Cdot Honcho - New Drip Lyrics




Honcho Honcho Honcho
New drip, I'm steppin' out, my old bitch is stressin' out
I got a new number, them texts isn't gettin' out
McLaren, I'm pullin' out
I shit on the runners, I'm fuckin' they summer up (damn)
This chopper hold one of one
Bad bitch tatted up, usually I double up
Shit, we could go one on one, she know I am one of one
She wanna lie to me, but she don't get what she want
I count a lot of cheese, I smoke a lot of weed
Shit I can do what I want
I'm givin' 'em lessons out, I'm countin' my blessings out
I did this shit on my own
Started at Granny house, I had to make a route (ayy)
I got to the top alone (ayy)

Bitch full of silicone, I'm finna send her home
Coupe color honeycomb
Plus that I'm on the blow, I'm in another zone
I ball like I break a zone
Next year Forbes list, mister ignore bitch
I make her break a four, got pounds on the forklift
You try to lift and roll, you probably break a bone
Fo'nem had it on face, lil bitch is a different race
They from another place, feed save human race
Fo'nem, they goin' ape, Uber to heaven gates
Catch me at Louis V, it's just my bitch and me
Finna go overseas (cash), went to the lock and g's
Drippin' ain't new to me (bitch), bitches they choosin' me
Police they losin' me, askin' me drive it slow
I can drive how I want
Knowin' they mad at me, this the car that they want
I smoke it all like a bowl
Young nigga did it, came up from the bottom though
Coupe with a model ho, chest like a bottle though
Hundred my auto though, pull up, catch all of those
Honcho, Honcho

New drip, I'm steppin' out, my old bitch is stressin' out
I got a new number, them texts isn't gettin' out
McLaren, I'm pullin' out
I shit on the runners, I'm fuckin' they summer up (damn)
This chopper hold one of one
Bad bitch tatted up, usually I double up
Shit, we could go one on one, she know I am one of one
She wanna lie to me, but she don't get what she want
I count a lot of cheese, I smoke a lot of weed
Shit I can do what I want
I'm givin' 'em lessons out, I'm countin' my blessings out
I did this shit on my own
Started at Granny house, I had to make a route (ayy)
I got to the top alone

Ayy, the E-Way, I terrorize it
Doin' the dash, leavin' smoke, they can't see what happened
Your life, you be jeopardizing
Fo'nem might pull up, pull off like it never happened
In Louis I might of grabbed it
I put my bitch in it too, she's so into fashion
I really ain't into cappin'
Fo'nem gon' pull up in this instant, they insta-fanning
Gang in this bitch with me
Hella blue benjis came in this bitch with me
Smell like a zip with me
I'm out of drank, I came with a fifth with me
Bitch tryna get friendly
I'm readin' her mind, she probably gon' dip with me
Straight out the big city
Probably go to Miami and get my bitch big titties
Nigga don't want problems
Probably tie up your mama until you come get with me
Just left out of Saint Lauren
I spent an abundance, the clerk tryna get with me
This coupe like it's Rick Owens
They hemme, I'm floorin', you probably won't get with me
Your bitch I am ignoring
I fucked that bitch once, lil bitch tryna get with me

New drip, I'm steppin' out, my old bitch is stressin' out
I got a new number, them texts isn't gettin' out
McLaren, I'm pullin' out
I shit on the runners, I'm fuckin' they summer up (damn)
This chopper hold one of one
Bad bitch tatted up, usually I double up
Shit, we could go one on one, she know I am one of one
She wanna lie to me, but she don't get what she want
I count a lot of cheese, I smoke a lot of weed
Shit I can do what I want
I'm givin' 'em lessons out, I'm countin' my blessings out
I did this shit on my own
Started at Granny house, I had to make a route (ayy)
I got to the top alone





