CES Cru - Wavy Lyrics




[Intro: Godemis]
Aight
Okay
They say I
They say I should take better care of myself
Maybe they're right
But not tonight
Hahahaha
Seven let's go
C'mon

[Verse 1: Godemis]
Zoned out, turnt up
Shuttin' something down tonight
Kush, blunts, hash, bowl
Fuckin' with a pound of white
Order shot, shoot em down
Actin' like a drunk fuck
I don't know how I'm alive
Chalk it up as dumb luck
Drinkin' I ain't
Thinkin' I ain't
Eatin' I don't stop at all
Sippin something super saucy
Now I'm bout to cop a ball
Spendin' every dollar
I'mma make some more tomorrow
Clockin' out I hit the liquor store
And grab another bottle
Po'ed up with young prince
Now we're burnin' down a spliff
He said just keep this shit in check
Please don't let it drown a gift
I don't hear em choppin'
Just the sounds of bottles poppin'
Is it me or did you hear some motherfucking body knockin'
Pop another Molly
Rollin' trees like a lumberjack
Smokin' on that earwax
Call that shit that other crack
Sittin' in the K-hole
Starin' out the Cadillac
Yeah I love this liquor
But this shit'll never love me back

[Hook x2: Godemis]
Turnt up, zoned out
Shuttin' something down tonight
Kush, blunts, hash, bowls
Fuckin' with a pound of white
Pitchers, shots, lines, rails, bumps, stacks
All that
Wavy, maybe, bout to take a break
If and I fall flat

[Verse 2: Godemis]
If I work a double
I'mma gotta have a couple
Holler at the bartender
Tell her make this one a double
Swillin' down the ave
Sippin' dirty cash daily
Tippin' steady sippin'
I am fucked up, wavy
Every thing is gettin' drank
Everybody gettin' drunk
Smooth is on the way
He said he gotta baby in the trunk
Stoppin's not an option
I ain't poppin'
I ain't lockin'
Feels like all I really need
Is a motherfuckin' Oxycontin
I am rotten on the inside
A plane, vin slide?
Talkin' to a serpent
Feelin' like both of my wrists tied
No one should be this high
Double helix makes knots
Fuck a double D-V-B
Like everybody a shots
No one sets it off
Swilly and em, we go it's own
Turn it up an octave, and knock a bitch out of it's zone
Misery love company
If you ain't swill then get gone
I'm down to make a ralvage as soon as that other vince' gone?

[Hook x2]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

CES Cru Wavy Comments
  1. Trap Music

    Smoking [KILLS]🚭

  2. Faya Zu1

    Its nice but copied as #Hopsin but not given credit...

  3. Lance Vance

    kanye much

  4. Jay Johnson

    Hail HAIL

  5. Mins

    This goes dumb hard been bumping this for 5 years and most likely will never let it die I am FUCKED UP ... WAVY

  6. aaron campbell

    Where r my niggas still bumping this classic 🔥🔥

  7. Fox

    Why do i feel like this isnt the original wavy?

    darkminilord no u

    This is. Strangulation isn't the original wavy, it's Techa N9nna over the instrumental for Gode's song

  8. Dougie Fresh

    is that R.A. at 22?

  9. Jamal M

    🔥🎵

  10. Him Her

    2019?!!??

  11. Jacob Fennell

    To this day, this remains one of my absolute favorites..

  12. Abraham vaca

    Godemis

  13. Corey Freeman

    This my bday song

  14. Ashley Jones

    I'm here after cardi b won the best album

  15. Jeffrey K

    Where you @ brother

  16. dem strange

    The end of this video always makes me laf

  17. Carson Jacob

    Sup homie? =]

  18. MrEhawk82

    was that his PO that blew 00 for him at the end? lol

  19. Sikander Kahlon

    UNDER FUCKING RATED

  20. Tim Buraczewski

    So it's cool to be a drug addict and get fucked everyday blowing your last dollar? Tf trash music

  21. Bobbo Declay

    Smoking weed true in deed

  22. Bobbo Declay

    This is tech n9ne beat

  23. malory archer

    fucked up wavy, stay bumpin this shit daily

  24. Who Cares

    261 thumbs down, y'all can all catch these hands. Y'all tryna fight or what?

  25. אריק האח

    Whats the instrumental🙁

  26. Megan Klobchar

    I don't know how I am alive I chalk it up to dumb luck

  27. Clot God

    This kid is the shit....that fuckin voice

  28. Maya Johnson

    I fucking LOVE CES CRUUUU I JUST GOT INTODUCED AND IM IN LOVE

  29. peter petrarca

    in 2018 any one?!!

  30. Lane Peterson

    Best ending ever

  31. Bobby L Davis Jr

    FUCK ! DON'T CONCENTRATE ON THE FUCKING DRUGS AND PUSSY TALKING. LISTENING TO The beat and lyriCS video. These MUTHAFUCKING CES CRU STRANGE MUSIC REPS!!!!! LISTEN TO 'UNFAIR'. NI9E IS NOT FOR THE BULLSHIT ONLY THE BEST... 3800!!!

