin senk cok seviyorum.Nacizane bi tavsiyem olacak,beat a uynayan tam oturmayan uzun cumleri zorla beat e oturtmaya calisma. Bir de artik Turkiye de daha cok taniniyorsun. Mesela Almanyadaki gurbetci Turklere normal gelir ama bazi sozler komik geliyor burdaki Turklere. Blup blup gibi,sarkinin karizmasini ciziyor.

  86. KEL ZEKO

    Bu beatta massakada şarkı yapmıstı

    Selman Yıldız

    Adı nedir

    KEL ZEKO

    @Selman Yıldız hatırlayamıyorum ama bulursam adını yazarım

    KEL ZEKO

    senin için arayıp buldum Massaka - Panzerfaust

    Selman Yıldız

    @KEL ZEKO tüm şarkılarını dinlediğimi sanıyordum sağol teşekkür ederim 👍🏻

    KEL ZEKO

    @Selman Yıldız rica ederim

  87. Urumtay Şad

    36Boys selamlar geleceğiz elbet savunacagız kardeşleri. Sanmayın tek berlin kreuzberg milyonla var adamı 36Boys.

  88. Orbey kenan

    Burdan herkese selam olsun Biz iyi kimse onun yanındayız.

  89. Tolgahan Bodur

    Killanın kral olduğu yıllar

  90. TV Hasan Dabak

    Değeri bilinmeyenlerden

  91. insomnanic

    10 sene geçti, hala burdayız.

  92. Mustafa

    92 kuşağı sizleri en iyi bizler dinledik her akşam ankara yenimahalle parkları sigara dumanı eşliğinde hoparlörde son sesti be.. Selam olsun gerçek rap dinleyicilerine. 👋🇹🇷🔪

  93. kavalizm kavalizm

    Bu nasil bir beat. Beynimde dinazorlar sevişiyor amk. Harika beat bass manyak harbi killa 😁

  94. nada bloke

    Binlerce rapci ve sarkisini dinledim, ama dinledigim en saglam verse bu sarkinin, Ceza kismi yillar once dinledim ama yazmak bu gune kismetmis.

  95. görünmez reisler

    Hayla dinleyen