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Cdot Honcho New Drip Comments
  1. hiemgood

    he fuckin ran that second verse

  2. LIL BROADBAND

    how this not over a mill yet

  3. Finna Fish

    New drip is flat and boring

  4. Haseya Long

    I am feeling this track

  5. Mel Haney

    He Bodied this & if you truly NOT feeling/Like this Song YOU Trash 🧠🗑 as fuck. 💯

  6. Isaiah Mccurdy

    fuck he sayin😕

  7. Howard the alien

    The only rapper with his own lane


    🚫🧢

  8. ice grillin

    - & them hoz BAD & aint even have any dumbass tattoos either⚡⚡⚡

  9. Ben Frank

    Slept on fr 😴💯

  10. Bando Bandz

    27 the best part😭😭😂💯💯💯🤧

  11. Lateful

    That 808🥰🥰🥰

  12. Shoe Monster

    goin stupid ina trap right nah 🔥

  13. cam in the cut

    this is the exact opposite of mainstream

  14. Striker s

    When you’re ex wanna get back together and you thu with that bitch

  15. Angelina Stiffen

    Loved this song for 6 months and had no idea there was a video

  16. XXfanet123

    2nd verse 🔥🔥🔥🔥😎

  17. Kumba Marah

    Does - Does he have a cold?

  18. Victor Udoh

    Lol how is this not up to 1m yall niggas sleeping

  19. david cool

    Soulja stole his song title

  20. Victor Clarke

    this is probably the most hype song ever.

  21. LIL KINGZY

    LIT LIT LIT WORK!!!!!!!!!!^^^^^^^^^^^!!

  22. Alex Field

    🔥🔥🔥🔥

  23. Smoov Monte

    This choppa hold 101

  24. Smoov Monte

    Killed it

  25. Anton West

    I CAN LISTEN TO THIS NIGGA ALL DAY LONG BUT STILL HIS VIEWS IS LOW GOT DAMN HE TRULY UNDERRATED BUT YET THESE NEW TRASH RAPPERS GOT MILLIONS OF VIEWS SMH

  26. Jay rock Brown

    Dropping serious

  27. Jay rock Brown

    👨👨👨👨

  28. Jay rock Brown

    🖖🖖🖖🖖

  29. Praise Jah

    Damn chicks in this video really bad af 🤙🏿👐🏿

    alex 7u7r

    Fuck no 0:50

  30. Brandon Diaz

    yall buggin this shit goes crazy

  31. Kesonn

    🔥🔥🔥

  32. Trexxx teeth

    How’s this fire only have 40k? He sounds like he’s congested though

  33. Tube Gamer x

    Took me days to find this song

  34. Jah Almighty745

    Cdot low key the hardest out

  35. ShamyrSzn

    He sound like their shit in his nose

  36. Cameron H

    Not fucking with this flow or the beat it’s good but I don’t fuck with it

  37. Julian Gamez

    When cdot raps he sound like he has a stuffy nose

    bodeguz *

    Julian Gamez that’s just black people

  38. Brandon Diaz

    this beat go dumb

  39. christie miixon

    I'm tired of tictok ads

    bodeguz *

    christie miixon Facts

  40. James worthy

    What color is his dreads?

  41. Lawrence Johnson

    Should have more views my boy taking off still doe

  42. Nickle chambers

    Buddy wiped the floor

  43. Salek Butler

    too hard 4 tv

  44. Sugar dady

    Straight heat 🔥he’s gonna blow up 💥

  45. Weslye Gordon

    Honcho is my guilty pleasure.