  32. Christopher Cioc

    Is that fkin Charlie Sheen at the end with the blow-n-go?

  33. Dj.Knowzbest 5150

    Underground bumpin

  34. Keith Calhoun

    I still love this after 4 years, Esspecially the end. Lmfao

  35. Kutty Slitz

    The only reason i wasnt in this video was because i was locked ☝

  36. Ony

    isnt this the same beat as the tech cypher on the strangeulation?

  37. potato salad420_

    pause @ 1:59 for some shit lol

  38. Alan C

    Sitiin in a k hole. Damn lol

  39. Reece Robinson

    Just dope bars

  40. Emvee Beats

    🔥🔥🔥

  41. MaGiCMushroomClouds

    Love it. He references ketamine anesthetization in a fucking rap. Awesome AF.

  42. Henry Garcia

    Winning every dolla ;) rolling up trees like a lumber jack

  43. Kristin Julian joensen

    love you all at S idk if i ever told ya :O

  44. Szymon Ż.

    This hook is gold

  45. Seahawksfan503

    It feels like all I really need is a mothafuckin oxycotin

  46. Tiny Tina

    Man they both on another level but together, synchronized

  47. rebecca2noob

    This is still my go to "I'm drinking alone tonight" song lmfao

  48. Manana Tediashvili

    I just want to party

  49. P.D.R M.O

    pullin a bottle down after i clock out hittin the LS

  50. DemiGodZilla G

    just noticed their new song "Tidal Wavy" is the exact same length as this one. (not the video version, the album version) both 2:42

  51. Nicolas Oviedo

    maybe their right

  52. pstein doomboom

    this track annihilates

  53. smokedabudah garcia

    kush blunts hash bowls fucking wit a pound of white

  54. Kabalin

    Godemis >>>>>>>>> Joey Badass

  55. TheDon Richards

    GODEMIS STARTED THE DAB AT 1:37 !!!!!!+

  56. Nick Lawver

    The original Mannequin Challenge

  57. taumagalahi

    1:25-1:39 Godemis and crew pulling off mannequin challenge long before mannequin challenge was even a thing.

    Khasa Kami

    taumagalahi TRUE LOL

    Max Unlimited

    taumagalahi pppp

  58. Isaax

    1:25 when you realize Ces was way early on a trend

  59. Skarabex

    its really the motivational lyrics that got me here

  60. MC Ɲʘχ

    LOVE IT

  61. Connieandblyde Monsters

    +BabyBearBass please do this.

  62. Parkway Sleeper

    listen to this on acid and youll be hooked for life

    triston taylor

    Parkway Sleeper that's what got me hooked when it came out😂😂😂😂

  63. L MEXICANO

    This beat is so dope

  64. Sin C. Ingram

    1:37 godie dabbed 😂😂

    Waffen Treager

    :D seriosly man damn :DD

    Damian Tayechea

    Sin C. Ingram

    GhostlyRipper

    Sin C. Ingram Yeah but it was kinda half-assed

    UWOTM8

    before it was a thing aswell, and it still should be a thing

  65. EXILE Moisty

    came here cuz of techs cypher

  66. Big Boss

    0:22, thank me later

    Brandy Henry

    He was never part of Strange, tf you talking about

    Brian Miranda

    +Brandy Henry exactly

    TheReal KTDVillain

    lmao I was about to trip if that was RA. Can't tell with those big ass glasses honestly. I laughed hella hard when someone tried to lie about RA being in strange. tf? lol

    Big Boss

    RA Released one MV on Strange's youtube channel, that's all the affiliation that RA and strange have

    joshfell

    Why was everyone saying he's R.A, it clearly ubi

  67. 1m2a3t4t5

    Travis Scott's brother? lol, its lit at the night show

  68. AMORPH CONCEPTZ

    Let's wellig....

  69. Adebayo Akinfenwa

    tech killed the song

  70. Jeffrey K

    N9ne or godi?

    Dustin Eggensperger

    +Jeffrey nl n9ne all day all night

    Jeffrey K

    +Dustin Eggensperger Ahooooo!

  71. Shantae Verhagen

    The best

  72. Des Ulv

    That snake yawning was adorable

  73. Brandon Cason

    me and my dad LOVE this song!!!$$$

  74. Tido Sosa

    godemis is fire

  75. Erick Chavez

    I'm genuinely surprised. Godemis made this song still sound good even when Tech made a cypher about with this beat. #Deevil

    Duncan Wright

    +Erick Chavez What do you mean by that?

    Erick Chavez

    +Duncan Wright (Terminado) Well I mean that Tech is one of the best in the strange music roster. And for that he made this song sound great when he used the same beat. But Godemis made it sound great as well

    Duncan Wright

    Oh I gotcha man! I was just a bit confused by the wording haha

  76. Guillermo Duarte

    and this videos damn near 2years old lol

  77. Guillermo Duarte

    everybody hatin on godi he is a lyricist

  78. Sarah Womantree

    this is the best video ever. the muthafuckin story of my life!!!