  46. dede4k

    That beat tho

  47. Candi Osama

    Why hasn't gucci signed him yet instead of that lil wop nigga

  48. Pharaoh NoChill

    beat crazy , flo weakk

    Nickle chambers

    Fuck outta here he snapped on this track

  49. Cuban Linx

    [Intro]
    Honcho Honcho Honcho

    [Chorus]
    New drip, I'm steppin' out, my old bitch is stressin' out
    I got a new number, them texts isn't gettin' out
    McLaren, I'm pullin' out
    I shit on the runners, I'm fuckin' they summer up (damn)
    This chopper hold one of one
    Bad bitch tatted up, usually I double up
    Shit, we could go one on one, she know I am one of one
    She wanna lie to me, but she don't get what she want
    I count a lot of cheese, I smoke a lot of weed
    Shit I can do what I want
    I'm givin' 'em lessons out, I'm countin' my blessings out
    I did this shit on my own
    Started at Granny house, I had to make a route (ayy)
    I got to the top alone (ayy)

    [Verse 1]
    Bitch full of silicone, I'm finna send her home
    Coupe color honeycomb
    Plus that I'm on the blow, I'm in another zone
    I ball like I break a zone
    Next year Forbes list, mister ignore bitch
    I make her break a four, got pounds on the forklift
    You try to lift and roll, you probably break a bone
    Fo'nem had it on face, lil bitch is a different race
    They from another place, feed save human race
    Fo'nem, they goin' ape, Uber to heaven gates
    Catch me at Louis V, it's just my bitch and me
    Finna go overseas (cash), went to the lock and g's
    Drippin' ain't new to me (bitch), bitches they choosin' me
    Police they losin' me, askin' me drive it slow
    I can drive how I want
    Knowin' they mad at me, this the car that they want
    I smoke it all like a bowl
    Young nigga did it, came up from the bottom though
    Coupe with a model ho, chest like a bottle though
    Hundred my auto though, pull up, catch all of those
    Honcho, Honcho

    [Chorus]
    New drip, I'm steppin' out, my old bitch is stressin' out
    I got a new number, them texts isn't gettin' out
    McLaren, I'm pullin' out
    I shit on the runners, I'm fuckin' they summer up (damn)
    This chopper hold one of one
    Bad bitch tatted up, usually I double up
    Shit, we could go one on one, she know I am one of one
    She wanna lie to me, but she don't get what she want
    I count a lot of cheese, I smoke a lot of weed
    Shit I can do what I want
    I'm givin' 'em lessons out, I'm countin' my blessings out
    I did this shit on my own
    Started at Granny house, I had to make a route (ayy)
    I got to the top alone

    [Verse 2]
    Ayy, the E-Way, I terrorize it
    Doin' the dash, leavin' smoke, they can't see what happened
    Your life, you be jeopardizing
    Fo'nem might pull up, pull off like it never happened
    In Louis I might of grabbed it
    I put my bitch in it too, she's so into fashion
    I really ain't into cappin'
    Fo'nem gon' pull up in this instant, they insta-fanning
    Gang in this bitch with me
    Hella blue benjis came in this bitch with me
    Smell like a zip with me
    I'm out of drank, I came with a fifth with me
    Bitch tryna get friendly
    I'm readin' her mind, she probably gon' dip with me
    Straight out the big city
    Probably go to Miami and get my bitch big titties
    Nigga don't want problems
    Probably tie up your mama until you come get with me
    Just left out of Saint Lauren
    I spent an abundance, the clerk tryna get with me
    This coupe like it's Rick Owens
    They hemme, I'm floorin', you probably won't get with me
    Your bitch I am ignoring
    I fucked that bitch once, lil bitch tryna get with me

    [Chorus]
    New drip, I'm steppin' out, my old bitch is stressin' out
    I got a new number, them texts isn't gettin' out
    McLaren, I'm pullin' out
    I shit on the runners, I'm fuckin' they summer up (damn)
    This chopper hold one of one
    Bad bitch tatted up, usually I double up
    Shit, we could go one on one, she know I am one of one
    She wanna lie to me, but she don't get what she want
    I count a lot of cheese, I smoke a lot of weed
    Shit I can do what I want
    I'm givin' 'em lessons out, I'm countin' my blessings out
    I did this shit on my own
    Started at Granny house, I had to make a route (ayy)
    I got to the top alone