  79. Sarah Womantree

    this is the best video ever. the muthafuckin story of my life!!!

  80. Theresa Ramos

    why would you make children think this is the life...you're responsible for your influence

    Dawayne Clay

    This isn't music for children. Why do you think they have the Parental Advisory label on their albums?

    Theresa Ramos

    that's very true....but it still about CURIOSITY KILLING THE CATS

    Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho

    Theresa Ramos it's more about not being a shitty parent and talking to your kids regardless of what they get past you and educating them to make the right decisions.

    Dawayne Clay

    @Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho ayyy we have the same name

  81. Jon Martinez

    Smokin' Weed. . .
    Yes Ineed!

  82. Theresa Ramos

    you like ass shots?

  83. Bram Tollenaar

    Love to see him collab with Hopsin

    SAOisBad

    It would likely never happen. Godemis does drugs, Hopsin barely tolerates weed. Jarren Benton though, I can see happening.

  84. Peter Germain

    i want that mask he's wearing at the end.

  85. William Mikan III

    OMG FUCK YEA that shit was awsome keep them coming

  86. High Guy

    boycott shampoo damnit, demand real $hit like this here

  87. Wicked Existence

    The Letterman dude which got fucked by Ubi is on the video, wuuuh

  88. High Guy

    I've never had a baby

  89. High Guy

    five pounds 6 ounces

  90. Mike Dugdale

    I can relate to this haha

    Torro Creates

    bruh 😂

  91. ben michelli

    the cypher done coped this beat XD its cool tho its all strange ^=^ #beautifulmusic

  92. ThomasN9ne

    Smoking weed! True indeed!
    Sick emcees! Presented by Tecca Neez!
    Check it out!

    Cody Cecil

    ThomasN9ne oh we know lol

    dem strange

    S!Ck'emCeSs

    Andre Young

    @Yoshikage EHKOS Pure art, I'm the shit and nigga, you're farts
    How they gonna challenge the tecca nina
    When your flow's softer than a velour scarf

    Jeffrey K

    Blowing this track to pieces i leave you fewer parts,at this moment im laying dead as before my 2.0 tour starts

    darkminilord no u

    @Jeffrey K Ain't packed shit yet, this how your taint rap hits best. Tecca N9na ain't plastic, my bank's drastic, you can't match his checks. Lot of gore in the flow, and I’m born to go, got your whore in the door Taking your chick, 'cause a nigga been up on the Forbes list, now four in a row

  93. SIX PAINS

    Dont like what this songs about

    Steve Queef

    Oh fucking no

    SIX PAINS

    +Steve Queef ces cru is good,just wish this wasn't the typical club/drinking/smoking song

    Duncan Wright

    +SIX PAINS They really don't have a lot though...I would honestly say it isn't the typical club/drinking/smoking song bc Godi does it better haha

    JODI HIGHROLLA

    +SIX PAINS I don't hear any drinking/smoking songs that sound like this man. Not even close! You can also tell that this is underground/independent shit too because you rarely ever hear mainstream people coming up with lyrics like this.

  94. NICHOLAS TE-AUTE

    strangeulation 2 cypher 1 tech n9ne took this beat off his homie

    First Surname

    for the volume 2 cypher they're all messing with different beats produced by Seven, Strange Musics in house producer, rather than them all use the same beat like last time.

    CallMeJohto

    +Mitch McGregor Thanks for clearing that up. Because all the other beats were old Tech tracks and I was wondering why the man himself picked a random Godemis song instead. I was really confused about the connection

    Matt McKinley

    +NICHOLAS TE-AUTE you act like he did it sneakily... lol dafuq. and btw Who the fuck you think produced his album......

    NICHOLAS TE-AUTE

    dafuq. lol who do you think produced it bro? i know my rappers mate. worry bout yourself cuz

    NICHOLAS TE-AUTE

    lol shut up

  95. Braeden Christiansen

    Woooo I love what Twch did to this beat in Strangeulation vol 2 chypher 1

  96. HiiiPower_Glove

    tech n9nes new cypher sent me here.

    Braeden Christiansen

    Same I had to revisit the original song

    Kierra Sealey

    same here I wonder if they have this instrumental

    DAN WHITE

    +HiiiPower_Glove glad tech sent me here cuz godi raw

    Shkelqim95

    +Kierra Sealey ey im searching for it but not finding anything...

  97. cockroachafro

    This bloke is the rapper i would want to be if i were blessed with the gift of MCing.

    Steve Queef

    Maybe one day cock roach Afro

    Mikearoni

    +cockroachafro HAHHAHAAHAHAHAHAHAAHA just get hip to metaphysics nd shit and start rhyming... boom welcome to strange muzik ^S^

    Betsy Williams

    +Mike Marsh dont forget to smoke about 10 years worth of crack cocaine

    Dark Star Matter

    +Betsy Williams Ha! You're lame.

    Javed Weller

    Pray for me bruh I wanna be strange

  98. DAN WHITE

    godi is better solo