  50. the GOAT

    Shit goes crazy and since jimmy wopo he the hottest youngin💪🏾💯

  51. Jason Smith

    Honcho big killing shit he jus ain't wit that clout chasing shit he from the Chi so we ain't got a search fa trouble and tryna be hard

  52. thatsgxcci On ig

    My guy nose stuffed

  53. Quron Ingram

    He snapped on dis toward da end wen dat flow switched up

  54. SANTAMU3RTE

    Video really good

  55. De'Rius Ewing

    Police be losin me asking me to drive slow I drive how I wont

  56. Darreseus Jackson

    Bruh where tf CDot been @ , nigga MIA , he prolly working on something big

  57. kang wewuz xviixixviiixivxviviix

    is honcho falling off?

    seiko13k

    kang wewuz xviixixviiixivxviviix fuck no

  58. NoahGotHits

    prod. by me | my insta is: noahgothits

  59. Joseph Sanchez

    Is this same dude that made sumo by c. Dot is it same dude

  60. Allen Iverson

    Usually he yelling

  61. YUNG BUM

    HONCHO HONCHO HONCHO!!!!!

  62. Kakorat Yolo

    His voice growing up

  63. LaMariachada

    I smoke a lot of weed 🤘🔥

  64. Thakid Boyyy

    Foe nem pull up and pull off like nun happened 🔥💪🏽

  65. Beamer Boy

    Cdot underrated, I wish him and OTF NuNu would of made a song

  66. 6ixxman

    Nigga is sleeping on this man

  67. Yao Don

    Who need beats

  68. yooo dawgg

    Da way diz song was executed was sick afffff now if only i was high way betterrrrr haha

  69. PoloBoyzENT1

    Why tf this not a million yet 🤦🏾‍♂️ Mfs Sleep

  70. Josephi

    He looks like Fetty wap but if fetty way had his second eye

  71. Avantae Johnson

    He look gay with that dye in his head

  72. william Jappah

    I've this songs and I've the beat

    william Jappah

    On fire

  73. Funny Jr

    Beat💯💯🔛

  74. Redd Smoke

    Thats 808 tho 🔥🔥🔥

  75. Jalen Price

    This is 🔥

  76. Sean Quinn

    whatcho need the rentals for tho

  77. Sean Quinn

    moschoncho

  78. King Rob

    “Got pounds on the forklift you try and lift it wrong you probably break a bone” 🔥🔥🔥

  79. BennyFlash

    Directed & Edited By ME 🔥🔥🔥🔥

  80. Yung Stevo Beatz

    His allergies actin up real bad.

  81. MATHIAS STLOUIS

    HONCHO GANG

  82. Mariah Reynolds

    This beat damn🔥🔥👌🏼👌🏼💥💥

  83. DodgeAddict CarReviews

    Honcho 3x

  84. Bam Covington

    https://www.youtube.com/watch?v=svXvF09mjaQ

  85. Gwapo Zay

    He has a blunt in every video he do but he 1 of the best rappers out here💯😆👌🏾

  86. Fabian Latham

    Sound like he got a cold

  87. Ishmar Harris

    They need to give my guy his credit like this shoulda been hit the ms

  88. Redd Beard the don movement

    Slapper

  89. Trendy Nickyy

    here before a million 😂.

  90. ALESANDRA JONSON

    DESDE PERU CDOT HONCHO REAL 4 LIFE

  91. Marquis Daquan

    wish this song was 15mins....

  92. Nelly Cardona

    fw my music plz. im more of a phora/drake type of rapper. need all the support i can get. Thank u all so much!
    https://soundcloud.com/nelly-cardona-378080488/everybody-dies-in-their

  93. WINTER SZN

    CDOT ❄️☃️💯

  94. christian Means

    One thing I could say bout honcho great rapper but terrible visuals

  95. rockell taylor

    Flow crazy

  96. Lawrence Roland

    Back again

  97. Lawrence Roland

    That Honcho flow